Üdv. Nos kezdjünk neki. A dolog nem oly egyszerű mint az elsőre látszik,azért is nem műkszik nálad úgy ahogy szeretnéd. No nem kell nagy dolgokra gondolni ,de azért annyira nem egyszerű ,hogy fehér-fekete és pont..... Mivel elég rég benn vagyok az fs-ben és elég sokat utána olvasok a modoknak is így rajtam nem sok dolog szokott kifogni,nem azt mondom hogy én vagyok a mindenható,de tudom mitől döglik a légy ....ahogy a te mostani esetedben is. Mindig a részletekben kell keresni a megoldást ,persze ahhoz tudni is kell hol vannak és azokat hogy kell a megfelelő helyre illeszteni használni. Minden nagyképűség nélkül állíthatom elég sok fs-ezőnek segítettem már amikor elakad ennél kisebb és nagyobb volumenű hibák megoldásában ... Na de elég a marketing szövegből essünk neki a gondod megoldásának.
Mint azt korábban javasoltam ilyen esetekben a minimális mod legyen csak ,mert akkor csinálhatsz bármit soha nem jössz rá a hiba okára (pl:10GB mod közül nehéz kiszűrni azt az egyet ami gondot okoz) Kezdeném ott hogy gondolom erre a megoldásra gondolsz,amit az alábbi képen is látsz.... Hud magyarul is... Ehhez ez a mod kell hogy működjön,de nem várd hogy minden termény termék magyarul legyen csak az alapok azok amiket mutat,értelem szerűen ,de szerintem nem oly nehéz értelmezni a többit sem más nyelveken,nekem 0 nyelvtudás mellet megy .... Info Menu v1.1 FS19 Az nem zavarjon hogy más nyelven is látod a kiírást ,egymás alatt annak is meg van az oka,de erről majd később. Na ha eddig megvan ezt kerested, akkor sem dőlhetsz hátra mert, ez a mod üti a legújabb DLC modot a a precisiont Precision Farming DLC Ha ezt is akarod együtt használni azért nem működik mert NEM tudsz földet venni eladni és nem mutatja a precision menüt normálisan. Ezt az infót bónuszként kapod tőlem ,mivel nagyon sokan fórumokon a precision dlc megjelenésekor panaszkodtak a fentebb leírt hibára ,de engem érdekelt mi okozhatja (mivel nálam is fenn ált) és meg is találtam ,(nem 5 perc volt) a hiba okát ez a két mod nem megy rendesen együtt... No de vissza térve a hudra nálam azért látsz kettőt egymás alatt egyiket magyarul másikat más nyelven,mert amit te is kerestél és írtál modot is használom,vagyis már nem a fentebb leírtak miatt ,de kompromisszumok mellett ezt használom a precision dlcvel együtt mert így ,van hud és működik a dlc is ,igaz nem magyar és nem ad annyi infót ,de ez legyen a legkevesebb,valamit valamiért. GlobalCompany Addon Icons Ez kell neked is ,de ahhoz hogy működjön is ahogy leírtad és szeretnéd kell a GlobalCompany UserIcon v1.4 FS19 Na de ez így túl egyszerű lenne ha működne is.... Ezért is írtam az elején a lényeg a részletekben a sorok között van ,persze ehhez bele kel mélyedni a dolgokba.... Ez a két modot egyesíteni kell,hogy azt kapd amit szeretnél és írtál......na de hogy???? Ez a leírás is benn van a GlobalCompany Addon Icons modban. De segítek megint ha nem találnád,akkor itt a szöveg amit írnak hogy is kell ,megcsinálni....
Hilfe für GlobalCompanyAddOn - Icons =====================================
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Deutsch: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- beim ersten Start mit dem AddOn wird der Pfad C:/Users/xxxx/Documents/My Games/FarmingSimulator2019/GlobalCompany_UserIcon erstellt und dieses Hilfefile kopiert! In diesen "GlobalCompany_UserIcon" kann jeder seine individuellen Icons reinkopieren, oder eben auch auf Multifrucht-Maps Icons die durch uns im Mod nicht mitgeliefert werden.
fehlende Fruchticons werden in der Log eingetragen, und der richtige Dateiname wird angezeigt!
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel.dds
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No small icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel_sml.dds
das Script durchsucht als erstes den Pfad "GlobalCompany_UserIcon" wenn das Icon dort nicht gefunden wird, werden die im Mod inkludierten Icons durchsucht, wenn auch dort kein Icon zu finden ist, wird oben beschriebener Informationseintrag in die Log geschrieben!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- English: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- at the first start with the AddOn the path C:/Users/xxxx/Documents/My Games/FarmingSimulator2019/GlobalCompany_UserIcon will be created and this help file copied! In this "GlobalCompany_UserIcon" everyone can copy their individual icons, or just on multi-fruit maps icons that are not supplied by the mod.
missing fruit icons are entered in the log, and the correct file name is displayed!
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel.dds
[LSMC - GlobalCompany] - [GC_AddOnIcon] - [FS19_GlobalCompanyAddOn_Icons] INFORMATIONS: No small icon found for filltype = fuel !! -- iconname should be hud_fill_fuel_sml.dds
The script first searches the path "GlobalCompany_UserIcon" if the icon is not found there, the included in the mod Icons searched, even if there is no icon to find, is above described information entry written in the log!
Remélem ez így már menni fog,tudom nem lesz egyszerű ,de valami munkát neked is kell végre hajtanod a végső cél elérésének érdekében... Ha nem menne mégsem az egyesítés a két moddal ,a leírás ellenére sem akkor szólj.... Most nálam ilyen a hud nem teljes nem ír ki mindent minden terméknél(amik nem szokványosak),nem magyar,de nekem hogy a precision dlc-vel együtt működjön meg ér annyival kevesebb infót Hud nem magyar szöveggel. Remélem terjedelmes érthető és kielégítő volt a magyarázat segítség,a többi rajtad áll. Nekem hogy ezeket így össze tudjam hozni és működjenek csak saját magamra számíthattam és a kitartásomra ,hogy igen is nem magyarul vannak a leírások ,meg minden picit "kínai" elsőre ,de akkor is megcsinálom...... Sok sikert...
Köszönöm, a Global Company alap ikon sor megvolt és használom is, de nem lett belőle feliratozott ikon a piaci soron (legalább is nálam nem feliratozódott) (Amit kerestem, az az ikonok alatt van feliratozva, búza, zab, árpa, napraforgó, kukorica stb.magyarul.)
Elvileg németül már van ilyen mod, de az a képekre irta rá hogy mi a termék. én a képek alatti részben láttam a termények nevét.
Requires mods: GlobalCompany GlobalCompany Addon Icons és pluszban jön még rá ez a kieg, amivel már minden ilyen termény feliratot kap. De csak németül mert német szavak vannak a képeken. GlobalCompany UserIcon v1.4 FS19
Persze az is lehet hogy mindenkinél feliratozott és csak nálam nem látszik, mert éppen egy másik mod miatt bugol ... passz. a fene se tudja minek kellene működnie és minek nem :) Mindegy, keresem tovább. Természetesen köszönöm.
Ja ja én is élveztem ,abban az időben még lovaskocsival is húztak.... De már sajna se hó se semmi,meg ahogy írod mindenhol a sok kocsi... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.21. 18:28:32
Sziasztok. Egy eltűnt MOD kiegészítést keresek. Használom a GlobalCompany mod-ot. Annak is az Icon kiegét. Valamikor egy mod-ot pakoltam mellé ami a termények neveit ki is írta, így könnyebb volt azonosítani a terményeket a piacon. Szétkaptam a MODmappát, vissza pakoltam amik működnek, igy viszont már nem látom a szöveges kiirást az ikonok alatt a piacnál. Emlékeitek szerint tényleg van ilyen módosítás vagy csak én képzelem hogy szöveges kiirással is megjelent a piac ? Mert akkor nem keresem tovább. Köszi.
Jó hát így már más ahogy leírtad az új dlc kavart be. Azt még megpróbálhatod hogy kiveszed az összes modod a mappából és csak a seasons-al próbálod ki (és az új dlc-vel) az idő pörgetést és hogy növekednek é a növények. Azért írom így mert pl: nekem a precision dlc-vel egy mod ütközött ami megakadályozta hogy földeket adjak vegyek meg a dlc sem úgy működött ahogy,szerencsére megtaláltam,melyik volt a ludas,de egy fórumon olvastam másnak is volt hasonló gondja mint nekem. Lehet neked is bekavar egy mod ,próba cseresznye... Az nem vitás hogy nagyon hangulatos a hó és a tologatás ,nem vitás...
igen,olvastam a leírást,hogy 6000nél gyorsabbat ne használjunk ,addig működik. és mint irtam,nálam is működött. de most az új precision dlcvel valami bekavart és már az sem megy ami eddig. erre kerestem alternatívát. 3 napos season be van állítva,de sajnos a játék elején amikor még alig van pár földed hamar elfogy a tennivaló.bérmunkázni mondjuk lehetne :D
de télen, ha nincsenek állatok se, nem sok tennivaló van,tologathatom a havat és ennyi. viszont az hogy leesik a hó sztem ad egy nagyon hangulatos feelinget az egésznek
akkor marad a farmház és az éjszakai alvás :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.12.19. 08:40:17
A seasonsal bármilyen idő gyorsító mod be fog kavarni ha nem megfelelően használod az idő gyorsítást,ez eddig is így volt... Le van írva a Seasons mod leírásában (legalább is anno olvastam asszem) mennyivel ajánlatos max pörgetni az időt hogy ne okozzon gondot...ennyi. Ja meg tapasztalatból is mondom ,nem érdemes 6000 használni ,mivel nem tudja utol érni a növények fejlődése azt amit időben eltelik... De ez szerintem érthető és helytálló. Nos ha jól emlékszem párszor még régebben tesztjelleggel használtam,az 1200-1800 maximumot még talán tolerálja a 3000 is sok már neki. Az is számít hány napos a seasons válaszd a legrövidebbet 3 napos és nem kell pörgetni... Főleg az évszak ugrásoknál kell figyelni az időre,ott érdemes nagyon lassan átmenni.....de nagyon "átverni" nem lehet ,megkeveredik. A C@Cban szerencsére ezt jól meg tudták oldani,pik-pak át lehet ugrani hónapokat....pontosan 100 napot gond nélkül,igaz ott még hó nincs télen ,de majd idővel az is lehet ,de szerintem attól hogy van hó télen szép meg minden lehet toládozni ,de sokban nem tesz hozzá ,ha nem lehet semmit csinálni akkor egy idő után a hó is uncsi. Arról nem is beszélve a seasonsban FS-ben a hó is nagyon rapszodikus,függ sokban a GEO modtól is amit mellé használsz.
hali! seasonssal működő időgyorsító mod vagy akár nap átlépő mod érdekelne...volt egy 6000es de valamiért bekavar a növény fejlődésbe most épp... ha valaki tud ne tartsa magába,köszi :)
Nos . Kezdjük ott ,bill kiosztás csak figyelmeztetés ,nem akkora gond. Nálam is ír egy hosszú listát,mellesleg régebben nem volt ilyen a logban ,talán az újabb frissítések ,vagy a tök tudja mi a nyügje... Nekem van benn egy mod pótom ami sok mindent tud raklapost vinni ,így nem dobom ki ,mert tudok tőle játszani. De épp ilyen szép hosszú listát generál,nem kell vele foglalkozni,míg nem okoz gondot.
Az alábbi modokat szórd ki ,ezek is okozhatnak FPS csökkenést,ami lényegesebb fagyást ,egyéb anomáliákat stb... Tapasztalatból mondom.... Én a helyedben az összes FDR modot kukáznám. Én anno asszem 1-2 kipróbáltam csak úgy szórta az ERROR-okat,így azóta ezeket mellőzöm... Persze a te döntésed. Az alábbiak is kukába helyezhetők:
Error: Missing descVersion attribute in mod modmanager_v3_7_2_1_multi Error: Unsupported mod description version in mod _FDR_Misc_ManualIgnition Error: Unsupported mod description version in mod _FDR_Misc_Tweaks Error: Specialization 'harvesterAttachment' already exists for vehicle type 'FS19_CSZ_pack.CSZpackDynamicImplement'! Error: Specialization 'harvesterAttachment' already exists for vehicle type 'FS19_ferry_pack_MCE.ferry'!
Majd ezek után megint nézd meg a log fájlt ,ha még vannak Error-ok akkor azokat is redukáld...
"MSAA: 1 Bloom Quality: 3 SSAO Quality: 8 DOF: Disabled Cloud Quality: 2" Nekem játékon belül magyar így nem tudom,ezeket hogy meg tudjam változtatni miken kellene állítani. Ha leírod ezek játékon belül melyikek akkor tudok többet segíteni. Ami a lényeg sok Fps tudsz nyerni ha viszonylagosan kevés gép van egy helyen ,meg úgy összességében egy mapon. A mod mapok sajna alapból 10-15 fps mínusszal indulnak ,vagy többel optimalizációtól függő és a map adottságaitól függően (zsúfoltság, stb..) Amin sokat tudsz nyerni fps-t a grafikai beállításokon a tárgy megjelenítés távolság,90% (ez majd minden játéknál zabálja az fps-t), levélzet megjelenítés távolság 110%, részletesség távolság 90%,(ezek az én érték beálltásaim) és a tükrök mennyisége ,nálam 4 ,de már hárommal is legalább 3-4 fps-el több van. Igazából a 4-ből nem engedek a 3 monitor miatt...de ez csak az én "heppem"... A többmintás élsimítást is érdemes alacsonyan tartani ,sokat nem tesz az élményhez ,viszon fpst vesz el...sok kicsi azt máris 40 körül mozog. A fényesség az első ablakban NE legyen 1.0 fölött... Itt egy kép nálam hogy néz ki,a haladó graf beállítás: Graf beállítás... Ez így néz ki nálam amit kérdeztél:
Feature level: DirectX 11 Windowed Mode : off V-Sync : on Effective Window Resolution: 5760 x 1080 Started 3 threads for threadpool 'Render threadpool' Hardware Profile Level: Custom High View Distance Factor: 0.900000 Shadow Quality: 2.000000 Base-Size: 2048 Filter-Size: 16 Shadow Focus Box false Shader Quality: 2 Skip Mipmaps: 0 LOD Distance Factor: 0.900000 Terrain LOD Distance Factor: 2.000000 Terrain Normal Mapping: Yes Foliage View Distance Factor: 1.100000 Volume Mesh Tessellation Factor: 0.500000 Tyre Tracks Segments Factor: 4.000000 Max. Number of Shadow Lights: 7 Max. Number of Lights: 512 Max. Number of Lights Per Cluster: 32 MSAA: 2 Bloom Quality: 4 SSAO Quality: 12 DOF: Enabled Cloud Quality: 3
Nem keveset teszteltem,persze mindezek konfig függők is természetesen.
Még annyit, megnéztem az én log-om, 1 error van amiről már rég tudok régóta benn van ,nem gond. A HBM-on van még de ez csak ott mivel az eléggé összetett így az ilyen és ehhez hasonló mapoknál előfordulhatnak errorok ,vannak amkim nem is okoznak gondot. Én mindig az alap gyárinál kezdem majd az adott mod mapon a szűrést. Ennél fogva a tiéd katasztrófa .....alapos takarítás kell vagy szívatod magad tovább...
Logfájl : Működik, közben átrendeztem. De még elég sok hibát kiir főként billentyűkiosztásra.
Kérdés : Az elején listázza a képminőséget és beálltást, közepes beálltások mellett abból a SSAO minőségből levennék, nem ragaszkodom hozzá, hátha nyernék vele pár FPS-t hol tehetem meg ? Játékon belül nem találkoztam vele. Vagy csak nem vettem észre ?
Nos. Van olyan hogy betöltesz egy mod mapot és a menü egy katyvasz a játékban,vagyis nem működik,forog a végtelenségig a betöltés.,stb stb. Én minden mod mapot úgy kezdek hogy az alap pár modot dlc-t(igazából nem lényeges) töltöm csak be elsőre,majd belépve az adott játékba-mapra csinálok egy mentést. Majd kilépek és ráeresztem az összes modot ,azokat is amik ha az elején első betöltésnél ,ereszted rá akkor vagy be sem tölti a mapot vagy csak úgy ahogy írtam,rosszul működik a map. Igazából ennyi,ekkor megint mentek és minden mod műkszik,persze amik mint írtam korábban, már tesztelve lettek és a log fájlban sem okozott gondot. De vannak amik régóta errort tolnak de nem okoztak gondot sehol ,persze ezeket szeretem leredukálni a minimumra... Ezt a módszert már az FS 17 óta alkalmazom, ami mint tudjuk nem tegnap volt.... Soha sehol senkitől nem hallottam olvastam ezt , magamtól jöttem rá ,kísérleteztem ki.....nem öt perc volt. Egyszerű és nagyszerű,mindenki előtt ott van de soha nem jönne rá....keresi mindenhol a hibát úgy a modokba úgy a mapban...pedig
Ha feltöltöd ide a teljes log fájlt ami neked van akkor szívesen ránézek ,talán okosabbak leszünk ,több szem többet lát... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.12.03. 14:59:08
Ja igen, erről mondanál pár szót, bővíteném ismereteim : "Így vannak apró trükkök amikkel ez is orvosolható még az elején,"
Hasonló módon vagyok én is : "Vannak modjaim amik számomra fontosak szinte nélkülözhetetlenek a játék élmény fokozás szempontjából,de velük elsőre normálisan nem is megy egy mod map."
Most kb ott tartok, hogy 5ezer sort listázott ki a LOG.fájl utoljára már 13ezret ... persze ebben benne vannak pl. ilyen sorok is.
Eddig nem is nagyon volt gond, aztán egyszer csak a GlobalCompany MOD valamiért bebugolt és fagyasztott minden új inditást. Persze első körben nem gondoltam hogy az lesz a ludas, és kizárásos alapon elkezdtem kivenni a MODokat a mappából, hogy majd ami nincs benne az fagyasztotta. Most meg hogy már megvan és ki is javitottam, minden mást ir hibára vagy figyelmeztetésre ... még a billentyű kiosztást is kilistázta ... már látom lelki szemeim elött, hogy úgy is kezdhetem az egészet elölről. Mod mappa kiürit és egyesével vissza :( Valami végképp elromlott, csak nem sok kedvem van most szétválasztani a naturál MODokat az egyes pályákhoz tartozóktól. Még küzdök vele pár kört aztán lehet legyintek.
Én még ezzel és ebben a formában soha nem találkoztam. Soha nem frissítem le onnan ,eddig talán ha 2-3x csináltam ,de csak gondot okoztak. Inkább letöltő oldalról ahonnan le szoktam tölteni onnan töltöm le a frissebb verziókat, így nekem jobb és bevált. A CP is lehet hogy össze akadhatott ,mindig vannak újabb verziók épp a minap láttam egy újabbat,de mivel én soha nem használtam így bármi lehet. Ezért is nem frissítem onnan, így számomra jobban nyomon követhető és ha gond van, könnyebben orvosolni tudom és hamarabb ami a lényeg. Mikor már sok mod van hamarabb beüt a gond. Azt mindenkinek tudomásul kell venni (tapasztalat ,nem csak az enyém) az FS19 nem szereti ha mod mapokból több is van a modok között a mod mappában,vagyis mindig csak és kizárólag az legyen benn amit ép használ. Majd nyilván meg kell nézni a log fájlt hogy mi szórja az ERROR-okat,ha ezeket is megszüntette ,akkor érdemes csak azokat a modokat használni ,főleg olyan mapoknál amik nagyon össze tettek (Hof Bergmann Map) amik nagyon szükségesek. Innentől már csak a játék élvezése marad. Rettentő sok időt elvesz sokszor a modok tesztelése,de érdemes rászánni időt mert később megtérül. Ez nálam már évek óta bevett szokás és jól bevált. Van egy alap gyári map ahol ezzel foglalkozom,majd csak ez után engedem rá a mod mapra,de persze ettől még lehet a mod mappal is összeférhetetlenség gond. Vannak modjaim amik számomra fontosak szinte nélkülözhetetlenek a játék élmény fokozás szempontjából,de velük elsőre normálisan nem is megy egy mod map. Így vannak apró trükkök amikkel ez is orvosolható még az elején,mikor kezdem az adott új mapon a karriert . Erre is magamtól jöttem rá,ha használni akartam-akarom őket,majd minden megoldható,persze minden nem....többek között ilyen a teleport mod,ami sokszor jól jön bizonyos szituknál,na nem mint ha mindig ezt használnám. De több is akad ilyen,van amiről nem is tudom,de nincs jelentősége mert kis trükkel működnek....
ModHub-on ha látok frissíthető mod-okat, és ha nem frissítem le, a log.fájlba kilistázza hibának?
Tegnap még vígan játszottam, nem ütközött mod, legalábbis nem fagyott ki egyik pálya sem, de ma délutánra, courseplayt errorra állította es ha be is tölti a pályát sajna a folyamatos előre vagy hátra haladás bugot adja. Így nem lehet a pályan navigálni. Most akkor csak a Courseplay romlott el, vagy valamivel összeakadt es más mod bugolhatja?
Helo! Köszz a tájékoztatást,de nem ezért írok.Fura dolgot tapasztaltam a google fordítóval.Máskor mindenféle marhaságot belefordít pl a térképravaszon mostmár látszik a tejelőfalu.A dlc tájékoztatót nézd mi tökéletesen lefordította:
Ezt az EIT élelmiszeripari tevékenységet az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT), az Európai Unió testülete finanszírozta, a Horizont2020, az EU kutatási és innovációs keretprogramja keretében.
Az EIT Food Európa vezető agrár-élelmiszeripari innovációs kezdeményezése, amelynek célja egy fenntartható és jövőbiztos élelmiszer-ágazat létrehozása. A kezdeményezés az ipar kulcsszereplőinek, induló vállalkozásoknak, kutatóközpontoknak és egyetemeknek a konzorciumából áll Európa-szerte. Az EIT Food célja, hogy szorosan együttműködjön a fogyasztókkal olyan új tudáson és technológián alapuló termékek és szolgáltatások kifejlesztésében, amelyek végső soron egészségesebb és fenntarthatóbb életmódot nyújtanak minden európai polgár számára.
Még jó hogy ezért nem kérnek pénzt.... Persze lehet ezt magyarázni sokféle kép de az alap ötlet a Cattle@Crops-ból eredetezhető....szerintem. Persze nem baj ha itt is és ilyen irányba is fejlődik a játék. Precision Farming Free DLC: Release date, trailer, screenshots!
Köszi
Heló! Én úgy szoktam hogy letöltöm mindet, a mod packot is mert abban is vannak új dolgok.A winrarral bontás közben kijelölöm az összes egybekötegelt fájlt asszem 126 van a mod packban,bekékítem,beemelem a mods mapba és gyakorlatilag kicseréli a fájlokat az újakra.Az updatet is ugyanígy csinálom.A pv assestet meg beemelem az nincs kötegelve,sem a pv map zipje azt is csak be kell tenni az újat,a régi fájl megtartása nélkül.Van hogy beteszi a kötegelt updatebe is a pv map zipet de annak nincs jelentősége.Az évszakokhoz kell a seasons mod ,FS19 SEASONS a neve.A mod pack tartalmazza a map egyedi időjárását plusszban PV county seassons geo zip adja meg a helyi időjárást..Szóval ha ezeket kibontod és mindet beameled ahogy írtam,tökéletesnek kell lennie.Télen befagynak a tavak, lehet jéghorgászni.A tavakat meg kell venni,és fel kell tölteni vízzel.Ha teli vízzel eladod jókora haszonnal adhatod el. Utoljára szerkesztette: zolcsika080104, 2020.11.21. 00:41:22
Helló látom jöttek ki új frissítések a PV county pályához, és az lenne a kérdésem hogy mivel a 12. update-ig minden megvan, akkor elég ilyenkor csak a következő update file-t leszedni vagy mind a 6 Gb-nyi adatot letölteni (térkép, assets, mod pak, update)
illetve korábban említetted, hogy vannak évszakok, de ahoz külön mód kell, vagy benne van ?
Megvan neked az oldaluk? Ha nem itt egy link: PV hivatalos oldal Az utóbbi négy zipet töltsd le.Azt hiszem négy a PV county mapot,a PV assest zipet a 12 es verziójú updatét,és a 12 es verziófrissítésű modpackot.A modpackban van vagy 110 mod zip, azt bontsd ki,mert egybe van kötegelve csakúgy mint az update.Minden más modot vegyél ki a mod mappából először utána tedd be a pv zipjeit mindet.Az hiszem a global company is benne van ha nem az kell a legújabbat töltsd le.Évszak mod tökéletesen megy nekem.Így próbáld elindítani.Ha a mod ami neked van, és ütközik de nem veszed ki ,hanem csak épp nem pipálod ki indításkor,az nem elég.Attól még benn van a mod mapppában és ütközik.Szóval csak a map zipjeit hagyd benn ,aztán próbáld kiszűrni melyik mod okozhatott problémát.Más map meg főleg nem lehet benn.Az oldalukon mindig megtalálod majd a maphoz minig van frissítés,új gyárakat és modokat tesznek be hetente,jön új update mindenre. Tehát a mapra, a pv assest zipre,a modpack,és update zip is hetente frissül.
zolcsika080104 Tudnál abban segíteni, hogy amit írtál pleasant valley county módhoz tartozik egy autoloader-es trailer, viszont valamijen oknál fogva amikor meg akarom nézni a boltban nem mutatja a képét csak egy üres helyet, ill megvételnél azt mondja, hogy a terület nem szabad (blokkolva van) így nem tudja lerakni tudsz valamit esetleg erről? mer enélkül elég problémás lenne sokminden, más autoloader-es trailerek meg nem tudják kezelni az itteni termékeket.
Hellósztok Egy elég érdekes hibába ütköztem bele ami hazavágta a mentésemet. A tegnapi napon elkezdtem az alpin dlc új térképét, majd a mai napon amikor beléptem azt vettem észre hogy az összes épület eltünt ill. helyenként a domborzat is összegyűrődött, és olyan mind ha a talaj szintje megemelkedett volna, de az épületek helyben maradtak és pl. a templomtorony csúcsa létszik ki a textúrából meg hasonlók. Csináltam egy új pályát, majd visszatöltve semmi gond nem volt vele Van rá esetleg ötlet, hogy mi lehet ? Előre is kössz.
Hali.
Az első kérdésedre itt találsz választ. Javaslat : Nézz sok videót, lehet úgy gondolod elsőre hogy felesleges időpocsékolás videón nézni amit akár csinálhatnál is, de hidd el megéri rászánni az időt. Sokat lehet tanulni belőlük.
sziasztok! egy kis segítségre lenne szükségem. hogyan lehet új mappon játszani? Epicen van meg a játék (amikor ingyen osztogatták) ott a mod hubon töltöttem le mapot meg más módokat is. azok működnek (pl traktort látom, a season mod is jelzi, hogy működik), azt gondoltam, ha új játékot kezdek ott lehet választani Ravenport meg Felsbrun után, de nincs másik. Hogyan lehet használni? meg a transport missionok hogy műkönek? olyan helyeket ad meg ami nincs a térképen jelölve, pl ranchról a hotelbe, ezek hol vannak? volt már, hogy megtaláltam és felvettem a két palettát, aztán benzinkúton kellett leadni, körbejártam mindhármat, az egyiknál volt olyan sárga jelzés, ahol le lehet adni a dolgokat, de hiába tettem le oda, nem történt semmi (mondjuk volt, hogy útközbe leesett, meg az egyik palettát fejjel lefelé tettem le a földre, az lehet gond?)
köszi szépen
Az is fel van dobva ezek a nem mezőgazdasági termékek az össz kb 20 % át teszik ki.Így egész télen van mit csinálni.Télen a mezőgazdász is gép és szerszámjavítással kell hogy foglalkozzon,tehát nagyon is beleillik a képbe.Az olajkút is belefér,hiszen minden géphez olaj kell,legalább élethűbb az egész.A földművelés részén igaz sokat lehetne még fejleszteni.Viszont még ha dinamikus talaj lenne,eső utáni pocsolyákkal,ha megállna a játékmenet abban hogy leadom a terményt azt annyi,hát én arra akkoris hamar ráunnék.De így hogy még ugyanolyan flakonos étolajat gyárthatok mint a boltban van, stb sokkal színesebb az egész.Itt egy példa még ,ott vannak a szélturbinák.Nagy kaland leadod a terményt megveszed leteszed.A játék legdrágább eleme egyszercsak érdektelenné vált.Ezután?Tök lapos az egész lehet ott benne a talajban akár cserebogárlárva is amire talajfertőtlenítővel mész,a játék akkor is unalmassá válik hamar.Viszont ha ilyen csavaros soklépcsős termelési láncokat találnak ki,nekem ez személy szerint nagyon nagyon tetszik.Ezen a mapon a hús sem olyan hogy leadod a húsüzembe a jószágot azt annyi.Lehet készíteni konzervet,kolbászt,füstölt húst stb,még ezt nem is számoltam,kb 10 féle húsipari terméket.Nekem nagyon tetszik,ráadásul ha már az fs nem csinál semmit,ezzel legalább elvagyok.Ha nem lenne most ez a map,elő sem venném az fs t.
Nem ismerem ezt a mapot, de azzal amit itt leírtál az a baj, hogy már nem farming simulator, hanem factory construction & transportation simulator. A földművelést kellene a fejlesztőknek valamivel feldobni ha már ez az eredeti koncepció mert elég gyorsan unalomba tud fulladni sajnos valóban.
jaja a modderek csináltak olyan mapot,hogy az,a teljes, és nem összedobott,hanem minden részletében kidolgozott anyagmennyiség talán a jövő századra odafejlődne a hivatalos fs is.A pleasant valley county mapra gondolok Még egy buggal nem találkoztam 300 óra után.Az épületek nem ám csak úgy leteszed oszt kész passz, odahordod a nyersanyagot és majd a szemed láttára látványosan épül fel a gyár.Pl a rézhuzalig kb 10 másik gyár építése kell,meg ugye a rézbányát megvenni,az odavezető út hídjait megépíteni,mire gyárthatsz rézhuzalt.De a rézhuzal is csak ahhoz kell hogy egy másik gyárban gyárthass villanymotort,ami az olajfúrógyártáshoz kell.Alagútrobbantás bányák,legalább 100 féle termék.Erre kiadnak egy mapot amiben mi az új?A nagy semmi ahogy írtad.Szóval a kettő közti különbség?Akkor a mod mapnak 1 milla lenne az ára,ha ez 6000 ft kb.De helyesbítek hivatalos fs soha az életben nem rak bele egy mapba ,sem ilyen rengeteg tartalmat.Az új semmi fogd meg jól mapja egy forintot nem ér. Utoljára szerkesztette: zolcsika080104, 2020.11.09. 20:54:17
Már nagyon várom ,alig tudok aludni...annyira..... Mi is lesz új????? Ja a modderek munkájából összeollóztak ezt azt ,majd egy teljes játék áráért megint eladják a nagy semmit....... Köszönöm...de ezt megint kihagyom....
Bocsi a késői válaszért, próbáltam amúgy h kitöröltem a season okot is a mod mappból de úgy is kilép . tippem sincs, megpróbálom majd ha sikerül az 1.7 es frissítéssel
Sziasztok, Kérdés,letöltöttem az új update-et. Bedobom deamonba-és azt irja ki h a fs19 (hungarian ) nincs feltelepítve. Töröljem le a komplett játékot és ezzel telepítsem újra fel, vagy most mi ?
Tetszett mikor a csaj azt mondta"Ez egy Ősi ösztön bennünk,a földművelés"
Sziasztok!Nem tudjátok hol találok olyan módot a ponsee scorpio kinghez amivel autómatára tudom állítani a vágást?Az FS17ben volt ilyen mód csak nem tudom mi volt a neve.Köszönöm!
Ave VehicleExporer vagy Vehicleispector Nekem mind a kettö fent van, szeretem :)
Üdv! Azt a modot keresem, ami kiírja, melyik gépet ki használja, mennyin áll a % stb, még akár rá is lehet váltani, nem kell tabozni Nem jut eszembe, hogy keressek rá, régi FS részekben használtam ilyet
Minden map külön van optimalizálva időjárásra. Elég ha csak visszavonod a kipipálást a MOD sorban az elején. Nekem rendszeresen van olyan, hogy a Seasson ha nincs bekapcsolva, fut a pálya. Amint bekapcsolom lefagy. De azt már kiszaszeroltuk, hogy az is elég, hogy ha MAPot el indítom a Seasson mod nélkül, és elindítás után lementés, majd másodjára már kipipálva hozzáadom a Seasson MODot és elindul. De tudtommal minden MAP leírásában benne van, hogy kompatibilis az időjárás viszonyokkal vagy sem.
próbáljam meg úgy h az évszak modokat töröljem ki h még a mappába se legyenek benne ? de akkor a másik map mér fut hibátlanul ? :D
Az első valóban hibás, nem lehet kicsomagolni. A harmadik a NLV2_UNZIPME.zip viszont használható. Beállítottam magamnak, hogy csak külön mappába ezek az összetevők legyenek benne ami a csomagban volt. Semmi saját tartalom. Főleg nem évszak MOD. Elindult, nem fagyott ki. Tehát tudsz majd vele játszani. Ha kitalálod nálad hogyan kell beállítani saját mappába :) Lehet valamelyik saját vagy korábban feltett mod ami kifagyizza.
http://www.farmingsimulator19mods.com/nebraska-lands-4x-v1-0-0-0-fs19/ https://www.modland.net/farming-simulator-2019-mods/maps/nebraska-lands-4x-map.html ezekről ahogy letöltöttem kicsomagolás közbe 98%nál error-t ir. szval itt tovább se jutottam. Innen amit letöltöttem ezt kitudtam csomagolni de ez lép ki asztalra.https://simplysafemods.com/farming-simulator-19-mods/fs19-maps/ Igazából ahol megtaláltam letöltöttem de mindenhonnan már kicsomagolás közbe kilépett. Mondjuk jó pár helyen irják is h nem tudják ők se kicsomagolni gondolom sérült a fájl .
Küldj egy linket, megnézem azt a pályát, lehet nálam is lefagy majd.
Próbáltam máshonnan letölteni ott meg mindegyiknél a kicsomagolás közbe archiválta a map fájt. 1 oldal volt ahol jo volt, ha megtalálom belinkelem. Én nem vagyok ennyire pro h belenyúkáljak a dolgokba :D annyit termel amennyit. Mondjuk ilyen kőbánya, aranybánya, meg ilyeneket ha 1x jó lesz a nebraskas mapom akkor szívesen beraknék :D
Slovákkal múltkor játszottam, de kénytelen voltam belenyúlni a termelés láncba, kicsit növelni a mennyiséget, mert nem volt képes egy nap alatt legyártani 15 raklap terméket a bánya területén lévő téglagyártó. Robbantás után a követ is nagyon vékonyan adta :)
Sziasztok ! Kérdésem/problémám lenne. Használtam már egy jó ideje a nebraska land usa map 4x, pályát, semmi gond nem volt vele. Letöröltem a játékot , újratelepítettem. Letöltöttem ezt a map modot újra kicsomagoltam ahogy kell, és egyszerűen fogja magát mikor töltené be a mapot akkor állandóan kilép. Próbáltam azt is h csak ezt a map modot pipáltam ki semmi mást hátha más mod miatt lépne ki de akkor is ez a probléma, betöltésnél mindenféle hibaüzenet nélkül kilép. Van vkinek vmi ötlete esetleg ?
köszi szépen,megvan délen a fekete sziklákat kell felrobbantani,abban van az ólomérc a galena
Nagyon tolod, látom :) Nekem laggol a pálya, így kénytelen vagyok pihentetni. Az a gyanúm, hogy a Courseplay nyeli el a memória egy részét, vagy lassítja be, tesztelnem kell. De az is lehet nyelek egyet és újra kezdem a Pleasant V-t. Egyelőre a Svapa Agro (Swapa Agra, Свапа Агро ) nevű pályát próbálgatom. Van benne szintén felépíteni való. Két híd és nyersanyagot igénylő felépülendő épületek. Nem könnyű de legalább jól fut.
Külön bánya nincs belőle, szerintem azt észrevettük volna. Viszont. Van tutorial videó sorozata a pályának. Szerintem szinte minden "trükköt" megoldanak benne. Csak meg kell keresni. Keresd fel ennek a videónak a csatornáját. Ez a 12. része a pálya ismertetőnek, hátha a korábbi 10 valamelyikében benne lesz. Az első háromban nem volt, végig néztem. Ha fontos építési lánc szem, nem hiszem hogy eltitkolnák.
Az addig rendben hogy üzemanyag is kell neki, hogy működjön. Tehát azt mondod, követ termel magának ... ? Miből is ? Na mind1. Ennyire nem néztem ezek szerint ... de meg fogom lesni. Mert ha így marad, bár kényelmes de pazarlónak tűnik kicsit, hogy ha nem beszállítói kő falhasználás van, csak az alagútban hevernek az értékes 25ezres szikladarabok :)
Az nem attól van ezt kicsit elnézted.Ott van egy olyan opció hogy a dieselt ha ráállítod a stonera azaz aktív lesz a stone termelés követ termel a gyár magának.Viszont ha deaktiválod akkor a gyának szüksége van dieselre meg hozni kell bele követ ami elég gyorsan fogy.Két játékbeli hét alatt,4 milló kg fogyott el.
Egyébként az a gyanúm, hogy a kődaráló nincs jól programozva. Ha viszek bele szikla golyót, mondjuk az útszéli átjáró barlang kibontásából, elég kb 10db bele és el tud indúlni a teremelés. De. Egy idő után feltelik, 500.000 egységnél már fullon van, ha kidobálom belőle a sziklákat a betöltő futó szalag elé, ahonnan újra és újra visszadobálom a sziklákat amivel bár megint megy a termelés de miért nem "fogy el" belőle sosem a szikla golyó ? Pedig az alagút kibontásából lenne bőven utánpótlás, nem beszélve arról, hogy ha a többi alagutat is elkezdem majd kibontani abból szintén lenne szinte végtelen alapalapanyag utánpótlás. Persze megy a termelés de szerintem nem van ez így teljesen rendben. Vagy igen ?
Játszom, de real-time tolom így nem hogy tél de még nyár se volt nálam :) Max az éjszakákat megpörgetem de annyira nem vagyok évszakhajhász. Szállítok, építek de egyre ritkábban veszem elő mert elkezdett akadni a játék.
Valamiért nagyon zabálja a gép memóriáját. Elkezdtem monitorozni játék közben a vas viselkedését, és 4GB-ról egy idő után felkúszik 10-12GB RAM-ra a "fogyasztás". A 16GB-ból. Persze biztosan sokat számítanak a bemásolt MODok, meg biztos megeszik valamennyit a CoursePlay vagy az AutoDrive programozás ... de kezd idegesíteni, hogy korábban csak úgy suhant a gépemen az FS19 most meg elkezdett nagyon laggolni.
A régebben említett kamion "lebegések" vagy súlytalanságok a memória elfogyásról tanuskodnak. Úgy vettem észre, akkor kezdenek el furán viselkedni egyes járművek eldőlni, felburulni vagy elakadni a pályán bizonyos járművek amikor már 12GB felett van a játék terheltsége. Lehet újra kell pakolnom a rendszert mert ez így rohadt idegesítő tud lenni.
Pedig sajnos, eredmény az lesz,csak számunkra nem lesz oly kedvező. Azért vártak ennyit és maradt ki + 1 év ,mivel most az új konzolokra fogják rádrótozni ezt , valahogy és eladják nagy újdonságnak.... De ne legyen igazam....én már sokat nem nagyon várok,miért is ,mert már nem tudnak akkorát villantani hogy ,nagyon felfigyeljen rá a nép,max rövid időre arra fordítja a fejét és legyint még mindig ezt tolják a képünkbe..... Remélem azért jövő ilyenkor kitolnak valami értelmes játékot magukból...
Tudom ,elolvastam a hivatalos oldalon a szösszenetet.... Ezért is írtam hogy ,ennél több kell majd ,mert csak figyeld meg mekkora újításként fogják felsorolni a következő részben,hogy na itt van ez is....bla bla..
Szerintem ennél több kell ,hogy a következő rész eladható legyen,mert ettől nagyon nem fog megváltozni az FS,.... Persze ha ezt már a 19 tudta volna akkor jó ,de így ,mikor már csak kevesen tolják, ettől még én sem fogom újra belevetni magam a gaz közé....max kipróbálom....
Játszol még a Pleasant valley mapon?Aki játszik ezen a mapon nem tudja hogyan lehet a téli időszak alatt a jéghorgász kunyhót használni?Sehogy semmilyen eszközzel nem tudom a halat még érzékelni sem ,nemhogy szállítani.