Így van, de nem emlékszem konkrétumokra, régen kezdtem a játékot, nem tudom nekem mennyi idõ volt a 15. szintet elérni, ezért nem akartam túlozni a pár órával, a 2 napot úgy értettem, hogy annyi alatt biztosan el lehet érni.
A varázsló stratégiáját az a mottó fejezi ki legjobban, hogy "legjobb védekezés a támadás".
Neked az kell, hogy a célod legyen, hogy minél hamarabb lõdd szét az ellenfelet. Ne fecséreld a pontjaidat erõre, és ügyességre.
Kitartásra kell adni valamennyit, de a fejlesztés gazdaságtalanabb (2-es szintszorzó) mint az értelem növelésével elért sebzés. A szerencse stat érdekes kérdés. Itt már több a szubjektív álláspont ami leginkább tapasztalatra épül, ki mire esküszik. A növelését javaslom, de ne menjen a fõ stat rovására! Ebbõl a szempontból hasznos lehet inkább egy erõs epic tárgy, akár fegyver akár gyémánt vagy gyûrû ami önmagában ad több száz szerencsepontot, a többi tárgyakkal pedig húzd az értelmet és a kitartást.
Hasznosak a 3 statra adó epicek is, kiegyensúlyozott értékeket lehet vele összeállítani. Ha egyszerre 2 statot adó tárgyat veszel/találsz akkor a taktika az, hogy összeadva az értékeket megnézed mennyi együtt, mivel a kitartást és az értelmet úgyis növelned kell, 2-3 ilyen tárgy magas összértékével magasabb statisztikát kapsz, mint ha lenne 2-3 külön csupán egy statot adó tárgyat kisebb számszaki értékösszeggel.
A nehézség ebben az esetben azzal van amikor cseréled az egyiket, mert könnyen felborul az egyensúly. Matematikailag magasabb összértéked lesz, de eloszlásban más, sok HP-t lehet így egy új "konfig"-gal veszíteni, ami hirtelenjében gyengébbé tesz, persze sebzésben és magasabb értelem statban pedig megtérül. Visszafelé még kellemetlenebb: egy 2 statos tárgyat cserélsz egy magasabb értékû 1 statosra ami csak HP-t ad (több összpontértékben), így matematikailag fejlõdsz, viszont az elõzõ összeállításhoz képest gyengül a támadásod és a sebzésed. Ez kazamatákba való vissza-visszatéréskor látványosan hátrányos.
A fent leírtak leginkább harcosnál adnak kiegyenlített mûködõ módszert, varázslónál sajnos számszakilag megegyezõ értéknövekmény eltérõen térül meg a sebzésben és az életerõben, köszönhetõen a kitartás pontok alacsony szintszorzója miatti csekély HP növekménynek. Matematikailag modellezve ezek a tények.
Röviden és konyhanyelven: Értelmet növeld ahogy csak tudod! Kitartást tartsd elfogadható szinten! Ha van lehetõség, növeld a szerencsét (fõként tárgyakkal) mert a kritikálok varázsló esetében olyan monumentális sebzésekkel járnak, hogy sokszor kihúz a bajból! (itt említeném meg, hogy a szerencse értéke varázslónál térül meg a legjobban, a kaszt magas alapsebzés értéke miatt) (egyszerû szorzással belátható)
Végül: Erõ és ügyesség: nem kell növelni, nem gazdaságos. Ami marad nálad pénz és nem tudod elkölteni költsd el ezekre kényszerbõl vagy passzióból.. Egy kasztidegen tulajdonság növelésére alapozni a védelmet badarság, mivel az ellenkaszt ellenstatja nagyobb mértékben nõ az idõvel mint amit tartani tudsz a Te karaktereddel, nyílik az olló, egyre kevesebb védelmet nyújt...
Az elején igen, de nem is kell erõltetni. Az elsõ 10 szintet pár nap alatt lazán lezavarod. Teljesen más lesz a játék. 10-20-as szintû tanonc karakterrel ne is nagyon akarj epic cuccot...
nézem a dicsõség csarnokába azokat, akik velem 1 szinten vannak, és mindnek ilyen zaza varázspálcája meg ilyesmik vannak. Ezek honnan szereznek? Se boltból, se küldetésbõl nem lehet ilyet szerezni. hogy csinálják?
Akkor nem lõttem mellé, hogy a felderítõ szakmát választottam
A sisak, póló, kesztyû, cipõ, öv páncélpontokat adnak. Az italok mellett tudod mehnézni hány pondog van és ha ráviszed az egeret akkor kiírja, hogy hány százalékkal üt kisebbet a másik. A max: Mágusoknál 10% Felderítõknél 25% Harcosoknál 50% A kitartás fejlesztése életerõ pontokat ad. Az örök élet ital 25%-ot ad az életerõdhöz. A képlet a következõ: Harcosoknál: Kitartás*5*(szint+1) Mágus: Kitartás*2*(szint+1) Felderítõ: Kitartás*4*(szint+1)
nem arra koncentrálok. Csak morcosqtya mondta, hogy kevés hp és nincs kitérés. És találkoztam arénába egy mágussal, akit épp h le tudtam gyõzni. És megnéztem statját, és a védekezése volt nagyon sok. de lényegtelen:) majd belejöövk idõvel:). Ilyenekbe hamar bele szoktam.
ha a védekezésre koncentrálsz akkor a varázsló mégsem volt jó döntés....hiszen egy full offenzív kaszt....
köszi :). Én varázslót választottam, és már értem miért ilyen gyors. Arénába kb 2 lövés akárki, de látom ez nem lesz sokáig így:). Varázslót hogyan lehet úgy erõsíteni, hogy mittomén... mondjuk sok legyen a védekezésem, és nehezen üssenek rám nagyot vagy hasonló, szóval h ne 2-4 ütés legyek:)
S1-en harcossal, s3-mon mágussal, s4-en felderítõvel vagyok. Mindegyik céhemnél 100% fölöttiek a bónuszok. Harcosomat gombáztam legjobban. Nekem a harcos jön be legjobban. Az elején tényleg nagyon nehéz, fõleg a kaziölés. A 2. kazi boss kiirtása csak 71-es szinten sikerült. A csaták valóban hosszúak, de én mindig a kihagyásra nyomok. Felderítõket nem hívok ki az arénában, a DCS-ben megnézem, hogy van-e nálam gyengébb mágus/harcos és azokat ütöm. Most már nagyon jól megy a kaziirtás. Tegnap lettem 116-os, egy kaziszörny kinyírásával.
1-30. szintig lealáznak a varázslók. 30-80. szintig kiegyenlítõdik némileg. 90-100 felett a szintkülönbségbõl adódó elõnyök (az ellenfél javára) érdekesen alakulnak.. a varázslók nem jelentenek akkora veszélyt mint a játék elején, viszont az ellenséges felderítõk egyre erõsebbek. Magas szinteken egyértelmûen felderítõ a veszélyes. Öreg rókákkal (S1-es veteránok) értekezve is azt a választ kaptam, hogy a játék magasabb szintjein is (és egyre inkább) a felderítõ a nyerõ. Ebben persze szerepet kap az is mennyire okosan fejleszted, mennyit gombázol, szerencséd van-e az epic tárgyakkal.. és milyen céhbe kerülsz. Mindezek együttesen befolyásolják az elérhetõ sikereidet egyazon kasztú játékosokhoz viszonyítva.
Mágussal gyorsak a harcok, mivel sem védeni nem tud sem õt védeni nem lehet, emellett nagyot sebez és kevés a HP, ergo gyorsak a csaták, 2-4 lövés.
Harcossal ha harcos vagy felderítõ ellen mész gyötrelmesen hosszú csihi-puhi lehet az eredmény.
Felderítõ esetén (máguson kívül) bármi ellen harcolsz lassú a harc a kitérések miatt.
Két felderítõ csatája végtelenül unalmas, nyugodtan kimehetsz kávézni, de legjobb ha 3 napi hidegélelem nélkül nem is ülsz le játszani.. :)
amúgy ti mit ajánlanátok? varázsló vagy az a harcos vagy melyik a legjobb szerintetek?
Már, már 7-es szintû vagyok
Nyilvánvalóan logikus döntés.
Innentõl kezdve két dolog dönt annak kapcsán, hogy gombázik-e az ember vagy nem:
1. Mennyi pénze van (pontosabban bevételeihez képest relative milyen kiadást jelent a gombára költött sms (vagy utalás))
2. Elvbõl kiad-e rá pénzt vagy ingyen szeretné játszani a játékot
Egy döntés vagy elv miatt sem lehet valakit elítélni, az élet is mérlegeléseken alapul, ahol egyik serpenyõben mindig a befektetett energia/erõforrás fekszik, a másikban pedig a nyert "haszon". Ez lehet szórakozás, pénz vagy erkölcsi nyereség.
A közgazdaságtanban használt határhaszon elve alapján munkálkodva pedig minden létezõ dologra vagy meghozott döntésre kiszámítható az optimális befektetési kvantitás. Persze ez csak a szigorúan racionális döntésminta, matematikai szemmel.. az ember nem így viselkedik, hanem elmegy sörözni ha jól esik... :))
Amúgy én tartogattam az elsõ 25 gombámat. Amikor swok gyûlt össze vettem belõle griffet. Azóta sem tudok leszokni a griffrõl, így hát gombát veszek. :D
Alapból 15 darabbal indulsz. Regisztráció után az authentikáció (megerõsítés e-mailben) révén kapsz még 10-et. Ez valójában alapvetõen a játék kezdetét jelenti, bele van kalkulálva a készítõk által, ne bónuszként tekintsetek rá.. Mindenki elküldi a levelet a 10 gomba miatt (és elhiszi, hogy ez egy ajándékba kapott plusz). Célja és értelme marketingfogás ügyes alkalmazott pszichológiával. A 25-bõl megveszed a sárkányt (amire még aranyat is ad) így érzed a gyors fejlõdést, "rászoksz" az 50%-os hátasra, ami ezek után gombába (nagyrészt pénzes sms-be) kerül, vagyis megy nekik a biznisz...
Ez a lényege.
Az elsõ szinten indított karakter 25 gombáját tárgyakra, kalandvágyra vagy boltpörgetésre elkölteni logikátlan és badar lépés. Csak sárkány.
Köszi a tippet morcosqtya! Akkor mindenesetre regisztrálok világ 3-ra. Vath néven játszok.
Üdv!
S1.: régi szerver, túlnõtte magát, sok inaktív hulladék karakter, és mivel a legrégebbi, az élboly elérhetetlenül magas szintû. Nem regisztrálnék oda friss karakterrel.
S2: nem ismerem, így "objektív" véleményt nem tudok mondani, de az is régebbi.
S3: elég friss, tavaly õszi szerver, gyûlik itt is az inaktív karakter, de még van esély "felnõni".
S4: legfrissebb szerver, de a társaság egy része hagy némi kívánnivalót maga után... tele lett vérpistikékkel akik a gyors felnövekvés reményében próbálnak szerencsét, kaotikus céhalapítások, stb. Tény, hogy mivel az utóbbin (friss indulás miatt) vannak a legkevésbé magas szintû karakterek, relative nagyobb eséllyel kerülsz be a top 100-ba, fõleg ha gombázol.. Viszont ha szempont az is, hogy milyen társaságban akarod a céhes életet élni akkor a helyedben óvatos lennék az S4-el. Én az S2 / S3-at javasolnám.
Fenti véleményem kapcsán fenntartom, hogy szabad vélemény amivel senkit nem kívántam megbántani, a leírtak nem MINDEN tagra vonatkoznak, akinek nem inge ne vegye magára! Trendeket vázoltam. Ha gondolod megfogadod, ha nem nem.
Sziasztok! Egy hirdetésben akadtam rá erre a játékra. Fórumokat keressgélve erre találtam. Annyi lenne a kérdésem, melyik világra regisztráljak, a négy közül?
bencebence... Hogy lehetsz ennyire hülye? nem tûnik fel?Pont Ápr.1-én...
Még jó,hogy ki van írva a céhünkbe,hogy minimum 50-es szinttõl lehet hozzánk csatlakozni.17-es a lelkem:(
Köszi, végre válaszolt valaki.Gombázni nem gombázok ezerrel csak a griff legyen meg.A szintlépés viszont fontos a a céhen belüli presztizs miatt.Na majd kitalálom mi az optimális.Még egyszer kösz.
Nem Kiadó, csak Kiado! :D
25%, hogy epic esik 25%, hogy sima cucc és 50%, hogy arany. Ha gombázól ezerrel, akkor daráld a katakombákat, mert gyorsan lépsz szintet. Ha nem költesz gombára, akkor érdemes megvárni, amíg pont egyenlõ szintû leszel a szörnnyel, mert akkor dob erõs cuccot. Ha pl. te 150 vagy, a szörny meg 160, akkor csak 150 eset fog dobni. Viszont ha te 145, a boss meg csak 140 akkor meg csak 140 eset.
Kiadó a karakter.Bocs, nem bírtam ki.Viszont te talán meg tudnád mondani ilyen magas szinttel, hogy érdemes várni a kaziban amíg hasonló szintû leszek mint az ellen vagy tök mindegy, akkor is random dobja a cuccukat a játék.
Ez az eladó a karakterem "X gomba van nála" dolog elöljáróban ellenõrizhetetlen így csak a másik fél feltételezett becsületességére alapozottan lehet döntést hozni.. jóhiszemûen. Vagy egy screenshot megoldást hozhat.. amennyiben nem ért a másik fél kifejezetten a photoshophoz.
S2-n Eladó karim neve: robbhood 67 gomba de + 14 gomba van rajta akit érdekel írjon itt vagy shakeson...
Na jó ez már komolytalan lesz így s2.Egy mentségem van most szólt a céhvezetõ, hogy keressek embert én meg már:
Bocs, s4
A MAGUS céhben van egy hely kiadó, nagy elvárásaink nincsenek csak némi pénz fejlõdésre és aktív játék.Ha valaki belépne írjon nekem:narim Életkor a cspatban 12 és 35 között mozog, nem igazán számít csak szeresse az ember a szerepjátékot.(még ha ez nem is az
Mert kell tudni az eredeti mailcímet is, hogy megváltoztasd. Amíg azt nem cserélte, jelszóemlékeztetõt kérhetsz akármikor.
Meg fogja kapni, nekem hamarabb volt nyitva a hetes mint a hatos.. :) A végén rendezõdik minden. Már nem kapok soha több kulcsot sajnos.. :((( (nyitva van mindegyik)
Hali! Olyan gondom lenne, hogy bnõm karaktere 79-es szintû, viszont még nem talált kulcsot a 6-os kazamatához (vagy csak elkerülte a figyelmét), lehetséges-e ,hogy már nem is adja be a bolt ezután? Köszi!
Vagy szétkalapálja a céhlapot, az erõdöt... szóval veszélyes..