Ja ja értem. Csak mint tudjuk nekem az 1.3 előtt a 0.1 volt fenn ,no meg addig-eddig soha nem jutottam el.... Mondjuk nekem ha húz pótot és abban van is valami 100%-on is nehezen megy fel ,ha nem elég a lóerő... Van egy "valósabb súly" mod benn hogy valamivel reálisabb legyen van hogy indulásoknál kuplungot is kell használni. De ez úgy általában más helyzetekben is előjön,más gépeknél. Így nekem jobban bejön,hogy közbe szenvedni kell,még egy vetőgéppel is....
Ez már az elején is így volt! (1.0) Traki is belassul, ha eléggé ramaty. Dombon felfele lehet legjobban észrevenni.
Nagyon nem emlékszem hogy a 17-ben hogyan volt az tuti ott is használódtak a gépek,de hamar egy modot használtam ,így már az alap gyárira nem tudom hogy volt. Nos itt konkrétan az ekém,1.6 üzemóra alatt teljesen elhasználódott,0 %-os lett. A vágóasztal is kopik rendesen,már 20%-os 5.2 üzemóra alatt. A faaprítóm 2.0 üzemóra alatt 32%-os Az egyik trakim 10.1 alatt 29%-os Nem oly nagy a javítási költség,így érdemes megjavítani. Miért is? Az ekére tudok mondani kipróbáltam,de gondolom majd a többi is így jár, simán 1/3-al csökkent a művelési sebessége.... Kíváncsi leszek a gépek megállnak é ,vagy csak gondolom ott is simán jól belassulnak ,elerőtlenednek. Végre valami értelme van ezen részének is,persze ezen részét is lehetne "bonyolítani",de már így is jobb mint volt anno.....
Álljunk meg egy szóra :D
Mivel a mentés fő profilja az állattartás, ezért reálisabb ha az ő 7 napi kajájukat nem egy földön termelem meg egy nap alatt. Így már világosabb? :) Normál beállításokkal az a gond, hogy nincs ok állatot tartani, mert egységnyi földön sokkal több bevétele van az embernek bármilyen takarmányból, mintha azt a földet az állatok etetésére művelné.
Számomra az nem hoz élvezetet ha egy földön 15-ször megfordulok egy ekével egy óra alatt. Sokkal inkább élvezem a haladást, lásd kezdesz 50 tehénnel, 3 földdel, 2 traktorral, és ahogy haladsz, visszaforgatva a profitot egyre több földed, traktorod, állatod lesz. És itt jön be az hogy miért automatizálok amit csak tudok, mert ha nem tenném egy játékbeli ,,év,,(7 nap) nekem beletelne 50 órába, és nem haladnék semennyit. Így úgy tudom fejleszteni a farmom, hogy túl gyorsnak sem tűnik, de túl lassúnak sem.
De végül is az egész arra vezethető le, hogy bárki magára és a saját játékmenetére szabhatja a játékot ha akarja. :) Utoljára szerkesztette: McEachran3, 2019.04.07. 16:18:35
Teljes megértelek. Mondhatnám együtt érzek veled....de nekem szerencsére annyi időm van amennyit magamnak beosztok......így jut időm elég, játékokra is,most már..., nem volt ez így mindig..... Ennél fogva különösebb panaszra nincs okom,dolgozom én is kétkezű munkát végzek,(nem gyárba)..... Én szeretem ha az időm a szimulátorozás "rabolja" ,nem a munka.... Ezért is szöszölök el órákat modokkal, modok tesztelésével ,a log fájl ellenőrzésével ,milyen az adott mod. Nem mondom hogy idő milliomos vagyok,de mondhatom bátran azt csinálom a való életben is (eléggé rég) a munkám során amit szeretek ,ja és jobban fizet mint a sori gyári munka,persze ennek is ára volt van ,de én ezt az utat választottam ,eddig nem bántam meg remélem ezt tudom mondani 20-30 év múlva is. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.04.07. 10:21:10
Na ép ez az elveszi az idődet a valós dolgoktól az egész játék.Mármint én speciel egy kertes házban felnőtt parasztgyerek vagyok műszakon végeztem,ennek ellenére a négykerekű traktoromra nem tudok szerelni egy hidraulika rendszert.Maszek kistraktor.Leírom a valóságban milyen paraméterekkel kezdtem a farmozást ,ami 2012 óta érdekel csak azelőtt nem érdekelt az ilyesmi.Van egy kiskert kb 2000 m2 maszek kistraktor amin ha meglenne a hidraulika 10 hektárral is elbírna.tudna szántani tárcsázni vetni.Pénz az a legkevesebb,azaz szinte még benzint is alig tudok venni.p 126 motor hajtja benzines.De az áttétel stb apámnak ez a kisujjában van,miatt bírja majd a benzines motor is.Ha minden klaffolna mert ezer meg ezer dolog tesz keresztbe,lehet öreg leszek mire ebből megélhetek.Jelenleg gyárba kell járnom a megélhetésért melózni.Viszont így az éhbérért való küzdelem elveszi az időmet és nem tudom a sajátomat építeni.Kész passz ennyi.Szóval simulátorozás csak az időm rabolja.Télen is szerelhettem volna,de nem bírtam erővel se pénzzel.
Értem én Zolcsika,az ő koncepcióját is,csak hát a realitásról jött elő a szó,ami jó is lenne mind addig míg lelassítja a játékbeli növekedést,igazából szerintem itt is csak az a cél,ahogy kiveszem ,hogy többet teremjen ,termeljen a jószág rövid idő alatt ,mert ugye az időt nem várja ki hanem gyorsítja,na szerintem meg annyira nem mellékes ,mert pont hogy "itt van a kutya elásva" és bukott a minimális realitás is... De nyilván mindenkinek lelke rajta hogyan farmozik. Rakhatna be akár egy modot ami megnöveli a hozamot ,és slussz passz. Ennél fogva szerintem totál értelmetlen a seasons mod is mert akár pár nap alatt eltelik 1 év,vagyis 4 évszak. Annak is az lenne a lényege a leírásban írták is hogy legalább 9 napos évszakokkal érdemes tolni,úgy jön ki igazán a "sava borsa" Nos megkérdezem ,ki tolta annak idején így és időgyorsítás nélkül.???.... Én is 6 naposra tettem,de ahogy láttam a legtöbben 3 naposon tolták....
Ha mindent magad csinálsz (majd nem mindent nehéz fokozaton és azt közbe sem tolod át a könnyebbre,én is áttoltam ,mert azért az árak úgy már tényleg irreálisan alacsonyak ahhoz hogy belátható időn belül legyenek állataim) és megdolgozol minden centtért, a játék is hosszú időre biztosítja a farmozást,legalább is a készítőknek ez volt a célja a mostani változtatásokkal is. Ha mindent automatizálsz és rohansz az idővel, pár nap alatt tényleg az unalomba fullad az egész,nem lesz cél ahogy régebben fogalmaztál hiányozni fog a "Story" Már amennyi ebben a játékban egyáltalán van,sok nincs, inkább "karrier" ,de ez az évek alatt az alap mapokon nem sokat változott,most a 19-el valamit,de ahogy korábban írtuk is többen itt,jó lenne tovább gondolni úgy az állattartást (húsfeldolgozó vagy egyéb) a termény ,tovább értékesítéseket ,újabb gyárakba ami valamilyen termékeket állít elő stb, stb.. Talán egyszer megérjük, a modderek bő 1 év alatt minden részhez kitolják,csak addigra már nagyon lanyhul a farmozási kedv , ráunnak az emberek.
Üdv! Pedig pofonegyszerű ,én vágom.A valóságban hónapok kellenek mire a növények megnőnek.Napok mire beérnek.Namost ezt a realitást próbálja imitálni azzal hogy a játékbeli növekedést lelassítja.A bibi az hogy akkor megöregedne srácunk mire mindene meglenne a játékban.Ezért gyorsítja az időt,az már mellékes dolog.
A végét nem igazán vágom.... Lelassítottad a növekedést ,de az időt felgyorsítottad....???? Akkor olyan mint ha gyorsított felvételt néznél a tévében.....??? Minek nőjön lassabban ha úgy is gyorsabban telik az idő és utol éred magad időben sőt ha jól számolok bőven beelőzöl magadnak.... Reális??? Mihez képeset reális? Ezekben a játékokban kevés dolog van ami reális,akár hogy is mókolod. Még seasons moddal is gyenge utánzata a realitásnak. De persze annál ami most van,sokkal reálisabb. Akkor lássuk csak jól értem é??? Lassú növekedéssel 2 nap mire beérik ,időgyorsítás nélkül, a valóságban is ugyan ennyi telik el. Valós időben kb.5 másodperccel számolva a 15x-ös gyorsítást,(legalább is én annyinak számoltam) a játékban 1 perc telik el. 60 mp(1 perc) valós időben a játékban 12 perc 10 perc valós időben a játékban 120 perc(2 óra) 60 perc (1 óra) a valós időben a játékban 720 perc (12 óra) Nálad,1 nap telik el 15x gyorsítás mellett a játékban,míg a valóságban 2 óra (ha nem pörgetem az időt akkor a játékban is értelem szerűen) 6 nap ahogy írtad mire beérik (igazából nem írtad hogy hol 6 nap a valóságban ,vagy a játékban?????) na de én úgy értettem hogy a játékban 6 nap ,mivel azt írtad hogy "1 nap helyett 6 nap mire beér" Akkor a játékban nálad 6 nap a beérési idő ami a valós időben 12 órának felel meg!!!!! Így negyed annyi időt szánsz arra hogy beérjen a termésed mint a játékban lassú növekedés mellett. Lehet én értettelek félre vagy rosszul számoltam valamit ,de haljak meg nem értem ebben mi a reális. A játékhoz képest is enyhén vicces így farmozni . Végül is értem a koncepciódat,már csak ha abból indulok ki mit írtál,ezért is írtam ,odaállsz a "multi buy silóhoz" veszel olyat ami neked kell és már a földekkel sem kell vesződni. Minden majdhogy nem automatizált lesz,. Mondjuk erre túl sok is szerintem az FS ,vannak erre egyszerűbb játékok,csak a billt kell párszor lenyomni,és máris kész minden. Pár nap alatt ki is toltál mindent,semmi dolgod. Még aztán sírnak az emberek hogy semmi realitás ,mindig ugyan azt kell csinálni,már évek óta az FS sorozatokban. Kérdem én minek tolnának bele többet ha még ez is sok....... Na de mind egy is ha neked így jó, semmi gond ,mindenki úgy tolja ahogy neki szimpi, így kerek a világ sokfélék vagyunk.. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.04.07. 02:30:31
Én meg pont az ellentéted vagyok ilyen szempontból :D
Én amit csak lehet automatizálni szeretek, földmunkát, etetést, áruleadást, mindent :) Illetve én a növények növekedésén is finomítottam, 1 nap helyett 6 nap mire beér, így 15X sebességen reálisabb a tehenek hozama, és a mezők, földek hozama is.
Még egy valamit nem mondtam. Leraksz egy elhelyezhető "buy"silót abból veszel mindig amennyi kell,ha közbe mást csinálsz és abból van bevételed simán fedezi a költséget. Csak alá állsz és mindig veszel amennyi kell,így semmivel nem kell vesződnöd ,már ami a keverést és a bálákat illeti,mert tudom én is nem kis meló és idő,ha sok állatod van azokat ellátni,de a földek mellett ha lassú növekedésre van állítva akkor bőven jut rá idő,ha ügyesen össze hangolja valaki az éréseket. Én az elején még gyorson tolom ,mivel 3 föld nem ad annyi dolgot ,ezért is bálázgatok. Most épp favágás van vagyis forgáccsá aprítás . Nyárt is ültettem ,pedig a 17-ben soha nem vitt rá a lélek,de itt valamiből pénz kell csinálni,még ha várni is kell rá 2,5 napot. A forgácsnak meg találtam egy jó áron átvevő kis erőművet így most abból fogok meggazdagodni.... Igaz nem kis munka,befektetés mire forgács lesz mindegyikből ,főleg majd az (Andersonnal a nyárt) de legalább telik az idő míg nőnek a fenyő fák . Azokat is ültettem, 9 nap míg teljesen megnő ,igaz előbb is lehet majd már vágni de itt most bepótolom amiket kihagytam a 17-ből. Amúgy is imádok a fákkal vesződni ,no meg nem unja meg az ember az állandó földtúrást,de szerintem az is változatos,amikor csak lehet mindent magam csinálok,ritkán folyamodok AI segítőkhöz,főleg így az elején. Vissza térve az állatokra ,gondolom azt tudod hogy van olyan mod ami megváltoztatja a tulajdonságaikat. Van ami csak a tehenekét ,de én azt használom amelyik mindegyikét. Igaz még nincsenek ,de a teszteket már nagyjából lefuttattam,mit és milyet érdemes venni. No meg ezzel már nem tudsz olyan sokat venni mert minél jobbak a tulajdonságaik annál többe kerülnek. Van tyúk 5500-ért ló milla felett tehén több száz ezerért.... Úgy hogy el lehet sakkozni mire is költsd a pénzed ha egyszer oda jutsz. Én már fejbe össze raktam a "Storyt" mit merre hogyan ,már csak gyűjteni kell a manit. Ha mindenbe bele vágsz tuti nem lesz uncsi,és valamennyire "farmernak" érezheted magad.... ja és nem 70 óra alatt lesz meg mindened. Nehézen kezdtem,így nem volt semmim(de az árak miatt átraktam a játékon belül könnyűre) mert azért ez a bérmunka olyan keveset hoz (már csalni sem lehet a terménnyel) hogy ,azért több száz órát nem akarok földet túrni mire össze jön egy istállóra való tehén.....főleg a drágábbikból. Bocs ha hosszú lett. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.04.06. 19:27:34
Még én sem láttam.....még túl korai lenne,a 17-hez is asszem 1 év körül jöttek. De igazából én most más irányból közelítem meg a játékot ,így nem is hiányzik. Bálázok,stb... (Anderson DLC) , jól elszöszölök mindennel. Az állat istállók még váratnak magára,ahhoz még területet is kel vennem.... Amit tudok ajánlani ,igaz totál nem valóságos de segít-gyorsít. Van olyan mód amivel mindent fel tudsz emelni,nos a bálákat simán kézzel beledobálod a keverőkocsiba és annyi. Igazából nekem azért van benn mert ha elakad egy gép vagy felborul csak picit arrébb rakom ,így nem kell vesződni a visszaállítással. De ha nem akarsz bálázni akkor vegyél egy keverő kocsit(módként van nagyobb kapacitású is) ezzel a földre leöntött dolgokat felszeded és annyi,vagy épp a silóból engedsz bele mindenből.
Nekifogtam egy nagy farm projektnek amíg megjön a seasons mod. És hát próbálok már terjeszkedni a farmon, nekifogtam már a harmadik 200 férőhelyes tehén farmnak, viszont ennyi állatnál már túl sok meló a bálákat pakolgatni a keverő kocsiba. Az lenne a kérdésem, hogy valaki tud-e működő mixing station modról, mert én nem találtam egyet sem.
Ez a mod segít a gamepad és a billt használóknak a kormányzásban.Realistic Steering v1.0.0.0. Nem próbáltam ,csak gondoltam ha valakinek kell.
Nem Űrtechnológia ez..... A megfelelő póttal odaállsz és megnyomod megfelelő gombot-billt és ennyi. Gondolom a ponyvát levetted???? Mert anélkül bajos lenne..... Nekem működik mindenhol..... Pár kép segítségül.... Ravenport Mész feltöltés Ravenport mész Felsbrunn Mész feltöltés. Ez a vetőgépekre is néha igaz ahogy a pótokat is egy ideje már csak akkor tudod feltölteni ha leveszed a ponyvát...... Sok sikert.
Sajnos nem jöttem rá, hogy a mésztelepen, hogy tudok feltölteni? Bárhová álltam nem történt semmi. Egyenlőre csak a boltban vett raklapról megy a töltés...
A 17-hez volt magyar gondolom most is ,ha nem jó próbáld angolról lefordítani ,esetleg segít. Az első kérdésedre a válasz. A mész akkor kel mikor írj ahogy meszet igényel a föld akkor kell elmenni a mész telepre és onnan hozni-ott feltölteni a szóró pótot .
Illetve találok valahol leírást az autodrive használatához valahol magyarul kifejezetten nehezen érthetőknek? :)
SZiasztok!
A mésztelep mire jó?
"Én csak az ömlesztett vetőmaggal akadtam meg. Ömlesztve kanálból próbáltam vetőgépbe és kiközelítőkocsiba is önteni, de nem engedte. " Akkor valamit rosszul csinálsz ,lehet mindent mindenhova önteni ,kipróbáltam,de ez is így volt már régebbi fs-ekben is. Ha jobban megnézed a többletet nem is öntöttem mellé ,nem engedte a kanálból. Vetőgép kanállal való feltöltése....
Igen érthető! :) A pótos rakodós bigzsákost már kitapasztaltam. Sőt, két magasban is lehet rakni őket, átköti mind a kettőt. Én csak az ömlesztett vetőmaggal akadtam meg. Ömlesztve kanálból próbáltam vetőgépbe és kiközelítőkocsiba is önteni, de nem engedte. Pótkocsira viszont lehet kanálból önteni. Ezt nem értettem. De a kiközelítőkocsis-boltos megoldás viszont jó ötlet.
Ezek alap dolgok már a 15-nél is így működtek ezek a munkák..... De segítek. Ha veszel big-bag vetőmaggal akkor egyből a vetőgépbe töltsd úgy hogy a vetőgéppel mellé állsz. Ha szállítani szeretnéd akkor ,platós pótra is teheted őket csak ne ömlesztve(lehet úgy is de ebbe most nem megyek bele) hanem raklapostól vagy ahogy a boltban kapod . Majd mikor a vetőgép mellé állsz akkor a vetőgépet használva feltöltöd ott és akkor ahogy neked tetszik. Ha minden áron a boltban megvásárolt big-bag-ot ömlesztve szeretnéd elszállítani és a helyszínen a vetőgépbe tölteni van erre több szállító pót (áttöltő pótok között találsz több fajtát is) direkt erre a célra és azt feltöltöd a boltnál a zsákokból majd elszállítod vele stb... Elméletileg lehet kanálból is önteni a vetőgépbe ,nem próbáltam még de nem is fogom val színű van egyéb jó megoldás helyette. Azért lehet bármilyen póttal szállítani hogy a saját silódba tudd ezeket s tárolni,majd ha kell feltölteni a leírt módon a vetőgépeket ,vagy akár más módon is. Remélem érhető és kielégítő választ kaptál.
Gyári map esetleg...... Eddig olyat amibe bele is kezdenék és ajánlanám még nem ,de ettől függetlenül simán lehet olyan ami neked pont bejön....keresgél van dögivel és olyanok is....
Milyen vezérlő eszközt használsz. Ha kormit, akkor a profilerben állíts középre húzást olyat ami neked kényelmes.(én ezt tettem a 17-nél is) Ha billel akkor tudtommal nincs ilyen, de simán lehet ,engem nem érint így simán elkerülhette a figyelmem. A controllerrel meg ha jól emlékszem vissza áll,már csak a controller tulajdonságánál fogva is,mivel a tengelyen van.
Hát most meg úgy jártam, hogy feltöltöttem egy kis pótkocsit vagy 5-6 big bag zsákos vetőmaggal a boltban, de nem tudom mit kell vele csinálni. A vetőgépet így nem lehet belőle tölteni. Ha kiöntöm a betonra és rakodókanállal felszedem, akkor se lehet vetőgépbe önteni. Akkor miért lehet sima pótkocsit vetőmaggal feltölteni?
jó mappal taliztatok már? ér megosztani ha igen :D
Jótanács!!!!!!!! Ezt a modot használóknak érdemes-ajánlott időközönként frissíteni ,ránézni nincs é újabb verzió,mert a modder mindig javítja fejleszti. Pl: a 0.0.3.9.-el volt hiba ,én is észleltem ,épp ezért most megnéztem és az újabb 0.0.4.1-el már jól műkszik a tapasztalt hibát javította. Itt lehet tájékozódni az épp aktuálisról. FS19_VehicleControlAddon.zip v0.0.4.1 Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.03.31. 10:53:37
Eddig nem véletlen nem sokat toltam az Fs-t most hogy kijött az 1.3 ,amitől még messze nem hibátlan,még simán jönni fog majd idővel az 1.5 is.... De így már ezzel a moddal már nekifogtam,megint a 0-ról ,tegnap épp a famunkát tesztelgettem, mit és mennyire toljam, hogy éri meg . Kell hozzá mod hogy érdemes legyen vele foglalkozni. Persze nem bánom, hosszú időre elleszek az Európai mapon, már nagyjából megterveztem a farmot is,ha majd lesz rá pénz. Nagyon kell ez a talajátalakító opció hogy szép placcot lehessen mindennek csinálni. Na egy szóval nagyon élvezem megint....
Ja, vissza térve a kérdésedre válaszolva. Épp úgy kell és oda tenni mint az összes modot. De segítek,mert nagyon nem mind egy honnan és mit töltöttél le és mit tettél a modok közé,ha egyszer nem műkszik. Itt a letöltő link. VehicleControlAddon/FS19_VehicleControlAddon.zip Ezt töltsd le és tedd a modok közé és ezt kell hogy lásd. mod mappába ezt kell keresni.
Itt egy leírás is róla ha valami nem lenne tiszta. VehicleControlAddon for Farming Simulator 2019 A GPS is,meg úgy egybe az egész amit tud,nekem nagyon bejött,ez a mod "bearanyozza" a farmozásom.... Most én is letöltöttem újra mert látom frissítve lett. Eddig a 0.0.3.4 használtam. Ez amit linkeltem már 0.0.3.9 verzió.
Köszi endy így már jobban hangzik. Csak nálam annyi, hogy bemásoltam ezt a sebességváltós modot a helyére, de a mod hub -ban nem jelenik meg és a játékindításnál de. Te hogy keltetted életre?
"Érdekesen" oldják meg a dolgokat a giantsnál..... Ha valami nem sikerül ,nem megy (vagy lehet sok volt a sírás) vissza térnek a jól bevált 17 FŰ növekedés "gondozáshoz". Persze aki most kezdi annak már ilyen de nem így kezdődött már kezdtem örülni a megjelenés után. Ezeket a sorokat anno akkor írtam. "Fű: Eközben is hogy hasznosan teljen az időm,a fű növekedést is teszteltem. Itt is van változás. Mint tudjuk az összes terményt le tudjuk taposni ,NEM kell már külön mod hozzá mint a 17-nél,ha a föld terület a miénk és nem a segítő dolgozik rajt mert nagyon helyesen akkor nincs ilyen. Vissza térve a fűre is érvényes a letaposás de itt idővel 2 növekedési ciklus alatt újra nő ,míg a termények nem ha egyszer letapostad annak annyi. A levágás után több fázisban több nap alatt nő meg (lassú ciklusra állítva) 1 naponta nő egyet,. Lehet a 17-nél is így volt de ott mindig mindenhol rendelkezésre állt így én (de szerintem más sem ) nem figyeltem soha. Az első után még nem lehet vágni(ez nem változott) utána már igen,a 3. után lesz teljesen végleges állapotában. No de ezzel nem ússzuk meg ennyire nem egyszerű a 19-ben füvet HATÉKONYAN termeszteni. Miért is ? mert a fű is épp oly gondozást igényel mint bármi más növény (Pl: búza stb,stb..) A fű is gazosodik, gyomlálást, gyomirtást ,szántás,meszezés,műtrágyázást,szóval mindent igényel mint a többi haszon növényünk.. Vissza térve a gyomra tesztjeim során arra is fény derült,hogy az is 2 ciklusban nő... nem csak úgy... Így azért tolódik a játék idő rendesen,pedig csak a fűről beszélünk ,ami ugye elengedhetetlen az állattartásaink során."
Nos most mi is van ehelyett az ami a 17-ben is volt. Még letaposni sem lehet a füvet . Gondozni nem kell ,se gyom se műtrágya..... Na mind egy valahogy túlélem ezt is.
Más : Egy kis kedvcsináló... Anderson Group Equipment Pack DLC Itt egy vidi róla mit is kapsz a pénzedért. Nekem bejött,nyilván lehetett volna olcsóbb is de ez ennyi....
Hi. Alapból még mindig csak 1 sebességesek a gépek,a Giants-nál lehet reklamálni..... Van olyan mod amivel ezt lehet orvosolni. Ebben a vidiben szereplőt használom ,mondhatom nagyon szuper és nem csak sebességváltásra jó ,más egyéb "csemege" is van benn. endy papp #21670 Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.03.28. 13:20:21
Sziasztok! Nem tudjátok véletlen, hogy lehet sebességet váltani? Mert nekem az összes jármű eddig csak egysebességes. Mondjuk a terepjáró egyesben is simán megy 130 Km/h-val.
Érdekes felfedezést tettem az árnyék mozgással kapcsolatban. Szerintem csak bug,programozási hiba. Az Amcsi mapon a cserepes pálma levelek árnyékai úgy mozognak ahogy kell. Ezekről van szó.
De mondok jobbat ha az Európai mapon megnézed a tóban ,folyóban lévő vízi növények árnyékát azok is szépen mozognak. Gondolom nagyon nem reklamált senki ,no meg nagyobb dolgok is várnak javításra,így ez egyenlőre ilyen.
Igen ez teljes mértékben így van,sajna ott a géppark ratyi de ha a 19 össze lenne sürítve ezzel a dynastyval értem ezalatt a storyt a farm il házfelújítást pl még bútorokat csempét mindenfélét lehet venni.A növényeket full le lehet taposni,azt nem figyeltem hogy elhajlik e.Szóval mindent összevetve nem lehet minden fenékig tejfel ez van,és köszönöm ,nagyon jó arc vagy Endy!
Bocs hogy megint de most jobban utána néztem ennek a felhő kérdésnek. Mivel nem rég raktam fel az 1.3 így a felhőkkel foglalkoztam eddig legkevésbé,de érdekelt a dolog ha már annyira rosszak írtad nálad. Igaz azt írtam korábban hogy igazat adok neked ebben a kérdésben,de így jobban utána nézve már más a szitu. Nálam teljesen rendbe van,soha rosszabbat. 4 napot néztem végig, de van napos időben bárány felhő,nyilván nem mindig,van hogy teljesen tiszta kb 1,1/2 napig de ilyen-hasonló a valóságban is van. Felhős időben sem olyan a felhő ahogy azt te leírtad. Több mapon is megnéztem köztük az alapokon is és modokon is. Néztem vidit a Farm dynasty-ról is szerintem ott sem szebb semmivel mint itt. Az meg már ízlés kérdése kinek mi élet hűbb,mint írtam is itt is lehetne jobb szebb ,majd lesz is az tuti. Pár kép,mind több óra, nap ,eltéréssel napos időt mutat a játék.
Megnéztem az eső alatt a felhőket is szerintem nagy gond azokkal sincs,az eső is jobb lett,persze messze nem tökéletes ,de ez is valami... Remélem meggyőzőek a képek....ha nem nagy gond és lesz időd, a te felhőidről is dobhatnál fel párat mert kíváncsivá tettél....
Ugyan nem fáradság ,már engem is érdekelt ha ennyire "fenn akadtál rajt" Nyilván az árnyék nekem sem tetszik így ,de ezt ritkábban nézem látom,így annyira ,nem izgat. A felhőkben teljesen igazad van ,nekem is ugyan ez a véleményem róla,egyszerűen ennél csak szebben lehetne megcsinálni ,de ahhoz képest ami az eddigi részekben volt ,nagy előre lépés és annyira nem rossz. Pedig az 17-et isteníti mindenki a 19-et lehúzza,de ott az égbolt a felhők a nap minden volt csak nem természetes,közel sem. Az meg hogy más játékokban jobb ,igen de van ami meg ott annyira gagyi hogy nekem meg az természet ellenes.... Megkérdezném ott is így elhajlanak a növények és le tudod taposni őket,és elhalás közbe az árnyék is mozdul velük??? Sajna ennyire futotta a gians-tól. Szerintem előbb utóbb modként lesz szebb is... Mellesleg azért szerintem nem ennyire "fehér és fekete a felhő kérdés. Reméljük majd a 21-ben reszelnek rajt.... Ha már farmer dynasty,na ott meg aztán a géppark kiábrándító ahogy kinéz,de minden nem lehet tökéletes egyikben sem. Nyilván ott másra helyezték a hangsúly ,teljesem más jellegű játék. Egy időbe gondolkodtam rajt ,de honosítás híján ,no meg korai hozzá férésű lévén ,megvárom míg teljesen elkészül. Így vagyok a Cattle Crops-al is ,ha kész lesz kipróbálom milyen ,mert van benn potenciál de,kitudja milyen lesz a végtermék??
Rendes tőled hogy fáradoztál,de ez csak a nap mozgását követő dolog,ezt eddig is tudtam.A farmers dynasty egy félkésznek titulált játék,az teljes egészében tudja ezt az árnyék dolgot a felhők sokkal élethűbbek mint 19 ben,Ezek nekem alap dolgok.Igaz mindenkinek más az.De én sajnos nem tudom beleélni magam ha a grafika full természetellenes.A felhő nálam pl olyan hogy vagy egyáltalán nincs napokig, amikor meg van akkor meg egy összefüggő csúnya szürkéssárga réteg van csak.A szép bárányfelhők hiányoznak,mondom nem életbevágó ez, csak zavaró ha nem barátságos beleélhetős a dolog. Utoljára szerkesztette: zolcsika080104, 2019.03.24. 09:13:40
Igaz a vidi minősége nem a legjobb mivel a 3 moncsi miatt ez a felvevő csak így vesz fel és még konvertáltam is. Na a lényeg azért remélem látszik. Szavakba öntve,nálam a fák árnyéka és minden bokor, gaz, miegymás mozog. A fáknál bokroknál gaznál stb...ez úgy néz ki hogy kb 10mp-ént mozdul el az árnyék,szerintem azért hogy állandóan és folyamatosan mozogjon ahogy a szél fújja és látjuk elég komoly erőforrás kellene . Én úgy gondolom nem oly rossz ez ,a lényeg hogy mozdul. A bokrok apró gazok az összes termény,ahogy elhajlítom őket az árnyékuk is elmozdul azonnal. Az is igaz hogy ez egy előre megírt valami ,mert az összes objektumnál is és a gépek árnyékánál is hasonlóan 10mp-ént mozdul ha tetszik ugrik az árnyék. Jobb mint ha semmi sem történne. Szerintem a Nap "mozgását" az idő múlását szerették volna valami kép "szimulálni",hogy ez csak így sikerült hát ez van ,több a semminél. Nos ennél fogva valami nálad nem kerek ,mint anno a felhőkkel is küzdöttél és az is megváltozott. Tedd fel minden értékét a grafnak fullra és te is látni fogod. Az érdekesség-poén az hogy, kipróbáltam közepes graf beállítások mellett is,és ott is látszik az előbb felsorolt árnyék elmozdulás,,csak értelem szerűen nem oly szépen. Szerintem ezen rész rendben van.
Aki szeretné még fokozni az élmény faktort főleg kormival,annak ajánlanám ,ezt a modot. Kipróbáltam nagyon király,nekem bejött.
Ami az árnyékokat illeti nem tudok segíteni,nekem a 17-nél sem okozott katarzist az élmény hogy picit "recegtek" Soha nem nézegettem,viszont az eget többször is ami itt azért sokkal szebb és jobb. Viszont hogy a növények elhajlanak ha át mész rajtuk,már szembetűnő változás a korábbi részekhez képest. Meg még azért van néhány ,csak az emberek szeretnek elsiklani ezek felett,. Félre ne értsd nem védem a Giants lehúztam én már róluk a "vizes lepedőt" korábban is. De átlátom már ennyi farmozás után az évek során ,hogy nagyjából merre tartanak,mit szeretnének(első sorba a profitot) ahogy mindenki más is,fejlesztenek több kevesebb sikerrel,de míg 4 hónap alatt el tudnak adni belőle csak a Steam-en több mint 7000 darabot ,a többi platformról és a dobozosokról nem is beszélve,addig nem nagyon aggódnak,szerintem "örüljünk" hogy egyáltalán valaki csinál farmos játékot. Hogy ez "csak ilyen" lehet válogatni??? nem nagyon. Azt is figyeltem hogy a 17-ből a 19 megjelenése után eddig pluszba eladtak 2000(csak Steam-on) akkor min aggódjanak??? Az meg hogy a fülkében és a póton átmegy a termény nehéz lenne nem észre venni. Szerintem ezen a játékon a seasons sem fog érdemben sokat dobni,már ha egyáltalán elkészül hozzá,főleg ha még 1 évet kell rá várni. Én a 17-nél sem ájultam különösebben be tőle. Nyilván ahogy írod egy kis színt visz bele ,de akkor is csak ugyan azt csinálod termeled és leadod, csak más időközökben. Nem azt akarom mondani hogy nem kellene bele de hogy ezért nem várok a modderekre ,ha egyáltalán megcsinálják vala az tuti. Ha valaki keres az talál benne érdekességet úgymond "színt" benne. Kezd nehéz szinten és máris kiderül mire lesz egyáltalán annyi pénzed hogy annak a sok gépnek akár az 1/3 át megvedd a földekről nem is beszélve. Én speciel kormival és vezérlő panellal tolom,ez is sokat dob a játék élményen színesebb tőle a játék hogy mindent külön tudok kapcsolni. Nem pár gombbal és égérrel tolom. Pl: van már olyan mod ami az állatokat átárazza,és a termelékenységüket(szaporodásukat) is befolyásolja,hogy csak 1-et emeljek ki. Több állat is százezrekbe kerül vagy akár lónál millába. Na mire ezekre valót össze hozod seasons móddal vagy nélküle csak termelni-leadni kell, a farmozás erről szól a való életben is,eléggé ismétlődő folyamatok ezek. Én egy deformálódó földnek,ezzel összefüggően egy komoly kormány támogatásnak FFB erő vissza csatolásnak jobban örülnék(Spin Tires Mudder-ben van ilyen) de szerintem farmos játékban talán soha nem lesz még csak hasonló sem. A C@C legalább a talajt megváltoztatja de az is csak gyenge utánzata. Nyilván mindenki mást keres a játékban ,de mindenki mást tart számára értékesebbnek fontosabbnak jól van ez így. Félre ne értsd nem akarlak semmiről meggyőzni (mást sem) és nem is vitának szántam soraim ,csupán eszét cserélünk. De megsúgom van már üvegház is 5 féle és méhkaptár is. Vissza térve a patch-ra ,nekem volt nem kevés változás ,mivel én még úgy mond a nyers demoval toltam eddig. Nem láttam értelmét korábban feltenni az előzőket. Értelem szerűen ez sem csinál belőle más és olyan játékot amit szeretnél de legalább nem ütközöl bele bugok tömkelegébe. Ami a tereprendezés illeti,csodákat nem csinál,inkább én amolyan "tűzoltásnak" gondolom a Giants részéről ha már az épületek elhelyezését csak így sikerült megoldani akkor valahogy kompenzálni kellett valamivel. Szerintem szépen lehet vele dolgozni,nyilván nem "csodaszer" de nem annyira rossz ,inkább jó mint ha nem lenne,aki meg komolyabban belemerül arra ott a giants szerkesztő" ,ahogy eddig is. Ami a "storyt" érinti a C@C beleolvastam a múltkorában ,az állattenyésztést is eléggé komplexre szeretnék ,de lehet elvesznek a részletekbe ahogy a föld ilyen-olyan tulajdonságai befolyásával is. Lehet pont ettől válik sokak számára uncsinak vagy inkább bonyolultnak. Persze ez is nézőpont kérdése kinek mi a fontosabb egy farmos játékban. Bocs ha hosszú lett. További jó "árnyékot".....
Csak azért kérdeztem mert miért ne ha be lehetne állítani.Ráadásul elég szembetűnő ,,úgy vettem észre hogy a bokor mozgott az árnyéka meg nem.Majdnem olyan triviális minthogy a kukorica bemegy a fülkébe .Én is együtt tudok élni,viszont seasons nélkül már nem ,úgyhogy várok amíg legalább az meglesz.Igazából az 1.3 patchtől ,még ugyanolyan demo mint eddig.Gépek tömkelege de semmi semmi ötlet.Termeled és leadod semmi olyan ami vinne egy kis színt bele.Valami story.Ja ás se méhkaptár se üvegház nekem borzasztó csalódás .a patch meg mintha nem is lenne ,én meg abban nem látok semmi változást.A tereprendezést próbáltam,hát inkább mellőzöm annyira borzalom
Hi. Erről már a múltkorában is beszéltél.... Fogalmam nincs,szerintem sehol. De miért ??? Állandóan a falevelek árnyékát nézed???....inkább farmozz..... Nos igen a 17-ben ez meg volt , de itt soha nem néztem, ha te nem mondod észre nem veszem ,pedig azért elég kritikusan szoktam nézni a dolgokat. Nekem ennél vannak nagyobb és szembetűnőbb problémáim a játékkal ,de valahogy túlélem azokat is ,együtt tudok velük élni. Azért szerintem elég sok mindenben megújult a 19 a 17-hez képest. Nyilván lehetne sokkal de sokkal jobb is ,de van az a mondás ne várj sokat és nem csalatkozol nagyot. Sajnos vagy nem én már az FS-el úgy vagyok a kis dolgokat is "nagyra" értékelem.....mást amúgy sem tudok tenni,ha meg feszülök is,ez ilyen marad. A modokkal minden téren sokat lehet hozzá tenni feldobni élhetővé és realisztikusabbá tenni,szerencsére. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.03.21. 20:00:26
Üdv. Pár gondolat ha megengeditek,amúgy is nagy a csend erre felé... Összességében én úgy látom-tapasztalom ,most került olyan állapotba a játék amilyennek kiadáskor kellett volna. Elég sok mindent próbáltam ,teszteltem ,messze nem mindent,de elégedett vagyok. Persze nem teljesen,mert vannak dolgok amiket a 10 év alatt nem sikerült kijavítani,. Még mindig átmegy a póton és a trakin a kukorica ,napraforgó.....de ezzel már együtt tudok élni. De legalább az eső nem esik be az épületekbe ,gépekbe sem . A kormány G27 és a Saitek panel,beállítása gond nélkül pár perc alatt megvolt. Mindent lehet bárhova állítani-konfigurálni. Bekerült a menübe olyan opció amivel a játékon belül játék közbe bármikor megtudod változtatnia nehézségszintjét. Ez hasznos lehet akár,ha épp nehéz szinten kezdted és szeretnél magasabb leadási árakat,persze erre is van modként olyan leadó ,de legalább valamit csináltak a Giants-nál is. Most kormival tolom,nyilván kellenek a modok hogy realisztikusabban használjam a játékot ,gondolok itt: A fordulatszám emelésre, Az irány váltó kapcsolásra ami kombinálva van még egyéb(rengeteg plusz infót tud) nagyon jó és hasznos dolgokkal A motor fék gyengébbé tétele,szépen elgurul a gép. A termények pótkocsi súlya valósabb Hogy csak párat kiemeljek. A grafikához csak annyit hogy ha valaki tudja max full grafikán futtatni nagyon szép tud lenni a játék,de azért érdemes az élsimítást 2x-re levenni ,mert érdemben nem lesz "csúnyább" de a búza-árpa föld közepén gyors kamera mozgásnál ,aratás közbe nem esik le az fps ,stabil marad.(én ezt tapasztaltam, ha valakinek segít) Nyilván bugok még vannak lehetnek benne ,majd ha többet tolom vele akkor biztos bele futok párba,de most hogy 1 napot toltam össze vissza sok dolgot próbálgatva ,messze nem teljesen mindent,eddig nem futottam bele 1-be sem.... Amit még kiemelnék az a terep rendesési opció,nekem bejött,nagy dolgokat nem fogok vele csinálni(nagy map átalakításra nem adom a fejem),de nagyon hasznos a terep rendezésnél építgetés után. Nem véletlen hogy eddig hanyagoltam a játékot,még anno mondtam is hogy az 1.3 előtt nem fogom feltenni a javításokat és nem feszítem az idegrendszerem a Giants trehánysága miatt. Most azt merem mondani érdemes bele vágni megint. Remélem nem bánom meg. Igazából mod mapot még olyat amire azt mondanám nem találta,így maradnak a gyáriak. El leszek azokkal is.... Nos így aztán megint vissza tértem a @zar lapátoláshoz....
Na ezt sem kapkodták el..... Asszem ezt már felrakom én is, lesz ami lesz..... Jó lenne már érdemben farmozni,december óta nem indítottam el.... Mondjuk ettől a javítástól sem várok csodákat,de remélem azért a megjelenés kori állapothoz képest lesz "előre lépés" pontosabban fogalmazva,már nem lesz tele buggal és érdemben olyan lesz amilyennek a megjelenéskor illett volna lennie.
-Nem tudom berakni ez a nagy bajom!(GE)-szerkesztővel!!!! -Valakit megkérnék hogy segítsen már Kihelyezhető tárgyaként ( Placeable Objects) átrakni? -Elég lenne a markológép(homok,sóder helyel)a beton üzem nem kéne! FS15-re kénne vagy a mod neve is jó lesz!
Üdv.Jó lett.Nekem tetszik az épületek elrendezése is.Probáld ki ugyanezt hard-on :).
No para.... csak bedobtam ,ha már az fs nem ad különösebb témát ,legyen miről dumcsizni....
Lehetsz is, a karaktert copyzták (?), és dinamikus talaj sincs, ugyanolyan sima mint az FS-ben. Attól, hogy szerel meg renovál nem lesz jobb, sima utánzatnak látszik.
Ez már tényleg az a kategória ami túl szép, hogy igaz legyen. Főleg egy olyan fejlesztőtől aminek 4db játékából 3db "coming soon" és az az 1db valami tetrisz kategória...
hát először is gameplay akarok látni,addig beszélni is kár róla :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.02.13. 19:11:33
Na erre kíváncsi leszek..... Vagy ez is csak egy promo vidi és köszönő viszonyban nem lesz a játékkal... Farm&Fix 2020 Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.02.13. 19:02:01
Megoldódott a silóban maradt dolog .Csak ki kellett lépni,meg vissza ,és kész.Azért köszönöm.Szép napot mindenkinek.
én egy rendfelszedő póttal járnék rajta egy oda visszát,ha az se veszi fel akkor passz,esetleg tolólap vagy futószalag
Lehet hogy bug a mostani 1.3 is ír valami bga javítást,hogy aztán erre is vonatkozik nem tudom. "Fixed BGA pricing and unloading issues" Nem véletlen hogy nem tolom ,van itt még bug bőven ,meg gondolom marad is benn.... Mellesleg a 17 is így jött ki ,nagy sokára javították ,miután már a modderek csináltak hozzá modot ami eltünteti a maradékot. Asszem a 19-hez még nincs Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.02.10. 15:33:39
Üdv.FS 19.A silóban maradt 200 szilázs,de nem látom hogy hol.Így viszont nem engedi a következő adag füvet kiűríteni.Már körbekarmolásztam az egész területet,de hiába.Van valami ötlet,vagy karmolásszam most magamat?:) .Hátha volt már ilyen hiba valakinél.Köszönöm előre is ha van ötlet. Utoljára szerkesztette: komiki, 2019.02.10. 14:18:45
köszönöm,belenéztem nosztalgiából a 2013 ba hát az égbolton a felhők ott még gyönyörűek egyáltalán nem pacák ,annyi hogy nem mozognak.A 2019 patch az nincs fenn az eredeti fs honlapon, szerintem az nem igazi patch igaz hogy beta de szerintem nem gyári hanem mod patch lehet ami nem megbízható. Utoljára szerkesztette: zolcsika080104, 2019.02.10. 12:05:14
Hú most nem igazán tudom pontosan,de gondolom modra gondolsz. A 15-rémlik -de lehet a 17-be is volt. Persze nem zárom ki hogy a 13-ban volt.... Ha pontosabban le tudnád írni (esetleg kép) akkor sokat segítene. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.02.10. 11:51:01
Endy te biztos tudod én már elfelejtettem,azt hogy melyik fs szériában volt az a meteorit vagy mi?Én 2013 ra emlékszem.Valamint én sokat toltam 2013 at is de nem találkoztam vele,igaz lehet csak eredeti mapon van,azt keveset toltam.
Sziasztok! Az egyik pályán nem tudok nyárfát ültetni, mert elvileg "nem elérhető a térképen". Megtudom valahogy oldani, hogy lehessen ültetni?
Aki szeretné már töltheti a BETA 1.3 javítást. Jól gondoltam én korábban hogy sokat nem kell várni erre sem. A lista alapján feltételezem nem ez lesz az utolsó,vagy már tényleg csak ennyi hiba van a játékban????? Farming Simulator 19 Update 1.3 Beta (*)
Painting a grass texture now adds grass in the first growth stage.
Added a filling percentage for tools and vehicles. Added a name for the crops/seed/fertilizer inside the tool/vehicle. Added a default mapping for Logitech MOMO Racing Wheel Added a new sensitivity control to the adjusted analog gamepad steering
Bug fixes Fixed bales desynchronization issues in Multiplayer Fixed bought bales spawning beneath the map Fixed BGA pricing and unloading issues Fixed various LUA errors on dedicated servers Fixed a blocking issue with the Goldhofer rear part. Fixed a blocking issue when Alt-tabbing with a wheel connected. Fixed an issue where animals kept producing even if they didn’t have any food or water. Fixed an issue where bales vanished after tabbing away from the train on a dedicated server
Landscaping: Painting over the same texture will no longer cost money Fixed issues with Fanatec Clubsport V3 and T-Pedals mappings Fixed issues related to the low collision of Ninja pipe Fixed an issue caused by any steering wheel/gear shifter when using landscaping. Fixed several localization issues Fixed an issue where cruise control didn’t work properly when using steering wheel and pedals Fixed an issue where key picture was missing before PAN MAP on map overview G27 mapping names should now display properly. Various sound improvements Various improvements, game balancing and fixes for vehicles and gameplay
Aki felrakta attól kérnék infót mik a tapasztalatok. Mert most már nekem is illene valamit felraknom, frissítenem.... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2019.02.08. 21:26:49