valaki emlékszik esetleg hogy tudok bemenni a zárt ajtón ahol skull of norrick -ot kéne felvenni a kriptában?
pont azután csatlakozik hozzád egy követõ ha jól tippelem karakterfüggõ hogy ki, Katarina-val Anjali-t kapod, Anjali-nál asszem Lucas jön (demo alapján), többi passz.
szembe vele van egy szoba másik oldalt, egy papír asztalon és egy test annál a kulcs
A játék eleje nagyon lehangoló és elég nehéz volt de most, hogy megvan a segítõm így már mindjárt jobb minden. Nagyon jó dolog, hogy õt is ugyanúgy lehet fejleszteni mint a saját karakteredet plusz még cuccokat is adhatsz rá.
szemben van egy egyik szobában a kulcs. és ha már itt tartunk... Gunderic Manor-ban meg lehet találni valahol a jelszót? mert én addig tippelgettem ("Frak Attack!") amíg beengedett az... ööö... "arc".
meg 2 helyen is, egyik feljebb egy másik szobában ki kell nyitni az egyik könyvespolcot, másik meg odébb ha követed hangod másik irányba még manor elején, és jön a szellemcsaj elindulsz kifelé miután adja questet letámadnak, és a kinyilt nagyobb szobában asztalon a könyv
aha... én körbenéztem, de az istennek sem találtam meg... viszont nem is baj, a tippelgetés zseniális, játék legjobb párbeszéde eddig ha megtalálod, és azzal mész be, azért is kapsz deed-et?
aki Katarina-val tolja: milyen képességeket használtok? én most tartok ott, nem nagyon tudok már mire pakolni szintlépésekkor - puskánál mindkét sebzõ cucc kigyúrva, átkot nem nagyon használom (hamarabb meghalnak ellenfelek minthogy megérje), defenzívek közül meg gyógyító/életszívó és sebzésnövelõ móka is kimaxolva, pisztoly meg gyakorlatilag csak dísznek van, és tippem sincs következõ pontot hova rakjam
na eljtutottam a végéig, endboss fightnál vagyok és katarinával kegyetlen szar. bár lehet,csak azért,mert már fáradt vagyok, majd holnap újra, ma 3ból nem sikerült
Sajna, még nem tudtam "megvenni" - pedig programok már megvannak a munkához.
Az "eredeti" topikban direkt nem állok egyik oldalra sem [illetve igyekszem kerülni ezt], mert akkor ugye jön a flame... Így is jön, de próbálok mindenkit mederben tartani.
Egyértelmûen a konzol gépek, az azokra fejlesztõk, és az azokra játékokat igénylõk/vásárlók okolhatók a mai, modern játékok "elbutulásáért".
Fú, nekem egyre jobban tetszik! :-DD Komolyan, akiknek nem jött be a demo, szerintem adjanak esélyt a teljesnek! A történet egyre érdekesebb, a helyszínek változatosak (a causeway hihetetlenül klassz lett!!!), a zene nagyon kellemes, a szörnyek is jók (az is csúcs, amikor a pókok lejönnek a fákról, elég hátborzongató) (vagy ott vannak a vízi szörnyek is, nagyon tetszenek :-D). Az irányítást meg lehet szokni, nehogy már az tántorítson vissza bárkit is! :-P Ja, és még egy jó hír! Vannak döntések, és befolyásolják a késõbbi eseményeket!!! A duma is egész sok hack and slash játékhoz képest, a történet jobb, mint a régebbi Dungeon Siege-eknél. Megváltozott a játék, és nem a régi (örültünk volna egy olyannak természetesen), de így is remek lett. ;-)
A kristálybarlang és a mechanováros is eszméletlen, nagyon ott van, zene sem rossz, hangulatilag nagyon üt. Questek sem annyira elcsépeltek.
Egyetértek. Az a baj a játékkal, hogy a szokatlan irányítást és hülye kamerakezelés, meg egyéb hiányosságok miatt sokan elsõ 30-60 perc után eldobják és nem találkoznak azzal, ami a játék lényege: hozzáillõ zenék, hangok, váltrozatos helyszínek, történet, lore, hangulat. Én is így álltam hozáá, hogy na ezt elcsezsték, de rá kellett jönnöm, hogy jó játék lett ez összességében.
Egy egy quest, egy helyszín és nagyon változatossak, minden helyen új szörny új aláfestõ zene, karakterek is lényegébe egyediek, pl. Katarina beszólásai jók, sokszor hozzáfûznek, bár mondjuk játék elején ez sem jellemzõ. Úgy kb. Raven's Hill még gyatra, talán azért mert az a szokásos fantasy feeling egy kis város problémákkal, de onnantól kezd alakulni.
Mi arra a megoldás, ha éppen fél hulla vagyok, és a következõ brigádot már nem tudom lenyomni? Potit ugye már nem lehet venni. A követõm tud gyógyító aurát, de azt persze csak harcban használja, akkor is csak szökõévben 1x. Baromira nem érdekli, hogy lóg a belem, bacik benyomni az aurát. Amúgy nincs teleportálási lehetõség? Mindenhova gyalog kell menni?
Igen, de távolság annyira nem vészes, szed szét a berendezést azok dobnak néha zöld gömböt, és harcolj okosan, kikerülés, hátrálás stb.stb. és te is vedd fel healelõs skillt, minden karinak van.
4-es gombbal hívhatod elõ gyógyító erõdet, egy power "gömb" kell hozzá, és 50%-ot gyógyít 30 sec alatt, valamint ha kigyúrtad még hozzá vág egy-két extrát, pl Katarina-nál ha Flintlock Fury-val kombinálod, elég durva gyógyítást kapsz (folyamatosan ütnek 5-en és nem megy le a hp-d típusút)
valamint... nyugodtan dõlj le, csapattársad feléleszt, és 50% hp-n folytathatod pofozkodást.
Még egy megjegyzés a játkkal kapcsolatban. Elsõre nekem a skillrendszer és a skillek száma is nagoyn kevésnek, fantáziátlannak tûnt. Mint elején mindenben, ebben is tévedtem: Nagoyn tetszik, hogy minden skillnek a fejlesztését két egymásnak ellentétes módon lehet elvégezni, úgy hogy késõbb is választható a másik, csak ugye 5 "slot" van a fejlesztésre és azok telítõdnek. Komolyan mondom néha töröm a fejem, hogy most mi lenne a jobb :D Tipikusan az a játék, amirõl ha valaki elsõ "pillantásra" véleményt mond lexarozza, aztán sokadik vizsgálatra rájön, hogy szinte zseniális :D
Esély sincs rá, hogy így megvegyem, lopni meg nem szoktam, sajnos a demó totál kiábránditó volt.
Egyetértek veled! Én úgy voltam ez elsõ boss-ig, hogy addig kiszenvedem míg hozzám nem csapódik a segítõm. Borzalmas frusztráló volt a játék legleje, 3-5 sima bandita is néha ki tudott nyírni. Aztán kicsit nehézkesen de azért legyõztem az elsõ boss-t és utána már meg is kaptam a segítõt. Ezek után már roppant simán alakult minden, nem volt problémám még a mini boss-okkal sem. Nagyon jó ez a fajta segítõ rendszer (skillezheted+cuccokat is adhatsz rá).
A játéknak meg tényleg van egy egész kellemes hangulata. Jó a zene, jók a párbeszédek és maga a történet is egész jó.
Hát igen, vannak olyan játékok amelyek a legelején elég gyatrák és utána pedig beindulnak, na ez az a kategória.
bár én nem vártam annyira a játékot, mint egyesek és soha nem is volt nagy kedvencem a ds sorozat, de már vágytam valami jó játékra és gondoltam nagy név, talán nem csalódok akkorát,mint az utóbbi idõk játékaiban (pl dragon age 2). hát nem is kellett csalódnom.ahogy már írtam korábban is a történet zseniális,a hangok, a zenék, a táj, a városok (stonebridge fõleg, de például mountwould,vagy mi a neve az erdõnek, meg a radiant youth is).a karakterek is zseniálisak, látszik,hogy sokat foglalkoztak a játékkal és nem csak úgy összecsapták. nekem a játékmenettel sincs bajom, nem egy open world game, de ennek ellenére élvezetes és nem a mai divatos pályafelbontás van,hogy "mész egyenesen-cut scene-mész egyenenesen megint-cut scene-..." szerintem ez is hozzátett egy kis pluszt a játékhoz. a kezelés az elején fura volt,de hamar meg lehet szokni. a skillek jók, én katarinánál fõleg a kétkezes fegyvert használtam, de a végére rájöttem,hogy a másik stance is simán használható,ha az elejétõl arra gyúrsz, de az is igaz,hogy sokkal mikroigényesebb. viszont azzal,hogy mindegyik karaktert te fejleszted kicsit elvettek az újrajátszhatósági faktorból. tárgy rengeteg esik és jól variálható,többféle karaktertípus is kialakítható. gondolok itt a agility-will balance-ra,nagyobb dps vs több és nagyobb kritikal korábban írtam,hogy nem ment az endgame fight és többször újra kellett kezdenem, nos az még nem az endgame fight volt :D arra gondolok,amikor elõször ütközöl meg jeyne-nel,de körülötte energia mezõ van és jönnek a mobok ezerrel. na az katarinával valami kegyetlen volt, kicsi, zárt terület,rendesen megszenvedtem még így normálon is. utána a harcok viszonylag könnyûek voltak, talán egyszer haltam meg
viszont az endgame fight, a corrputed creator ellen :O aztakurva, leesett az állam amikor elõször megláttam. szerintem kurva jól eltalálták,bár kíváncsi vagyok,hogy fighter karakterrel hogy lehet megölni, biztos nem egyszerû.
összeségében azt mondom,hogy simán élvezhetõ kis játék ez,csak nagyon rövid. nekem 13 óra volt, minden quest és lvl23. a történet nagyon jó lett, a játékbeli döntések a végefõcímet befolyásolják. ahogy alattam is írta valaki, csak az irányítás miatt szerintem kár lenne kihagyni. ja és gyakorljátok a dogde-olást, a vége felé nagyon kelleni fog, fõleg katarinával :)
úristen Katarina milyen már... Flintlock Fury képesség empowered verziója megeszik 2 power gönböt, viszont bazinagyot sebez - ami már eleve szép és jó lenne, de hozzá van egy talentje, ami szintenként 5% powert ad vissza minden crit után... és Flintlock Fury-vel rengeteget lõ. és rengeteget critel. gyakorlatilag már 2-3 pontos talenttel ott tart az ember, hogyha tömegbe/nagy dögökre lõ, szimplán *nem fogy ki powerbõl* cyclops-okat így öltem, egy sorozat, halott, nekem semmi bajom, power ugyanúgy maxon. bossok? 2 sorozat, dettó nem csökkent semmi. gusztustalanság
En Lucassal toltam vegig, o warrior. nem volt semmi gondom az utolso bossokkal, egyszer sem haltam meg. Viszont azokkal a bossokkal, akik meg korabban jottek, egy-egy fejezet vegen, azokkal neha nagyon nehez volt. volt olyan boss, akit szerintem legalabb egy orat probaltam..
En megoltem Jeyne-t, nem tudom, vajon mas lett volna a vegen a tortenet, ha eletben hagyom?
nekem meg elõtte nem volt semmi gondom. összesen talán egyszer haltam meg a spire elõtt.addig egész gyorsan és könnyedén haladtam. én életben hagytam és a végén a mesélõ mondja,hogy tárgyalás elé állították, elítélték,de nem halálra, hanem az idõk végezetéig abba a barlangba zárták,ahol a királynõ is volt. meister wulf-ot nem választották meg polgármesternek, mert azt választottam,hogy gent a legionnál maradjon és így a legion megerõsödött, hála a tudásának, de idõvel megõrült és újra a causewaybe ment. rajah és az archonok csatlakoztak a legiohoz anjali vezetése alatt. a királynõ nagyon rövid idõ alatt egyesítette a birodalmat. a küklopszok egyenrangú polgárok lettek. ennyi jut eszembe, de volt még sok dolog, mert percekig ment a történet. egyébként nagyon folytatás szagú a dolog
Áááá, mennyire jó már!! Vannak bõven utalások az elsõ részre! :-DD Elsõ Lady Montbarron = Farmer XDDD Mert a régi legendákban csak Farmernek hívták. XD Találtam szobrot is róla a Hall of Heroes-ban, és ott volt mind a 14 társának a koporsója is. Szamarat is kerestem, de hát az nem volt. XDDD (Elsõ részben nagyon fontos kis társ volt!! :-DD)
Egyre jobban és jobban tetszik, pedig én nem is játszok sokat! XD
Farmer szobra:
És a koporsója:
Azert el ne ajulj tole, mert kozepesnel nem jobb a jatek. :D
na én is kivégeztem, jópofa volt, egy 7.5/10-et megér simán. megemlítendõ, hogy a történet és karakterek is meglepõen ki vannak dolgozva, fõleg megszokott hack'n'slash mókákhoz képest, ez mindenképpen szokatlan, és kellemes puskára kigyúrt Katarina-val toltam, iszonyat táp lesz a végére (#280), ellenben a tárgyak gyûlölik - szinte semmi ejjdetáp cucc nincs agility-vel, és az neki nagyon kell...
konkrétan a végén, ahol be lehet öltözni über cuccokba, én semmit nem vettem - hiába szép narancssárga, 36%-ról 21%-ra levinné critem
btw aki "kétkezes" stílusban tolja Katarina-val - az mennyire használható? elején próbálgattam, annyira nekem nem jött be (piciket csípett), utána mennyire tápolódik fel? puskával én részemrõl meg voltam elégedve, már az elején se gyenge, késõbb meg szimplán pofátlan, mondjuk meg kell tanulni elgurulni
energiamezõs szoba engem is szétszopatott, meg úgy kb minden amikor sok kicsi gyors ellenfél ugrik hirtelen a karakternek - vagy nagyon elkapja az ember a harc "ritmusát", vagy, gyors halál következik finálé is szépen kidolgozott, tetszett, ahogy konkrétan elmesélik h mivel mi történik - megint szokatlan hack'n'slash játékoktól, de üdítõ volt. Gent amúgy csak akkor kattan meg (gondolom én), ha Gunderic Manor-t elpasszolod, egyébként átköltözik oda - legalábbis nálam ez lett a finálé egyik mozzanata.
még annyit, h közel sem tipikus Obsidian játék - ha nem tudtam volna, azt hiszem rá se jövök, fõleg az alapján, h rendesen be van fejezve és hozzá szinte bugmentes
En a ket-kezes fegyverhasznalatra probaltam ramenni, meg a regeneralodas/ self heal skilleket erositettem a leginkabb. Viszont pont emiatt tobbszor volt, hogy 1 kezes kard + pajzs komboval vertem a nepet, mert a gyorsabb attack speed miatt gyorsabban (utesenkent) jott vissza a HP.
Igazabol szerintem annyira nem eletbevago, hogy mire tesz az ember, volt par skill, amit nem hasznaltam, azokra nem tettem egyaltalan, a tobbire meg volt boven pont. Ugy ereztem, hogy inkabb a felszerelestol fugg, hogy mennyire tulelo a karakter: ahogy irtam korabban, voltak bossok ahol nagyon sokat szivtam, de az utolso resznel, amikor mar lehet tudni, hogy lassan vege a jateknak, az egyik miniboss dobott Lucasnak egy sarga kardot, a masik meg egy sarga vertet. na innentol kezdve siman vegigvert mindenkit, lenyegesen nagyobbakat vagott, igy az utolso boss is elsore lement. Amugy nem ertem, hogy miert csak a jatek vegen adja be ezeket az itemeket. Mert tok jo, hogy megkaptam oket, meg jol is neznek ki, de kb fel orat hordta a karakter, aztan vege lett a jateknak... Ja, meg vendornak sem lattam sok ertelmet, talan egyszer vehettem valamit.
Vendornál szokott lenni sárga cucc, de elég drágák ahhoz, hogy inkább ne vegyem meg... Nekem még az elején esett a harcosomnak egy 2h sword, azóta azt használom. Azóta se esett jobb.
Ajnali-nál is azt állíja a program, hogy a tûzforma nem csoportok ellen jó, aztán mégis én pont arra használom. :D Lényeg, hogy legyen sok vámpír regenerálódásos cucc rajtunk, ellövünk egy tûzsakált (akit a felgyújtásra pontozunk végig, így lehet akár 50% esélye is rá), aztán mire az ellen körbevesz minket, tüzet területre magunk alá és végül aki még ficereg azokat finoman leszedjük alap tûzlabdákkal. Sok HP-t le fognak rólunk ugyan ütni, de annál is több visszajön, ha mégsem, akkor egy tûzgyógyulást is betolhatunk, attól szépen regenerálódunk magunktól is.
BOSS-oknál meg jó a tûzteleportálgatás, dodge helyett, addig a sakál, meg a társunk lerendezi a BOSS-t, persze az sem árt, ha mi is lõjük tisztességgel. Nem probléma.
Nekem jobb közepesnél. Objektívan meg úgysem lehet megítélni... :-P Tetszik, és kész. :-D Amúgy nem sokat játszom, ezzel sem. Tehát napi 1 óra játék az már királyság... :-DD
Multiplayert probaltatok mar? Arra van kulon content, vagy a singleplayer vonalat lehet ketten vegigvinni?
az se lenne rossz, ha lennenek random dungeon-ok, ahova le lehetne menni azokkal a karakterekkel, akikkel a single player be lett fejezve.. Valahogy ez nagyon szurja a szemem, hogy a sarga cuccaimat kevesebb, mint egy orat hordtam...:) jo lenne ha lehetne meg barmit csinalni a magas szintu karakterekkel.
Ha kb 15 óra játék és napi 1 órát játszol, hogyan vitted végig?
Én említettem, hogy végigvittem? :-O XD Lehet, hogy valamit elírtam?? :-DD Hát mindegy... Nem vittem végig, csak 4 óra játék után mondtam azt, hogy milyen klassz, meg mennyire tetszik.
Vannak ezek a "Clasp" cuccok, azokkal mit lehet tenni ? A használati cuccok között nincs. Az itemek közt van de úgy nem adja a plussz dolgokat. Transmute esetén pénz lessz belõle.
Nem rossz játék a Diablo 1 -hez viszonyítva :) ,de 314 hozzáaszólás az kicsit durván kevés.