Én olyanban gondolkodnék, ha már ilyenre van lehetőség, ami hasonlít pl egy manitou joystick-hoz. Azokkal a gombokkal, tengelyekkel. Plusz kellene rá olyan lehetőség, mint az egérnél, hogyha a jobb gombot nyomom, akkor az egyik eszközt mozgatja, ha a balt, akkor a másikat, hogy több funkció elérhető legyen. Meg van a két gomb egyszerre a 3. funkcióra. de látom, nem kezdő vagy a programozásba/építésbe, szóval a legjobb megoldás lenne, ha nem kellene tartva nyomni, hanem csak átváltani. Bár nem tudom, hogy azt meg mennyire kezeli a Farming, mert ugye felismer 2 tengelyt ahhoz kell plusz egy gomb és akkor működik. De esetleg a hüvelyk ujjhoz lehet tenni 2 gombot ami az egér jobb és bal gombját helyettesíti. Kicsit hosszú lett, bocsi, csak én is műszaki ember vagyok, és mindjárt pörögni kezdett az agyam.
Nos az évszakokkal semmi gond nincs . Értelem szerűen ha az adott mod map nincs optimalizálva az évszakokhoz (vagyis nem támogatja) akkor nem fog vele működni,de már nagy részük tudja. Ha nem,akkor oda van írva és legtöbbször az elején kiderül. A gondokat ,mint írtam is a legtöbbször a több mod map együttes használata adja. Majd a modok akár egymással ,vagy ép egy speciális mod mappal nem férnek össze,magyarán ütik egymást. Errort dobálnak a log-ban. A log elérési útja. Saját gép/dokumentumok/My Games/FarmingSimulator2019 Legalulról a 3. felfelé...szöveges dokumentum. Ha ezt az egész logfájlt feltöltöd és ide belinekeled akkor meg tudom nézni és tudok benn segíteni. Külföldi fórumokon ,mikor beírod a problémád azzal kezdik a "segítséget" kérjük mellékelje a log fájl tartalmát ,mert különben nem tudunk segíteni a probléma megoldásában. Valahol érthető is....
Valamiért az évszakos mod-ra gyanakodtam. Amikor indítom az új pályát (MODMap) akkor ha csak a Seasont vettem ki és minden mást benne hagytam elindult. Évszakra optimalizált pálya esetén. Persze bármi lehetett mert az utóbbi időben kicsit elkényelmesedve igen sok MODot pakoltam bele a pályákba de próbálom kordában tartani, csoportosítani és a MODokat mappákba szedni alternatív könyvtárral. Egy mappa egy map/hozzá tartozó MODok. De innentől kezdve bármi lehetett, szívesen tanulok. Feltöltve:
Az ötlet jó. Ki kellene próbálni. Én darut és targoncákat vezetek és általában a legegyszerűbb dolgok jól működnek nehézgépeknél is. Két karos több utas megoldások jól kézre állnak és gyorsan tanulhatóak. Pl. Tudom, elkényelmesedtünk a sok multifunkcis joystick főként a Pro-Gamerek elkezdték használni Thrustmaster T16000M féle több gombos Joyokat de erre kinek van pénze ? Pláne hogy kettő kellene belőle.
Én jobban preferálnám a dual Saitek-hez hasonló megoldásokat, nagyon kényelmes a két kis Joy-al dolgozni, mellé 1-2 gomb tényleg csak a legfontosabbaknak, övfeszítés, vezetési irány vagy bármi apróság. Az oroszlánrészt a két malupulátor kar több utas irányzékkal kiszolgálna.
Sokat nehézgépezek játékban is. Egy ilyen két kis egyszerű joy sok mindenben tudna segíteni "meló" közben :) Egy kevés ebből is. Sok erdészeti gép megkívánja a sok mozgás tengely miatt.
Mint írtam is korábban én a Saitek panelt használom ,(amit linkeltél videót olyat) Nyilván egyet minek kettő,na meg az már szerintem felesleges persze kinek hogy.... Számomra teljesen jó ,minden gépet tudok vele vezérelni irányítani,a joy is rajt pont arra jó amire kitalálták. Anno akciósan vettem így az ár sem volt akkora eget verő. Főleg hogy több játék is támogatja és tudom azoknál is használni a sok gomb beállítás hasznos tud lenni. Persze a Snowrunner nem ,miért is támogatná....persze oda van írva a listában ,de az csak átverés ahogy a játék elég sok része... Nyilván majd idővel fél-1 év múlva talán... Mikor már a kutyát nem érdekli... A google drive linket nem tudtam megnyitni és megnézni valami engedélyt kér amit emailben küldenek el.... Aki eddig feltöltötte egyéb helyekre az ilyeneket egyből megtudtam nyitni és letölteni,így sajna ez van.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.06.25. 08:05:35
Na megjött az engedély a log fájlról . Megnéztem. Már az elején errort dobál. A dlc-k miatt "No license for dlc pdlc" A játékod nem eredeti??? Nekem is van dlc-m de ilyet hibák nincsenek... Az FDR modjaid is errort dobnak Majd ezek is... /FarmingSimulator19/FS19_Mods/FS19_Dead_mans_ridge/FS19_woodstack/store.png' /FarmingSimulator19/FS19_Mods/FS19_Dead_mans_ridge/FS19_HOLMER_TERRA_TP_MATERIAL/store_terraFelis2.png'. Nyilván ha nem okoznak komoly gondokat akkor el lehet velük lenni ,nekem is van benn olyan amiről tudom hogy hibás de ,kell és tudom együtt használni a többivel és a játékkal. A többi a te döntésed.
bocs, biztos nem pipáltam be vagy ki valamit. Talán most küldtem vissza valamit.
Igen, olvastam amikor írtad a saitek-es dolgot. Egyet is értek és igazat is adok abban a viszonylatban, hogy kényelmes, több játékhoz is kompatibilis és jól programozható. Abban már megoszlik a véleményünk, hogy egy elég vagy sem. Amire én használnám, arra kevés, már hogy 1 db és ahogy Én használnám. A nehézgépek főként a favágók de a forwarderek esetében a mellékelt videó szerint és a saját való életben használt gépek esetében a tapasztalt mondatja velem azt, hogy a két manipulátor karos használatot megkívánja.
Igaz, ez csak egy játék, de ha már szimulátor akkor miért nem használhatnám úgy mint egy igazi nehézgépet. Az egyszerűség híve vagyok és ennek okán az igényeim se nagyok, csak a piac éppen arra halad, hogy vagy nagyon keveset ad a játékvezérlőkből vagy nagyon sokat. Ha ránézek a Saitek panelra, nekem bőven elég lenne csak a Joy része azzal a három kicsi gombbal a gombsor a törés után már "felesleges". Értem. ott van, rá lehet még programozni pár dolgot .... de a "melóhoz" amire kellene bőven elég csak a kar két-három gombbal. Amikor ülök egy fülkében melóban is sokkal egyszerűbb úgy dolgozni, hogy csak a legszükségesebb dolgok vannak kéznél. Ez megszokás. Tudom hogy baromság, minek akar szimulátorozni akinek a munkájából kifolyólag is hasonló gépekkel dolgozik ... hát ja, néha jó kérdés. De jól esik olyan gépekbe "beülni" amiket még, vagy talán egyáltalán nem fogok vezetni. De az illúzió jól esik, hogy hasonlóképpen irányíthatnám mint ha melóznék vele valójában :)
Persze, most is használok egy egyszerű Hotast. Rá lehet programozni szerencsére. Ki lehetett találni hogy miképpen működjenek a tengelyek kényelmesen ... de az igazi akkor is az lenne, hogy két sima kis botkormány két kézre és slussz. Ami persze nem létezik mert még nem építettek mert vagy nem volt rá igény vagy ami van azzal ki lehet szolgálni ezt az igényt. Szerintem ez nem vita köztünk, csak én kevesebbet keresek (kevesebb gomb) és kettőt belőle két kézre essen. Saiteket is lehet ezért szerelték ezzel az "egyszerű" Joy-al, mert lehet valakinek eszébe jutott, hogy egy munkagépben sem csilli Joystick van hanem egyszerű manipulátor karok pár gombbal.
No, szerencsére abban tévedtem, hogy "még" nem készült ilyen. Valaki még is megálmodta és megcsinálta magának Hommade-ben:
Azokhoz a munkagépekhez amiket főként használok FS19-ben azokhoz ez lenne az ideális. Semmi csicsa, két kar, pár gomb és kész. Ideális munkaeszköz.
Ha valaki bedobná itt a közösbe, hogy ami a videón van (csak a dual-karos része a desk-en ) meg tudja építeni, szerintem vevő lennék rá, de azt is megkockáztatnám, hogy feltenné még pár ember innen a kezét. Persze az észszerű ár dominálna. De majd kialkudjuk :)
Sziasztok, köszönöm az infókat meg az ötleteket. Ez a Ponsse-s videó teljesen jó, szinte mindenre választ adott, ami érdekelt. Gondolom az FS-ben a kontrollbeállításoknál ezeket a funkciókat simán rá lehet definiálni egy játékvezérlő gombjaira, tengelyeire - én legalábbis ezt tippelem. Ettől kezdve meg már nem egy nagy mutatvány a dolog, csak egy jól kitalált formát kell adni neki. Köszönöm mégegyszer, ezek ismeretében már neki tudok állni.
Amúgy ez a Saitek/Logitech kontroller nem egy önálló játékvezérlő, gombokkal/analóg tengelyekkel? Mert ha igen, akkor a Spintires/Mudrunner/Snowrunner-hez is használható kellene hogy legyen. Viszont ha olyasmi, mint a repszimekhez kitalált cuccaik (switch panel, stb...) akkor tényleg nem, mert azokhoz küldön interface program volt, nem is látszódtak HID-ként az oprendszerben.
Srácok Egy kérdés Ha letöltök egy bármilyen tehergépjárművet vagy arató gépet annak van egy árubefogadó képessége, ha mondjuk nekem a gépjármű külseje felépítése tetszik viszont a szállító mennyiség amit beletölthetek nem azt meg tudom változtatni? pl ha csak 30.000 literes a tartálya azt módosíthatom 50.000 literesre hogy be tudjam locsolni a főldemet egy fordulóval? melyik file tartalmazza ezt a tulajdonságát a gépezetnek? és milyen kulcsszót keressek benne? köszi
Üdv mindenkinek.
Egy bibi gond van,hogy a Pleasant Valley Map,állatkereskedö részben,nem tudok semmit megvenni,mert nem nyillanak az ajtok,még akkor sem,ha közel vagyok hozzá.Hol,hogyan tudok állatokat venni? már a legelöket is megvettem,de nincs tehenem.Tudna valaki ebbe segiteni? elöre is megköszöném.Többször is neki futotam,de reménytelen volt.
ez az irányító rendszer szerintem nem csak fs hez lett kitalálva nagyon nem lennék meglepve ha a srác esetleg foglalkozik kerbal space játékkal is nagyon úgy festhogy ott is használható rendszer lenne:)
Egy jótanács a későbbiekben. Ilyet ne nagyon várj.....már mint ajtók nyílását... Itt egy vidi ,nem is értem elsőre ez jött be,no meg a több mint 3 órás vidiben ,pont véletlen a 3. kattintással oda tekertem ahol ezt mutatja.... Így kb 2 percembe telt ahogy másnak is ha keresné.... A hsz. írása lehet tovább tartott......ide beírni a kérdést.... A vidin 1:18:39-nél mutatja hogy lehet felvenni az állatokat. A súgót érdemes bekapcsolni vagyis állandóan használni és az mindig mutatni fogja hol és mikor érsz oda ahol megnyomod azt a bizonyos gombot a menü aktiválásához. Ne kérdezd melyiket kell a billen soha nem használtam...a súgó ezért van
Azért ez annyira nem egyszerű ,de nem is annyira bonyolult. Először ki kell csomagolni a zipet. Majd Notepad++ kell megnyitni a mod xml fájlját,(azt ami a mod neve) majd abban megkeresni a megfelelő sort,vagy sorokat ,mert van hogy több helyen is át kell írni, ott átírni majd elmenteni,megint betömöríteni, majd újból elnevezni arra ami az eredeti neve. Röviden tömören ennyi. Gondolom a neten vannak róla vidik ,had ne én keresgéljem... Én speciel magamtól tanultam meg minden külső segítség nélkül....nyilván nem 5 perc alatt, de akinek mennek ezek a dolgok lehet 5 perc sem kell...
oks meglesem talán ez a mod.xml file elég hogy kiinduljak csak ezt akartam megtudni hogy a sok fileban mit kergessek max meglesem az épp átírni való járgány térfogatjellemzőjét majd kikeresem a számait a fileban talán összejön :)
Beletúrtam a srác vlogjaba és a többi videói közt van egy fényképsoros videó amiben lépésenként mutatja hohy csinálta meg ezt a konzolt. Látszik, hogy ért a cnc-hez meg azok vagy programozásához vagy csak hasznalatához, mindenesetre szakmájával kapcsolatos lehet mert hobbyból nem sokan tudnanak ilyen szinten megbütykölni egy ioyen irányító kart. Külön írta, ha jól értettem, hogy az eredeti ponsee gepekben használatos irányító kart másolja le benne.
Az FS Saitek meg valóban több játékhoz is használható, legutóbb, Elite Dangerous játéknal láttam beallítós videót róla.
ToMy: Egyébként úgy látod, hogy össze lehetne rakni egy ilyen a ponsee videóban látott irányátást?
Help. Karbantartás miatt nincs internet itthol egész nap. Epicstoros FS19 et hogyan lehet elindítani offline módban? Mivel a játék full a gépen van, gondolom csak az epicstore webes hivatkozásat kellene kicselezni. De hogyan kell? Köszi. Bocsi a helyesirásért. Telóról pötyögök.
Tedd a telód internetmegosztásra, USB-n keresztül(ha tudja). Ha notebookod vagy laptopod van, esetleg az asztali pc-ben is van wifi kártya, akkor elég csak egy hotspot-ot csinálnod. Amennyiben csak egy ellenőrzésre kell, akkor annyi mobilnetet rá áldozhatsz. Utoljára szerkesztette: Klusi86, 2020.07.05. 18:35:23
Áldoznék én, ha lenne értelme. De nem csak azonosításra használja, hanem folyamatos online akar lenni és csak akkor működik rendesen. De ha nekik az jó és nem oldották meg gyárilag az off-line létet, akkor nekem nem gond még1 verziót feltenni Codexileg, elfér. Végig néztem a világ minden ehez köthető videóját de amit találtam valami miatt nem működik ... már asszem nem küzdök. Így marad.
Hogy,vagy mi képpen lehet,ugy felemelkedni,állo helyzetben magasban? hogy nem használ helikopter.A másik dolog Melyik Global Company script kel letölteni? ami fontos a játék során.Kel E aktiválni öket,vagy csak a mod mappában kel berakni,mert erröl a fáma nem ir.A segitséget elöre is köszi.
Az egy mod, amivel fel tudsz emelkedni. A neve "playeractioncamera"
Köszi a segitséged,nagyon klafa,bár 1 pár videot néztem erre tekintettel,de egyik sem közölte,vagy irta,hogy hol lehet eszt letölteni,még mellékletben sem volt közölve ez a mod.Még egyszer is köszi,Sok sikert a játékhoz.
Van kismillió letöltő oldal majd mindegyik tartalmazza..... Nem űrtechnológia...... Nem olyan bonyolult ez csak beírod a Google keresőbe és letöltöd... Az első találat ez volt,kb fél perc mindennel együtt...
Mivel,vagy hogyan lehet a munka gépeknek a nagy iv kanyarodását kissebre faragni,pl,,tul nagy ivet használ a trakesz,mikor a föld végénél megfordul,van erre valami rak tapasz?hogy kisseb kanyarodással forduljon?A másik dolog,amit még kéne segitség a kombi csönél,lassan engedi ki a gabonákat,ami sok idöt vesz igényben,mit kéne a xml-ben beirni,hogy gyorsabb tempoval folyon ki a csöböl a gabonák.A segitséget elöre is köszi.
Az első kérdésedre én Courseplay-t használnám megoldásnak. A másodikra ezt a videót megnézném majd az unloadInfos > emptySpeed kifejezések körül keresgélnék az xml-ben.
Köszi szépen,átfogom venni a dolgokat,de ez sokkal körülményesebb,mind a 17,15 ös volt.Hiányoznak azok az infok,amibölki tud kiindulni az ember,hogy mit és hol keressen,vagy milyen néven,keressen rá.Még egyszer is köszi a segitséget.
Szánj időt pár tutorial videó megnézésére és magabiztosabb leszel. Vannak kérdések amik maguktól megválaszolódnak ha a tanulásra is jut idő. Manapság olyan összetettek a videó játékok, hogy sajna vagy sem azt is meg kell tanulni, hogyan kell velük játszani. Az meg persze idő. Viszont jó móka megtanulni tanulni. ;)
Azért hogy legyen mit mutatniuk akkor is. Na itt van egy map amit majd egy játék áráért megvehetsz,igaz hogy a mod mapok sokkal több tartalommal rendelkeznek,de azok ingyenesek,ezt meg jó pénzért áruljuk, habár tartalom az majd hogy 0 szinten van..... Adnak ebben a dlc-ben megint egy csomó olyan gépet ami majd hogy haszontalan és már a modderek korábban megcsinálták,de akkor is ezt mi pénzért áruljuk és jobb..... Igazából fogalmuk sincs hogy a következő részt mivel tudnák eladni ,ezért is nincs idén semmi új FS. No meg próbálják majd ráhúzni ha sikerül nekik a következő generációs konzolokra azt a "motort" ami most is van és így nem kell sokat befektetniük ,de majd mondhatják hogy a 21 egy teljesen új és más , minden csicsával rendelkező "új játék" lett. Csak kérdés sikerül é nekik. Ezért is nincs idén FS csak ezek a semmire nem való fizetős dlc... Ha megjelennek az idén az új konzolok akkor tudják meg hogy a régi elavult játékuk működik é ezekkel,vagy kell egy újat villantaniuk.... Minden esetre nagy dobás kell hogy felfigyeljen a nép rá mert szerintem ők is érzik a régi "lemezt" nem tudják letolni az FS-en "nevelkedett" embereken.... Ez a map is milyen.... nagy része a modderek munkája a többi meg csak oda biggyesztett ez az.
Arra nem lehet rávenni valahogy ezt a nyomorult játékot, hogy a csak a mentéseket szinkronizálja a felhőből, a beállításokat hagyja békén? Két gépen is játszom vele, de az egyik jóval gyengébb a másiknál, így ott le kell a grafikát jócskán butítani. Viszont attól függően melyik gép elő ülök minden indításnál azzal kell kezdeni, hogy a grafikát fel vagy le kell húzni mert szépen letöltötte a felhőből a másik gép beállításait. :( Utoljára szerkesztette: WinT, 2020.07.21. 10:58:12
Sziasztok Találkozott valaki olyannal, hogy láncfűrésznl használat után egyszer csak nem lehet felemelni semmit és nem reagál a kéz semmire? 5-10percig fűrészeltem a fákat és dobáltam az aprítóba hiba nélkül, aztán egyszer csak jön ez a bug... Kilépés után lesz csak jó. No Mans Land map, modok nélkül is ez van, lehet maga a map hibás? Kár lenne, mert tetszik ez a map nagyon :D Log filet majd ha gépnél leszek bemásolom, mert vmi lua. errort láttam bent, de nekem nem mond semmit
Szép estét!
Nálam is volt már ez a jelenség.Igaz nekem a Hof Bergmann mapnál volt.Faforgácsos zsákok pakolás közben.A játék újraindítása oldotta meg a problémát.
Pár honapja játszok,amivel nagyábol vagyok vele megelégedve,amugy nagyábol tökéletessen müködik minden,ahogy vesszük.Egy két dolog,hagy magyarázatot.Mindent letöltötem,ami kel a játékhoz+ a Platinium editort + vrissitéseket is.Feltelepitetem a Global Company kiegészitö minden,kiegészitö fajtáját.Mikor elinditom a játékot,Global Company fáj verziora hivatkozik,hogy tölcsem le,de mikor rákatintok,hogy letölcsem a megadott fájt,ilyen verziot sehol nem találom.Nézegetem a videokat is,de az a gond,hogy legtöbb az angol,amiben nemvagyok jártas,vagyis nem értem,amit mond.Az a gond,hogy több angol szerepel a videoban,mind magyar..A tanulás nem szégyen,ha van mod és lehetöség.Hátrányban azok vannak,akik az angol nyelvet,nem ismerik.Szöveg forditásbol,nagyábol,eligazodik az ember,de máshogy,másképpen,nem.Probálom követni,minden olyan dolgokat,ami ehez a témához kapcsolodik,csak az a gond,hogy sok helyen hiányossak az adatok,vagy ha van,akkor is elég tömören van leirva,vagy értelmetlenül van fogalmazva.A segitséget elöre is köszi.
Szia.
Nem tudom pontosan hol tartasz a GC hibában, de korábban nekem is volt ilyen gubancom. MOD ként töltöttem le, és másoltam be a Mods mappába, de hivatkozott, hogy új verziót kér. Majd amikor a MOD HUB-on keresztül szedtem le, akkor már nem volt gond vele. Most az 1.6 verzió fut. Ez a legfrissebb. Akad magyar videó a témában, hátha ebből a videóból kiderül még valami amire szükséged lehet.
Köszi a segitséget,amugy én is ot töltöm le azokat a dolgokat,ami fontosnak bizonyul,ez azért jo,mert,nagyábol el magyarázza a dolgokat,vagyis leirja.Tudod az a gond,hogy a Global Company.töltöm le de sehol nem jelenik meg,pedig a mods mappában bent van.Csináltam azt is,hogy elöször a farmot tetem be,utána a Global Company,de mikor elinditom a játékot a farmot látom,de a másikat nem,pedig csak ezt a ketöt modot raktam be.Több videot megnéztem,de mingyedikben,mutatta a Globa lCompany,hogy be van rakva a mods mappában,de nekem a képet,képeket nem látom.A Global Company_nál azt irja,hogy aktiválni kel,persze,ha nekem megjelenne.Akriválásnál valaki arra utal,hogy regisztrálni kel a másik azt rebesgeti,hogy csak a mods mappában tegyem bele és már regisztrálva van.Hogy ebböl mi az igaz és mi nem,ezt magam sem tudom.eldönteni.Lehet,hogy azért nem látom a Scripts_teket,mert a Platinum Add On_ban benne van? mert ezt is frissiteni kellet,közel 1 gigásat. FarmingSimulator19_claasPack_v1.2.0.0 és a 1.3 ver,össz 2X1 gigás az egész.Nem e ez miat nem jelenik meg a Global Company Scripts.Nem tudom,hogy van E sok értelme evvel macerálni a Scripts modokkal,mert ahogy nézem,igy is simán és zökkenö mentessen megy,fut a játék,még idáig.Különössen változásokat nem látok,de ez csak az egyéni véleményem.
Szerintem a GC egy jó script. Nem kell aktiválni és semmi trükk nincs benne, (elvileg) nekem megy gyári DLC nélküli 1.6al PE is és Virágboltos minden DLC verzióval is. Önmagában a Global Company nem jelenik meg sehol. Tehát nem egy nagy gyár vagy válalat amit használni tudsz. A játékon belül egy összekötő kapocs szerepet tölt be az egyes telepített vagy a pályán meglévő gyártó egységek közt. a Crtl+G vel tudod előhívni. Ha itt kapsz egy képernyőt kék háttérrel de semmit nem tudsz csinálni akkor működik és jelen van a GC script. Ha van aktív GC épület a pályán akkor ott lehet menedzselni ha nincs akkor még telepíteni (venni) kell, vagyis venni olyan épületet amikkel a GC működésbe lép. De ezek szintén MODok. Ha csak egy pálya van a MOD mappádban és a GC akkor joggal gondolhatod hogy nem működik. (persze ettől még lehet hogy nálad tényleg nem működik valami miatt, csak még nem derítettük ki miért, ezen vagyunk most :)
Van olyan pálya ahol előre megvannak a GC által érzékelt leadó helyek ezeket a Market fülön lehet látni, hol mennyit adnak 1000egység valamiért. De van olyan pálya is ahol a Market fül is üres. Ilyenkor a szintén MOD épületekkel lehet bővíteni a pályát vagyis a Globális gyártást. Vagyis annyira alap a pálya amit neked kell kialakítani mit hol termelj a pályán található alapanyagokból.
Az egyik legjobb GC épület csomag a szerintem a FEDmods.
Ebben a videóban bemutatja a srác, hogyan működik a pálya olyan fejlesztésekkel aminek a gyűjtő neve Multifruit ... szinte minden gyártó egységet külön telepíthet és hozzá vannak rendelve a Global Company scripthez így könnyen tudja menedzselni az egész termelést. De vannak GC scriptnek saját épülete is. Ha beírod a keresőbe az oldalon, hogy Global Company akkor kidob minden olyan épületett ami képes kommunikálni ezzel a script-el.
Tehát nem elég csak GC-t letölteni, kell mellé olyan épület csomag + olyan pálya is amik ezt kiszolgálják. A legtöbb pályába már bele vannak építve ezek a GC épületek. Ha nincs akkor töltesz le olyan épületeket gyárakat amikkel tudsz gyártani. Gyűjts össze lagalább 5 olyan weboldalt amiben az FS19 MODokat kínálnak. Ezeket a kínált MODokat kell összekombinálnod a játékstílusoddal.
Az utóbbi pár hétben ezeket a GC épületeket és pályákat teszteltem főként fakitermelő és bányász pályákon, elég nagy a választék és a változatosság. Ha kezdesz majd rálátni ezekre az összefüggésekre, meglátod komoly termelési láncot lehet kiépíteni egyes pályákon, akár 30-40 terméket is le lehet gyártani egy pályán szintem minden alapanyag bevonásával. Vagyis rohadtul meg tudod bonyolítani a saját játékod ha éppen ez a terv.
Továbbra is azt vallom, időt kell rászánni és tanulni kell a pályákat és a pályákat kiszolgáló MODokat. Tesztelni, próbálni és kidobni ami nem passzol a játék stílusodhoz és megtartani azokat a MODokat amik számodra használhatóak.
Én most ott tartok, hogy 23GB MOD van a főkönyvtárba amiket kombinálni tudok egymással. Persze ehhez át kellett "programozni" hogy ne a "C" meghajtón legyen a MOD mappa mert csak a "C" ből 20GB egy játék MODjára pazarlás szerintem. Ha nem a "C"-n van ez a mappa akkor határ a csillagos ... Szerencsére nagyon rugalmas az FS mod rendszere így szinte minden MOD mindennel tud működni. Ha meg nem akkor amitől fagy hanyagolni kell.
Az utóbbi időben ezekekkel a pályákkal játszottam amikben a GC script ki van maxolva.
FS19_SlovakVillage.zip (minimális bányászat, farming és erdészet) nekem lassú volt a termelés így bele kellett piszkálni a termelési lánc XML-jébe, hogy ne csak az idő menjen a gyártással hanem haszon is legyen rajta. De látványos játszótér főként a bánya miatt és a téglagyártás érdekessé teszi.
FS19_Mining_Construction_Economy.zip Komoly teremlési láncot kell létrehozni bányászható alapanyagok segítségével. A farmingolás itt másodlagos. Aranybányászat, építkezés kiegészítés, építőipari és élelmiszer ipari végtermékek gyártása. Saját géppark kell hozzá egy külön MOD csomagban.
FS19_Pleasant Valley Sok-sok bányászható alapanyag, erdészet, farmingolás, főként logisztikai pálya hogyan mozgass nagy mennyiságű alapanyagot különböző helyekre de gyártani is lehet rajta belátás szerint.
FS19_NF_Marsch videóban láthatod.
Érdemes a pályák bemutató videóit megnézni YT-on. Megnézni, mi minden van a pályán milyen orientációjú, mekkora bányász vagy erdészeti része van stb. Ez mind függ attól milyen stílusban játszol. Én előnyben részesítem a bányászatot és az erdészetet vagyis a fakitermelést, kevésbé vagyok szántó vető beállítottságú, de ha kell mert mondjuk gabona kell a végtermékek előállításához akkor persze szántok-vetek-aratok. Van aki nem akar bányászkodni vagy fa kivágással tölteni az időt stb. Rád van bízva. Ez egy ilyen játék. Sajnos engem is berántott , rápacsáltam, megkedveltem a globális termelési láncok hajkurászását :) Vigyázat, függőséget okoz !!! Utoljára szerkesztette: Yag, 2020.07.28. 15:22:12
Bocsi,hogy késleltetve irtam a válaszodra,de nem voltunk ithon.Köszi a dus infot,segitséget,igy már nagyábol értem a dolgokat, amit leirtál ha nem is tisztán.Át fogom rágni a dolgokat,hogy jobban ércsem,azt,ami most nem értem,vagyis idegen a számomra.Pár dolgokkal tisztában vagyok,volt rá példa a 17,15 játéknál,de a 19 es felül mul mindenen.Nem a játék menete az ami,nem megy,hanem az uj kiegészitö kis programok a GlobalCompany script kiegészitöje.Igy már kezd deregnii a dolog.Még egyszer is köszi a fáradságos munkádat és a bö infot.Át fogom,lapozni,tanulmányosni,mindent.Le is töltöm a zip kiegészitö fálylokat is,amit külön megköszönöm.Csak anyit tudok mondani,hogy sok sikert a munkádhoz.
keresd ezt a fájlt : gameSettings.xml > itt. c:\Users\xxx\Documents\My Games\FarmingSimulator2019\gameSettings.xml mentsd el az eredeti xml fájlt vagy nevezd át gameSettings1.xml-re.
nyisd meg TC F4 vagy jobb egér, társítás - jegyzettömb. harmadik sor. átírod :
eredeti mods partició: <modsDirectoryOverride active="false" directory="c:\Users\XXX\Documents\My Games\FarmingSimulator2019\mods\"/>
Sziasztok!Érdeklődnék,hogy mi miatt lehet ez a jelenség,töltök fel majd róla egy képernyőfotót is,tehát mikor külső kameranézetben játszom akkor bizonyos távolságon belűl rendesen lehet látni,hogy mi van a mezőbe vetve,de azon a távolságon kívűl viszont teljesen mást mutat a mezőről.Ahogy a képernyőfotón is látni,cukornád van vetve de csak egy részében látni ezt és ahogy haladok tovább úgy látni a cukornád többi részét is.Remélem látni így is a képen,mert eléggé le kellett kicsinyítenem,hogy fel tudjam ide tölteni.Beállítás gond lehet vagy alapból ilyen a játék?Remélem érthetően írtam le,előre is köszi a segítséget!
Szerintem ez a játék optimalizálásához tartozik. Így nem kell minden távoli egységet kirajzolni, számolnia GPUval. Erre tippelek. Esetleg majd kijavítanak a sokkal tapasztalatabb gémerek ha nem így lenne :)
+1 Teljesen jogos,nem akartam szólni,ne hogy az legyen nekem semmi nem tetszik.... Szerintem a szövegértéssel is gondok vannak.....nem csak a helyes írással....
Sajnos vagy nem ez ilyen. Ha a haladó grafikai beállításokban alulról a 2. sorban mindent maxra állítasz jobb a helyzet,de ahogy a képeden is látszik abból a távolságból már csak így tudja kirajzolni a grafikát a játék. Ahhoz hogy az előbb említett grafikai beállításokat maxon elvigye a géped ,nos erős kell hogy legyen. Nyilván a játék motorjában keresendő a probléma,de ez már csak ilyen,sokat nem tudsz vele kezdeni. A régebbi részekben ez valamivel jobb volt sőt,de a 19-nél így tudták megoldani az új grafikai fejlesztések miatt gondolom. A készítők abból indultak ki hogy ha a földön állsz sík terepen és nem magasból nézel távolra akkor úgy sem fogod ezt látni....persze ez hülyén hangzik ,de csak így nem látod azt amit te is ...vagyis nem látod növényeket ...... Utoljára szerkesztette: eta32, 2020.07.30. 07:56:14
Az én tippem, hogy "csak" fiatal. És ebben a "csak" nem dehonesztáló mérce hanem egy átmeneti állapot jelző. Még nem tanult eleget :) Persze ez még nem ment fel senkit a helyesírási hibák alól de ha tippelhetnék akkor kb.12-15 éves lehet. Vagy fiatalabb. Majd Tom talán feloldja ezt a képletet.
Sajnos általános tapasztalat, hogy a gépeléssel írni tanuló diákok sokszor, egyáltalán nem figyelnek a helyesírásra mert az egymás közti chetelésnél ez nem szempont. Legyen gyors és kész. Ezt már lefüleltem a nagyobb gyerekeimnél (20+) is, nem számít hogy mellé üt a telón, csak meglegyen a flow ... persze legtöbbször utólag veszi észre hogy elgépelt. Olykor én is ha telón írók. Én már kikapcsoltam a Smart írást is mert olyan szó helyettesítéseket ad a telefon nem létező intelligenciája hogy folyamatosan a falra másztam tőle. De előfordul, hogy itt gép elött is elgépelek szavakat és csak utólag veszem észre. Kezdünk felületesek lenni. Mindenesetre Tom-nak javaslat, amikor IDE ír a fórumba és azokat a szavakat amiket pirossal alá húz a rendszer, hullámos piros vonallal, tekintse gyanúsan hibás írásnak. Majd másodlagos szemrevételezés után ha pl. idegen szó akkor skip-elni, ha viszont magyar szó akkor elég, egy jobb egér gombbal csekkolni a szót ... legördülőben kiválasztani a megfelelő helyes szót ... persze ez is annak a feltétele, hogy valaki alapvető helyesírási tudással rendelkezzen, mivel választani kell a helyes és helytelen szavak közt. Mindenesetre, ha egy hozzászóláson belül szinte minden második szó pirossal alá van húzva helyesírási hibára gyanakodva, az mindenképpen jelzés értékű kellene hogy legyen a szerzője számára.
Az adatlapja szerint 2012 évben regisztrált a fórumra, így gondolom, legalább 8 éve "írástudó". Én elfogadom, hogy valakinek nem megy a helyesírás, ezért is fogalmaztam finoman, azonban az már igénytelenség, hogy ennek tudatában egyesek mégis így nyilvánulnak meg. Én minden hozzászólásomat többször is igyekszem átolvasni az elküldés előtt, ezzel úgy gondolom megtisztelem azt aki majd esetleg elolvassa.
Elfogadom, ez jó érv, nem néztem az adatlapját. Sajnos úgy tűnik, megengedőbb vagyok ebben a témában mint kellene. Szerencsére úgy van ahogy írod, az igényesebb fórumozók, többször átolvassák mielött elküldik. Aki meg nem annak kilóg a kapanyél a monitorjából. Sajna vannak kevésbé igényes fórumozók is ...
Van olyan ol,olak amiben a jelek nincsenek,igy e szempontbol,nem tudom a csapokat,automatikussan elinditani hogy megfelelöen müködjön.Hogy és hogyan tudom a hibát,hibákat orvosolni? A segitséget elöre is köszi.
Még egyszer Üdv mindenkinek !
Ezen a képen,nincs az a jel,amiben az elötti képben láthato a felkiálto jel,de a csap,ezen is bent van csak éppen nem tudom automatikussan,elinditani,mert hiányzik az,amiben az elötte lévö kép rámutat.Jo lenne,ha csapot,csapokat be tudnám fogni,müködtetni,mert enélkül nem lehet használni az olakat,mert viz nélkül,nincs élet.Mi képpen lehet kényszeriteni a csapokat?,hogy megfelelöen müködjön. A segitséget elöre is köszönöm.További sok sikert.
Vannak ezek a kis szállítási megbízások, hogy szállíts tárgyakat innen - oda. Ma kipróbáltam egy ilyent, raklapon lévő cuccokat kellene elszállítani, de egyszerűen nem találok olyan pótkocsit ami erre van kitalálva, kényelmesen fel lehetne rá pakolni a targoncával az árút. Ti mit használtok erre a feladatra?
Bálaszállítóra is fel lehet tenni. Van az első kis 1 tengelyes futó, arról le lehet venni az oldalfalat.
A KOGEL-nek vannak autoload-os trélerei amivel szoktam raklapos árút szállítani mert általában nincs kedvem vagy türelmem 12-24db raklapot felpakolni targoncával.
Igen, az első pár pótkocsi izgi, aztán elkezd gondolkodni az ember rajta, hogy hogyan is lehetne ezt gyorsabban csinálni ...
Egy gyenge pillanatomban, megvettem a 8.-as földet krumplival A poén az, hogy szerződésbe én műtrágyáztam meg kétszer, plusz önköltségi áron meg is meszeztem, hogy majd mikor megveszem mekkorát szakítok . . . Csak ott siklott ki vonat velem, hogy a vétel után néztem meg, hogy a krumpli kombájn csak 3 méteres, "ekkor már éreztem hogy ebű baj lesz more", de ha már ilyen bugyuta voltam, akkor igyuk meg a levét is.
Lízingeltem két krumplikombájn és "hadszóljon", mint a mérgezett egér, úgy kellet pörögni a két masina között. A szerviz ikonjuk mikor negyedig ért elvittem javítani őket majd mikor befejeztem a krumpli kiszedést már újból háromnegyed alatt voltak, egyikben 4,6h a másikban 4,4h volt mikor visszavittem őket.
926.407€ volt a terményből a bevétel. Egyszer adtam el 300.000 litert a kikötőbe, hogy kipróbáljam a vonatot kb 542€ volt az átvételi ára a többit a KGE- be 610€-ért. Azaz kb 1.552.000liter kolompér. Krumpliból elég volt egy életre
De legalább kerestél egy rakás pénzt :) Igaz, meló is volt vele bőven :P
Tudnátok ojan linket adni? amelybe le tudnám tölteni a Bari,bárány gyapjut eladását.A Dondiego Map részében nem találom azt a rést,ahol el lehet adni a gyapjut.Ha valaki megosztaná E linket,elöre megköszöném.
Míg ide bepötyögted azt a pár sort,addig ha picit is utána nézel a mapodon ,vagy a neten pár vidinek,akkor magad is megtalálod. Példának itt egy vidi a mapról,eltéveszteni sem lehet,pedig abszolút nem ismerem a mapot ,mégis első blikkre megtalálnám ez alapján. Használsz egy mapot és mástól várod el hogy megtalálja neked rajt azt amit keresel.....
Nálatok is előfordult már olyan, hogy valamilyen pályán, egy idő után súlytalanná válnak a járművek ? Valami bug, vagy valami más miatt kapom ezt az élményt ? Vezethetetlenné válnak a kamionok ... volt hogy az újraindítás sem oldotta meg. vélemény ?
Sziasztok ! Egy olyan kérdésem lenne, láttam h több map is meg lett nagyítva 2x-esre meg 4x-esre, esetleg a Slovak Village mapot is megtudná valaki nagyítani ? Nagyon megszerettem ezt a pályát, jó h van egy csomó minden amit csinálni lehet, bányászni stb... csak sokkal jobb lenne ha nagyobb lenne a map. Köszi előre is.
Azért az nem olyan egyszerű, tehát nem két gombnyomás nagyítani egy ilyen térképet :) Ismerem azt a térképet, nem túl nagy de nem is kicsi. De ha igazán nagy térképet szeretnél sok bányával, és mindent is gyártással, próbáld ki ezt : Pleasant Valley 1.0 A nagyított és dúsított térképe : Pleasant Valley County Ami kell hozzá : PV County Assets 2.2 PV County Map
Ha csak ezzel játszol, Javasolt külön mappából indítani az alábbi alapján mivel sok külön tartalom van hozzá, pluszban ebbe a mappába másold amit még TE szeretsz használni gépeket. Bányászhatsz, logisztikázhatsz, növény, gyümölcs, zöldség termesztés erdészet ... giga távolságokba :) Szépen fel vannak rajzolva, jelölve hova mit kell szállítani és mit hol lehet eladni.
Sziasztok! Én is éppen ez a Peasant Vally county mapot akartam ajánlani.Az sem mindegy hogy melyik híd építésével kezdjük,úgy láttam sorban kell haladni.Még rendesen el kell gondolkodni azon hogy most mit is mert pl a betonüzem építéséhez 6 fajta gyár kell azokhoz megint csak másik három valamilyen gyár de az sincs ám felépítve.Még Endy barátunknak is ajánlom,igaz nem szereti a nagy térképeket de ez valami kimondhatatlanul nagyon összetett map.Farmos pályafutásom (8 év) ,legjobb mapja!
Jó hogy említetted ezt a gyárépítéses témát, mert teljesen kiesett a figyelmemből. Pedig még videón is mutatták, hogy nyersanyag kell bizonyos gyárak felépítéséhez. A hidakat meg egyáltalán nem tudtam hogy szintén építeni kell ... akkor nem is lesz olyan egyszerű ez a map ha ezt így csinálták meg ... hm.
Ok. Szabad a gazda. Ha minden híd le van zárva akkor hogy jutok betonhoz amivel a hidakat felépítem ?
első az hogy legyen szénbánya a kavicsbánya ,fűrészüzem ahol lesz hosszú deszka majd megvenni a röviddeszkagyártó üzemet ami kell a dryvollehoz ez a gipszkarton de a gipszkartonhoz kell glue vagy mi meg caco3 meg gipszum ezeket meg e legutolsó kicsi üzemben lehet gyártani szóval nézegessed próbálgasd és így lehet rájönni.
Már így is laposkúszva nézem az épületeket és azt, mit lehet még építeni. Eléggé le van szeparálva a térkép, de arra már rájöttem, hogy ha sikerül vízre tennem majd a komphajót akkor ideiglenesen át tudom hidalni a hidak lezárását ... és tudok az elérhetetlen területekről is nyersanyagot szállítani a feldolgozó üzemekhez. Csak az első üzem legyen meg a többi már könnyebbnek tűnik. A videóban viszont "csalnak" a készítők mert nekik már megvan pár üzem főként az építő anyag raktár amiből könnyű kiszállítani bármit konténernyi mennyiségben :)
Ráleltem egy videóra amiben végül bemutatják a kezdést. Persze hogy fejben jobban megbonyolítottam mint kellett volna de így se gáz. A lényeg, hogy a javítandó hidak nélkül is elég jól el lehet lavírozni a belső területeken. A szén meg jól eladható "termék", gyűlik belőle lóvé rendesen. A kérdés már csak az, hogy a mennyit tud az ember le logisztikázni a Port-okig. Viszont az is látszik már, hogy ez a pálya nem egy nap alatt játszható ... lesz legalább egy hónap mire bármeddig is eljut vele az ember. Mire ezekből a megépítendő épületekből folyamat lesz, a most még lezárt területeket is fel kell oldani. Sokat gyököltek vele az látszik, szerencsére lett belőle egy remekbe szabott és meglehetősen bonyolultan összetett pálya. Gratula.
Te rájöttél már hogy melyik hidat engedi először építeni,tudod van ott egy pv kék jel vagy egy négyzet és mikor odaállsz mutatja,de csak sorrendileg az első hídnál.A többinél semmit se mutat.Segíts már nekem már megvolt egyszer most meg nem találom melyik volt az.