EA nem egyszer mondta, hogy le akarják gyõzni az ACT meg a codot. Nem egyszer. De ez tényleg a dühöngõbe tartozik.
LOL. Mi az, hogy õk mondják meg. Ki állnak és na gyerekek ez az új játékunk mellyel mondjuk a COD ellen indulunk? Mindenki csak bebeszéli magának a sok maszlagot amit olvasnak.
#1646: Már nem azért, de ki a faszt érdekel bármely toplista?! Nyersz vele bármit is, hogy látod melyikbõl adtak el többet? Kurvára nem, az csak egy hír arról, hogy x,y cég hogy áll a játékával és ennyi. Nem kell mögé képzelni semmit sem.
#1648: Hát gyõzzék, legyen minden ország toplistáján elõrébb a BF eladása, mint a COD-é. És akkor mi lesz? Attól én még ugyanúgy fogok COD-dal is játszani.
ötödrészt meg már világszinten errõl mesélnek a készítók, fórumozók is (ld. pl itt, az sg-t xd). legendás hónap lesz a november, a két játék biztos fej-fej mellett fog haladni a különbözõ eladási toplistákon
Konkurensek. A célközönség azonos. Ezt nem mi mondjuk, hanem az EA meg ACT. Na most ha õk ezt csinálják, akkor ne jöjjön nekem egy gamer se azzal a dumával, hogy "jajj, ne hasonlítgassuk már össze õket.".
Mert mi az istenért kellene összehasonlítani? Mond meg mi a közös a kettõben. Valamint azt is, hogy mi értelme van a hasonlítgatásnak.
#1642: Ez teljesen igaz, hogy egy kategóriában indul, merthogy nincs alkategória vagy egyéb megkülönböztetés. Ennyi erõvel hasonlítgathatjuk, Brink-kel, Hard Reset-tel stb. stb. FPS-t az FPS-sel csak azért mert FPS.
Végül is sok mindenben igazad van, de egy kategóriában indul a kettõ a piacon. Van aki ezt veszi meg, van aki azt. Néhányan mindkettõt. És pont az elõzõ postomban megfogalmazottak miatt esik egy skatulyába a kettõ, még ha vannak is különbségek.
Háborús fps mindkettõ, modern környezetben, modern fegyverekkel, mindkettõ távol áll a szimulátortól (bár az egyik jóval távolabb, mint a másik), hasonló fegyverek, setting. Lényegi (és nem lényeges) játékmenetbeli különbség a jármûhasználatban, és a karakterfejlesztésben van. Egyébként casual shooter mindkettõ...
Jézusom. Gyerekek azért ne keverjük már ide a BF-t és pláne ne próbáljuk meg összehasonlítani a két játékot. Totál más a két játékban az egész multis játékmenet, nem igaz? (pl. COD pörgõs, minden sarkon találkozol valakivel ellenben a BF-el ami inkább egy menet taktikai részét közelíti meg, nem beszélve a segítségre álló jármûvekrõl). Nos a grafikára én azt mondom, hogy inkább fusson normálisan egy átlagos gépen is mint a csudaszép HDR képeket nézegessem. Az MW nagyont ütött, most ami nekem kéne, hogy a motorból préseljék ki amit lehet, valamint a multi legyen pöpec. Értem utóbbi alatt azt, hogy pl. a CS is milyen jól el van gránátvetõ, rpg meg lángszórók nélkül, nem igaz? Perkek igazából jók mert ütik egymást, illetve annyira azért nem szabad a variálási lehetõség.
Hát most mit tegyek, néha nyomok egy kis mexikói kokaint, Heriberto Enrique Manso Bernal barátom küldi a FedEx-el. Neked fontos a single. Nekem is, mert azért szeretem végignyomni a kampányt, ha élvezetes a játék. De a progi élettartamát a multi milyensége határozza meg. A "nem olyan fontos", és a "nem fontos" között van egy kis különbség. :)
"A játékmenet és a graf...két olyan terület, aminek elég élesen el kéne különülnie egymástól."
Gyakorlati lehetetlenség amit írsz.
"Oké, legyen szar grafikája és fizikája a CoD-nak...de akkor legyen olyan szinten kibalanszolt multija, hogy még a szomszéd tíz ujját is megnyaljam utána."
Olyan is. Mivel nincs más a palettán, ami ebben a kategóriában ellenfele lehet.
A játékmenet és a graf...két olyan terület, aminek elég élesen el kéne különülnie egymástól. Oké, legyen szar grafikája és fizikája a CoD-nak...de akkor legyen olyan szinten kibalanszolt multija, hogy még a szomszéd tíz ujját is megnyaljam utána.
Ez igaz, még akkor is, ha igazából nem skillesek. Illetve bocsánat: skillesek, de ebben a játékban nem túlságosan nehéz annak lenni. Emlékszem még a CoD2-re 2005-bõl, amikor majdnem 30 fraget gyûjtöttem be campelés nélkül, mielõtt elõször kilõttek. Felmegyek egy BF2 vagy egy ArmA-szerverre, és hatszor lõnek szájba, mielõtt megmozdulok. Akkor most....skilles vagyok? Nehéz kérdés...
Pontossan errõl van szó, a cod nem valósághû, mert nem egy szimulátor de egy játéknak nem ez a lényege. Akkor senki nem WoW-ozna, senki nem Crysis-ozna, Senki nem multizna RPG-kel. Ezek játékok!
#1602: nyugtával a napot #1604: Lady Gaga story #1612: ahahahahaha
Mert ez egy hasonlat volt a megszokott dolgokra hogy értsd miért nem érdekli a grafika az embereket, akik szeretnek ezzel a sorozattal játszani. Ennyi. :)
A CoD azért sikeres, mert akik játszanak vele...szóval olyan érzést kapnak a játéktól, hogy milyen jók, milyen skillesek. Bár a többi játék is ezt csinálja, de a CoD ebben nagyon jó. Az õket nem érdekelte eddig, hogy semmit nem fejlesztenek rajta, amíg megkapják ezt a hamis érzést.
Egy szinte csak multira épülõ játéknál, mint a CoD...hogy lehetne lényegtelen? :D
Tisztában vagyok vele hogy nem lesz vagy csak elvétve. Ezzel együtt ahogy elõttem is írták, amíg nyomják ezt az éves megjelenést, addig marad a sokéves grafika, gagyi fizika, minimális játékmenetbeli újdonságok. Az MW3-ba a videók alapján van olyan összeesés animáció, ami már a CoD4-ben is benne volt. Akinek ez kell, az vegye meg harmadszor is. Nekem elég volt az elõzõek. Egy év alatt nem lehet ma már egy új minõségi játékot összerakni. És ezen láthatóan az se segít hogy két fejlesztõre osztották már.
Úgy, hogy a rágógumi pop-foskultúra elengedhetetlen kelléke lett, akárcsak a CoD. Már filmekben is a CoD-ról beszélnek. Vicc. A hasonlatot meg ha nem érted, akkor...olvasd el még egyszer a postot. ;)
Más mûfaj. A CoD esetében a single nem olyan fontos, mint a multi. Valljuk be, oda jutottunk, hogy a Call of Duty a világ egyik legnépszerûbb online játéka, és ez már a negyedik rész óta így van. A single-t a legtöbb ember végigtolja egyszer-kétszer-háromszor, nem is ott kell újítani. Hanem a multiban. A RE-sorozat pedig emlékeim szerint inkább a szóló játékra fókuszál, persze az 5-ben van az a kamu co-op, de nem igazi multiplayer játék. Más mûfaj a két sorozat.
Te mirõl beszélsz néha én nem tudom... Amógy nem, nem kellene nekik összedobni. A CoD4-hez naponta csináltak pályákat ingyen. Csak aztán rájöttek mennyivel jobb nekik DLC-ként 4000-ért 4 pályával kiszúrni a játékosok szemét 3 havonta, minthogy ezt a lehetõséget meghagyják.
Azért, mert amíg így állnak hozzá az emberek, addig kapjuk majd az IW-engine-t az arcunkba a fos fizikájával, az egyre kopottab vizuális megjelenítéssel, és a nulla játékmenetbeli újítással. És amíg "csak" 2 millió példány elfogy az éppen aktuális CoD-ból addig ez így is marad, szóval mi tehetünk róla. És ez a folyamat valószínûleg már visszafordíthatatlan: a MW3 szinte biztos, hogy a Black Ops rekordját is megdönti, szóval ennek sosem lesz vége.
Az hogy más játékot imádók lehrrogják nem feltétlen szar is. Akinek ez bejön és leszarja multiba a grafikát annak hidd el bõven jó.
Ez kb olyan mint a RE nekem mint RE fan! Régen volt sok Resident Evil, 0-1-2-3 meg sok mellékszál. Grafikában meg sokszor kameraállásban, játékmenetben, fizikában megegyeztek. DE MÉGIS AKARTAM EGY ÚJABB RÉSZT, MERT MINDIG MÁS TÖRTÉNET VOLT, MÁS HELYSZÍNEK MÁS ELLENSÉG. Ez így müködik, ha most nem érted mire gondolok ezután se fogod, ha még nem élted át. :)
De attól még hogy népszerû, nem feltétlenül lesz jó. Hidd el, hogy a pl. Lady Gaga sem azért ad el tízmilliós tételben lemezt, mert jó amit csinál. Egy nagy fostenger az egész, de ez kell a népnek, a nagy többségnek, akik nem tudják milyen az igazi zene, csak megveszik a lemezt mert látták a klipet az MTV-n, vagy hallottak egy zeneileg nulla dalt az albumról, és nekik ez elég.
Tök normálissan kérdeztem tekintve hogy az 1000. vergõdés ebben a témában és már 1500x le lett írva mi a helyzet, ha te most jöttél és eddig nem hallottad akkor sorry, csak unalmas már.
Igen kiemeltem azokat amik jók. A grafika meg azért ilyen hogy az általam kiemelt dolgok ne változzanak. Tudod a jól bevált receptet minek lecserélni a bizonytallanra??? :)
Én megértem õket, hogy minden évben kifossák magukból. Rengeteg pénz. De sajnos így nem fog fejlõdni semerre. Fõleg, hogy most jön majd a BF3, jövõre már nagyobb igényük lesz a codosoknak is.
Persze és a legjobb az lenne ha 3évente neked ingyen adnának 1 példányt is mindjárt. Hát naná, biztos pikk pakk ingyen összedobnak pályákat a kedvünkért.
OFF "volt egy bizonyos játék amihez van egy pálya ami önnmagában 3-4ezer ft volt, címet direkt nem írok most, szerintem mindenki tudja mire gondolok"
Szerintem 1, vagy talán2, de ha jobban belegondolok, inkább a 3. De ha normálisan kérdezed, leírtam volna, hogy abból a pofátlanul nagy zsugából amit a CoD-sorozat hozott eddig, licenszelhettek volna egy komolyabb engine-t, vagy fejleszthettek volna saját motort, kettõt is, és nem ugyanazt a toldozott-foldozott IW Engine-t tolják a képünkbe a fos fizikával meg az elmaradott grafikával már vagy hmmm...ötödszörre. A perk-rendszert kivághatnák a kukába, és lehetne benne ladderes karakterfejlesztés, ami még reálisabb is a játékmenet szempontjából, mint az, hogy két meccs között kicserélgeted a perkeket, és amihez az elõbb még értettél, ahhoz a következõ meccsen már nem, viszont valamilyen csodálatos esemény folytán hirtelen megtanultál valami mást...amit aztán öt meccs után "elfelejtesz", és lecseréled egy másikra. Az optimalizálás is rendben van, az irányítás is (bár lean az mintha nem lett volna a kettõben), szóval pont azokat a dolgokat emelted ki, amikkel nincs probléma. A balansz viszont el lett kúrva pont a perkek, az akimbo, a lófasznyi méretû mapokon is engedélyezett gránát meg ba gl miatt, szal ezzel a résszel mintha nem foglalkoztak volna annyit. Most én nem akrok itt hangulatot kelteni, de van egy olyan, elég nagy nevû játék, amiben ezek a gyermekbetegségek nincsenek jelen. Hands down.
A lényeg hogy nem kéne évente kiadni, minimális fejlõdéssel, és mellé még lehúzni a játékosokról év közben DLC címen ~12 pályáért újabb ~10.000 forintot. Inkább jönne 3 évente, és akkor pakolnák bele ami addig összegyûlt. Akkor az úgy egyben ütõs lehetne. De hát majd hülyék lesznek ha ezt is megveszik 20 millióan minden évben. Mondom ezt úgy hogy eddig én is megvettem, teszem hozzá azonnal, úgyhogy én se vagyok okosabb. Vagy eddig nem voltam. Ami az MW2-BO illetve az eddig látottak alapján a MW3 multi fejlõdése/újdonsága lesz, az egy játékba simán belerakható lenne.
Jah értem szerinted akkor mi lett volna az újdonság? Mondj példát.
1.Fasza az irányíás akkor basszák el hogy újdonságnak számítson? 2.Jó az optimalizálás, legyen 2x akkora gépigénye hogy feleannyi embernek fusson akadásmentessen? 3.Vagy mi?
Nem tudom volt-e már, de találtam egy elég jutányos elõrendelõi ajánlatot. Majd 2 ropival veri a többi boltot. COD: MW3 elõrendelés
""Most hogy raknak bele pár új perket, meg indításnak bedob 10-12 új pályát, ez igazából már rettentõ kevés."
Itt kezdõdik a baj az emberek felfogásával, bedobnak 12 új pályát meg perkeket meg jópár új fegyót és ez kevés manapság. Mutass olyan játékot ahol nem ez megy, és megyek megveszem. :) "
Hát errõl van szó. Hogy ma ez már elég. Mára ez lett az elfogadott. És ezt minden évben el lehet játszani, és az emberek megveszik mint full áras terméket. A DLC meg szerintem még mindig a videojáték ipar legnagyobb lehúzása. Nem minden esetben, de a legtöbbször.
Jó kérdés. Én nem tudom miért könnyebb felmenni ilyen topikokba és gyülölködni stb. mint keresni egy a saját igényeket kielégítõ játékot.
A saját kérdésemre, csak annyit válaszolnék, hogy nálam meg már az van, hogy mi nem kellene bele és akkor mindenben tökéletes játékot kapnék. Nem mellesleg én türelemmel várom, hogy a Respawn Entertainment kiadjon valami FPS gamet.
Nekem elég:) Egy "ápgrédelt" MW2 tökéletesen megfelel. A híreket, videókat nézve lesz benne annyi új dolog, ami a mai normákhoz igazodón új játékként értelmezhetõ. Már csak azt kell megfejteni, ami többször felvetésre került: ha valakit ennyire zavar ez a trend, akkor miért kell heteken keresztül azon szenvedni, hogy ez mennyire kib@szás szegény, a hányatott sorsú PCHCG tömegeknek?
Már nem azért de mi kellene nektek egy FPS játékba még? Most ne gyertek a BF jármûveivel ilyesmi, mert az szinte más kategória.
Hogyne láttam volna. Az hogy megint ugyanazt a cinematic-játékmenetet nyomatják, meg beraknak pár új perket, fegyvert, mapot, attachmentet, nem újdonság.
Eh...izé...hát úgy 2009. augusztustól a megjelenésig kb. minden harmadik hír az MW2-vel foglalkozott az összes nagyobb játékportálon....botrányok, hírverés, Infamy trailer, nem lesz dedicated server, milyen perkek/achievmentek lesznek, stb. Az igaz hogy kevés az infó, meg kevesebb hatásvadász trailer/gameplay videó jelent meg eddig.
Úgy utálom mikor a DLC-kkel jönnek hogy régen ez meg az volt. ************************* *A DLC nem kötelezõ!* ************************* MW2 megvan elvoltam vele nem vettem meg DLC-ket mert drágák és hú érdekesmód tudtam vele játszani DLC-k nélkülis...nemsemmi.
"Most hogy raknak bele pár új perket, meg indításnak bedob 10-12 új pályát, ez igazából már rettentõ kevés."
Itt kezdõdik a baj az emberek felfogásával, bedobnak 12 új pályát meg perkeket meg jópár új fegyót és ez kevés manapság. Mutass olyan játékot ahol nem ez megy, és megyek megveszem. :)
#1571 mély tisztelettel megjegyzem hogy nem igazság van benne hanem full vergõdés az egész.
(ezeket ne vegyétek a lelketekre, nem lecseszés akart lenni nem neked szól hanem álltalánossan)
Mindenesetre van igazság a #1571-ben. Rendben a single tuti jó lesz annak aki eddig szerette, lesz egy izgalmas, látványos 6-8 óra. De a multi rész nagyon lehúzós. Most hogy raknak bele pár új perket, meg indításnak bedob 10-12 új pályát, ez igazából már rettentõ kevés. A CoD4 óta csak toldozzák a multi részt minden igazi újítás nélkül. Ráadásul amit fejlesztenek legtöbb dolog, az is az agyatlan hent irányába viszi az egészet.
Eladásra gondoltam. Pontossan ha nem lehetne multizni warezban pc-re is több fogyna. Mindegyiket nagyon sokan nyomják. Jó az optimalizálás, ez kell a legtöbb embernek, hogy normálissan tudjon játszani.
CoD4 war-nál sokan 250FPS-el nyomják, meg 125-el, a mai engine-ekkel ezt nem érnék el. Multiban aki nem csak nézelõdni megy be az leszarja a grafikát, legyen aránylag szép de irányítható gyors ne legyen lagg legyen társaság és élvezze a játékot.
Ez emberfüggõ. Van aki MMORPG-zik, egy rakász szar a játék de kurvasokan nyomják népszerû, csúnya és pénzért adnak sok cuccot hozzá amiket meg is vesznek. Vannak emberek akik ezt kinevetik, de van akik meg kurvajül eljátszanak vele. És szerintem ez a játékok lényege hogy beszippantson a játékmenet és élvezd és ne tudd abbahagyni mert megunod.
Mi a siker? Anyagi siker tuti nem pc-n lesz. De a CoD 4 pc-n "mint játék" óriási siker volt. Iszonyat tömegek játszották még több évvel megjelenés után is. Most ha "nem kell megvenni" akkor ilyen szempontból siker lesz megint, mert boldog-boldogtalan letölti, lesz millió szerver, és ma már egy közepes gépen eldöcög.
PC-n eddig se volt siker, KB 10. annyit adtak csak el mint X360 vagy PS3-ra. Igen ez a warez miatt van, mert megy warezba PC-n a multi, nem fizetnek érte.
"meg hát szerintem már láttunk mindent, amit a CoD-ból ki lehet hozni." Nem láttál mindent. Végignyomod majd a single-t is meglátod hogy nem láttál még mindent. Grafikailag nem lesz baromi nagy eltérés, de látványos akciódús filmszerû single megéri a 9-10orát.
A multi meg annak akinek eddig tetszett most is fog tetszeni, és lesznek új cuccok benne.
Ezekrõl is akkor lehet beszélni ha lesz info hogy milyen mappok lesznek, milyen fegyók, milyen perkek...stb.
Hát ha valóban kiadják a szerverfájlokat, akkor majd megjelenéskor felpörög mikor ötszázmillióan szétwarezolják. Nem rossz terv, konzolon a boltokban lesz siker, pc-n meg a torrenteken...
Mondjuk ezt már én se veszem meg az tuti. Az elõzõ 3 CoDot elsõ nap vettem, ezt már nem... Mondanám hogy majd max ha olcsóbb lesz, de mivel a CoD sose lesz olcsó (vagy csak évek múlva) így nem mondom. Majd ha az új konzol generáció érkeztével az egész sorozatot megújítják, akkor esetleg újra vevõ leszek rá.
Pofon egyszerû, mivel ki sem jött még a játék, ezért max arról lehet beszélni ha valami infót csepegtetnek. MW2-rõl se beszéltek többet. Persze sok százezer hsz itt is lehetne de ugy mint az mw2-nél itt is a 99%-a fröcsögés meg flém. Ez így pont jó. Fontos infók mindig linkelve vannak, ez a jó nem kell sok felesleget végigolvasni az embernek.
MW2 topig megjelenés elõtt ennyi idõvel már sok ezer hozzászólásnál tartott. Most nincs akkora hájp, meg hát szerintem már láttunk mindent, amit a CoD-ból ki lehet hozni.