Az biztos, hogy a Litenig nelkul eselytelen messzirol beazonositani a celt, pl. egy SAM egyseget a maverick kepernyojen mire megtalalod, mar sokkal nagyobb gondjaid vannak a celzasnal azokban a pillanatokban, meg szerencse eleg nagy szunetekkel kuldi rad a raketakat.
Nagyon jo kis film, remek hogy a stukahoz hasonlitjak. Nagyon durvak a gepagyu lovedekek becsapodasai. Egyetlen negativum a folyamatos utalgatas az Apokalipszis most c. filmben elhangzott "a gyozelem szaga" mondokara, holott ott az egy teljesen elmebeteg tiszt, Bill Kilgore ezredes beteges agymenesenek volt a csucspontja, nem pont kovetendo pelda, a mostanaban amugy se tul jo hiru amerikai katonaknak.
Ennek két dolog a lényege. Az egyik az így is lehet, a másik meg a mindenbõl lehet tanulni. Egyébként nem rossz ahogy a csóka csinálja de nem nevada mapon, messzirõl sohasem fogja megtalálni a célt csak kurva közelrõl, míg TGP-vel azt lehet mondani, hogy a világ végérõl is meg lehet lelni a rosszakat. Szóval szerintem a TGP használata = könnyebb célfelderítés, arról már nem is beszélve, hogy csak a Mav optikájával a büdös életben nem azonosítja a célt.
Nem tudjátok megoldható-e hogy a pilótafülkében ha egérrel nézelõdök tudjak kattintani is, mint a BS-ben? Elég nyögvenyelõs, hogy mindig ALT+C-t kell nyomni ha kapcsolni akarok valamit.
Van egy magyarnyelvû dokumentumfilm az A-10-rõl, feltettem egy torrentoldalra, gondolom biztos van akit érdekel.Link
No igen, bár én sem vagyok perfekt ángélusból, de nagy általánosságban elmondható, hogy ilyen komplexitású szimekhez már elengedhetetlen az angol nyelv ...
Az a fõ gond, hogy addig nem akarok repülni, amíg nincs belõve nagyjából a joy, mert akkor menet közben tudnám finomhangolni - úgyis a repülés közben - után fog kiderülni, hogy mikre van fõleg szükség - mi mennyire fontos és hol esik kézre.
Én csak annyit állítottam a joy-t, hogy tudjak repülni. Az indítási procedúrát szépen felírtam magamnak egy lapra, onnan puskázok ha elakadok. Elkezdtem repülni de a morzés téma után elakadtam. Nem tudom, hogy ott volt vége vagy csak elcsesztem valamit, mert nem dumált többet a csávó. Ráadásul nem tudok angolul, mindig pause-t kell nyomnom, elolvasni mit ír, aztán valahogy értelmezni :) A 4-ik vagy 5-ik waypoint-ig jutottam el a navigációnál. Nem lesz egy egyszerû úgy látom :)
Srácok, valaki leírná itt pontosan a MAV indítási procedúráját???
Nyugi van emberek!
Tegnap teszteltem egy-két dolgot az A-10C-ben és küldtem fel AI gépeket. Ha már az F-15E is benne van AI-ként, akkor a nyugati csapásmérõkbõl a kedvenc madaramat küldtem bevetésre. Amúgy kondenz teszt volt, ami egy halvánnyal jobb, mint az FC2-ben. Szóval ED-nek van min dolgozni.
Küldtem fel két darab MiG-29A-t is kötelékben és persze, hogy nem füstölnek a hajtómûvek...ezt is ideje lenne már megoldani...
LALT+P, LCTRL+P, a LSHIFT-P az lelo minden kulso lampast. Ha meg testreszabaod sajat bill combokkal a Controls/Lighting panel kapcsolokat (ezt alapbol csak a fulkebol allithatod egerrel) utana tenyleg olyan lesz mint egy karacsonyfa.
köszi az okosságot... hétvégén majd eljátszok vele
Ja még valami. Hogy lehet a navi light-ot felkapcsolni? Mert nálam RCTRL+L nem megy. Pedig az van a controlsban. Mondjuk a RALT+L se mûködik csak ha a cockpit-ben felnyomom a kapcsolót. Már rendesen idegesít, hogy nem világítok mint egy karácsonyfa :)
Nem az OS a kérdés ...
A DCS-A10-nek van 32 és 64 bites verziója is ... telepítéskor meg is kérdezte nekem, hogy akarom-e telepíteni a 32 bites részt ...
A 64bites DCS-A10-nek 64 bites TrackIR driver kell ... emiatt az elején még a TIR driverekt is frissíteni kellett ...
Ezt meg a Freetrack nem tudja ... az csak 32 bites ...
2 ötletem lenne:
1: Ha feltelepítetted a 32 bites A10-est is, akkor meg kell próbálni azt TrackirFixerrel megokosítani, és azt futtatni ... Ha nem, akkor újrarakni az A-10-et de 32 bitesként és akkor megpróbálni.
2: kérni valakitõl 64 bites Trackir.dll-t és megpróbálni bemásolni a FreeTrack-hez ... (Ennek kisebb a valószínûsége ... inkább az elsõ megoldás ...)
Majd össze kell szednem a gondolataimat és akkor leírom. A lényeg, hogy a TGP-vel belehet fogni az éppen aktuális steerpointot (ez akkor fasza ha a környékén vannak a mumusok) és ahogy befogja a TGP a Mav is automatikusan ott van. Tök érdekes dolgokat lehet mûvelni, szerintem egy év is kevés lesz a sok szart megtanulni.
Nem, nem próbáltam. Nem hinném, hogy itt a környéken lenne valahol. Hacsak a hülyeazénemvagyokban. Lehet majd kiugrok és megnézem de erõsen kétlem, hogy lenne.
**--**
Úgy tûnik, hogy rájöttem arra amit itt említettél. Még próbálom, hogy hogyan-merre-miért és ha már 100% akkor megírom. Erre az izére gondolok, hogy amit a TGP befog arra a Mav automatikusan rááll. Nekem már megy de még kissé bizonytalan vagyok :)
Én azt hiszem ha sikerül összeharácsolnom annyi zsetont, akkor veszek majd egyet. Egyre jobban tetszik ez az A-10C, eszméletlen, hogy miket lehet csinálni az MFD-ken.
Nézegetem a DCS fûrumot, és ha jól értem ebben azt irják hogy a CVN-70 Vinson repólõgéphordozót megakarják csinálni jó minõségben, ha igen akkor remélem a következõ gép miatt ami remélem F-18-as lesz :).
Igazából ez sem fog így maradni. Van egy igen jó barátom aki ért ezekhez a szarokhoz és talán majd õ tud segíteni. A színösszeállításon is variálok folyamatosan, valami majd csak lesz belõle.
Ha most kellene választanom akkor én, magamnak a Saitek cuccot venném. Azt kell szem elõtt tartanod, hogy a BS-hez illetve a RoF-hoz nem igazán jó a force senzoros kialakítás miatt.
Urak, nálatok nincs belassulva a fórum? Én elég sokszor kapok ilyen képet:
Igen a TGP+Maverick megy is, csak sokszor van úgy h felbukkan valami... és akkor elég sokáig tart szerintem ennek a verziónak az elõkészítése, használata... míg a Maverick-et csak simán elengedi az ember és kész.. :)
Ezt papa nagyon egyszerûen meg tudod oldani. Elvileg a Litening által rögzített célra rááll a Maverick is, csak a funkciót kell megtalálni. A TGP-vel azért könnyebb célpontot keresni.
Urak, ez lehet hülye kérdés, de a Maverick keresõjét nem lehet valahogyan fixálni? Tehát ha például belenyomok a botba akkor a "kép ne mozduljon el"... :)) bocsi a hülye megfogalmazásért.. :D
De így nem könnyû a célkeresés. Kb, olyan kéne mint a TGP-nél. :)
Annak idején volt errõl az aktivációs dologról egy cikk. A lényeg az volt benne, hogy az DCS:A-10C-nél már multiplayerben nem enged ugyanazon serial-al több klienst, mert észrevették, hogy az elsõ beta-val már többen aktiválták ugyanazon serial-al. Végül is jogos...Bár ha nem 60USD lenne az ára, akkor én is megvettem volna a véglegest. Mivel egyenlõre FC2-vel azért sokkal jobb multizni, human vadászok pilóták miatt, így csak ismerkedés és teszt jelleggel single-ben nyomom az A-10-est.
Viszont tetszik ebben a szimulátorban, hogy van élet a földön. Civil trafic high-ra állítva kifejezetten forgalmas lesz az élet!
Ja, sajnos nem mûködik így. Az FC2-nél is ment a dolog.
Mint látjátok próbálom még variálni a totyik pofázmányát.
Szerintem az olvashatósággal már nincs gond, a beszúrt linkek is jól olvashatóak.
Raktam be ilyen userbar izéket de ezeket is lehet variálni. Ez a kettõ van (alapból mindenkié egyforma).
1)
2)
Ha valakinek nem az alap, 1-es számú kell akkor a következõt kell tenni.
PM-ben nekem jelezni, hogy a 2-es kell illetve ha egyedi cuccot szeretne valaki akkor azt PM-ben elküldeni nekem. A méret olyan legyen mint a két alap mérete. Az userbar alá lehet kérni külön szöveget ami akkor lesz látható ha valaki a képre viszi a kurzort (az enyémen meglehet nézni, hogy mire gondolok).
En ugy tudom nem, egy baratnak elkuldtem az serialt, de azt mondta, hogy nem tud belepni multiba, allitolag ez csak a Black Sharknal mukodik, hogy tobben multiznak ugyanazzal a szamsorral.
szerintem 25-60 fps bele tartozik a "jol fut a program" kategoriaban, szerintem a tukroket kapcsolja ki mindenki, az sokat segit, raadasul nincs is ra szukseg, nem igazan lesz dogfight ezzelk a geppel, szerintem