A GTR3-rol semmi normalis info. De mivel SimBin, Ok inkabb a szimulatorosabb nyomvonalat kovetik, igy talan meg nagyon jo is lehet. Bar a Race utan a sok liszensznek koszonhetoen kicsit rokabor jelleget oltott a dolog, es talan lazabbnak is tunt a stiulus, de legalabb tortent valami, volt eladas, volt bevetel - mivel penz nelkul, ha akarnak sem tudnanak jot csinalni, akarmennyire is szeretne a nep.(Semmit sem kotelezo megvenni, es megfelelni sem lehet mindenkinek, vagyis ez van:P)
Hogy az enginbe mi lesz, az is passz. Talan rF2 alap, az a tuti. Bar az rF2 szolgaltatasra (amit eddig tudunk rola), elvileg a tobbeves SimBin cuccokat fogja csak elerni (animaciok, idojaras), persze mar melyebb engine-szintu tunninggal, ami sokat jelent.
Talan a Lizzard engine lesz, ami sajat cucc, bar senki sem tudja mi es mennyi benne a sajat (a kiadott, tobbeves infok alapjan egyertelmuen rF1 alap, alaposan szetpiszkalva). De lehet, hogy nullarrol irtak valamit?! Idejuk volt, a bejelentes ota mar eltelt nehany ev.
De ott a RaceCom keszitoje is (eredetileg az RBR-t csinalta), az is jo anyagnak tunt par eve, Ot is megvette valaki. Lehget hogy a SimBin?! Mar akkora a kavaras, hogy gozom sincs, ki hol van;) De annak is mar 4-5 eve, vagyis ha csinaltak valamit, az mostanra mar profi cucc lehet;)
ezekkel nincsis semmi baj, ha jól vannak átültetve, pl. az rFactoros GT legends mod (HistorX mod) egyszerûen zseniális. sajna ezektõl az átültetésektõl még nem lesz élvezhetõ egy verseny. mert sajnos, mint igazi versenyszimuláció nagy nulla a Shift 1...
sosem értem meg, miért olyan nagy probléa nekik egy sim mod gombot berakni a játék elejére. cserébe semmi tuningolósdi meg ilyesmi, hanem valódi futamok, gumikopással és etc, szektoridõkkel..., igazi idõmérõvel.
dehát nincs ilyen, és én leginkább EZÉRT nem vettem meg. és ha ezen gyökeresen nem változtatnak ezért nem fogom megvenni a másodikat sem...
shiftbe forza3 ból is pakolják már át az autókat.. :D
hát nálam a GTR3 nagyon várós (totál új grafikai motor (?!) és magas elvárások a már régóta mindenki által emlegetett rókabõrõzések miatt is (bár megjegyzem, a Race On pl elég jó lett, de ÉRTHETETLEN hiányosságai vannak. (Idõmérõn nem tudok belepörgetni az eseményekbe elõre? Nem tudok utólag visszanézni a versenyhétvége során az elõzõ edzések idõeredményit? RÖHEJ... Szóval azért lehet itt még pofáraesés is.), Shift kettõ meg nekem nem lesz elég összetett valszeg, plusz az idõtállóságával is erõsen gondok lehetnek/lesznek.
Ami tuti az az rFator2. Szvsz PC-s szimes szinten csodálatos grafika és kidolgozás, 24 órás teljesen reális (valami új jobb cucc, mint az eddigi) idõképváltozással, idõjárással. A koszt fel lehet vinni a pályára, mármint meg is jeleníti majd a játék ezeket.
A játékhoz már ugye az rF1 által számtalan jobb és gyengébb pálya van, de egyre több és több fejlõdik és javul, egyre több profi munka elérhetõ. Az új grafikus elemeket is simán rájuk lehet majd húzni elvileg. iRacing meg netkarPRO ide vagy oda, itt van AI ami már most sokkal jobb mint volt (állítólag), és elõreláthatólag még tovább fejlõdik. Egy biztos, nálam azonnal megvevõs az rF2. A többi számomra vagy hiányos, vagy bizonyos dolgokban túl buta lesz.
ahogy mondod szimESEBB Forza 3, GT5 = konzol-szimuláció Husáng Ödönkék egy szim-mel az elsõ kanyarig sem jutnának el valakinek eszébe juthatna már, hogy egy több lépcsõs nehézségi szintet bele lehet vinni (arcade, kezdõ, haladó, mester, veteran, customized) a multiplatform autós gammákba, ahol mindenki tetszésének, képességeinek megfelelõen állítgathatná a dolgokat amúgy PC-szim módra ettõl még maradhatna csili-vili, amerikai-happyboy jellegû (Dirt 2) meg mégmittudoménmi arról nem beszélve, hogy aki magasabb, komolyabb nehézségi szinten akar játszani, annak kormányra is szüksége lenne az idõtálló onlány konzolversenyek közül meg egyre többen csatlakoznak, abban a hitben, hogy ezaztánhúdeszimulátorvazze szóval nagggggyon kíváncsi leszek a Shift 2-re :)
Mondták egy fejlesztõk még a Shift 1 megjelenése elõtt, hogy még a gumira ható G-erõket is képest az engine szimulálni. De mondom, senki ne várjon csodát, az EA a kiadó és az dirigál, mi kerülhet a játékba és hogyan. Az elit mód nyilván sokat fog dobni a szimulátor oldalról a játékra, ám szerintem rFactor szintû beállítást például nem nagyon fogunk látni, pusztán mert az a legtöbb játékosnak túl bonyolult dolog. Kb. F1 2010 szintet tartok reálisnak.
azt is várom..de sajna csalódtam kicsit a GTR és GTR2 közötti fejlõdésben, és remélem szakítanak az eddigi rókabörözéssel, majd GTR3 rácáfolhat és igen jó játékká válhat SZÉLES körbe!
Elit mód, nem feltétlen csak a fizika javulását jelentheti (kötelezõen kikapcsolt segítségek stb vagy esetleg öszettetteb fizika, telemetria is) hanem plusz teljesítményre kiható törésmodell, gumikopás stb.. Konrétan még nem nagyon van róla hir, remélem kiderül hamar mit takar az elit mód mert enegem is érdekel
Úgy tûnik az EA rájött arra hogy a simesebb vonal is lehet nyereséges, gonolok a Forza3 vagy GT5 elképesztõ sikereire, és ez számunkra azért érdekes mert ilyen tipusú játék nincs PC-n és nem is volt (nem a gtr meg lfs társai gondolok), ami az árkád elemeket (karrier, tuning, stb) ötvözné a szimesebb fizikával, ez lett volna Shift1-is de "beárkádositották" végül, amit most remélem rájõve ezekre kijavítanak és ezzel hatalmas sikereket érhetnének el PC-n egy jól kialakított multival. A poén hogy évekeig idõtálló játék születne (de ez ellentétes az EA filozófiával, de hátha csodatörténik)
Bizakodva várom!
Milyen lehet az az Elite mód? Rendes fizika + telemetria? Amúgy amikor gio elõször kipróbálhatta a játékot, akkor azzal az elite móddal játszhatott?
Halkan súgom meg, hogy a fejlesztõk már a Shift 1-et is keményebb szimulátornak akarták, de az EA kivetette abból az elite módot és rengeteg mást. A fejlesztõk tudnának, de a kiadót mindet visszafogják pusztán azért, hogy a jövõ évben kiadott játékot is vegyék valamiért...
minden hírt MANAPSÁG a játékpiacról fenntartásokkal érdemes kezelni egymásra licitálnak, azért, hogy hype-ot keltsenek, aztán a valóságban az vagy igaz lesz, vagy nem sok manapság a "VAGY NEM", ennek ellenére én bízom az Elite mode-ban (ha lesz) azt nem szabad elfelejteni, hogy SZIM sosem lesz blockbuster játék ha lesz SZIM mód, zsír :), ha nem, akkor marad idén a Forza 4
hát kíváncsi leszek. menübõl nem láttunk még képeket, és szvsz azért lehet szektor idõ is azért. ha meg tényleg a GT5 és a FM 3-4 ellen mennek akkor nem tehetik meg, hogy ilyen alap dolgok kimaradjanak, az autó beállításokat is idevéve. Nyilván az EA-nek kurva mindegy, mi ellen mennek, egyszerûen nekik az eladott páldányszám a fontos, viszont a fejlesztõk gondolom szeretnék a lehetõ leginkább a szimulátorok felé terelni a fejlesztést és a programot, hisz a multjukból adódik mit is szeretnek csinálni. Nyilván egyiküket sem nagyon izgatja az, hogy totál arcade fizikát csinálnak, aztán azt eladják szép köntösben, mert hát az ilyen munka nem más, mint grafikus meló igazából. :)
Szerintem a fejlesztõk komolyan gondolják a GT5-ös párhuzamot. Miért ne terelhetnék el szim, vagy vezetési szimuláció irányába, ha úgy is hozzák az eladásban évente azt a pár milliót? :)
Ennek ellenére marha mérges leszek ha csalódnom kell. El is küldöm õket a fenébe az tuti... nah mindegy, mák, hogy jön GTR3 és a rf2.
Szerintem amúgy a GTR3 tarolni fog, szvsz nagyon nagyon szép grafikával fog érkezni, nagyon jó játékmenüvel, összetettséggel. Nyilván gõzerõvel ezen dolgoznak. Kiváncsi vagyok azt a saját grafikus motort meddig használják, tényleg saját lesz-e, illetve ezután megveszik-e a gmotor3-at.. :)
Ez a program elsosorban(nagyon valoszinu), nem a tizedekrol es a szazadokrol fog szolni, nem a konstans korok elereserol, es nem is a setup alapos piszkalasarol, hanem egyszeruen az eletbenmaradasrol a palyan, minden eszkozt igenybeveve;)
hát ha nem lesznek szektor idõk, akkor az egyébként lehet vevõs játékból, még warezre sem futja tõlem... testreszabható futamokról és igazi GT bajnokságból nem is beszélve.
Ajaj hát lehet, hogy a fizikája JOBB lesz, mint az Shift1-nek, de ez alapján SZIM nem lesz az biztos kb 90-100 km/h-ról csúszik ki 2x és mind2x azonnal megáll, mint a szög korlátpuszi vagy sóderágy csuszi nélkül
értem én. :D de ez vakduma. :) jó marketing hárítás. idén lesz sisak nézet meg minden hóbelebanc, egy idõ után az autós játéknál nem lehet tovább élményt fokozni. (pl Shift 1-ben nem volt esõ, itt lesz, + éjszakai cucc is), jövõre ezek már nem lesznek újdonságok. amivel lehetne élményt fokozni az egy überjó FFB, és a fizika mégjobbá tétele, de ezek szvsz nem elsõdlegesen az EA-nek. a grafika pár éven belül teljesen fotó-realisztikus lesz, így azon sem lehet majd sokat dobni, szóval az EA kidobhatja a nem a számokra megyünk rá PR szöveget :D
Megmondták, hogy nem a számokra mennek, mint a Gran Turismo, hanem az élményre.
kiváncsi leszek amúgy a shift milyen utat választ. jó lenne egyre több és jobb pálya, nem pedig évente ugyanazokat, vagy mindig lecserélgetni a régieket egy újabb helyszínre.
pl örülnék neki, ha kétévente jelenne meg a gamma, vagy három, de cserébe a pálya és autószám nõne. így pl két év múlva jöhetne 10 totál új pálya, a régieket meg addig felújítják. aztán megint pár év múlva megint 10-15 új pálya, idõvel annyi lenne, hogy csak nah, és mind frankó minõségben ugye. kocsikkal meg ugyanez.
de sajnos nem ez lesz a trend szerintem.
jaja, jogos. nem emlékeztem rá. de igen benne van a jobbakban, ezért kellene már végre a horizontálist is jól megcsinálni, mert ami itt és sok más helyen van, az a fizika meghazudtolása.
úúúúgy híjjjják look-to-apex a legtöbb említésre méltó autós gammában benne van ;) és hasznos, meeee be is szexuálna, ha a valóságban is csak az autó orrával megegyezõ irányba forogna a fejünk
jaja. viszont eza jobbra, balra fordulás közbeni fej fordulás már a gtr2-ben (soksok éves) s jól meg volt csinálva. amit meg kellene csinálni végre, az ez:
Itt majdnem minden úgy megy mint a valóságban. Shiftben meg rFactorban meg minden más szimben a kocsi fixen áll, hozzá igazodik a felszín a horizont. Itt viszont a kocsit nagyon jól nézzétek meg a kanyarokban. felfekszik az ivre, az emelkedõre, és / (<-"igy") áll. (ferdén áll.)
itt még jobban érzékelni.
el nem tudjátok képezelni milyen fantasztikus így vezetni. kiváncsi leszek mikor lesz már ilyen más szimekben is...
Na hát igen, nekem is mindig ez a bajom. Egy monitoron ugye nagyon kicsi a látótér és nem sok játékban van megoldva, hogy kanyarodáskor a látótér is úgy forduljon, ahogy kell.
amúgy ne vicceljünk, ez nem gombnyomásra jobbra balra nézés. és nem kameramozgatás, hanem beépitett dolog. ha pl. jobbra tekerek a kormányt arra néz egy kicsit a pilóta. ennyi. és sokkal jobb mint a gombnyomogatós, mert valódibbnak hat az egész, mint az, hogy X gombra, elfordul a fejed fixen, azonnal egy 45-70 fokot. :)
hát jah, kicsit zavaró, de ez vagy valami ilyesmi a reális. (iracingben van ez a legjobban megoldva egy külön plugin-nal), de szóval a való életben is jobbra vagy balra nézel automatikusan amikor kanyarodsz nem elõre bambulsz :)
mondjuk az azért szvsz durva, hogy nem is olyan soká megjelenés, és ingame videót (még képet sem olyan sokat) promóztak... pedig lenne mirõl, pályák, esõ, éjjel, törésmodell, grafika, játékmenü. sisaknézet...
Én akkor tolnám sokat a SHIFT 2-õt, az rFactor 2 mellett, ha testreszabható futamok lennének, kerékcserékkel, ha nem csak a napszakot, hanem a pontos kezdési idõpontot is meg lehetne adni, ha végig lehetne eigy tolni egy szezont rögtön akármilyen járgánnyal, mert engem ez a karrieresdi nagyon nem érdekel, ez nem kihívás, egyszeri játékost ez lehet elszórakoztatja, de nem engem az tuti. Kellene még egy valamire való telemetria, használható menürendszer, normális autóbeállitások, gumikopás, és reális fizika, még jobb FBB, sokkal jobb kormánykezelés azonnal... Szal lenne min javitani, ezek nagyrészét vagy mindet azonban valószinû, hogy csak az rFactor2-ben kapom meg...
Veszélyben a drága anyaföld! Katonáink a fronton erõ felett harcolnak, sáros lövészárkaikban az utolsó rohamra készen várnak! Az amerikai, cseh-szlovák, német, spanyol hadsereg vészesen közeledik állásainkhoz. Szükségünk van Rád is! Az EA/DICE által meghirdetett - az év Battlefield oldala szavazást jelenleg a magyar közösségi oldal vezeti. Segítségül hívunk az utolsó rohamra: Szavazz Te is a Battlefield.hu oldalra!
"2010 FIA GT1 World Championship & GT3 European Championship és több más bajnokság"
vmi toca féle[karrier mód] shiftet eltudnék fogadni, nfswo féle matricázással [persze több alap matricával], gtr2 fizikával legalább.. fel is kerülne a GTR2 és a Shiftem mellé a polcra.. :D
ha minden jol megy az Nfs.hu-n nemsokára rengeteg friss hir lesz és rendszeres frissítés. ugyhogy nyugi, jó kis oldal lesz! Shift2-õs élõ közvetítésekkel, bajnokságokkal egyéb nyalánkságokkal stb-kel!
az a baj, ezekkel a hungary-s oldalakkal, hogy a dizájn akkora egy rakás nagy nulla az összes aloldalukon, hogy hihetetlen, áttekinthetetlen, semmi felhasználóbarát felület, undorító foshalmaz. (és igen csinálgatok én is weblapokat, de ilyen fost tuti nem adnék ki a kezembõl mint ami ott van...) az NFS.hu ehhez képest egy meseszép oldal, szépen átgondolva. majdcsak beindul.