Papa. Volt szó vagy van szó arról, hogy a kulcsokat resetelik ha kiadják a véglegest? Errõl tudni valamit? Egy closed teszt során elég hamar efogyhat a kulcs lévén a closed egyik jellemzõje az, hogy egy viszonylag "kezdetleges" szoftverrõl van szó amiben akármilyen és akármennyi hiba elõfordul. Nagy kibaszás lenne szerintem ha nem adnának ki Nektek új kulcsot vagy nem resetelnék majd.
Nincs még regisztrálva/megvéve, szóval egyenlõre csak ismerkedem a fájlszerkezettel, de amint látom (a repmodell számításigényeit azt nem látom), nem hinném, hogy a DCSBS-hez képest sokkal lassabb lesz. Ahol 9 fps-eket írtak, ott biztos a szoftverekkel lesz a baj.
Loeon, a másik kakukk közvetlenül az Abrams alatt található, de egyelõre csak "gamma" verzió :D A free camera az gyári.
A 3D modell hiányzik a Tu-141, EA-6B, Lynx, Su-37 típusokhoz, gondoltam így egy szuszra ezeket is "beépítem", de az elsõ 3 már alapból benne van a szoftverban. A Tu-143.cmd UAV 3D pedig az FC1-ben található. A Su-37 pedig csak Su-33 3D egyenlõre, feltuningolt repmodellel :)
Légyszi, írd már le, milyen tapasztalataid vannak a sebességet illetõen.. Milyen konfigod van, és milyen beállításokat használsz? Milyen FPS-eket kapsz?
Ducky! Ez remek kis dvd borító lett! Sejtettem, hogy dx9c-s. Szóval maradok Xp32bit mellett, ott legalább mûködik a TrackIr.
Jól nézz ki ez a HOTAS is. Na majd, ha nagykorú lesz a Hotas Cougar-om, ami most 8éves, akkor majd lecserélem egy ilyenre :) Addig hátha lesz a DCS-ben Su-25T... :)
Aha! akkor ez a baj, kiprobalom 32 biten, mert nem aktivalodik a TrackIr nekem se.
(Valaki nem tudja veletlen, hogy, mikor a jatekban az Esc bill lenyomasanal bejon a menu az ott levo panelen levo control miert nem aktiv soha, ha szeretnek megnezni valamit a billentyuzet kiosztasban, ki kell lepnem.)
Urak, sajnos nem tudok belépni a zárt fórumba... Találtam egy post-ot ezzel kapcsolatban:
Beta Forum Access - Solution! A squadmate told me that your email address must be the same on both the DCS (http://www.digitalcombatsimulator.com) and also the Forums site (http://forums.eagle.ru). My UserID, and also Password were already the same on both sites, but my email addresses were different. So, I changed my profile on the Forums (http://forums.eagle.ru) to match the email address that I had on the DCS site and now I do have access to the Beta Forums. After changing and confirming (by email link) my new email address, I then had to go back to that A10C Download page. There will now be a long button at the top telling you to click it to "request access to the beta forums". Once you do that, it becomes a link to the Beta forums that actually works. (I had this link before, but since my emails didn't match it said that I did have access, but obviously I did not. THIS IS A BUG!)
Jól értem, a két jelzett weboldalon ugyanannak az azonosítónak/E-MAIL címnek/jelszónak kell lennie?
A válaszokat elõre is köszönöm: Papa
Kezdetnek nem rossz! Majd egyszer biztosan lesz teljes borító is...
Mármint nem megy a TrackIr.. És a Freetrack mûködik? Nem ismerem az utóbbi rendszert csak kíváncsi vagyok az mûködik e esetleg mert (egyébként is de) a NaturalPoint bezony bekaphassa bõnyállal...
Engem mindemellett az izgat a legjobban, hogy a kibebaszott naturálispont mikor csinál olyan drivert ami hajlandó lesz menni az a10c-vel. Mert ha minden igaz most valami gáz van vele. Az ember nem kevés zsetonért megveszi a szarukat akkor mozgassák meg a szarcsimbókos seggüket. Nahát.
Belekukkoltam a bin könyvtárban lévõ EXE és DLL fájlokba és az összes DirectX hivatkozás d3d9.dll-re hivatkozik :D
@wittman: Oké, köszi! :) DirectX kérdésben ezt találtam: A-10C Warthog is a DirectX 9 game, so before starting the installation, go download and install the Microsoft DirectX 9.0c Redist package for June 2010. Yes, it installs just fine on Windows XP, Vista, and Windows 7, 32-bit or 64-bit. Yes, DirectX 11 is supposed to be backwards-compatibile with DirectX 9 but, from personal experience, no DX9 = no sound, and the Warthog's engines and cannon are marvels to be heard.
Esetleg érdemes az energiagazdálkodást is átnézned, mert igaz a Win7-nél már sokkal jobb, mint a Xp-nél, de érdemes csinálni a w7-ben egy 100%-os proci terhelés engedélyezést. Na majd pénteken megmutatom Neked. :)
Köszönöm a tippeket, otthon megnézem! :)
Esetleg less rá hány százalékon terheli a procit. Gyanítom ha nem 100% akkor ott driver probléma lesz és nem feltétlenül a te részedrõl vagy az ati részérõl... -.-
Háát, nekem 3,5-ön megy a CPU (i7) és nagyon gyatra FPS-ek vannak... A visibility range-el kapcsolatban pedig azt nem értem, amit korábban írtam, hogy BS, FC2 alatt ok.. Ott HIGH-on van.
Igen, ez jogos. Többen is írtak a hivatalos fórumra, én eddig nem mertem nyilvánosan leírni a tapasztaltaimat , mert nem tudtam szabad -e, de , most már úgy gondolom igen. Leon mester a fórumotokra postolt ez ügyben, nos az az én konfigom volt. A beállítások a következõek voltak: (Elnézést fejbõl írom, lehet lesz benne csacsiság is.. :) )
- HDR: OFF - MSAA: 2x - TSSAA: OFF - Resolution of Cockpit: No, erre nem emlékszem, talán 256? - Visibility Range: HIGH - Shadows: MEDIUM - Víz: MEDIUM - Civ Trafic: Medium - Felbontás: 1680x1050
Talán ennyi hirtelen, ami eszembe jut. Még azt fûzném hozzá, hogy a BS/FC2 alatt semmilyen problémám nincs.
Depláne mert én pl sem az FC -t sem a BS -t nem futtatom full highban mégis baromi szép de pl a vizet lexarom meg a civ traficot is jah és madarak sem röködnek és az árnyékokat sem látom a kabinból!
Ez a 8-13 FPS beírás bevágása így csúztatás !!! Szép hogy leírja a gépét a kölök, de milyen beállítások mellett igaz ez a fos framerate? - HDR ? - MSAA ? - TSSAA ? - Resolution of Cockpit ? - Visibility Range ? - Shadows ?
Szóval az options-ok tudatában ítélkeznék ha lehet...
A nyilvános fórumon írta egy user: depending on where I am, between 8 to 13 FPS with all settings maxed, FPS gets lower if I go lower (grass and bushes). AMD Phenom X4 920 @2.8 GHz, overclocked to 3GHz, Radeon HD5850, 8 gigs RAM. I've never been able to get the FPS I "should" have on any game, it's rather dissappointing
jol van, ennyi eleg lesz mara az FPS/Processzor elmeletekbol, a lenyeg amiert egyaltalan beirtam, mivel tobben ugy ereztek hogy bankot kell rabolniuk a uj repszim miatt, gondoltam hatha segit az en tapasztalatom, hogy akiknek futott a BS, azoknak nagy valoszinuseggel ez is fog.
Ez nem egészen így van! :) Vannak játékok, amik 30-40 fps körüli értéken is szemmel láthatóan akadnak. Fõleg, ha magas fps értékrõl hirtelen csökken nagyot az fps..
jogos, de az az igazsag amig tartja mag a 40 Fps korolit, es soha nem esik 25 ala, addig tokmindegy, mivel ugy se erzekeled a kulobseget. Az emberi agynak boven eleg 25 FPS, hogy folyamatosnak lassa a vetitest, pl. a filmek is igy mukodnek ( 20 alatt mar akadozik).
hat igen ez igaz, kozeleg az I7 quad ideje, mert a a ket mag csak kb. 40% fut jatek kozben a Riva tuner szerint, bar ez lehet a driver hibaja is, ami egy regebbi az IL-2 miatt (nem szereti az uj drivereket).
a lenyeg nem ez, hanem az aranyok, vagyis nem kell azert atomeromu konfig hozza, mert ettol felnek felnek tobb kulfoldi forumon is.
Sziasztok! Kiprobaltam a betat, hat nem rossz de azert beta. Kezdve azzal, hogy a TrackIr nem mukodik, a POV-val korbe lehet nezni, de szo szerint (360 fok), a kabinban a hangok jok, kivul remelem meg finomitanak egy kicsit rajta. Az fusteffektek szepek, szebbek mint a Black Sarkban (pl Maverick inditasanal),a tajkep remek, a felhok is. (majd meg tesztelem, ez az elso 10 perc) Ami a lenyeg, a gepigeny, szerintem csak kicsivel tobb mint a Black Sharkban. 1920x1080 felbontasnal, minden maximumon, kb. 30 FPS, a Black Sharkban atlagban 40-45 FPS korul volt, maxin ugyanezen a felbontason.
A gep amin probalom: Intel E8400 Core Duo/ 4 Gb DDR2/ ATI4870 X2 2GB DDR5 Szerintem remek, mindenkepp varom a normal verziot, addig marad ez, ugy is meg vettem volna, szerintem nem lesz olcsobb az se. Viszont ez sok szempontbol kesznek tunik, pl. menuk egyebek, ugyhogy az ez evi megjelenes realis.
Köszönöm, ha netán lesz annyi szövegem akkor majd a PDF szerkesztésben lehet, hogy kérek segítséget. Úgy gondoltam, hogy egy az egyben ugyanannak kéne lenni mint az eredeti kézikönyvnek csak ugye magyarul...
A pilótafülke mögött a két antenna között van egy kis lapos "sapka" amiben elvileg valamilyen GPS mûszer van. Ezenfelül csak a Charlie tud LGB bombákat bevetni (csak az kompatibilis a célkzókonténerekkel).
Árkád. Még a lövedékek ballisztikája sincs lemodellezve. Ez egy árkád, külsõ nézetes lövöldözõs játék, II.VH-s tankokba bújtatva, de a tankok helyén akár kecskék is lehetnének. Vannak benne dolgok amik el vannak túlozva ( arty és néhány könnyû tank), és 1km*1km-es pályák vannak. Ennek ellenére oylan szar néha az fps, hogy az ember esze megáll.
Eszemben sincs. A RoF az egyik legjobban sikerült szimulátor.Az, hogy most kevesebbet játszok nem a RoF hibája, így jött ki. Ha megunom ezt a tankos szart akkor úgy is megyek vissza a RoF-hoz.
Mennyit ér meg nekem? Egy fasza, jól mûködõ, szép és felesleges szaroktól mentes szimulátor szinte bármennyit. A RoF-ra is ráköltöttem már ~70-80€-t és nem bántam meg annak ellenére sem, hogy egyszer (egyetlen egyszer!) kiakasztott a cpu-s marhasága miatt. És még fogok is költeni rá ha jönnek a kétüléses gépek. A RoF fasza szim, szép, jól fut. Tényleg megéri a pénzét, míg az ED termékeinél az ember érzése az szokott lenni, hogy na, megint jól átbasztak.
Wazze, ez akar lenni a repmodel ? Ennél már a Su-25T is jobbnak tûnt, pedig az nem az állítólagos überDCS :( http://www.youtube.com/watch?v=pMzW7Qciy-M&hd=1
Errõl meg ne is beszéljünk :( Nálam már régóta addonok a különbözõ fékezett bombák, nyílnak az ernyõk vagy féklapok, szépen elmaradnak a gép mögött még 50m-rõl ledobva is, itt meg semmi ilyesmi. elég GÁZ :(
A teszterek meg nyomják a süket dumát: minél többet vársz, annál többet kapsz. Baxki, lehetne ez a hivatalos PR szövet E.D.-nél ^. Szégyen ! Meg kéne várni tán a következõ évtizedet !?
A nagy nevekkel a mainstream játékokra gondoltam, a DCS nyilván nem az. Az ED csak mocskos módon kihasználja hogy teljesen monopól helyzetben ebben a játékipari szegmensben ... Amúgy meg mennyit érne meg ez számodra? 10-20$? Az amihez 600 oldalas kézikönyv van, aminek egy elõzõ verziószámú változatát (!) használja a US Air Guard? Amiben fényévekkel több játékidõ van mint egy mezei shooterben, rts-ben vagy rpgben? Egy szó mint száz nem fogják ráerõszakolni senkire se a játékot, meg lehet várni míg lesz itthon (remélhetõleg) olcsóbb dobozos vagy lejjebb megy az ár ott a nagy digitál bazárban. Félreértés ne essék én se fogom egyelõre megvenni a játékot de nem kell annyira rosszul lenni hogy 60$ úristen.. hadd vegye a sok küffödi hülye annyiért na addig mi meg csak tanulmányozgassuk a manualt.
Azért az ED olyan messze van a nagy nevektõl mint Gyõzike a matematikai Nobel-díjtól (ilyen ugye nincs is, szóval kurva messze van tõle :D ). Nem beszélve arról, hogy 60 dodó egy szutyok, letöltõs szarért egy kissé sok. Még ha azt mondanák, hogy ha most csengetsz 60$-t akkor ha megjelenik igyé kipostázzák a dobozost, lehet meg is érné. De így szerintem nem ér 50-et sem.
Mert ráértem. :D Szigorúan WIP. ;) Az elsõ másfél lap kész....
BEMUTATKOZÁS
Köszönjük hogy megvásárolta a DCS: A-10C Warthog programot! Az A-10C Warthog a Digital Combat Simulator (DCS) sorozat második modulja amely a kritikusan elismert DCS: Black Shark-ot követi. A legújabb modul a helikopterekrõl átteszi a hangsúlyt a világ talán legismertebb csatarepülõgépére: a Fairchild Republic A-10C Warthog (Varacskosdisznó)-ra. A Warthog ráépít arra a közvetlen légi támogató (CAS) környezetre amelyet a Black Shark számára készítettünk, a játékmenetet ezzel egy újabb szintre emelve.
A választott repülõgép lemodellezését számos indok hajtotta:
*The Fighter Collection / Eagle Dynamics az elmúlt években egy valósághû asztali számítógép szimulációt készített az amerikai légi gárdának, ezáltal rengeteg információhoz jutva az A-10C-rõl. Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy egy megegyezést sikerült elérnünk megrendelõnkkel arról, hogy egy szórakoztató változatot adjunk ki a szimulációból.
*Amikor egy modult készítünk a DCS-nek, nagyon fontos számunkra hogy a lehetõ legvalósághûbben készitsük el azt. Mi ezt a "DCS Standart"-nak hívjuk. A gárdával való közös munkáknak köszönhetõen ez az információtömeg rendelkezésünkre állt, nemúgy mint más repülõgépeknél ahol ez nem adatik meg.
*Folytatva a DCS Black Shark-al elkezdett munkát, javítani, kiegészíteni akartunk a közvetlen légi támogató környezet, de ezzel együtt egy merevszárnyú repülõgépet is bele akartunk csempészni a játékba. Az A-10C a tökéletes választás volt erre.
*Az A-10 egyszerûen egy fasza repülõgép! A 30mm-es gépágyú, alacsonyrepülõ tankelhárító szerepköre, az A-10 "Charile" pilótafülkéjében nemrég végrehajtott digitalizáció, a célzókonténerek és GPS vezérlésû fegyverek kombinációja nagyon élvezetessé teszi benne a repülést és a harcolást. Nagyon kevés modern repülõgép van amely az A-10 megjelenésével és elismertségével vetekedhet.
*Egy valósághûen kidolgozott A-10 szimuláció már régóta váratott magára. Habár a múltban az Electronic Arts/Jane's Combat Simulations illetve a Micropose dolgozott hasonló programokon, egyik termék sem érett meg a kiadásra. Reméljük ez a szimulátor betölti ezt az ûrt a virtuális pilótákban.
Ennek a kézikönyvnek az írása során törekedtünk arra, hogy még a DCS Black Sharkhoz írodottnál is jobb legyen. Nagyrészt sikerült elérnünk ezt köszönhetõen a sok hozzáadott oktató tartalomnak és kidolgozott tájékoztató anyagoknak. Ezáltal az elsõ pár fejezet kifejezetten a repülõgép fejlesztési történetével és technikai tulajdonságaival foglalkozik. A könyv többi része kifejezetten oktató jellegû amely lépésrõl lépésre mutattja be a repülõgép kezelését.
A kézikönyvel párhuzamosan a játékban elérhetõ gyakorló küldetésekkel (tutorial) illetve a hivatalos weboldalról letölthetõ videóanyagokkal célszerû tanulni a repülõgép mûködtetését.
Az A-10C DCS istállóba való modellezése mellett a játék számos egyéb aszpektusának csiszolása, fejlesztése is fontos szempont volt a fejlesztés során.
A valósághûbb megjelenés érdekében a terep és az égbolt megjelenésének kiegészítése
Kelet-grúziai területek hozzáadása a programhoz
Interaktív Elõretolt Repülésirányító Csoport (JTAC)
Okosabb mesterséges intelligencia amely dinamikusan reagál a veszélyekre
Barátságos légi és földi egységek hallgatható rádiós kommunikációjának kidolgozása
Interaktív kiképzés
Online Achievmentek, dinamikus kampány és chat szobák
Szebb képi megjelenés
Új játékmotor a hangoknak
Kiegészített küldetésszerkesztõ (Mission Editor)
Reméljük élvezni fogja munkák gyümölcsét. Bízunk benne hogy a DCS A-10C Warthog segít megszeretteti Önnel ezt az egyedi repülõgépet és rávilágítani arra miért tartják a világon a legjobb csatarepülõgépnek.
Üdvözlettel, a DCS A-10C Warthog csapat
Igazad van, de a 60 dolcsi jelenleg túl van a bankkártyám fájdalomküszöbén. :) Ha kapok pár nagyfelbontású külsõ és belsõ képet a hír kiegészítéséhez, azt megköszönöm. Az A-10C nélkül is rengeteg dolgom van, CaptainSim 767, Carenado F33A, CaptainSim 707, Airbus X...
Amúgy ár... Hát most alapból divatos lett AAA (nagynevû) játékoknál +10$-al többet kérni a szokásosnál, de hát gondolom ez most a játszható béta miatt van így. Amúgy meg van olyan wargame ami pl 70$ (war in the pacific), illetve ott a ROF... 8 dollár pluszgépekért amelyeknek alapból benne kellett volna lenni a játékban? Felejtsd el...
Gondolom legtöbbünknek tor. próbakör lesz elõször (ismét) :D Biztos felpakolják valahova a bétát...
Fordítás: én szívesen belekezdek (van felsõfokú angolom meg amúgyis megszeretném tanulni a könyvet nagyjából) de sajnos nem tudom garantálni, hogy befejezem... ;)