a mozgás meg a lövésrõl meg annyit, hogy azok számok, bármelyik enginebe át lehet másolni. lásd a lenti filmet amit linkeltem, vagy a team fortress modokat szinte minden nagyobb játékhoz, hl source 1:1 ugyanaz a game egy másik motoron, stb. csak a cs-t kellett elbaszni a futvalövéssel :)
semmi, csak engem irritál hogy az iw saját motorjaként beszélnek róla amikor cod1 után egy d3d wrappernyi munkával megszületett az "infinity ward engine" :D és vele együtt megindult a gépigény növelés dx9 mode lolvolt akkoriban
Miaz hogy az sem kifogás hogy a régihez vannak hozzászokva.
A hozzászokás, meg a bevált szó közt van némi különbség.
Nem hozzászoktak hanem a legjobb irányítás a cod-okban van.
A cod-nak az az elõnye ami a bf hátránya, és fordítva...
Nem véletlen hogy egybe akarják gyúrni mindkét oldalon a 2 játék jó tulajdonságait, ebben semmi kivetnivaló nincs csak a MoH ami az elsõ próbálkozás volt annál az volt a baj, hogy a cod-ból néhány elemet tettek a frostbite hátrányaihoz, vagyis pont elbaszták.
mw2 meg black ops is baromi népszerû volt megjelenéskor, átlag más fps-bõl sose adtak el ennyit mint azokból pár nap alatt. sztem egy BF rész se ért a közelükbe pl, tehát azért pontosan megtérülne, ha licenszelnének egy új enginet, ha már írni nem tudnak. és most hogy teljesen új a fejlesztõ csapat, az sem lehet kifogás hogy a régihez vannak hozzászokva. mondjuk a Raven nagy id engine mágus, ha tényleg õk dolgoznak a multiplayeren, akkor van remény. csak legyen kibaszott mod tools mert a q4 is egy okádék fos volt alapból, aztán egy egész kellemes játékká lehetett modolni rendes mozgással stb
ha nem lett volna a black opsnak olyan gépigénye amilyen, most biztosan az lenne a #1 legtöbbet játszott fps lenne a steamen (ez még az mw2-nek is sikerült, pedig csak balfaszkodni lehetett a p2p servereken a kikapcsolhatatlan killstreakekkel). de negyed évig basztak rá, inkább kint volt a steam fórumban hogy i7 kell hozzá, azzal nemakad... de azzal is akadt még egy csomó embernek ha lõtt vmi hangfail miatt. és akkor emlékezzünk már mikori ez a kibaszott engine, milyen gépen futott az jól eredetileg. p2? ...
Ez nagy baj. A konzolosok, élükön a microsofttal... nem érdeke fejleszteni grafikát, motort, mert az csak felesleges pénzkidobás, anélkül is megveszik a hülyék. Emiatt viszont a PC sem fejlõdik
Vajon ebben a részben hányszor fogunk meghalni? Én legalább 5re tippelek
egyrészt nem ölik a játékba szarnak ezek arra nagy ívben hanem reklámra költik hogy pistike még a mûzlis dobozon is lássa, hogy új cod és milyen királyságos lesz... motorba pedig nem tudnak rombolhatóságot rakni hisz elavult rakás szar másrészt az pénz és sok idõbe telne emiatt pedig megszakadna az ütemterv...
Abba a fos régi motorba belegyömöszölni rombolhatóságot...szép lesz. nagy mapokat is majd megoldják úgy, hogy a háttérben ott figyel a 320x320as jpg háttér, mert a motor nem tud többet lekezelni :D
Rombolhatóság eddig nem azért nem volt, mert a motorba nem tudták volna beleintegrálni, hanem mert egyrészt visszafelé kompatibillis, másrészt optimalizált jól irányítható motort fejlesztettek ki, és nem akartak belerondítani, remélem most sem lesz káros az irányításra...
Nézd meg a BF2 és BC2-õt...melyikel volt faszább irányítani? nem mondok semmit, mindenki tudja ...ugyis. :) még te is... :)
Jaja... hát az tényleg egy epic facepalm, hogy a warezosok jobbra megcsinálták. Ritka az ilyen játék... de hát van a PCseknek olyan rétege... akik értenek hozzá. Modderek.
Ezek után meg tök vicces, hogy sokan azzal jönnek, hogy azért nem lesz mod tools, mert hogy az mennyire bonyolult és nem tudnánk kezelni lol.
Hát igen, vajmi értelme van ennek a sablonszövegnek, mint a demo-knál, hogy nem tükrözi a kész játék minõségét....nem a faszt nem, de ezt ilyenkor illik odaírniuk.
Magyarul azt írják igen elbasztuk kiszivárogtak az infók...:D
Ezek a szavak azt jelentik, amit a szótárban is olvashat bárki ember fia, hogy feltételezés, vagyis nem tény...lehet jobb, rosszabb, ez csak egy jelentéktelen feltételezés...ilyet bármire írhatunk...