@Boncmester: Tényleg említik a béta kulcsot, szóval a hiba náluk van akkor. :S
@Braikingboss: Igen, ha a www.riftgame.com-on nézed. De (elviekben) ha regisztrálsz és országnak Magyarországot adod meg, akkor utána már csak Euroban lehet fizetni. Én is így jártam...
Persze ha neked sikerült dollárban fizetned, akkor örülhetsz. :)
Digital Ce 60 dolcsi hivatalos oldalon is szal felesleg keresgetni aki digitalt akar venni!
RIFT Stress Test Saturday, Feb 5, 2011,12:00 PM – 2:00PM PST
We’ve had heaps of players in the RIFT beta, and we’re really proud of how the shards are holding up. We think they can handle pretty much whatever we throw at them... so let’s throw more stuff! We’re hosting a special “Bring Down the House” event this Saturday to see just how much they can handle. The proverbial gauntlet has been thrown down and to make it worth your while, we’ll be giving away 100 In-Game Prize Packs, and an Nvidia GTX 460 video card. All you have to do is play for the duration of the event.
Bring it. We dare you. Because seriously, the riftspawn were saying some pretty rude things about all your moms.
Zavvi.com 25 font = 8K a sima verzió, a CE-t sajnos fölemelték kicsit, szóval már 14K az eddigi 12 helyett.
Írtam nekik, hogy mikor kapok kulcsot, majd megosztom a tapasztalatokat, ha válaszolnak. Megrendelés elõtt egyébént azt mondták, hogy kapni fogok, de azt hittem, hogy egybõl küldik.
Vagy a faqban vagy az egyik blogon jol osszevan foglalva az elorendelessel kapcsolatos osszes info. En digital CE-t rendeltem elo, digitalnal nem kapsz kulon kodot betahoz, ergo ha elorendeltel az accod automatikusan flaggelodik es kapod az inviteot betak elott, nemtudom dobozos elorendelesnel kell e valami plusz dolgot Neked tenni, irni supportnak esetleg vagy ilyesmi.
Én elõrendeltem a játék dobozos verzióját reggel, de még nem küldtek semmiféle kódot, majd rájuk is pirítok mindjárt... Mondjuk még a pénzt se vonták le, azt írták, azt csak a postára adáskor vonják márc 4-én...
Lehet, hogy a levelezod spamnek nezi az inviteot, azthiszem talan hotmail ilyen. Az a biztos, ha a Rift account managementben nezed meg. Amugy meg turelem, VIP keyvel vagy elorendeles utan 100% hogy kapsz inviteot meg a beta kezdete elott.
PvP vs. PvE flame miatt megvolt a figyelmeztetés, lehet toleránsan is kezelni a dolgot, meg lehet a provokálni/személyeskedni a másikkal. Csak a másodikat nem nézem el...
One of the things that got a lot of testing during the most recent beta was the amount of PvP and PvE overlap that people would be experiencing on both PvP and PvE servers. If you played through Scarlet Gorge, you know that's a great place to see how social dynamics play out.
We like the idea of PvE people being able to progress as they expect, and we also like the idea of PvP objectives for those who choose to take part.
Fortunately, both of those activities have a place in Rift.
For PvE content: We'll be implementing some changes to PvE quest areas to lower the likelihood of griefing via blocking the opposing side's PvE progression.
• Wardstones in Quest Camps aren't supposed to be attackable targets, or provide rewards for defeating them. The rewards on those were a bug that's been addressed. Those are part of the PvE land control game of rifts and invasions.
• Guard AI behavior was a little less smart than it should have been. We're improving it such that guards behave much more like an NPC bearing that name would be expected to.
• Guards in PvE areas will prove to be considerably more challenging vs. player targets. They still provide a similar challenge to PvE invasions, but now will be much harder in PvP. We'll be tuning this over time. Expect to see some first balance out during the next beta.
• The Porticulum Masters in particular have enlisted the help of the Portal Defense Force. When they're attacked in PvP, you can expect them to put out a call for help over the planar Porticulum network.
For PvP gameplay:
• Expect additional PvP takeover areas across Telara. There are differently-themed, cool-looking wardstones clearly displayed as PvP targets, down to the faction inscriptions on the side. You can see examples of these PvP objectives in Scarlet Gorge.
• To help out with the spawn camping that was occurring in the shared world, Peace of the Grave (the buff granted when choosing to respawn in a graveyard) will now protect you from PvP attacks for 30 seconds, or until you take your first offensive action.
We do enjoy being able to provide gameplay for people who are fans of both types of activities.
At the places where those interests cross over into griefing in one direction or the other, please do expect us to continue tuning to ensure that the griefing potential is kept to a minimum.
- The RIFT Development Team
Sziasztok!
Van egy Rift alpha test accountom amit szívesen odaadok az elsõ pm-ben jelentkezõnek, mert már nem fogom ez alatt a három hét alatt igazából használni.
Nincs semmilyen korlátozás tudtommal az Alpha tesztben, sem szint, sem zóna és a szerverek is folyamatosan mennek.
Béta fázisban kiderül ,hol lesznek az erõsebb "szásák", de a lényeg a magyar vonatkozás ofc:)
Végül úgyis valamelyik bagázshoz kell majd csapódni, szóval majd szépen ezt is eldöntik helyettem. :)
Sorry, ha nem fog elférni a te karid a szerveren a mi karaktereinktõl, vagy ha lenyúljuk elõled az uccsó digital editiont... Meg azért is, hogy ebben a fórumban nem minden második hozzászólás a tiéd...
Az ilyen szerencsetlen warhammerben csalodott /flex emberkek miert nem talaltak maguknak valami mas jatekot basszus, valami hello kitty: the brutal adventures-t :(
Van egy jó hírem (egyébként megy is róla sírás a hivatalos fórumon): PvE szerveren is odamehet a másik oldal tagja és legyakhatja a quest adó npcdet hogy szopasson.
Hat kb. De arra meg mindig nem jott valasz a felsobbrenduskodo pvp freak dumakon kivul, hogy miert is jobb a pvp szerver egy olyan jatekban ahol a fejlesztok bevallottan nem forditanak kulonosebb hangsulyt a world pvp-re. Ugyanugy gankeles meg griefing lesz a program itt is mint a wowban. Vagjuk le aki szembejon, szopassuk be a world bossal harcolo raidet, nyirjuk ki az ellenfel taboraban az npc-ket, es ennyi a nagy content. De ugye az igazi pvp-s nem ezert rollol oda hanem... ize.. a tudat miatt, erted? (en nem)
Khmm.. ez elmúlt több, mint száz hozzászólás akkor most tényleg arról szólt, hogy olyanokat próbáltátok meggyõzni, akikkel a játékban nem is fogtok találkozni? Tündi-bündi arik vagytok, basszátok meg.
Semmi gond nincs ezzel, ahogy irtam ezt varom a jatektol, meglatjuk, hogy az adott lehetosegek mire lesznek elegek. Nemfogom magam a foldhozverni es ragequitelni ha nem sikerul ez, viszont mindent meg fogok tenni erte.
"Igazából az a baj sajna, hogy a legtöbben azt várnánk/vártuk volna el, hogy a wart kiadják úgy, kb bugmentesen, mint most a riftet, és a fejlesztõk ne szarjanak rá, hanem fejlesszék rendesen"
Igen, ezzel egyetértek. Sajnos úgytûnik a bugmentes, jól fejlesztett war véglegesen a be nem teljesülõ vágyak dobozába kerül.
Ez tény, szociális skill kell minden guild összetartáshoz. Csak azt mondom, hogy a szerver first-öt szerintem csak akkor tudod elérni, mert pár ilyen társaság tuti lesz, akik 2 nap alatt fölszintezik magukat r50-re, és utána folyamatosan instákat farmolnak, és azokkal átlagos földi halandó nem veheti föl a versenyt, mert nem idõmilliomos.
Te rendkívül sötét ember vagy. Számomra ennyi volt a topic meg a játék. Mióta betetted ide a lábad esik a színvonal... Olyan játékkal nem játszok amibe egy ilyen debil ember van aki nem tudja elfogadni másnak a döntését. Na viszlát. :)
remelem a riftben nem olyan szajbabaszottan szarul megszerkesztett lesz a dolog, mint a wowban pl ugyanis guilderdek ide vagy oda, kurvara leszarom, ha az huzamosabb ideig ellenkezik az egyeni erdekkel. ha vki nem erti, szivesen reszletezem.
Ezzel nemtudok egyet erteni. Nemtudsz pont annyi emberrel raidelni amennyi kiad egy raid groupot, legalabb a 2szerese kell, mivel emberek vagyunk, valtozo, hogy ki mikor er ra. Ahol en jatszottam, az emberek 90% egyetemre jart vagy dolgozott, szoval ez nagyon messze all az igazsagtol. Ezeket az embereket pedig osszekell tartani, megszuntetni az adodo konfliktusokat. Motivalni kell oket, es az guilderdeket az egyeni erdek fele helyezve megtalalni azt az egyensulyt ami mindenkinek megfelel. Ha meg azt is mondanad, hogy a PVE content legyozesehez nemkell semmilyen skill, ahhoz mindenkepp kell amit leirtam, megpedig "szocialis skill". En 5 evig benne voltam, hidd el nekem kerlek ezt, hogy rohadtul nem olyan egyszeru, mint az olyan ember gondolna aki nemlatta ennek minden melyseget es magassagat.
Serverfirst raidboss killed akkor lesz, ha lesz még veled együtt 9-19 olyan ember, akik ideális csapatot alkotnak, nincs melójuk és napi 20 órát tudják magukat szintezni majd instázni. Ez csak a körülmények szerencsés (vagy inkább szerencsétlen) együttállásától függ, nem attól, hogy melyik guild mennyire ügyes. A PvP az már inkább az utóbbitól.