Bizony nekem is ezért tetszik bár a régi 40fõs raidek nem hiányoznak. viszont 40 tök átlagos player csak összegyûlik egy guildbe hogy meglegyen a létszám.
Egyébként egyetértek, ez igazán "next-gen MMO" lenne végre, nem csak ráhúznák ezt a megnevezést...remélem valakinek hamarosan eszébe jut, hogy bepróbálja az online játékok terén is ezt a fajta megoldást
Ha magyarokkal akarsz játszani, akkor kínkeserves lesz összeszedni full magyar 20-as raidet rendszeresen egy MMO-ban, ha nem WoW-Arathoron próbálkozol.
Igazából én azt várom, hogy mikor jutunk végre el oda, hogy élvezhetõ raid contentet hoznak össze dinamikus csapat-létszámra. Tehát ha 8 ember van, akkor 8 ember számára kihívás a csata (többé-kevésbé), ha 13 ember, akkor 13 ember számára, és így tovább. A Borderlands volt többé-kevésbé ilyen, még ha egy teljesen más kategóriai is az a játék.
Mindig is azt rüheltem a raidekben, party-kban, hogy ki maradjon ki, vagy honnan szerezzünk még 1-2 embert, hogy teljes legyen a létszám...
Recruitoljatok akkor. En meg nem jatszottam olyan mmo-val ahol endgame pve-hez eleg egy 10-15 fos tarsasag. Eleg ha egy tank vagy healer nem tud jonni es mar gazos a szitu. 30-40 normalis arcot meg ossze lehet kaparni sztem:) En pl. vanilla wow 40-es instain "nottem fel", azota is hianyzik az a feeling. Az elejen mindenfele dps meg aggrometer nelkul toltuk, nem volt szivozas hogy ki hanyadik, meg ki a slacker, csak szepen lementek a bossok a kezdeti wipeok utan.
Hát, a 10 fõs raidek lehúzása kissé váratlanul ért :( Azért remélem, ezt még átgondolják... ( Ahogy Meow is... Bár amit írt, teljesen egyet értek vele. )
Az biztos, hogy ezzel a bejelentéssel nagyon sok játékost vesztenek el. Igazából nem értem a logikát ebbe a 20fõs dologba.
Ha hamarabb bejelentik ezt, lehet én se rendelem elõ. 20-as raidekre nemigen lesz idõm, a PvP tartalom meg az eddig tudásunk szerint nem valami sok.
A jatek hibaival kapcsolatban hajlando vagyok elnezo lenni, en is programozo leven tudom, hogy hibatlan szoftver nincs. Azzal sincs bajom, hogy 1 raid instaval indul a jatek, valoszinuleg mire 50 leszek, ebbol is tobb lesz. Szeretem a kasztrendszert, stb., de az, hogy _nincs_ 10 fos content 50 utan, annak ellenere, hogy 2 honapig azt nyomtak, hogy tokmindegy, hogy 10 vagy 20 fot viszel a raidbe, na az mar sok.
Amit mondtak, az az, hogy a 20 fos raid instakbol nem lesz 10 fos verzio. A 10-fos content a Raid rift, es kesz.
Ez azert is igen nagy ciganysag, mert egy casual guildnek siman progress a 10 fos insta, ahova kell 1 MT (pal), 1 OT (void/reaver), 1 MH (cleric), 1 OH (chloro), es meg mindig van 6 hely dps-nek meg supportnak. 10 embert meg talalni is lehet, nem erdekel, hogy 4 hetig bohockodunk 1 bosson, de akar szombatonkent, sajat tempoban lehet haladni, ha akarunk/akarnak. Nem free epix kell, meg epeen, csak a lehetoseg, hogy ha akarunk, akkor 10-en is tudjunk jatszani a penzunkert.
Az meg, hogy a 20 fos instakat csinalja guild alliance-ban ket kis guild, az kurvara nem viable option.
Ide is akkor, hamár a freeblog agybajoskodik: Meghallgattam ezt a podcastot, ha már ekkora szarkavarás van körülötte és azt kell mondjam nem lettem okosabb. Az teljesen világos, hogy nem lesz 10 -es raid insta, az viszont nem, hogy a jövõben jövõ dungeon-ok hány fõsek lesznek, hisz nem vetették el teljesen a 10 fõs insta lehetõségét, csak a 10/20 fõset.
Az is elég ködös hogy Greenscale és a jövõbeni "mysterious" insta milyen locktime-al fog rendelkezni. Mert a podcast-ban csak "small" meg "big" insta reset idõt mondanak, hogy 3 meg 7 nap, de azt egy szóval se, hogy mi a kicsi meg mi a nagy.
Úgyhogy nekem ez egy kicsit olyan mint a mesében: mondtak is valamit, meg nem is. Okosabb is lettem, meg nem is.
"To all the people freaking out over the "removal" of 10-man raids....
Did you even listen to the podcast?!
The only thing they removed from the game was raid instances with 10 AND 20 man versions. There will still be 10 man instances and there will still be 20 man instances, they are just separate now.
They chose to go this route because now instead of focusing twice as much time balancing the SAME instance for 10 and 20 man groups they can focus on releasing more different instances.
also it creates gear balance issues... if the gear is the same from 20 and 10 man versions of the same raid (which the community would demand) and the 10 man is easier then it could create an "easy mode" path through endgame progression, which they are trying to avoid. "
Már Laroa-val is vitatkozol... :D Ahm nekem Champion tetszett a legjobban, pve-ben nagyon élveztem, pvp-be sajnos nem volt alkalmam kipróbálni, de remélem startra nem lesz ilyen gyér amennyire itt lehúzzátok tényleg :S
Laroa,ha ezt Te vitának nevezed ,hogy megbeszéljük akkor elég érdekes életed lehet.. 8)))
Nem értem minek vitáztok a nyomi warrior sebzésén :D Szabotõr, és oneshotolni az embereket :D
igaz. de a vicc akkro meg az ,hogy a tiéd 10 power istant a flame az 20 power instant és mint a kettõ többet sebez mint a champion Power strike-ja ami 20 power melee isntant és sz...t se sebez ezekhez képest.
Nincs CD,de follow up attack. De 19en critel annyit mint te flame spear-el dot résszel együtt 34-en! Ez azért elég érdekese balance szempontból. Ez egyébként szerintem azért van mert a paragon ranged attackok, a riftbladdel ellentétben nem fix dmg hanem weapon + dmg, ráadásul raptor és tempest mindkét fegyver dpsét figylembe veszik.
Igen 256+ dot. plusz 20% a frezzeing auraból. De igen az dualos req és nem armos. A raptorost nem csak 10 secencént lehet eltolni? Mert a flame speart folyamatosan lehet löni instanba. csak global cd-vel
Ezek a számok mind 34 környékérõl vannak? Mert akkor ez a flame spear nem tú meggyõzõ, én 19en 370 körül criteltem path of the raptorral, 450et path of the tempesttel. És a gearem sem valami nagy szám... Persze strike like ironnal, és armor csokkento markkal a targeten.
Kinek mi a lényeg. Én személy szerint lexarom a zászlót, csak az achievement miatt vettem fel 1x. Minél több killünk van a végén én annál jobban érzem magam :)
Ott veszem észre a problémát ,hogy Aoe sebbzés 3 ap-s, titans strike ap-s és paragonból a 30% dmg az 12 secig van és 3 ap kell hozzá(ezt egy warfrontos PVP-be nehéz felrakni úgy ,hogy közbe más cd-ket iskell nyomni és global cd-sek a spell szóval inkább eltolok egy flamespeart ami critbe 256-t sebez most és pluszba 110 dot). Plusz markolj közbe. Aurat sajnos testben nem tudtam kirakni mivel nem lehet több pontot rakni a szint limit matat egy ágra. Szóval amikor a sima ütése a championnak fele akkorát sebez mint a vele párhuzamos ugyan annyiba kerülõ flamespear amit ráadásul lõsz is szóval pl Power strike 20 power rank 6 -on sebez 90-et flamespear azt hiszem 170-et plusz 110 dot és ugyan annyiba kerül és instant ugyan úgy csak még ráadásul lövöd és ehhez hozzá jön még az improver frezze armor ami 8 seces cd 20 meterrol lövöd és 15 secig 50%-ra lassitja az enemyt és az improved meg még add 20% extra fire dmg-et 8). szóval mire oda érsz a másikhoz,ha nincs chargeod már fel is stackeltél 3 ap-t jó esetben sebeztél rajta 500-at és eszi a dot még 8).
Ez Black garden volt? Mert ott sose a mészárlás volt a lényeg.
Viszont remélem release-ig megjavítják a pontgenerálást warfrontokban, mert nyert ellenünk úgy a guardian oldal hogy elcsalták a zászlót a kezdõhelyükre és 1 nyomorult killjük volt egész warfront alatt. Mi meg hiába mészároltuk õket, alig volt 200+ pontunk.
Viszont az ilyen casual hulyeket, mint en is, erzekenyen erint, mivel 10 embert meg csak-csak ossze lehet szedni, de 20 emberrel mar kemeny progresst kell tolni, hogy mindenki normalis cuccokban legyen, ezt a casualok nem tudjak megtenni.
Úgynézki nem lesz 10 fõs raid instance indulásnál :( forrás
Igen lehet kevés ,de ez van majd kiderül eddig elég jól elvoltam vele. 1v1-be elég jó és ez mellett dotolok elég rendesen szóval a 970 lehet ,de a dotokat nem számoltam bele amit air dmg add meg fire dmg.
Ninc igazad. 51-es championnal akkora crited meg crit dmg bonusod van ,hogy mellég a rift bladem és folymatosan 50% heal felezésbe van acrites ütések miatt . más részt tele vagyok stunnal, charge stun, titans 5 sec stun szóval lehet azért healert ölni vele. Én jól elvoltam vele. 29-sen 47k dps volt a csuma warfronton. és ráadásul 500-akat ütöttem aoeval proper timinggal és akkro minden ember 50% heal felezés meg fear. szóval egész jó. dodge parrys kariknál ott van az instant sebbzés amit nemlehet dodgeolni és talentbõl 100% crites ami után üthetsz még egyet rögtön.
Én nem féltem a warrirokat ,ha kiszedik a geart meg fegyvereket és jelzem bevált. Persze minden gameba warriro mellé dukál egy healer és akkor vég emindennek . De a warriro már cask ilyen 8))
Éljenek a warrirok. Ki akar easy karival játszani 8)) 8)
34-en 970-et critelsz titan's strike-al? Elég kevésnek tûnik ahhoz képest hogy mennyi bonust ki lehet rá pakolni champnek (titan's strength, take no prisoners, 2h spec, don't make me angry, bearingek ugye 14% damage vagy 30% crit damage vagy 50% damage valamint markokból - armor és még 20% crit dmg, ráadásul paragonból még e mellé dobhatsz +30% damaget mindössze 2 pontért).
hja, tegnap volt egy fantasztikus duelem egy clericel, aki megtámadott questelés közben, miközben én bárd soullal nyomtam épp. kb 5 perc próbálkozás után inkább lestunoltam és elmentem onnan, mert egyikünk se bírta a másikat 90% hp alá vinni
Cleric-bõl Justicar/Shaman/Druid melee DPS build nagyon bejött PvE-ben meg PvP-ben is. 2nd role-nak meg beraktam egy healert, vicces volt dungi közbe váltogatni, dps, healer, dps, healer ami kellett épp :]
Pontosan ezt hiányoltam minden eddigi mmo-ból ( jó, lotro nem, de az nálam amugy is mind felett áll ), és nagyon meggyõzõ hogy szinte azonnal reagáltak a problémákra. Ezt a szokásukat nyugodtan megtarthatják még évekig, és akkor nem lesz baj
Én ahogy elnéztem a fejlesztõ TEAM aktivitását és tényleg gyors reagálását. Biztos jóra le lesz csiszolva 50-en egy kis idõ kell hozzá. Ez a gyors reagálásuk annyira motiváló. Mi mást várna el az ember, ha nem azt ,hogy azért amiért vizet törõdnek vele, karban tartják stb. Rift eddig eléggé meggyõzõ sz.tem....Én örülök neki ,hogy a bugokra meg a grafikára , isntákra , warfrontokra meg world-re koncentráltak fõleg és ezeket a problémákat meg majd betakból tapasztaltakból meg kezdésnek 50-en felbukkanó problémákból gyorsan orvosolják és korigálják.
Tegnap Ts-en mondta az egyik társam ,hogy olvasott olyan fórumot ahol egy RDS rouge írta ,hogy 50-re 90%-os armor pent fog tudni kirakni! érted vicces lesz mikor jön egy tank tegyük fel 10000 armorral aztán lesz hirtelen rouge ellen 1000 armorja és mind ezt lvl 50-en 8)) nem fog sokat sebezni az a ranged DPs aki alapból durván lõ. Block ide vagy oda 8) Fõleg,ha mondjuk nem tankkal akarsz PVP-i hanem tegyük fel Championnel 8)arról nem is beszélve ,hogy 3280 championbe 34-en van 3100 hpm 8)haha. Mondjuk ez érdekes mert Én Titan's strike , proper Timing-al ami 34-en 140% weapon dmg+ 439 és ezt critbe ütök 970-et 8) végülis. jó nem panaszkodom ,de most akkor ,ha ez így lesz akkro beállok tankka PVP-i aztán a champion meg paragon csak PVE talent lesz 8)))
Biztos lesz balance fõleg LVL 50-en 8) ( FOr The warrior )
Fogják is, ne aggódj. a Cleric is brutál kombókkal God módba lép.. most lesz egy hetük balanszolni, majd open beta alatt is, és kb az elsõ 3 hónap is ezzel fog eltelni, mivel baxott sok variáció van, és baxott nagyok az eltérések a kombókban. Amugymeg: " Jó munkához, idõ kell"