itt is kell a tájékoztatás, hiszen a codról többen hallottak, és kevesen tudják közülük hogy idén van egy az eddigi felfedett paramétereik alapján szinte mindenben jobb alternatíva battlefield 3 néven.
Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars.
lollolol
WoWozástól függetlenül ne keverjük már össze a WoWhoz kijött updateket, a MW2höz kiadott patchekkel :D Külön világ a kettõ.
MW3-nál szerintem már minor bugfix is fizetõs lesz :))
Amíg single player szarokkal (aláírásod) és noskill codokkal játszol (minden topic ahol trollkodsz), addig ne ugass senkinek, mert te vagy az alsóbb rendû gamer.
Inkább játékot nem vesz singleért "senki". Az megy ugyanolyan jól törve is. De egyébként MW2-t még azért vettem meg, mert annyira megfogott a single élmény.
Azért, mert az is a Treyarch keze alatt van. A CoD 2-4 esetén ilyen bajok nem voltak dedikált szerverek mellett. De játsszák csak el nyugodtan, mint az MW2-nél. Az eredeti játékosokat szívassák, a 12 éves warezpistiket meg szolgálják ki.
Nem kell mindent elhinni a Dedikált szerokról!!részemrõl ennyi! majd novemberbe
"battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars."
Suck it MW
"MW3 multiplayer infók
A Kotaku egyik hírforrása információkat tett közzé a Modern Warfare 3 multiplayer módjairól.
A kiszivárogtató szerint a multi térképek fele tradicionális multiplayer térkép lesz, a másik fele Spec Ops térkép. A Spec Ops magában foglal majd túlélõ módot és küldetés alapú pályákat. Jelenleg 20 térképen dolgoznak, bár még nem lehet tudni mennyi lesz az alapjátékban és mennyi érkezik meg majd fizetõs DLC formájában.
A Modern Warfare harmadik részébe nem építik bele a Treyarch kedvelt zombi vadász játékmódjait.
A PERK rendszer és a Killstreak-ek visszajönnek, pár változtatással. Például ebben a részben már lehetõség lesz csapatalapú perk-ek elsajátítására is.
A Team Perk-ek (nem teljes) listája: - Stopping Power: A csapat lövései többet sebeznek. - Blast Shield: egyelõre nincs több információ róla. - Health Regen: Regenerálja a csapat életerejét egy ideig. - Stun Protection: A csapattagok immunisak lesznek a villanó gránátokra.
Ezeken kívül persze jönnek a normál perkek is, ezek (nem teljes) listája: - Blind Eye: Immunissá tesz a Killstreak-ekre. A pro verziójában a rakétavetõk gyorsabban fogják be a céljukat, és megnöveli a jármûveknek okozott sebzést. - Assassin: Az UAV, hõ és szívdetektorok nem érzékelik a játékost. A pro verzió ezt kiterjeszti a CUAV-re és EMP szenzorra, és a játékos neve nem lesz vörös, ha fölé viszik a célkeresztet. - Point Guard: 2 Assist 1 killnek számít Killstreak számolásnál. - Dead Silence: Hangtalanná válik a játékos. - Recon: Valamiféle radar-t fog adni az ellenfelek könnyebb érzékeléséhez.
A Killstreakek közül kidobták a Tactikai atomcsapást helyette jön pár másik.
Íme a tervezett (nem teljes) lista: - EMP Grenade: Kiiktatja egy idõre az elektronikát. - Little Bird: Kicsi távirányítású helikopter. - Precision Airstrike: Légicsapás kérhetõ egy területre. - Stealth Bomber: Egy B2-es szõnyegbombáz egy területet. - Remote Turret: Távirányítású fegyvert lehet lerakni vele. - Directional UAV: Fel lehet vele deríteni egy területet. Ahol elhalad, ott felfedi az ellenséges játékosok pozícióit. - Remote Mortar: Aknavetõ támogatást hívhatunk segítségül egy távcsõ segítségével. - Airdrop Trap: Csapda az ellenfelek megtévesztésére. Ha kinyitják, robban. - Ammo Resupply: Lõszer utánpótlás.
A hírt kiszivárogtató sajnos azt is megerõsítette, hogy ismét nem lesznek dedikált szerverek.
Miközben megérkeztek ezek a hírek, az Eurogamer szakértõket kérdezett meg, a Call of Duty Elite várható áráról és a várható elõfizetõi létszámról. A szakértõk (Doug Creutz, Jesse Divnich, Michael Pachter) szerint az elõfizetõi díj 4$ és 10$ között lesz, az elõfizetõi létszám pedig a Call of Duty játékosok kb. 10-20%-a, azaz 2-4 millió ember lesz egy év után, és már 2011. végére el fogja érni a másfél milliót."
a tömeg még mindig az single-ért vesz játékot, nagyon kevés kivételtõl eltekintve a tömeg nem ír fórumokra ;) #488: bankok, biztosítók, multicégek férfi kollégái egymástól függetlenül csacsognak az MW1-2 single részérõl + MW2 splitscreen amikor azt mondom MW, úgy értem MW 1-2 2007 és 2009 és nem holmi CoD WaW + BO ;)
nem iwnet lesz elvileg, de akkor is ez el lesz baszva.megvan eredeti mw 2 tapasztalat... iw egy elkorcsosult cég és persze, hogy az alapító tagok mentek el akik már nem bírták ezt a szart... majd megint lesz xbox exklúzív 15 euros mappack spec ops-al együtt. egyedül a single rész érdekel hogyan folytatódik.
Bad, inexplicable news bears: Modern Warfare 3 reportedly won't use dedicated servers.
zárható.
Nem értek egyet veled, a cod-ot mindig is a multiért volt érdemes megvenni mert az nyújtott hosszabb és tartalmasabb szórakozást, a single-t meg az játszotta ki akit érdekelt, akit csak a single érdekelt az lewarezolta aztán ment a fórumokra trollkodni hogy számára ez mekkora csalódás.
Pont ez a lényeg. Olyat ad pénzért amitõl mindenkiben ott lesz az az érzés hogy "azért ölt meg mert..." és vagy ennek okán abbahagyja az egészet, vagy beáll a fizetõs táborba. Ki van ez találva...
"Stopping Power: Increased bullet damage. Blast Shield: Unclear Health Regen: Regenerate health over time. Stun Protection: Prevent stunning from flash grenades."
Szóval ez lesz fizetõs. Kis pénzért kis plusz sebzés a spanoknak AHAHAHAHAHHA :dDDDDDDDDDD
A többi perk meg killstreak szintén OP shit, az mw2 féle elfajult vonalat követi, egyre távolabb kerül a játék a tudást igénylõ FPS vonaltól, egyszerûen botrány lesz a multiplayer, szánalmasabb noskill spamfest mint az mw2. Aki ezért pénzt ad az BOLOND.
Pedig ilyen irányban a black opsban csak javulás volt, úgy látszik nem tanulnak az IW-nél.
"The biggest new addition to the game that we've heard of so far is the creation of Team Perks. These are perks that a team can work toward to earn. It is unclear whether this will be tied to clans or some other team system, but their inclusion could help push the game into a more team-driven title, something the premium Elite service is likely to tie into.
While we don't know the total number of team perks coming to Modern Warfare 3, we have been told four of them:
Stopping Power: Increased bullet damage. Blast Shield: Unclear Health Regen: Regenerate health over time. Stun Protection: Prevent stunning from flash grenades.
New perks coming to Modern Warfare 3 include:
Blind Eye: This makes you immune to computer-controlled and player-controlled killstreaks. The pro version makes your launchers lock on faster and gives you extra bullet damage to vehicles. Assassin: This makes you immune to UAV, thermal, and heartbeat sensors. The pro version also makes you immune to CUAV, EMP and no longer shows your name in red or the crosshair in red when you're targeted. Point Guard: Every two assists count as a kill towards your killstreak. Dead Silence: You make no noise. Recon: Gives you a special kind of radar to spot enemies, most likely. We're not sure on this one.
We're not clear on how many or which previous perks will be coming to the game, but it sounds like the ones that do return will do so from Modern Warfare 2, not Black Ops.
There will also be a bevy of new killstreaks to play with in multiplayer. Here's the rundown on the latest thinking:
EMP Grenade: Temporarily takes out all area electronics. Littlebird: A small-manned helicopter that can controlled and used to gun down enemies. [Updated] Precision Airstrike: Calls in an airstrike on a targeted area. Stealth bomber: Calls in a B2 Spirit to carpet bomb along a line designated by the player. Remote Turret: A remote controlled turret. Directional UAV: A UAV that can be directed into areas to scan for enemies. Remote Mortar: Direct a mortar team using a zoomable camera view of the map to call in strikes. Airdrop Trap: A booby-trapped airdrop. Ammo Resupply: An ammo reloading airdrop. Escort Airdrop: A protected airdrop. Specialist Strike Package: This one remains a mystery to us.
While it's likely that some of the killstreaks will drop out or be added in, we've been told that the team has decided to remove the controversial Tactical Nuke killstreak from the game.
Other tweaks being looked at by the team include making sure things like exploding barrels not counting toward a player's killstreak tally.
We've also learned, unfortunately, that this latest Call of Duty still won't support dedicated servers, instead relying on the hosted servers found in previous iterations of the game. Dedicated servers were removed from the Modern Warfare games starting with Modern Warfare 2. (Modern Warfare 3 appears to be using DemonWare for player authentication, just like with Call of Duty: Black Ops.)"
Végre vmi konkrétum a fizetõs extrákról:
"Activision Publishing CEO Eric Hirshberg has said that it’s creating a web series on Call of Duty that Elite subscriptions will get exclusive access to."
"EEDAR analyst Jesse Divnich has said he expects newly-announced premium service Call of Duty: Elite will have 1.5 million subscribers by the end of the year."
Töltsétek ki, ha szeretnétek, hogy a játék teljes magyar lokalizációval jelenjen meg, mely tartalmazza a DVD borító, a kézikönyv, a játékban megjelenõ menük, feliratok magyar nyelvû átdolgozását! Ha elegen kitöltik a linkelt ûrlapot (fél perc az egész), akkor novemberben magyar felirattal vehetitek kézbe a játékot! (Eddig úgy 2500-an vagyunk) Szóval terjesszétek az igét, ahol csak lehet!
"Az új, elõfizetési díjhoz kötött multiplayer rendszerrõl
Call of Duty: Elite néven jön a havidíjas elõfizetõi rendszer az Activision FPS franchise következõ darabjához. A Beachead Studios által fejlesztett rendszer idén novemberben indul a Modern Warfare 3 megjelenésével egyidõben.
A szolgáltatások egy részért nem kell fizetnünk: az ingyenes rész egy Facebook szerû felületbõl áll, aminek segítségével könnyebben találhatunk játékpartnereket.
A fizetõs rész egy, a Bungie.net-re hasonlító felületen mûködik, amely segítségével analizálhatjuk online teljesítményünket, grafikonokon elemezhetjük melyik pályán, melyik fegyverrel hogyan ügyeskedtünk. Pénzünkért cserébe még videókat is feltölthetünk legjobb pillanatainkról, csatlakozhatunk online klánokhoz, és csoportokhoz, valamint végül, de nem utolsó sorban az egyébként 15 dollárba kerülõ térkép csomagokat "ingyen" kapjuk.
A havidíjról még nem árult el részleteket az Activision, de annyi kiderült, hogy szeretne versenyképes maradni, ez alapján a Wall Street Journal szakértõi szerint 8 dollár körüli havidíjat fogunk fizetni (Magyarországon amilyen szerencsések vagyunk Euróban).
Az Activision külön kiemelte, hogy az alap online játékért nem kell a pénztárcánkba nyúljunk."
Rendben aláírom ez majd kiderül ha elindul a rendszer. Majd akkor megnézzük mennyi cumo lesz.
Bár nem jósolok sokat, ha jól néztem 5 euro lesz havonta, az 1300ft.
Végig irtam hogy nekem egy 0 játék, törtlénetre mikor ítram hogy nincs benne biztos nem nézted hogy arra értettem, és arról beszélgettünk akkor hogy egy normal sinle módban tömörebb fõstory van, ami jobban leköti az embert mint egy online mmo, ahol a végtelenségig fejlõdsz meg mellékküldetéseket nyomsz. Erre írtam azt amit.
Én nem azt kifogásoltam hogy miért fizetnek 5 éven át hanem hogy fizetnek egyeltalán, és azok szólnak be annak aki mert adni valamiért pénzt ami nem wow.
Amit te hozzáértésnek vélsz az egy SZUBJEKTÍV vélemény. Ahogy az sajátom is.
Nem találtam 1 ora után se fogást, kb 1 ora elég volt ebbõl haveromnál. CoD fizetõs szarját ne hárítsd rám mert pont eddig arról írtam hogy mekkora lúzerség a havidíj...FÜGGETLEN hogy a havidíjat mire fizetem...wow, cod...bármi. A buzi wow-osok nem tehetnek róla, nem is mondtam hogy miattuk van, csak hasonlítottam hogy ha ott nem volt baj senkinek, akkor az aki majd itt befizet (én tuti nem leszek köztük), akkor azokat se kéne ledegradálni.
Vagy mindkét csapat lúzer vagy egyikse.
Talán ha a Dark Sector 2-ben lesz nah esetleg oda befizetek havidíjat.:)
Ki mondta hogy wowozzál? Csak ha semmi közöd hozzá ne szakérts már róla ilyen sületlenségeket, hogy 5 éven át bugokat javítottak a pénzért, meg a múltkor nemtom már hol irogattad hogy nincs benne történet :D. Ha nem értesz hozzá akkor ne foglalkozz vele, és ne sértegesd azokat akik értenek hozzá.
Ha egy percet foglalkoztál volna vele, akkor megtaláltad volna a wownak is azt a pontját, amin hasonló fogást lehet találni mint ezen a codelite lehúzáson, hiszen ott is vannak a (remélem mostmár belátod hogy korrekt és a fejlesztésekkel arányos) havidíjon túl, a játékon kívüli fizetõs szolgáltatások a battle.neten, ezt ugyanaz a seggfejekbõl álló activisionös brigád hozta el a wowba, mint a codba. Arról meg nem a "buzi wowosok" tehetnek, hogy sokan vannak és így is húzzák belõlük a casht, ahogy a codosokból is fogják mostantól minden adandó alkalommal.
Nem ismersz, annyi hogy meseszerû szarokkal nem szoktam játszani. Igen maradok a cod-nál. Ez a véleményem a wow-ról... ettõl ez még nem butaság, hogy te leszólod a cod-ot vagy ami meg neked nem tetszik az UGYANILYEN butaság.
A wow neked meg a többi wow-osnak lehet hogy nagy játék. De el kell fogadnod/fogadnotok hogy engem meg jópár embert hidegen hagy az estimesétek. :P
Nem érdekel semmilyen link meg tartalom, mert haveromnál 1x láttam ahogy játszott és elég ahoz nem tudnak olyan tartalmat kitalálni hogy leüljek elé. Bocs nem veled van bajom nem személyeskedek, de had legyen már olyan játék ami nem, tetszik. Ettõl nem vagyok butább attól aki meg éveket mászkált a wow világába.
Amíg ott tartasz hogy lapos a Föld, addig ne irogass a wowról szerintem. Semmi közöd hozzá, irtózatos hülyeségeket írsz le mindig amikor szóba kerül. A linkeket se nézted meg amiket Fpocok linkelt, direkt a tartalmi frissítésekre, nem a bug javításokra mutat. Képeket láttál róla kb, elképzelésed sincs arrol a hónapok alatt felfedezhetõ contentrõl ami benne van, és hogy milyen módon zajlik egy mmo fejlesztése. Butaságokat szajkózol, maradj a codnál, ott nem fogsz eltévelyedni a 30 sec alatt körbefutható pályákon.
CALL OF DUTY® ELITE WILL UNITE AND IGNITE GAMING’S LARGEST ONLINE COMMUNITY
Activision’s New Service Will Offer 30 Million Call of Duty Players Innovative Ways to Connect, Compete and Improve
Will Launch With This Year’s Most Anticipated Release Call of Duty®: Modern Warfare® 3 on November 8, 2011
Santa Monica, CA – May 31, 2011 – The world’s most passionate online gaming community can now connect, compete and improve their Call of Duty® multiplayer experience through Activision’s (Nasdaq: ATVI) innovative new online service, Call of Duty Elite.
Developed from the ground up by Activision’s new Beachhead studio, Call of Duty Elite offers cutting-edge features that significantly enhance the franchises’ multiplayer experience and deliver a new level of social engagement that will unite more than 30 million players worldwide. Additionally, the service will offer exclusive, high-production value, original entertainment programming designed exclusively for the Call of Duty community.
“The average Call of Duty player spends 58 minutes per day playing multiplayer. That is more than the average Facebook user spends per day on Facebook. And yet, right now, there are very few tools to unite and super charge that social community,” said Eric Hirshberg, CEO of Activision Publishing. “Whether it’s allowing you to connect with your friends, or people of a similar skill level, people who live in your city, people who share your favorite passions, join competitive clans or social groups, or upload, view and comment on the incredible mass of player-generated content, or watch and comment on exclusive created content, Call of Duty Elite will give people more ways to connect with fellow players than ever before. Elite will also allow players of every level to improve their game with an intuitive suite of tools, and compete in tournaments for both real and virtual prizes.”   Call of Duty Elite will include several industry-first innovations, and is a key differentiator for this year’s most anticipated game, Call of Duty: Modern Warfare 3. Elite will offer two-way communication between the service and the game, so that the choices and decisions that players make in Elite through the mobile and web interfaces will affect their in-game experience. The service will be fully integrated into Call of Duty: Modern Warfare 3 and will launch alongside the game on November 8, 2011.
Call of Duty Elite’s features and services engage the community in three key ways: • Connect: Call of Duty Elite gives players unprecedented control over their multiplayer experience, transforming it into a true social network. Players can compete against friends, players of similar skill levels and players with similar interests, join groups, join clans, and play in organized tournaments. They can also track the performance, progress and activity of their entire network, both in the game itself, as well as through mobile and web interfaces. Elite will be an "always on" way for players to connect with the Call of Duty community.
• Compete: Call of Duty Elite establishes the most exciting, competitive environment in a multiplayer game. Players will have available a constant stream of events and competitions, tiered to group them with those with similar abilities. Both in-game and real-world prizes will be rewarded to all skill levels.
• Improve: Call of Duty Elite is like having a personal online coach. It provides players with a dynamic strategy guide that tracks their statistics and performances down to the most minute details. It can show gamers how they stack up against their friends or others in the community. Tools and information are provided so players can learn and up their game. Carrying forward to future Call of Duty games, Elite will chronicle a player’s gameplay history in a cohesive career record, keeping track of every kill, every game and progress.
“Call of Duty Elite has been tailored for Call of Duty’s diverse base of players – hardcore gamers, casual weekend warriors and even beginners,” added Hirshberg. “Over 7 million gamers play Call of Duty online each day logging hundreds of hours of multiplayer per player per year. Of course, the out of the box Call of Duty multiplayer experience that gamers have come to love and expect will continue as is. However, for those players looking for more, Call of Duty Elite will supercharge their experience.”
Many key features of Call of Duty Elite will be available to Call of Duty players free of charge. Additionally, for players who want to up their game, Call of Duty Elite will offer a premium membership with a wide range of state-of-the-art services, exclusive entertainment programming and all-inclusive game content for less than the cost of any comparable online entertainment service currently in the market.
The service will be accessible on a number of platforms -- via web browsers, mobile devices, through game consoles and within the game interface itself -- so that players can connect with Call of Duty Elite whenever and wherever they want.
Call of Duty Elite will launch this fall with Call of Duty: Modern Warfare 3. However, to test the scale of the service, Activision will hold a public beta this summer for Elite with Call of Duty®: Black Ops. For more information, go to www.callofduty.com.
Két srác csinálta szabadidejében. Teljesen ingyenes. Nézd meg, hogy azóta mennyi update jött ki hozzá. Adakozásból tartják fent. Sõt... most már akkora lett, hogy fõállásban csinálják az egészet a saját bérelt irodájukból.
Team Fortress 2-nél az eddigi frissítéseinek csak a dátumai nem férnek ki ennyi helyre.
Ilyen hozzáállással a cod4-bõl mára nem hogy mw2 mw3 szintû játék lenne, de valószínüleg 10 év múlva sem lesz olyan cod amíg adagolják az ilyen semmitmondó újításokat. És ez egy kis csapat munkája, 15 ember havi fizetése lehet.. Míg codnál pontosan nulla ember munkájához kérnek pénzt, mert az elkészült játékból vágják ki a pályákat a DLC-hez.
Mit véded ezt a romos várat? Elhiszem hogy mint játék jónak tartod, mert könnyen tudsz fraget szerezni benne a csopperrel meg dobálod a nyúkokat és az micsoda jó játékossá tesz tejóég! De lásd már be hogy BÛZLIK ami körülötte zajlik.
Hogy érzékeltessem a wowban mennyit is kaptunk a havidíjunkért, megpróbáltam csak az elsõ év nagyobb patcheinek logját bemásolni, de visszadobta az sg, hogy túl sok karakter. Mindenféle mai FPS-en nevelkedve nem tudod elképzelni, hogy ott micsoda tartalom bõvítés ment az aranykorszakában a játéknak. + a segged kinyalták ha bármi gond volt, ingyen napokat adtak ha lagos volt a szervered stb. Pontosan ez az, ami megért szórakoztatásért 3 ezer forintot havonta.
De hogy codos statokat olvasgassak meg "klánt alapítsak" pénzért. lololollol