megnezem majd azert nem kell fosni :D classokrol olvasgattam, de nem tudom melyik a tuti. amiket felsoroltam valoszinu nem, es a ranger marksman se igazan tetszik.megnezem majd a tanksterek mit tudnak, meg a healerek, cska kibaszott torpoket nem akarok latni :G
Van egy felvetésem. Mivel min. kétfelé biztos válni fog a társaság (pvp/pve), mi lenne, mondjuk az egyik pve szerveren guardian, egy pvp szerveren meg defiant oldalon gyülekeznénk? Indokok: a közvélekedés szerint jelenleg a defiant oldal picit ütõsebb pvp-ben (emiatt a pvp orientált emberkék oda mennek, így tényleg ütõsebb lesz:D), a másik elterjedt feltevés, hogy defiant létszámfölény várható.
Pvp szerveren gondolom jobb az erõsebb oldalon lenni. Pve szerveren meg jobb a kisebb létszámú frakció, mert sûrûbben hív be a warfront ha pvp-zni akar az ember.
Így ha valaki megunja a szervertípust, akkor a másik frakciót is kipróbálhatja.
Vélemények?
az a velemenyem, hogy 1. minden ilyen probalkozas kudarcba fulladt eddig 2. igazabol semmi ertelme (de azert probalkozni lehet!)
Sztem jo otlet. Annyian nem porognek itthon a jatekon, hogy tobb fele szabdaljuk a tarsasagot.
Meg annyit javasolnek, hogy ne legyen frakcio ajanlas a ket kijelolt szerveren. Ugyis lenne jopar arc aki direkt a masik oldalra rollolna, mert az motivalja ha magyar guildekkel rivalizalhat. Es legalabb lesz min rohogni a forumon is:DD
Akkor is jo otletnek fogod tartani, ha nem jon ossze az elso raid mert Jozsi meg Pisti epp lowleveleket akar gankolni a pvp serveren ~~ ha nemtudtok menni guildesen warfrontra, mert a lolcarebearek instaznak, rifteznek, raidelnek? Ketlem.
Szerintem nem értetted meg a lényeget. Abból a feltevésbõl indultam ki, hogy kétfelé mindenképp megy a banda, mert lesz aki nem hajlandó pve-n, és lesz aki nem hajlandó pvp-n játszani. Ha ezt nem beszéljük meg, akkor meg négy, vagy többfelé megy. Szó sem volt arról, hogy muszáj mindenkinek két helyen játszani.
Szerintem te nem erted amit en mondok. Ha alapbol 2 lehetoseg van meg adva akkor az emberek 2 kozul valasztanak. Ha egy akkor vagy odajonnek vagy nem, de igy nem alakul ki 2 helyen bazis.
Az meg, hogy a te alap feltevesed az hogy 2 fele megy a banda, hany ember velemenyet is tukrozi? Itt van ez a forum, van tobb mint 1 honap rendelkezesre allo ido, ketlem hogy ne lehetne eldonteni, hogy hol alakuljon 1 normalis guild, persze ha ti 4-5 10 vagy kevesebb foset akartok az mas dolog.
Egy feltevésnek miért is kellene több ember véleményét tükrözni? Itt valami fogalomzavar van. A feltevés tapasztalaton alapul. Te tényleg azt hiszed, ha kijelölsz 1 db szervert, akkor mindenki oda fog menni, akkor is ha az õ játékstílusa nem passzol a szerveréhez? Mindegy ne ragozzuk, sejtettem, hogy Bhalage fején találta a szöget, de nem gondoltam, hogy ez ilyen gyorsan be is bizonyosodik :).
Fogalomzavar? Azert mert te igy gondolod igy is lesz? En tenyleg azt hiszem hogy ha az emberek rendelkeznek kompromisszumkeszsegegel, akkor _KOZOSEN_ igenis ki lehet jelolni egy olyan szervert ami a tobbseg igenyenek megfelel. Tudod, MMO, csapatjatek. Lehet valaki ismeri ezenek a szavaknak a jelenteset, es nem csak onceluan tud gondolkodni. Nem? Bocs hogy ragoztam.
Õõõõ... most én értettem félre az Abigel által írtakat?
We are very happy to have Seb on board as our European Community Lead. He has already done some great work helping us with communication and organization for our EU forums. We are very happy to have him aboard!
Es mit fog ez a csavo csinalni? Ezek a cm-ek nem csak vmi forumadminok hangzatos nevvel? Vagy mibe van meg beleszolasuk?
A Community Manager felelõs a fejlesztõ cég v. üzemeltetõ és a játékosbázis közötti kommunikációért, õ teszi közzé a fontosabb híreket, patchnote-okat, szervez különféle fórum és játékbeli eventeket, versenyeket, stb.. Ezen kívül természetesen a modik kiválogatása, eligazítása és felügyelete is rá tartozik, továbbá (általában) kapcsolatban van a fejlesztõkkel is, sokszor õ összesíti a játékosok által kifogásolt/javasolt dolgokat a fejlesztõk számára.
Magyarul az õ vállán nyugszik a cég és a játékosok közötti kommunikáció, ami egy MMO esetében elég komoly felelõsség.
Hmmm... most találtam meg a Telarapedia oldalát, amely nagyon szép és informatív.
Innen most kiollóznám a korábban említett faji bónuszokat:
Dwarf:
Second Wind Instant Cooldown: 5 minutes Reinvigorates the Dwarf, causing them to regain 30% of their health over 6 seconds.
Bahralt's Mettle Passive Endurance increased by 5%
Miracle of Hammerknell Passive Water resistance increased by 20
High Elf:
Wisdom of Ages Instant Cooldown: 5 minutes Calls upon the spirits of the ancients increasing the High Elf's Mana, Charge, Energy, or Power regeneration rate for the next 15 seconds.
Tavril's Grace Passive Increases all healing received by 3%
Grace of the Forest Passive Life resistance increased by 20
Mathosian
Heroic Resolve Instant Cooldown: 5 minutes Blesses the Mathosian, healing them for half of the damage they receive each hit for the next 30 seconds up to a total of half their maximum health.
Thedeor's Will Passive Increases all damage dealt by 1%.
Legacy of the Shade Passive Death resistance increased by 20
Bahmi
Sefir of Power Instant Cooldown: 5 minutes The Bahmi draws on the power of their Sefir, increasing their Spell and Attack power by 40% for the next 10 seconds.
Sefir of Constitution Passive Reduces all damage taken by 2%
Shalastir Heritage Passive Air resistance increased by 20
Eth:
Eth-Made Shield Generator Instant Cooldown: 5 minutes Activates a device that surrounds the Ethian in a magical shield absorbing damage equal to 25% of their maximum health. This effect lasts for up to 20 seconds.
Suns's Fortune Passive Strength, Dexterity, Intelligence, Wisdom, and Endurance are all increased by 2%
Desert Dweller's Birthright Passive Earth resistance increased by 20
Kelari:
Kelari Frenzy Instant Cooldown: 5 minutes The Kelari enters a frenzy, increasing their Critical hit chance for the next 20 seconds. The Critical Hit bonus starts at 100% and is decreased by 20% for each ability performed by the Kelari.
Flame's Ferocity Passive Critical strikes deal 10% more damage and critical heals return 10% more health.
Legacy of the Fire islands Passive Fire resistance increased by 20
Egy hasznos kis táblázat a különféle soul-ok képességeirõl, mi mire való ("X" -> elsõdleges feladata a soul-nak, "0" -> másodlagos feladata a soul-nak):
uh, látszik hogy az assassin és néhány társa mennyire haszontalan karakterek :\
Miért lenne haszontalan? Ha normális a balance, akkor egy ilyen full-DPS karakter tud tolni mondjuk másfélszer annyi DPS-t, mint egy olyan, amelynek vannak másodlagos feladatkörei. Ráadásul az Assassin rendelkezik ha jól látom egyedül a lopakodás képességével.
Jaja, assanak van egyedul olyan stealthje ami talentelve vegtelen, a legnehezebb kiszurni es nem vagy lassabb. Plusz vanish, 2 mereg egyszerre, stb. Szoval azert haszontalannak en se mondanam, ugyanolyan sunyi gankerkaszt lesz mint mindenhol.
nem csak assának van lopakodása, legalább még 1 kasztnak, de igen, talán övé a legjobb (kérdés, hogy ennek mekkora a haszna)
mellesleg pvpben pl. -eddig- teljesen életképtelen volt (ranger - marksman - saboteur karival nevetve megöltem nálam magasabb szintû közelharcos rouge-kat, tulajdonképpen 100ból 100szor, és nem vagyok egy pro player)
pve-ben.. na ez jó kérdés, ahogy én elnéztem, az íjász beállítottságú rouge-k simán tolnak olyan dpst, mint az assa(és társai) kasztok
jóval lentebb volt egy saboteur videó, aki elég félelmetes sebességgel mobolt, na ha mutattok nekem olyat assassinnal, elhallgatok :)