Hát emberek az elõbb megnéztem egy E3-as trailert és mit mondott benne a muki?
Megalakíthatjuk a SAJÁT bérgyilkos guildünket az egyjátékos módban. Ahogy csináljuk a küldiket, kisegítünk npc-ket, õk beállnak a guildbe.
Innen küldetésekre küldhetjük õket más helyekre, ahol ha sikerrel járnak xp-t kapnak, fejlõdnek, felszerelhetjük õket cuccokkal és akár segítséget is kérhetünk tõlük küldetéseinknél.
Emellett hiába pusztul el a saját kisvárosunk a játék elején, rómában vehetünk, felújíthatunk épületeket, szóval a játék eme sokak által kedvelt menedszer része megmarad. Komolyan mondom majdnem kicsordult a könnyem a gyönyörûségtõl, saját bérgyilkos guild.
Neverwinter nights 2 óta nem volt saját vár menedzsment jól megcsinálva játékban itt meg még guildünk is lehet. Egyszerûen csodálatosan hangzik!
Bocs az ömlengésért, de annyira megörültem, hogy ihaj!
jelenleg 12 guild tagot vehetsz fel, akik a guild házában lesznek!
A küldetések melyekre küldheted õket európában vannak és a templomos-bérgyilkos konfliktushoz lesz közük!
A kiküldött bérgyilkosok nem feltétlen járnak sikerrel, ha elbuknak meghalnak és ezután nem lehet már õket visszahozni
Igen, ez mind elhangzik a videókban, köszönjük:D A 12 tag meg ámeneti szám, még dolgoznak rajta.
köszi:D Én is csak most hallom, ez állati Remélem nem olyan szar lesz mint a mass effectben, hogy nem csinálnak semmit. Az lenne klassz, ha utasíthatjuk õket bérgyilkolásra, és ezzel szereznek xp-t Meg h mi választjuk ki hogy pl 50 npc-bõl melyik legyen az a 12
Egy orosz pajtás írta, akinek vannak ugymond kapcsolatai, és jelentõs szerepe volt az AC2 emulátor fejlesztésében.
"Az új POP:TFS igen masszív védelmet kapott, ennek örömére Brotherhood állítólag egy még újabb DRM-el fog érkezni (ami ötvözi az AC2 kulcs, Settlers féle kódolás és POP féle kommunikációt), ami a vásárlóknak sokkal kevesebb gondot fog okozni, viszont a szakemberek szerint nem sok kiskapuval rendelkezik. Azonban amennyiben mégis áttörnék a védelmet a játék nagy valószínûséggel játszhatatlan lesz, mint AC2 esetében volt, viszont itt a kulcsok dinamikusan fognak változni mindkét oldalon, tehát nem gyûjthetõk, nem nyerhetõ ki az algoritmus (illetve de, viszont az már nem lesz aktuális.)"
Nem hivatalos forrás, tehát nem kell készpénznek venni, bár teljesen hihetõ, hiszen logikus lépés összegyúrni a 3 nagyobb DRM verziót.
Gondoltam bedobom ide, mint érdekesség. A nyersfordításért bocs.
Köszi, ez valóban érdekes infó:) Meglátjuk milyen lesz... Miben más amúgy a POP védelme, mint az AC2-é?
Bevallom, nem tudom, bele sem néztem. A DRM még érdekelne szakmailag, de maga a játék annyira hidegen hagy, nem érzek késztetést, hogy foglalkozzak vele. Majd ha megtudom valakitõl, megosztom veletek. Asszem abban van ez a dinamikus titkosított adatcserélgetõs bohóckodás, de nem tuti.
Én mindenképpen meg fogom rendelni a Codex Edition-t, nekem van ismerõs UK-ben, szívesen megrendelem másnak is... Csak mondjuk azon gondolkozom, hogy nincs annyiszor 20ezrem, hogy többet is rendeljek utánfizetéssel... Szóval max úgy tudnám, ha elõre utaljátok a pénzt, csakhát ugye az meg nektek macerás, mert ki tudja, hogy én milyen csaló vagyok :D
Ez ugyis a "must buy" kategoria - nalam - igy mindegy a vedelem. A masodik resznel sem zavart a drm.
Nem tudom hol olvastad, de nem kell minden tlhinni. AC egy erõsen sztori orientált sorozat, inkább a multi az ami utólag jutott az eszükbe. Maga a történet pedig már papíron van az elsõ rész fejlesztése óta, egészen a harmadik részig.