SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! Noh, a kiváncsiaknak pár szót. A játék pontosan ott folytatódik ahol 2. abbamaradt. Borgia Towerek elég frusztrálóak. Minden towernek van egy level szintje, a gondom az, hogy nem igazán tudom belõni, mit érdemes bepróbálni. A nehézségét nem az adja alapvetõen hogy mennyi enemy örködik bent, nem csak az, hanem hogy a torony kapitánya milyen gyorsan lép le. Az van, ha sokáig pöcsörészel és ölöd a guardokat, akkor a kapitány lelép, ergo, ha õt nem ölöd meg, a tornyot nem tudod felégetni. Ha a csávó lelép akkor csak örségváltáskor (hajnalban) fog újraspawnolni. Szóval az egész nem úgy megy, hogy odamész kaszabolsz, majd happy end.
Maga a játék eddig nem adott túl sok újdonságot. Határozottan többnek érzed AC2-nél, csomó aproság van benne, mégse találtam egy komolyabb feature-t sem. Talán annyi, hogy minden küldetéshez tartozik egy 'challenge', pl. csináld meg a küldetést hp vesztés nélkül, vagy elsõ labirintust 8 perc alatt. Ha a challenge-t is megcsinálod, akkor elvileg új memoriákat tudsz megnyitni (új küldi). Ezekkel 'full synchronized' küldetésekkel az a baj, hogy amikor felveszed a küldetést, ugye le van írva a küldetés célja, plusz, hogy mit kell teljesítened hogy 100% sync legyen. A gond az, hogy sok esetben, a 100% sync leírás, elspoilerezi a küldetés hátralevõ részét. Ami szerintem nagyon retard megoldás. Egyenlõre ennyi, eddig kb. 4 órát nyomtam.