És az megvan mindenkinek, hogy nagyon sok "kedves" játékostársunk így látja a játékot?!
Aztán csodálkozol, hogy lehetetlen meglepni illetve olyan helyeken kiszúr ahol szinte képtelenség. Szerintem sajnos meglepõdnénk, hogy csak ezt milyen sokan használják!
Ahogy a pisztolyoknál és revolvereknél is elõjön, hogy bal gombbal, lehetetlenek tûnik, hogy valaki ilyen ütemben klikkeljen. Ezt azonban simán meg lehet valósítani az irányítás beállításánál, nem kell hozzá külsõ program. Csak annyit kell tenni, hogy másodlagos gombnak beállítod az egér görgõt tüzeléshez (felfelé vagy lefelé, hagy tetszik).
nem igaz, hogy csak kis pályák vannak. a DOME kifejezetten kicsi, de többnyire inkább közepesek, a VILLAGE meg kimondottan nagy. való igaz, hogy mw2-es ESTATE méretû pálya nincs...
Igen, de CSAK kis pályák vannak az MW3-ban :)) Remélem valami DLC-ben visszahozzák az MW2 pályákat, mert azok fényévekkel jobbak voltak...World at War-ról nem is beszélve, azok aztán vittek mindent...
szerintem annyira nem gáz a respawn rendszer, nyilván kis pályákon, pörgõs játék közepette baromi nehéz kiszámolni, hogy hová tegyen. nyilván mindenki járt már úgy, hogy megvolt a carepackage, de mielõtt hívta volna meghalt. respawn után _rögtön_ eldobta a jelzõfüstöt, majd a csapattárs mellette odaszületik, elindul és pont agyoncsapja a doboz.
velem olyan is történt, hogy meghaltam és respawn után egybõl predatort kaptam a fejemre :D
a spawnrendszert hanyagoljuk, elképesztõ amikor beszületek négy ellenfél közé, vagy a csipa célkeresztjébe. De a leghajmeresztõbb az, hogy minden körben legalább egyszer egy eldobott gránátra spawnolok, no comment.
hát gratulálok, ha Te még mw2-ben ki tudtad számolni, hogy hova születnek. Itt már valóban nehezebb, Én meg sem próbáltam, bevallom õszintén. Totál random és ésszerûtlen látszólag. Legjobb mikor leölsz valakit és aztán a következõ kanyarban megint belefutsz vagy éppenséggel Õ lesz egy kanyarral mögötted 1 mp-n belül :)
De mint mondtam inkább az van, hogy több variáció is van az útvonalakban, így többfelõl is érkezhet az ellenség, anélkül, hogy közben a társainkba botlanának. Ezen már csak hab, hogy ha van ilyen alternativ emberke, akkor mellé még berak spawn-ba egy társat.
Nekem nagyon sokszor van ebbõl gondom, hogy bemegyek a sûrûbe, leölök 1-2 netalán 3 embert, de aztán jön a 4. és az 5. is valahonnan, leginkább onnan ahol nem számítok rá vagy nincs idõm arra is figyelni. nagyon sokszor halok így meg, úgyhogy át kellett terveznem a taktikáimat. Most már kezdek ráérezni az új játékra :)
Ó nem, éppen az a bajom, hogy az MW2-ben megszoktam, hogy nagyjából kiszámítható helyre születnek az emberek, így az esetek 90%-ban mindig a tömeggel ellentétes irányba szaladtam mintegy megkerülve és oldalba támadva az ellent. Na ezt most nagyon nem tudom itt csinálni, mert össze-vissza születik mindenki mindenhová, általában lelõnek oldalról-hátulról-feülrõl-alulról...XDDDD
Plati.ru. Ennél olcsóbban garantáltan nem kapjátok meg sehol. Igaz kicsit körülményes (google fordító, meg pénz átutalás webmoney-ra), de ha egyszer kipróbáltad, utána már tök egyszerûen kiigazodsz rajta (instant küldik a kulcsot is). Az itthoni CD-Key-es oldalak nagy része is innen szerzi be a kulcsokat, csak rádobják a saját hasznukat, azért jön ki ~4ezerre :)
ja, egyébként Hardhat-en, Domination-ben ahol A van, sikerült úgy lekérnem a CP-t, hogy ráesett az egyik I gerendára amik a földbõl állnak ki, de úgy, mint amit felnyársaltak, csináltam róla fotót és fel is raktam steam-e :)
Na játszottam még...igazából maga az irányítás és lövöldözés full ugyanaz, mint az MW2, de ezt az agyatlan össze-vissza rohangálást még nagyon nem érzem :DDD
igen. Tudod, most az a rendszer, hogy az utolsó killcam a gyõztes csapat utolsó killje, hiába csináltál, Te valami ûberfrankót a végén, ha nem nyert a csapat, nem számít killcam-nek..legalábbis eddig úgy vettem észre, de lehet tévedek és statisztikában számolja. mindenesetre mikor nézzük akkor a gyõztes csapatét mutatja.
az volt a durva amúgy abban, hogy eldobta a CP jelzõjét, lefeküdt, hogy megvárja, erre befutott az ellen és lekéselte, de ahogy végzett vele, rá is esett a láda :) ezt mind végig mutatta a killcam, nagyot röhögtünk, de sajnáltuk is, még a legjobb csapattagunknak sem sikerült ez, pedig Õ aztán makkos gyerek :)
Oroszoktól :P Igazából 3ezerbe lenne 1 játék, de nekem még maradt egy kis pénzem régrõl webmoney-n amit gyûjtöttem, így felhasználtuk azt is :) Annyi volt, hogy orosz VPN-en keresztül kellett aktiválni, de egyszerûen meg lehet oldani azt is.
Hát, hétfõn megvettük haverommal fejenként 2000Ft-ért és azt kell mondjam, hogy tetszik. Kicsit gyors, pörgõs, de hozzá lehet szokni. Igaz van pár borzasztóan idegesítõ dolog benne. MW2-ben voltak a gl-esek meg a késsel futkározók, itt meg ezek az FMG9 akimbo idióták vannak. Nem értem hogy lehet valaki ennyire selejt, hogy nem tud normálisan játszani, hanem csak egész meccs alatt agyatlanul rohangál és célzás nélkül darálja aki épp elébe kerül. Az optimalizálásról pedig annyit, hogy nincs meg a minimum konfigom a játékhoz (Athlon X2 5200+-om van csak), mégis tökéletesen fut, ugyanolyan beállításokkal mint a MW2 (medium-high), egyedül az árnyék lett kikapcsolva. És nem, nem 30 fps körül, mert erre én is allergiás vagyok. :) Csak említésképp, a Black Ops az teljesen low-on játszhatatlanul szaggatott, szerencsére csak az ingyenes hétvégén volt hozzá "szerencsém". DLC-ktõl kicsit parázok, hogy mennyi lesz és mennyiért, de egy pár MW2-es pályát szívesen viszontlátnék itt is :).
tegnap csináltam egy game winning killcam-et lopakodó bombázóval, erre kiderült, hogy 1 szintre vagyok attól az opciótól, ahol ez számít is (nevezetesen a 40-es szinttõl van ilyen challenge).
de eddigi legnagyobb amit láttam élõben az haverral volt, az Õ killje volt az utolsó, nem is akárhogy, az ellenség fejére ejtette a Care Package-et, ami szerintem az egyik, ha nem a legnehezebb challenge mw3-ban..egy bibi van a történetben..nem mi nyertünk :)
Magadnak válaszoltál! Igen itt az eredetiben NINCS ilyen! :)
nekem eléggé nyitottak ezek is, ha ez alatt azt érted, hogy sokszor tudnak a hátamba kerülni. ha megfigyeled, túl sok kempelés nincs a régi játékmódokban, Team Defender-t már elég hamar kilõttem a játszható módok közül, mondjuk RIOT-ot fejleszteni jó, mert iszonyat mennyiségû lövést kap az ember :) alapjában véve túl sokáig egy helyen nem tudsz meglenni, mert be tudnak cserkészni szinte bárhol és bármikor, ez nagyon nagy piros pont a készítõknek. hátránya az, hogy túl sokszor kapnak hátba, de ez inkább az Én hibám és legalább fejleszti a figyelmemet. aki nagy terepet akar az majd átmegy másik játékba, szerintem jól vannak ezek kitalálva..többnyire :) van azért szar pálya, de Én elvagyok rajtuk, tetszenek.
Külön be kell kapcsolni a dedi szerver keresõt! Az otions -ben van "DEDICATED SERVER" pont ahol be kell kapcsolni ezt a lehetõséget. De a dedikált szerverek nem ranked -ek szóval fejlõdni nem lehet rajtuk. Elvileg... :D
Az létezik, hogy csak a FIND GAME által lehet játszani, vagy van rendes szerver lista is, mint MW2-ben? (vagy legalábbis AlterIW verzióban volt )
Egyetértünk. Pályák közül azért tényleg hiányzik legalább egy nyitottabb, de ami van az szerintem nagyon jól tervezett, jó játszani rajtuk. Support, Specialist tovább színesítik a játékot. Kill Confirmed állati jó új játékmód lett viszont a Team Defender egy nagy kemping fesztivál... :D Mondjuk megszerzem a zászlót és élvezem, hogy egy kicsit "legálisan" kempelhetek! :D
jó lesz az majd, csak meg kell szoknod az új pályákat, szerintem sokkal élvezetesebb, mint az mw2 volt..most hirtelen nem is tudnék olyat mondani ami hiányzik abból..talán a RIOT kicsit lehetne erõsebb, de egyébként nem hiányzik az irgalmatlan laggolás, ami itt van még tûrhetõ..többnyire.
Ja és az, hogy lvl 19 után lehet csak HC játékmódban játszani...na ez a kemény, nem a faláb...
Ebbõl egy büdös kibaszott betût nem értettem XDDDD
Én ma hajnalban kezdtem el a játékot, nagy nehezen már 25-ös vagyok, de halálba tud idegelni még az MW3...a kettõben megszokott stílusomat el lehet felejteni, össze-vissza agyatlanul változik az állás, mindenki rohan minden felé, a pályák kicsik, nem átgondoltak...egyelõre nagyon utálom, de úgyis játszok vele mert imádom és ha belejövök ebbe is akkor jó lesz XDDDD
Gondolom az az "apróság" nem tûnt fel, hogy mindegyik semtex nagyon is határozott céllal lett eldobva! Nyilván nem direkt találnak telibe, de pontosan ezt akartam elérni mindegyikkel. Bombát hatástalanító játékos kinyírása, zászló megvédése stb... Nem össze vissza dobálom a semtexet sem. Egy hajszál pontosan eldobott semtexet meg amúgy is összehasonlítani az akimbo fossal... No comment.
Ezt próbáljátok ki: http://www.mapmodnews.com/article.php?story=MW3-TEST-memory-cache-flush Magyarul létrehozok új ikont, majd az eléréséhez beillesztettem ezt: %windir%\system32\rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks
Mikor bekövetkezik a elébb említett ominózusos fps lagg, ctrl-alt-del, és elindítom az ikont, és játékhoz visszaérve símán megy újra.
Elképesztõ hülye kill aztán pár szerencsés semtex dbás:
Ja tényleg igaz, bocs, annak idején pedig néztem is. Lassan 2 hete dupláztam a memóriát, és azóta soha nem volt gondja, több óra folyamatos játék után sem, megszünt a menü akadása is. Úgyhogy ha orvosolják, ha nem a bõvítést semmiképpen nem bántam meg.
4085ben ott a gépem de nem hinném hogy egy ilyen játéknak kevés lenne a 4 giga ram, szerintem itt inkább valami peccs fogja orvosolni a gondokat mert ha a ram lenne kevés akkor már az elsõ mapon is akadna a játék, olyan mintha egy idõ után elfogyna a memória és nem szabadítaná fel a közben már nem használt területet persze valószínû megoldaná a plusz memória, de szerintem az is elfogyna ha ez a gond csak mondjuk 8-10 pálya után tehát egyenlõre várok a peccsre ha nem jön akkor marad a plusz memória vásárlás :S
Ha esetleg leírnád a konfigod, lehet könnyebb lenne. A 4100 hsz-ben írtam neked egy tippet, ami nálam megszüntette ezt a fajta szaggatást. De, hogy ne kelljen vissza olvasnod, szerintem 4Gb memória kevés neki, 8GB-vel semmi gondja a játéknak.
Pontosan akkor kezd el atom mód szaggatni a játék, amikor valamiért elveszi tõled a hostot, ez biztos. Tehát pár map erejéig te vagy a host, majd amikor valamiért átrakja másra, akkor neked a következõ pályától szaggat. Jelenleg még csak egy game restart segít, a steamet nem kell újraindítani. Én azzal próbálkozom, hogy elindítok egy netes programot és bekorlátozom valamennyi sávszélességre, hogy ne ossza rám a hostot. Ezen csak egy patch fog segíteni, de elvileg készülõben van.
nekem és több ismerõsömnek is van ilyen, szerintem memóriát bassza teli, fizikait is vga-t is, szóval mindent. egyik példa erre, hogy kikapcsoltam a swap file-t és olyan fagyásokat, asztalra dobásokat produkált, mint azelõtt sosem. mikor visszaállítottam, akkor ez megszûnt, viszont az idõnkénti laggolás még mindig (ami viszont inkább net függõ) és fps lagg is van alkalomadtán. Tegnap például elkezdtem a handgun-okkal funolni, gondoltam kimaxolom mindet. Amikor Tactical Knife kiegészítõt rakok rá és késelek vele, akkor ilyen lassított felvételbe megy át, a kés kitartva és csúszok elõre, nagyon fura és tök szar is, mert kell pár másodperc mire magához tér, de addigra lehet kinyírnak. nem minden esetben van, de sokszor elõfordul. gondolom ez is lagg, de marha zavaró tud lenni.
én már többször találkoztam olyannal, hogy m16-al lõttek úgy, mintha mondjuk m4 lenne, szóval nem rövid 3-as sorozatokban, hanem folyamatosan tüzelt. elég gyilkos így.
Sziasztok! Eddig nézegettem pár leírást, de mégsem lelem a megoldást problémánkra, a gépemen xp és hd6870 van, másik játékosnak win7e van hd4870-el. Mindketten azt tapasztaljuk hogy látható ok nélkül 2-3-4 map után laggol, de úgy hogy másoknak nem szaggatt (nem nettel van a baj). Szerintem vmi összeakad ilyenkor valami a vga-ben. Volt e valakinek hasonló problémája és mmit tudott tenni ellene? A megoldás vagy újraindítás vagy steam restart volt. Viszont unalmas állandóan ezt csinálni minden 2-3 map után.
Eleve elég kicsik a pályák emiatt nyilván a közelharci fegyverek használói elõnyben vannak. Az SMG -k attól tûnnek olyan erõsnek mert egyrészt tényleg kicsit el vannak túlozva :) másrészt a pályák egytõl egyig olyanok, hogy nagyon egyszerû úgy mozogni, hogy már-már soha ne kaphassanak el nagyobb távolságból ahonnan már az AR dominálna. Szóval ezeken a pályákon fõleg SMG -vel érdemes játszani. Persze jó kérdés, hogy akkor minek az AR, LMG, Sniper kategória. QS -t leszámítva persze... :) Amúgy LMG -vel szinte senki sem játszik. Elvétve találkozni csak valakivel aki azt használná. A mostani körülmények között talán a leglehetetlenebb kategória lett. Shotgun szintén elég brutális emiatt, de csak kis távolságból úgyhogy azt már AR -el el lehet kapni ha óvatosan játszol. Momentán a következõ nonszensz helyzet alakult ki:
#1: Akimbo FMG9. Agyatlan sebesség, pontosság, célzást nem igényel (jó vicc...), rengeteg headshot -ot lõnek vele (ez már egyáltalán nem jó vicc!), azonnal, elsõ szinten elérhetõ (ez már szinte bunkóság...) #2: Akimbo FMG9 :) #3: Akimbo FMG9 :( #4: Striker. Extrém runnerkedéssel ügyesen manõverezve szinte kivédhetetlen még az agybeteg FMG9 -el is, de ennek legalább a "range" -e elég vacak szóval ha egyáltalán látod, hogy jön valószínûleg nyertél ellene! :D #5: MP7. Steady Aim + Range + Rapid Fire és már erõsen közelít az akimbo FMG9 -hez, célozni ezzel sem kell, kis ügyességgel még nagyobb távolságra is erõs(!) közelharcban pedig csak a lista elsõ 4 helyezettje :D jobb nála kicsivel. ...némi szünet... #10: ACR6.8 No Comment... :(
Sforzan: Majdnem biztos vagyok benne, hogy rengeteg PRO -nak tûnõ quickscoper pontosan ezt csinálja! Nekem pl. van egy Belkin SpeedPad n52 játékvezérlõm. Ez gyakorlatilag bármilyen elõre rögzített makrót tud futtatni. Tehát egyetlen gomb megnyomására elindíthatom a következõ makrót: -jobb klikk tart-pár millisec várakozás-lélegzet visszatart gombja tart-pár millisec várakozás-bal klikk leütés-pár millisec várakozás-jobb klikk és lélegzet felenged-makró vége Ez egy instant, egy gombos TÖKÉLETES, brutál gyors quick scope -ot eredményez. Mit mondtok?! Hogy ettõl célozni még mindig kell? Hehe... Csak akkor ha fizikailag nem jelöltem meg a képernyõm közepét! Mondjuk teszek egy pöttyöt oda ahova a célkereszt mutat. Mi is történik ekkor? Van egy folyamatos "Red Dot" -om amihez egyetlen gombot nyomkodva instant gyilkolok. WHAT A SKILL!
igen, az outposton van két ilyen bug, az egyik hogy hátul a tartálykocsiba bebújnak, a másik, a pálya közepén be lehet bugolni a talajba, te látsz mindenkit de õk nem látnak. elég undorító.
Találkozott valaki már olyan buggal, hogy az ellen "bebújuk" egy adott tereptárgyba és onnan tolja a kempet? Tegnap a havas pályán (Outpost?), az egyik tartályból vagy háromszor szedett le a gyerek mire rájöttem mi a helyzet...
Csak szeretnék tisztán látni a quickscope-pal kapcsolatban. Ez most akkor úgy mûködik, hogy a célkereszt nagyjából az célon, célzás beránt és szinte azonnal tûz? Mert, ha igen akkor nem lehet olyan nagy történet ezt felprogramozni valamelyik billentyû vagy egérgombra, ha adott az eszközhöz a megfelelõ szoftver. Onnantól kezdve már nem sok skill kell hozzá. Vagy ez nem mûködhet?
akimbós nyomorékok mindenütt, map alá/kamion tartályba bebugolnak orrba-szájba a kedves játékosok, smg-hez ha steady aimot raksz még zoomolni se kell (nem vicc), assault fegyverek full fölöslegesek, összes smg jobb náluk. a support is elégjó, minden jani emp-t nyomathat hiába hal meg másodpercenként.. akimbo fmg9-et persze már mióta nem képesek patchelni, de a g18 akimbo meg a gl legalább már használhatatlan, gz
valahogy mindig sikerül olyan távolságba - közelségbe - kerülnöm, hogy ledarálnak 0,5 mp alatt...
szerintem amikor valaki beírja, hogy noob az már valószínû az 5-ik akimbo halála után van..bár most már olyan kicsi a tûrõképesség, hogy hamarabb jön a noob-ozás. amúgy majdnem mindenre jön, szóval ez egyáltalán nem meglepõ :)
a lényeg, hogy ha csak azzal járkál a kis fasz, akkor az már a szánalom magasiskolája és ebben egyetértünk mindannyian, mi csak ezt szeretnénk megszüntetni, hogy legyen végre normál játék, mert egyébként szerintem az mw3 kurvajó lett, egyre jobban tetszik :)
nem az a baj,hogy valaki néha elõveszi,hanem azzal aki nem ismer mást.. Mondjuk ha tuti a host,nincs akkora gáz,könnyedén ki lehet szedni õket. Ehhez hozzátartozik az is,hogy én jóformán csak ffa tolom,de igen is lehet megsértõdni! aki folyamatosan akimbozik,az egy kis hülye pöcs,ez tény,ha pedig még kempel is hozzá,na az már fejlövés a Duna parton
engem speciel a quickscope irritál, még egy ilyen arcade játékban is vicc, mint amilyen a CoD. csak azért kevesebb a rinya azzal kapcsolatban, mert sok olyan ember csinálja aki magát nagyon pr0nak tartja.
A hozzászólásoddal nincs semmi baj. Ha félreérthetõen fogalmaztam elnézést. Természetesen jogod van a saját véleményedhez akkor is ha én vagy bárki más nem ért egyet vele. Ez alapvetõ. Az a nagy baj az akimbo -val, hogy TÖNKRE TESZI sokak játékát. És asszem' ennél jobban nem fogom tudni megmagyarázni az álláspontomat. Bármely eszköz használata addig nevezhetõ fair -nek egy játékban amíg kvázi kárt nem okozol vele. És mivel az akimbo fegyverek tisztességtelenül erõsek a többi játékosnak rémálommá változtatják a játékot. Egyszerûen nem csinálok olyat ami a többieknek bosszúságot okoz. Ha fair módon szénnéalázom azt fogadja el fejlõdnie kell. Velem is megcsinálják profi játékosok nem hõzöngök miatta. De amikor F2F 10 -bõl 8 -szor leszedném csak az akimbo miatt õ szed le ennyiszer annak hadd ne örüljek azért...