" Az elsõ sajtóközlemény szerint a Dragon Age 2-ben egy Hawke nevû nincstelen számûzöttet alakítunk, akibõl kalandjai során a Dragon Age univerzum legjelentõsebb karaktere válik. A történések ezúttal Ferelden egy teljesen más szegletében játszódnak majd, ahol természetesen minden döntésünk hatással lesz majd a továbbiakra és magára a végkifejletre. A történet a játékbeli idõvel számolva egy évtizedet ölel majd át. A harcrendszer is teljes átalakításon ment keresztül, ezért a harcok minden kaszt számára (mágus, tolvaj, harcos) még dinamikusabbá válik. A Dragon Age 2 dramaturgiája egy új szintre lép majd a még jobb, filmszerû átvezetõkkel, amikre a jobb grafika és az új grafikus stílus teszi fel a koronát. A Dragon Age 2 megjelenése 2011. márciusában várható " - GS
Uj grafikus stilus vajon mit jelent, ha cellt akkor szivás...
Jajj, úgysem lesz cell shader nem kell fofni.
Szerintem részecskeeffektekre gyúrnak.
Én se hiszem, bár amilyen szinten ezt is lebutitják még az se lehetetlen.
A több eredet storyt és több választható fajt el lehet felejteni mert csak egy nevesitett emberel lehetsz igy csak egy bevezetö lesz.
A harcrendszert ugyszintén hazavágják mivel az idiotáknak tul bonyolult volt. Az egész olyan mintha a ME-t akarnák átültetni ebbe az univerzumba ott is komolyabnak indult aztán shooter lett belöle.
Várható volt túl szép lett volna ha nem változtatnak rajta negativ irányban de most olyan világban élünk ahol a vizfejü hülyegyerekek diktálnak és minden játék egyre egyszerübb és egyszerübb lesz.
Azért a hivatalos forumon már kapnak tölünk rendesen a biowarés arcok de félek töle nem sok látszata lesz...
Én is veled értek egyet! Meg is mondták a fejlesztõk, hogy harcrendszer adott (max új skillek, új animációk, új miegymás lesz hozzáadva szerintem), azt is mondták, hogy a grafikus motor is adott, így arra már túl sok hangsúlyt nem kell fektetni (felturbózás, grafika polírozása várható volt).
Mindezek alapján még jobban tudnak koncentrálni a történetre, a még szerteágazóbb háttér kidolgozására.
Nekem dettó ugyanez jutott eszembe, hogy ez a sztoriból közétett részlet, nekem arra utal, hogy olyan lesz a játék története, mint a Mass Effect 2-é.
Mész a világban és gyûjtöd a támogatókat, amikor meg megvagy mész lenyomni a fõgenyót (most így leírva az Origins-nek is ez a sztorija nagyon, de nagyon dióhéjban)
Egyébként meg nem arról volt szó, hogy a harcrendszerhez és grafikához nem nagyon nyúlnak (kisebb változások max) és a sztorira koncentrálnak?
Fix karakter indítása? Pedig az Origins egyik nagy feature-je, hogy több eredettörténetet nyomhattál le a különbözõ fajú karakterekkel?
REmélem nem butul le, olyan szintre ez is, mint a Mass Effect 2 az 1-hez képest (amit szeretek, de a 2-ben a loot rendszer, valamint a különösebben érdekfeszítõ sztori hiánya eléggé gáz)
Amúgy, ha nem lehet nõi fõkarit indítani, akkor bekaphatttyyák! Nem nromálisak, hogy egyre butítják a cuccost, mígnem elérik az elenvék szintet.
Szerintem az amirõl te beszélsz, az már a Star Dragon Wars Age játék lenne :-D
A történet valami ilyesmi lenne.
Off:
Amiben a Grey Jedi Warden, Luck FereldenWalker megtudja, hogy Darth Darkspawn MorriganVader az õ apja, az anyja meg a OldBrood MotherPadmé, aki Luck születésekor leesett a szülõágyról és megvakult (Ettõl kezdve csak Esmeraldának becézték és a droid hadsereg összegyûjtött neki 8832 db droid kislábujjat, hogy ki tudják fizetni a robotszem kialakítást és beültetést) . Ezt megtudván a Grey Jedi Warden egy hangos sikoly kiséretében és egy storm of the century segítségével levágja a saját lábait és a bal fülét, majd egy mély szakadékba veti magát. Ahol a maradványait a DarkCloneSpawnok, jó ízûen elfogyasztják némi sütés és fûszerezés után tört krumplival.(Na asszem mára kikreatívkodtam magam XD)
Miért lenne az? Ki van rá írva, hogy 18 év felett csak kiskorú felügyelete mellett megtekinthetõ? Nincs, akkor meg nem tök mindegy.
Én azt mondom senki ne tagadja meg a gyermeki énjét. Neked tetszik a Klónok háborúja azzal nincs baj, én meg, ha nézi a keresztfiam a Tom és Jerry-t, még én is leülök megnézni vele, mert még a mai napig kellemes emlékeket ébreszt bennem és jókat vigyorgok rajta (egyébként akik sokan szidják a mai meséket, egyszer ülljenek le kritikus szemmel Tom és Jerry-t nézni: ennél szadistább mese nem sok van: Bowlinggolyó fejre, áramütés, lapáttal fejbecsapás stb.)
Legutóbb bedobtam a kiscsávónak a dvd lejátszóba az Így neveld a sárkányodat és még én is leragadtam olyan jó lett az a mese. Végig is néztem és kifejezetten kellemes kis produktum. Pedig én is már a 26. évemet taposom...
A kérdés csak az ha nem a darkspawnok ellen harcolunk akkor mi ellen megy a zuzás tiz éven keresztül remélem nem ennyi idö mig összeszedünk egy csapatot...mert az ismerös lenne...
Évek óta errõl szól a dolog. Nem csak az RPG hanem minden téren, minnél szebb, látványosabb grafika, az hogy milyen a játék.. az másodrendû. Ez van 21. század. :)
Igen ebben igazad van de, amig minden játék minden gépen szarul nézet ki addig nem azzal kezdödött egy játék hír hogy a grafikát kezdjék el elemezni.. hogy ép a játék milyen lesz az teljessen másodrendû
gondolok mosto lyan techdemora mint mondjuk az Assassins Creed 1
azert dragon age 1 es neverwinter nights 2+elso kieg nem votl olyan rossz szerintem, persze nem egy baldur's gate seria, de nem csak a grafikarol szoltak.
Ez meleg...
1. Hawke will be a voiced character. Ennek örülök, az elsõ részben sokszor elég hülyén éreztem magam :D
2. Nem érdekel annyira, nõi karival sosem nyomtam semmit. 3. A tag nem Morrigan fia [ :/ ], viszont lotheringi (az egyhez tuti csinálnak egy DLC-t, ami odateszi a kocsmába egy asztalhoz :D). 4. Ennek nem nagyon tudok örülni.. 5. Ennek sem nagyon. Egy RPG-ben szeretem az epikusságot. Hogy nekünk kell megmenteni a világot/univerzumot/stb.
Mindenesetre még így is nagyon várom. DA:O ütött mindent. MINDENT.
Az még hagyján, de Mass Effect szerû "dialógus kerék" lesz benne. Többség nagyban tapsol neki, mert utálnak olvasni... Hát igen, RPG lite, pedig a régi szép idõkben Planescape: Tormenttel játszva volt úgy, hogy napokig egy szörnyet se kellett megölni, csak mászkálni és beszélgetni és még úgy se lehetett letenni, mert olyan izgalmas volt.
Na, az elõfizetõk korábban megkapták a Game Informer július 19.-re esedékes példányát amiben van 10 oldalas exkluzív összefoglaló, ha fennlesz beszkennelve majd csemegézhetünk belõle.
Én szeretek játékokban olvasgatni, de szerintem az ME féle dialógus-kerék tök jó. :D
-Game will use imported save from Dragon Age: Origins [Print magazine]
VS.
-Flemeth will appear [Print magazine]
:O
PC combat largely unchanged, console combat changed to better suit the controller [Print magazine] - kiváló :)
Amiket olvastam abbol ugy erzem hogy kicsit "popularisabb" lesz a masodik resz, talan elmegy egy Assassin creed-es iranyban, kevesbe lesz hardcore rpg. Mondjuk en nem banom. Viszont a grafikara rafer a javitas. A parbeszedek, a karakterek eddig is gyonyoruek voltak, de a kornyezetre, a fizika teljes hianyara, a "terkepen utazas"-ra szerintem rafer a modernizalas. Es sajnos ezt egy 2009 -es csucskaterogias jatekrol kell irni 2010-ben.
Ez csak azért rejtély mert mint kiderült a DA:O lett a Bioware legsikeresebb játéka, akkor miért vesznek ki fontos rpg elemeket ? én birom a ME frencsájszt de a Dragon Age sokkal komolyabb az old school stilushoz hasonlito játékmenetét kár lebutitani, gondolom az izometrikus nézetre is keresztet vethetünk...
Azért én várnék még mielõtt készpénznek venném azt, amit BioWare állít. Mass Effect 2ben azt ígérték, hogy bányákat nyithatunk majd ami termeli nekünk a nyersanyagot, erre mi lett belõle?
pedig Mass Effect-et érdemes nõi karival végigzúzni, ég és föld a különbség a két nem között. konkrétan Jennifer Hale (nõi Shepard) egy tapasztalt, remek hanggal és szinkronszínészi képességekkel megáldott nõszemély, Mark Meer (férfi Shepard) pedig szerintem egy hangszintetizátor, de legjobb esetben is egy tehetségtelen pojáca
tudom, eszem ágában sincs senkire ráerõltetni a véleményemet :) BioWare fórumokat meg nem olvasok, szóval ebbõl kimaradtam, Mark Meer iránti ellenszenvet nálam csak a hallásom váltotta ki :)
Na, hosszú trollkodás után az összeesküvéseket gyártó csapat rájött, hogy a változásokat a Dragon Age és a Mass Effect rajongóbázisa közötti rés betömési szándéka igazolja marketing szempontból.
Szerintem a két rajongói bázis majdnem ugyanaz, de nem én ülök a EA/BioWare marketing osztályánál.
Nem végleg öltük meg Flemethet az elsõ részben, ha egyáltalán így tettünk, Morrigan világossá tette, hogy csak idõ kérdése, amíg új testet szerez magának. Neki viszont éppen idõre volt szüksége.
A ME árbeszédrendszerének átvétele alkalmából pedig kiteszek egy fekete zászlót. Egyelõre nagyon elvették a kedvem további BioWare termékek vásárlásától.
Arról volt szó, hogy Hawke Ostagarból való elmenekülésére is fény derül, valószínûleg nem hagyják ki a ziccert, és játszható is lesz ez a rész, akár a csata elõzményei is más szemszögbõl. Ebben az esetben már eleve ott is találkozhatnánk Flemethtel, akár az Origins-beli karakterünk elõtt is.
Te egyébként a szenvedõ fél alatt mire gondoltál? Számomra még nem világos, hogy Hawke és a korábbi karakterünk hogy kötõdik majd össze. A Mass Effect 2-bõl kiindulva kapunk tõle egy emailt :)
" Game will use imported save from Dragon Age: Origins" - de mégis minek mikor nem vihetjük tovább a karinkat ? Morrigan létezö vagy nem létezö isten gyereke miatt esetleg.
Persze a ME2-ben jó poén volt olyan NPC-kel találkozni akiknek az elsö részben segitetünk igy ismerösként taliztunk, de itt Hawkenak lövése se lesz hogy DA:O-ban kinek milyen küldit csináltam.
Hogy egy másik szemszögbõl élhessük át a történteket.
BioWare jolly jokere most az, hogy "azért távolítottuk el xyz játékelemet mert akadályozta a készítõket egy még jobban magával ragadóbb moziszerû történet elmesélésében".
Kijön hivatalosan is a Game Informer akkor majd megtudunk többet, ezek a médiaszerzõdések az exkluzív összefoglalókkal elmehetnének a...
BioWare írói legalább a fórumokon válaszolgatnak, mert sok dolguk nincs már.
A következõket tudtuk meg a párbeszéd rendszerrõl: A szöveg mellett lesz egy "hangtónus" jelzõ is, ami mutatni fogja, hogy az a párbeszédopció kérlelõ/fenyegetõ/közömbös stb. akar-e majd lenni.
Hawke személyisége nem lesz adott, mint mondjuk Commander Shepardé, de még nem árulhatják el, hogy ezt hogy is akarják elérni. Én egy The Witcher megoldásban reménykedek, ahol lesz egy naplóbejegyzés arról, hogy mit gondol a karakter magáról.
Hm, hát érdekes dolgok lesznek itt.
Nevesített fõhõs aki beszél: Ennek örülök, utálom a játékokban a néma leventéket de nagyon. DA-ban a legepikusabb jeleneteknél is néha csak állt a hõsöm egyhelyben és némán. Vicces volt.
Csak ember lehet: Ez már kevésbé jó hír, bár még belefér. Valamit valamiért ugye. DA-ban fõleg elf karakteriem voltak, hát akkor most lesz sok emberem. :) Testreszabható lesz úgyis, lehet nõ meg férfi szóval nagy baj nincs azért.
Új párbeszédrendszer: Nekem tetszett a Mass Effect rendszere, meg logikus, hogy ha a hõsünk úgyis elmondja amit választunk akkor felesleges az egész választ végigolvasni. Hangtónus jelzõt nem igazán értem minek, ME-ben azért a lehetõségek végigolvasásából is lehetett tudni hogy akkor most Shep milyen stílusban fog reagálni.
Új harcrendszer: Na ez már neccesebb, nem igazán értem minek változtatni azon ami tökéletesen mûködött. Ha hasonlóan taktikus megközelítés marad mint az egyben akkor felõlem jöhet. De ha real time klikkelõfesztivált csinálnak belõle (gyk. konzolosítják) akkor ideges leszek.
Úgy tünik ez egy fantasy mass effect lesz a dragon age világban. Akár jó is lehet, de a hardcore rpg vonaltól biztos hogy el kell köszönni. OFF: Nekem a mass effect 2 nagyon bejött egyébként.