Akkor nagyon lassú ha rázoomolsz a célra vagy úgy felejted, de ez természetes.
Urak, még egy kérdés a Maverick-el kapcsolatban.. :) Ti nem érzitek lassúnak a marker mozgását a HUD-on? Sokszor járok úgy, hogy mire odaviszem a célra ráviszem majdhogynem fölé érek.. :) Pedig messzirõl indulok.
Az egyetlen kifogásolható dolog a fehér képernyõ.Nálam nagyot gyorsult a játék,optimalizálták,ez a lényeg. Egyébként ED fórumon olvashatjátok,hogy még idén ki jön az 5. tapasz.
Kutter szerintem ki se "kapcsold" most már az iróniát :) Az ironikus "mód" lesz ezentúl az EDe velejárója :( Az .edm is egy kalap xar. Simán meg lettem volna a .lom modellekkel is. Az egyetlen pozitívum, hogy az árnyékok végre nem olyanok mint egy YTONG fûrész fogai :D
Papa01 ! Légyszi írd már meg milyen konfigod van, és arra a gyorsulásra is kíváncsi vagyok mit értettél alatta :) Lehet hogy NVidia alatt jól muzsikál, de az ATI-t lehet, hogy nem szereti. Tegnap nyomtam egy kis DCS-BS-t és FC2-t is. Régen toltam már, szóval meglepett a fullos grafika meletti FPS "fény"sebessége a DCSW-hez képest. Nem is értem mi eszi a konfigot a DCSW alatt. A mûszerfal, a repmodell ? Ha mindent LOW-ra állítok a Varacskosnál a Fullos DCS-BS akkor is 3x gyorsabb :(
Ja, ki kell várni a fehér képernyõt. Wags is írta. Nekem is ment vagy 10 percet:( Ami viszont még idegesítõbb, hogy utána is mindig sokat kell várni a Launcher betöltésénél, az Options megnyitásánál és a játékból vissza az editorba (DCS.exe -> Launcher.exe) is Q.sok idõt emészt fel. Maga a játék lehet, hogy kicsit gyorsult, de hogy a pulzusom és a vérnyomásom a sok várakozás miatt jóval többet, az tuti :Grrr Szebb sem lett, jobb sem lett. Szóval egyre szarabb az egész. Vagy ezek ott tényleg úgy gondolják, hogy majd mindenki vesz egy brutál gépet (<fél milla még mindig szerintem) a kis játékszerük miatt ? Akkor most kezdjek bízni az 5. foltozásban ?
Nekem egyenlõre el sem indul... Van valami trükkje? Elindítom és megáll egy rohadt nagy fehér képernyõn még az elején mely felirata: "dxgui Lua binding"... :( Az elõzõ részek mentek mind!
Nagyon sokat gyorsult!!!
The next Beta (Beta 04) will focus on optimization / increasing frame rates.
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a szimulátor az új patch-el... :)
VÁLTOZÁSOK: - Added support for 64-bit TrackIR Enhanced games <- TATATADA :D - Added Slovenian language translation - Fixed netKar PRO loading incorrect profile
Our FIVE DOLLAR FRENZY promotion will commence on 09:00 GMT on the 8th of December and last until 09:00 GMT on December 25th 2010. Every 24 hours one product will be picked at random from our product range to be priced at just FIVE DOLLARS! So be sure to grab yourselves some fantastic stocking stuffers before santa grabs them all!!!!
Minden 24 órában 1 termék kerül véletlenszerûen kiválasztva a termékek közül amit öt dollárért adunk. Ebbõl én arra gondolok hogy az az A-10 már nem 5 dolcsi :) Mégis csak marad a torrent :D
Értem, köszi! Az a problémám, hogy nem lehet megadni a 3 jegyû ccv kódot, így nem tudja leszedni a kártyámról az összeget. Van ötleted arra, hogyan küldjem el hozzájuk a pénzt?
Végûlis ha úgy nézzük, hogy FSX-hez egy A-10 54 dolcsiba kerül akkor ez még olcsó is. De ha úgy nézzük, hogy ez most le van árazva 5 dolcsira... akkor megvesszük.
Akkor azt írtad, lényegtelen. Jelem formájában egy rakás fos.Ez a lényeg.
amugy milyenek a visszajelzések külföldröl a bétával kapcsolatban?Ugyan ugy megy az oltás mint itthon vagy nyalnak az ED-nek , hogy milyen jo?
Nem "talán elõrendeltük" lévén írva vagyon, hogy pre-purchase. Ez elõvásárlást takar aminek a fejében használhatjuk a bétát (Pre-purchase of "DCS: A-10C Warthog" also provides access to Beta versions of the game. ). Ettõl függetlenül jelenlegi formájában a DCS:A-10C egy szutyok.
Na igen, de azert az nem volt titok hogy ez csak beta. Tehat elorendeltuk a jatekot, es bonuszkent kaptunk egy beta verziot. Ami utolag visszanezve nem volt tul jo otlet, van egy egy csomo baromsag ami remelem, hogy csak a betaba lesz igy, viszont a ketely megmarad amig meg nem erkezik a vegleges verzio.
- The crash caused by keyboard language is solved - The FW version + serial number display for Warthog Joystick and Throttle - The Cougar RUDDER axis is added in GUI and can be used - Creating .ttm files from script editor is now possible - The devices which are not selected in GUI are not disabled (thanks to the new script command Exclude) - Added in GUI a button which displays in Wordpad the generated script, this may be very useful for the ones who want to learn the script assisted by GUI - user friendly error message when both GUI and editor are opened - Version number displayed in the GUI application menu bar - Right mouse click on config files in Dashboard with 3 options (Run, Edit, Print) - how do I -> run at selection, without 'Go' button - events tree - single click select - run configuration button -> moved up and made bigger, from the border in the content - warthog idle on/off buttons reversed - non-Thrustmaster devices - notify the user with an "unsupported" message in the output window at script launching - mouse axis up, down, left, right can be assigned as button events in GUI - configuration options -> mouse speed value selector - GUI Config files list -> full path tooltip - keyboard shortcuts for message boxes (ENTER, ESC, SPACE, TAB) - fixed the KP . key issue (compile error in GUI generated code) - keys F13..F24 should work now - fixed the 3D model jump on Configure Axis - DFM and SPDM are swapped - All virtual keys are released when the script is stopped - MapKey function extended with a new parameter 'rioumd' (but still fully compatible with the old one) - CHAIN delays preserved at button release (should avoid sticky keys in CHAINs with delays and no LOCK). - other bugs solved and improvements”
Változások: - Added support for TrackIR 5 cameras with serial 155560+ - Removed support for 64-bit TrackIR Enhanced games to allow further improvement <-Tehát bibi van a 64bit supporttal :)
Azt használom, de áttérek erre, ugyanis ebben a szimben, amennyire tudom, 64 bites OS alatt azért nem ment a TrackIR, mert nem volt hozzá megfelelõ driver... De javítsatok ki, ha tévedek.. :)
Csatlakozom Leonhoz.Kidobott pénz volt.Mindennap próbálkozom azzal hogy megszeressem,aztán azon kapom magam,hogy a Black Sharkkal játszom.Talán a következõ béta peccsnél majd elõveszem megint...
Minden szavad igaz, már megbántam én is azt a kibaszott 60$-t érte. Az a legnagyobb baja, hogy semmivel nem lett jobb vagy "szebb" mint az FC2, talán egyedül a klikkelhetõ kabin ér valamit, de nem 60dodót.
Nem "lesz", hanem már MOST 60 dolcsi, és úgy tippelem, hogy nem is lesz olcsóbb, csak akkor ha EDe belebukni látszik majd ebbe az egész DCS bug-ságba amire azért van esély rendesen. Akik megvették panaszkodnak. Akik nem vették meg azok vagy elvbõl vagy dafke nem veszik. Igaz, hogy Béta, de olyan iszonyat sok hiba van a programban - az apróktól az égbe kiáltókig - hogy szerintem csak 2011 nyarára lesz ebbõl "valami" és akkor Nevadáról még nem is beszéltünk. Hibás az egész koncepció. Flanker2 alapokon nyugszik az egész és hiába az új 3D .edm modell, szebb sem lett igazán, de pláne nem lett jobb. Szerintem kis hazánkban ezen a jelenlegi áron nem lesz eladható, legalábbis nem a TECSÓ polcairól :) Majd egy - másfél évvel az Alfa megjelenése után - mikor majd a NETen is fél - harmad áron letölthetõ lesz, majd talán akkor lesz Nálunk is kapható a lemezes változat. Az persze 2012 karácsonya :D
szisztok! Azt szeretnem kerdezni, hogy a patch-eles utan (nem voltam gepkozelben hetek ota, csak most raktam fel) borzasztoan lelassult a toltesi ido, mas is eszrevett valami hasonlot?
Nevada mint Te is tudod egy kis lelkes "amatõr" csapat munkája (luckybob és haverjai), lelkes lockonosok akik fejlesztõkké avanzsáltak. A Nevada scenery, része a fejleszthet magának mindenki saját hadszíntért koncepció része (TheatresOfWar) Mert vannak virtuális századok akik eljátszák a mindennapos kiképzési repüléseket úgy mint a real pilóták, csak épp a szgépük elõtt ülve. Õk nem az össze-vissza lövöldözök emberek. Tematikusan felépített kiképzésükhöz pedig valóban jól jön egy Nevadai Scenery mint az életben. Szóval Nevadával semmi probléma.
Annyi az értelme, hogy végre lenne egy sivatagos hely, és elszakadhatnánk végre egy kicsit az unalomig ismert Grúz hegyektõl. Ráadásul az sincsen egészében kidolgozva, török repterek nincsenek rajta.
Nem tudom mennyi idõ lehet mire a szürke dobozokból épület lesz, de szerintem emiatt a DCSW kiadásának idõpontját nem fogják csúsztatgatni, bár EDééknél ez már szinte kötelezõ
Tehát ha DX11 környezetet észlel akkor DX10-es 4.0-ás Vertex Shater és Pixel Shader hívásokat használ.
"FC2-be is jó lenne ez a település megvilágítás..."
Szimpla leszállító fény (sárga és fehért) használnak fake_omni_lights néven.
"Ennyi. EDe dönt. Ha nem akarja, hogy a Varacskos eltûnjön a sülyesztõben (az FC2-vel egyetemben) akkor összkapja magát és kiadja a Merged Foltozást az összes termékéhez."
Ha nem idióta EDéék marketingese akkor az FC2-höz kiadnak persze lóvéért egy 2.1-es upgradet az új EDM graf motorral és konvertált modellekkel, meg a TheatresOfWar Scenery választhatósággal.
"Tudom, hogy nagy kérés, de a Krím félsziget és környéke helyett választhatnának már valami normális helyszín, ahol normálisabb hangulatú bevetéseket lehetne összerakni. Európa, Korea, stb."
Csak halkan jegyzem meg hogy a játék TheatresOfWar könyvtára nem véletlenül van ott
Dehogynem, csak ki kell várni :D Ha nem EDét, akkor engem :) Persze lehet, hogy az sem lesz meg hamarabb :D
Ja, az FPS az tényleg vicc. Beraksz pár egységet, és egy F-15SE-t a Hog mellé ozt kb. 10 alá esik. - és akkor még Vegas fölé be sem repültünk ! Amondó vagyok, hogy jelen esetben egy kb. fél millás gépecskén talán már futna is a cucc valamelyest:(
Hát igen egyedül voltam. Majd ha lesz idõm teszek be AI-kat is. Nem várok csodát az biztos. Csak a grafika érdekelt, mert az egész DCS sorozat engem hidegen hagy, amíg ne integrálják össze FC2-vel. Az meg nem valószínû, nagyon nem.
Tényleg nagyon szép. Az FPS viszont egy vicc. Csak te voltál az egész térképen?
FC2-be is jó lenne ez a település megvilágítás... FPS kimondottan elfogadható...igaz a graphics.cfg High visibility range paramétereket FC2-esre állítottam...
Szóval...A 9X jóformán láthatatlan, nincs füst/gõz, nehezen deríthetõ fel vizuálisan, nehezen zavarható az infracsapdákkal. Az a pláne az egészben, hogy minden benne van a programban alapból AIM-9X (CLSID, repmodell, vezérlés) csak az egyes gépekhez való társítás (F-15.lua piszkálás) és a 3D modell hiányzik. A 3D modellt Beczl már régen megcsinálta, a többi meg piskóta. A gond az olyan fegyverekkel van amik abszolúte nincsenek a játékban, de az is megoldható már. Kérsz egy Piton-t a Viper-hez ? Adsz egy 3D modellt és 1 hét alatt megvan ! Ha több ezer játékos "feltelepíti" a MOD-ot/addon-t, akkor jó eséllyel online is meg lesz elégedve mindenki a "láthatósággal" :) Minden azon múlik, hogy a többi játékos is azt a MOD-ot használja és akkor látható lesz ugyancsak minden fegyver Online is. Nevada: 1. tippem: az USAF nem akrja, hogy részletesen minden látszódjék - kiveszik. 2. tip: dolgoznak rajta, csak hardware ügyileg nehéz megvalósítani a több ezer épület szép mozgatását (Vegas) az átlagfelhasználó gépén - altatják. 3. azért veszik ki, hogy Online-ban kompatibilis legyen Kamovval és FC2-vel ! ...és akkor most elérkeztünk az FC2-höz: szerintem nem halott, de ha EDe is úgy akarja akkor meg pláne nem ! Megoldás ? Frissítik a Kaukázusi (jelenlegi DCSW térképet) terepet a Kamovhoz és az FC2-höz is, és akkor nem is lesz semmiféle probléma a Multiplayer-vel. Kiadnak egy butított A-10C 3D modellt a játékokhoz így látni fogja mindenki a két Varacskos verziót online. DCSW-repüli a C változatot, DCS-BS a darálót, FC2 pedig a többi "régit" Ennyi. EDe dönt. Ha nem akarja, hogy a Varacskos eltûnjön a sülyesztõben (az FC2-vel egyetemben) akkor összkapja magát és kiadja a Merged Foltozást az összes termékéhez. Szerintem :D
Na akkor, hagy szóljak be egy kicsit. Minden gép repülhetõ, minden fegyver használható. Kicsit meg kell piszkálni a dolgokat ozt annyi. A gond ott van, hogy pl. az AIM-9X hiába mûködik nálam már két éve és hiába van sisakcélzó a Sason, a másik játékos online nem fog látni semmit az én rakétámból. Ha lát is valamit a 9X-bõl, az csak egy kiírás lesz, hogy Zjátékos kinyírta Yjátékost 9X-vel. A 9X jóformán láthatatlan, nincs füst/ hogy csak miután
Alapvetõen az a difi köztünk hogy engem meg igen is az érdekel hogy legyen minnél valósághûbb mégha ez kivitelezhetetlen is, valamint én agyfaxt kapok a lowtech cuccoktól!
+
Legyen amraam meg R-77 meg minden ami modern... Egyébként nem, nincs 9x sem nem még sisakcélzó.
Akkor meg ez unfair és ellentmondó. Az F-15C gépen egy majd 30 éves fegyver... :)
Én meg a modern cuccoktól kapok agfaszt. Indít, talál, paff. Dög uncsi. Lényegében az gyõz, aki elsõnek indít, mert sem manõverezés, sem akitív / passzív zavarás sem ér semmit. A legfontosabb dolog az emberi szem érzékenységének modellezése lenne, ami gyakorlatilag megoldhatatlan otthoni PC-n rendesen.
A Falcont is ezért kell sajnos szénné moddolni.
A spawnolásra hülyén kérdeztem rá. Az kérdés az, ha egy gép majd felszáll a bevetés alatt, akkro hány perccel korábban jelenik meg? Mert a Lonciban vannak külön olyan objektumok, amik statikus gépek, tehát úgymond nem röpképesek.
Alapvetõen az a difi köztünk hogy engem meg igen is az érdekel hogy legyen minnél valósághûbb mégha ez kivitelezhetetlen is, valamint én agyfaxt kapok a lowtech cuccoktól! :D
Legyen amraam meg R-77 meg minden ami modern... Egyébként nem, nincs 9x sem nem még sisakcélzó.
Az egységek oda spawnolnak ahova megadja küldetést készítõ, most hogy van script rendszer szinte akármilyen feltételt meg lehet szabni.. Pl megvalósítható hogy ha valaki beül az egyik gépbe akkor több ellenséges vadász jön ellenük vagy ugyan ez földi egységekkel akár... De azt is meg lehet tenni hogy 8 F-15 járõrözzön egy útvonalon és amíg nem lépi át valaki az adott határvonalat addig nem történik semmi, de abban a pillanatban ha ez megtörténik az összes F-15 egyszerre fog indítani.. Éld túl! (nem fog sikerülni)
Egyébként az A-10C mintha kapna féldinamikus hadjáratot és én úgy érzem a random mission generator is egy újabb lépés a full dynamic felé.
Lehet szidni az Edét és kell is van miért, de akkor sincs jobb és nem is lesz mostanság... :
Tudom, hogy sokan nem szeretitek a Falcon modellezését, de azért a modellezési korlátokat figyelembevéve nagyon élvezeteset lehet repülni más korkszakok jármûveivel.
Pl. FC2.0-ban van végre F-15C-n AIM-9X + sisakcélzó?
Lehetõvéi teszi történlemi hadûveletek valamilyen szintû modellezését. Azért ugye belátod, hogy egy Sz-300, Tor és egyéb modern rendszerekkel teleszórt Lonci és MiG-29 Szu-27 gépek egész más környezetet jelentenek, mint mondjuk F-15A gépekkel repülni a Bekka Völgy felett.
Lehet, hogy valakinek fontos a tûpontos HUD szimbolika meg MFD képernyõ, de nekem inkább nem. Nekem az a fontos, hogy korhû és viszonylag pontosan modellezett Sz-75, Sz-125, Kub stb. légvédelem van, légiharc rakékták nem az istenkirálycsászár szinten vannak és masszív légiharcok, amik spontán és megjósolhatatlanul jönnek létre a dinamikus hadjárat miatt. Igenis súlya van annak, amit teszel, mert nem elszeparált bevetéseket és 100% script "hadjáratot" repülsz.
Lehet, hogy ótvar a grafika sokak szemének. A Falcon legnagyobb hibája az baromira low res talajtextúra és szegényes objektum környezet. Emiatt a szárazföldi egységeket néha túl könnyû megtalálni. Meg sajnos az, hogy pl. néha képes esztelen dolgokra a motor miatt. Pl. rakétaindítóállás 1,5 mérföldnyire a radartól lenni, de ezeken lehet okos hadjárat és térképszerkesztéssel segíteni.
A Falcon inkább a változó takitkai helyzetet modellezi le faszán és a cselekedeteid és más cselekedeteinek hosszúváú hatását.
Azt viszont el kell ismernem - ha jól mködik - akkor a Lonci küldetésszerkesztõje világbajnok. Iszonyatosa aprólékos feladatok kidolgozását tesz lehetõ, minden kis hülyeség kijelöletõ célnak - pl. egyetlen távvezeték oszlop.
(A gépek spwanolása a térképre hogyan van?)
"Tudom, hogy nagy kérés, de a Krím félsziget és környéke helyett választhatnának már valami normális helyszín, ahol normálisabb hangulatú bevetéseket lehetne összerakni. Európa, Korea, stb. "
Erre írtam hogy nem tudod milyen... Ráadásul a Grúz-Orosz konfliktus hihetõbb mint akármilyen fiktív európai butaság... A balkán meg lejárt lemez. Esetleg Izrael- Pakisztán az ami érdekes lehetne de ott meg nincs semmi csak sivatag! :D
Másrészt jah valóban unalmas lehet egy idõ után, de valamiért kétlem hogy ne vinnék tovább a fonalat, csak az a baj senki nem tudja merre. Ugye prioritás a TBS meg a mil projectek...
Lehet szidni az Edét és kell is van miért, de akkor sincs jobb és nem is lesz mostanság... :(
Nekem egy 4 éves gépem van és nem sokkal lassabb max 5 FPS...
Hidd el az FC2 zsákutca.. Nem lesz kompátibils hozzá semmi csak amit a modderek összetákolnak.
Balázs te meg látszik nem repülsz FC2 -vel.. Nem repültél még igazán jól scriptelt küldetést 4 kamov 6 Su-25 + vadászfedezet vs NATO mindenféle... Semmi baj a krímmel, van tenger van hegy van lapos alföld. Hol a probléma?
Szerintem az a baj, hogy egyesek a nagy jómódjuktól már nagyon magasra teszik a mércét. Szép meg jó az A10C, de milyen gépigénye van, meg hát csak 1 repülhetõ gép, akár milyen profin megcsinálva is. Majd talán 3 év múlva lesz rá idõm meg anyagi fedezetem ilyen beruházásokba, addig tökéletes az FC2 nekem, aki meg fikázza az FC2-t az kicsit nézzen magába, mert tuti sokan vannak itt akik repültek még a sima LOMAC-al is.