Építs egy erõdöt, tornázzátok fel a bónuszokat, legyenek benne 50 szint fölötti karakterek, gyûjtsetek össze 105ezer aranyat, s mehettek kacsára vadászni.
- Céhes kazamatához minimum 50es céhvezetõ, vagy tisztségviselõ az alapfeltétel. - Nem érdemes idõ elõtt nekiveselkedni, elõbb a bónuszokat érdemes minél magasabbra fejleszteni (ebben akaratlanul besegít, hogy jelentõs összeget kell befizetni a támadásért).
Céhes kazamata nem kezdõ karaktereknek, gyenge céheknek való szórakozás, a sárga kacsa csak egy az 50bõl, s olyan céh nem létezik, amelyik már mind az 50 kazamatán túl van (magyar szerveren 16-17 céhes kazamatánál tart az elit, s gondolom nálatok nem 150es karakterek ténykednek)
80. szintû vagyok, soha nem volt csak arany-ért 25%-os ital.. :((
Ma jött még 1, csak aranyba kerülõ 25%-os élet ital
Csinál egy új karaktert, ültesd be az erõdbe, vigyázzon a konyhára, ti meg menjetek át egy aktívabb céhbe, s bármikor vissza tudtok térni, ha az új erõdben nem tetszik valami.
Szerencsére nálam megvan az aktivitás, de tapasztalatból mondom, S1en a miénkhez hasonló céhek már nem vonzóak, és heteken keresztül küzdöttem azért, hogy 8-10 tagnál több legyen. Az emberkék szeretnek oda menni, ahol tömeget látnak, amikor elértük a 14-15fõs létszámot, kisebb csoda történet: jelentkeztek alacsony szintû karakterek, hogy beveszem-e õket. Neked egy kétszemélyes erõdöt feltornázni nagyon nehéz lesz, gondolt át a fönti javaslatot.
5. kazamatáig van megnyitva. 6. még zárva van, kulcs eddig nem volt.. 78-as szintû vagyok, 70-tõl lehetne kapnom a 6-os kulcsot (kellett volna). Elképzelhetõ olyan bug, hogy nem ad egyáltalán kulcsot, így a továbbiakban egyetlen kazamatát sem tudok majd megnyitni??
ááááhh nemtudom lenyomni az elsõ kazi 4. szörnyét a vámpírt!
Egekig érõ szerencsével is lehet pofára esni
hm ezt nem is tudtam:
"Ha szükséged van gombára, akkor csinálj sok kis küldetést. Nyolc százalékod van küldetésenként, hogy gombát is kapsz (ha lovagolsz, ez ötre csökken)."
Mágusok se mindenhatóak, kár ezen vitázni Úgy, ahogy a mágus támadása kivédhetetlen, a mágus minden körben sebzõdik, bármilyen kaszttal áll szemben. Nekem is a mágus a kedvenc, de az túlzás, hogy lazán átgyalogol íjászon, harcoson. Ebben a játékban a harcost legnehezebb tápolni, de abból is lehet erõs, jó karaktert faragni, amelyiknek mágustól sem kell rettegni.
viszont pl. a felderítõ a high critsebzéssel+szerencsével három lövésbõl kicsinálja a mágust az alacsony HP miatt.
a berserk pedig olyan magas hp-val rendelkezik, hogy az alacsonyabb sebzést bõven kikompenzálja a mágus és a közte lévõ sebzéskülönbség
A különbség az hogy a mágus védhetetlen sebzés képessége mindig hasznos. Míg a harcos extrája semmit sem ér mágusok ellen Ahogy a felderítõ kitérése sem használ a mágus támadása ellen.
Mindig az olyan képesség a jobb amely a legkevésbé szituáció függõ,minél szituáció függõbb annál haszontalanabb.
Ebbõl a szempontból a mágus op mert általában véve mindenki ellen van esélye. A harcost mindenképpen fogja ideesíteni hogy a felderítõ mindig kitér,és a magas páncélján nevetnek a mágusok A felderítõ meg csodálkozik hogy a kitérése miért nem ér semmit a mágusok ellen.
A mágus viszont akkor szorulhat megcsak ha ellenfelének magas az értelme.De amúgy minden szituációban a legjobb
nem op, max annyiban hogy a mágus mindig betalál, nem lehet elõle kitérni. Viszont, a mágus fegyók szórása relatíve nagy, legalább egyharmadnyi a maxsebzésnek (pl. 60k esetén 40-60k a sebzés). Az életet is nagyon szûkösen tudja csak fejleszteni, ez a legnagyobb gyengesége, az én 79-es mágusomnak van 120k hp-ja összvissz, ezt kell egyensúlyozni a minél nagyobb sebzéssel, ami önmagában még nem garancia a magas sebzésre, csak ha megfelelõ szerencse is kíséri, amit felhúzni a mágusnál szintén rohadt nehéz.