én is be akartam nézni a 6. kazamatába, ott a szörny, nyomom a támadást erre kiírja, hogy nincs elég gombád (35 db volt). Elõtte 1 órája nem kazamatáztam, tehát nem a szokásos 1 gomba díjas volt. Bug.
Szerintem igazi világtalan nyomorult aki ilyenekre elkölt több 10ezer forintot, ráadásul úgy hogy csak az eladó becsületén múlik, hogy visszalopja-e a karaktert vagy sem.
#1514: legtöbb fórumon bõdületes marhaságokat írnak :) #1520: a zöld csík a szintnél nekem általában el van tûnve
uhh, nem nyomtam, de volt már korábban egyszer, ha legközelebb lesz esküszöm lövök egyet. Csodálom, hogy másnak nem volt ilyen. Ami még elõfordul, hogy nem jelenik meg az xp csíkban a zöld sáv, helyette üres.
elvileg már mindenkinek látnia kéne a gombot, de ezek szerint csak a lvl 50es vezetõ indíthatja 105ezer arany az elsõ szint, és olyan mint a céhes harc és az vesz részt benne, aki ráklikkel. 50 szintje van
Egyébként én nem lelnék nagy örömet abban ha pénzért vennék egy kész karaktert, amit nem én menedzseltem a kezdetektõl, nem én találtam ki a nevét, a "személyiségét" (ha lehet ilyenrõl beszélni, vagy inkább csak "hangulatát") nem én léptem meg vele a szinteket, nem voltam ott amikor az elsõ mágikus fegyver esett, stb...
A másik oldala meg az, hogy nem is adnék érte ennyi pénzt. Az hogy néha elküldök egy 500 Ft-os sms-t arra a hónapra 18 gombáért, az nem katasztrófa.
Ha az megvan akkor megjelenik céhen belül egy új opció? Nem valami 125ezer arany kell a megnyitásához? Egyenként kell bemenni, vagy hogy megy ez? Hány szintje van?
a céhes kazamatához télleg lvl 50esnek kell lennie a céhvezetõnek?
höhõ, õ nem venne, õ "venne vagy cserélne", magyarúl vagy ad egy lopott karaktert azért cserébe amit adsz neki, vagy nem adna cserébe lóf@szt sem ismerõs fajzat, egy "bizonyos játékban" hemzsegnek az ilyen gyíkok
Meg kell csinálni 10 kazamataszintet minimum. :DDD Persze 104-esként nekimenve a 135-ös monsztáknak. Szénnétápolva. Majd az elnyert aranyat befektetni, tárgyakat eladni, jókat megtartani, TP-vel fejlõdni, amúgy is csinálni küldiket. Kell sok spéci ital is persze és jó build. Sok gomba is belemegy a sok támadásba, de istenneki.
Nem foglalkozom a szerencsével, nem nyomok rá különösebben, de azért az fura mikor 3x egymás után beadja, egy gyenge mágusnak, akinek alig van szerencséje, nekem miért nem ad be ilyeneket ? Nálam általában utolsó ütésnél beadja, és kb annyit érek el vele hogy -3-4ezerbe ütöm az ellentfelet
Semmit nem oszt, nem szoroz a szerencse. Minkor majdnem 50%-on álltam, akkor 12 mágiámból egy sem volt krit, mikor 13%-on van, simán 3-4 ütésbõl jön egy krit minimum. Ennyi. Nem lehet a szerencsére hagyatkozni, mert bullshit.
hát ez a játék nem ismeri a pofátlanság határát, olvasom az üzenetet, hogy este lecsapott valaki, nézem a harcot, erre ratyi mágusnak 3x egymásután beadta a criticalt. Ráadásul a szerencséje fel se volt nyomva.
Passzív céhet tudok esetleg ajánlani, ha érdekel. Passzív azt jelenti, hogy magam vagyunk benne négyen egyedül (Elyhaan, Waandorey, Rosslan, Waranus), nem gombázunk, egyedül céhharcokba sem vágtam bele. Ami pluszt tud adni jelenleg a céh, egy magányos harcosnak: +40% arany, +34% tapasztalat
egyszerûen nem tudom mi van a gépemmel. Minden bejelentkezés 5 percig tart, belép, de a hátterekre alig tölti be az elemeket, karlapot, céhet, kereskedõket, csak a háttér van, aztán nagyon lassan perceken keresztül bejönnek a tárgyak képei. Harcnál (ha oda eljutok) az ellenség képe lassan jelenik meg, az életcsíkja se nagyon.
Amit kipróbáltam: reboot Ffox reboot sütik törlése temporary internet files mappa üres adobe flash player legújabb verziója van fent FF legfrisebb verziója van fent Java frissítve sütiket elfogad 3. féltõl (de privát böngészési módban indul automatikusan - nem hinném h ez a baj)
Valakinek valami ötlet? F5 nem segít oldal újrabetöltése gomb nem segít, lassú marad. Nem akarok ezzel így szenvedni, de nem akarom abbahagyni a játékot emiatt..
Ven ebben valami, de azért még sem. lvl 19-es vagyok és még véletlenül sem vernek be a szintem körüli más kasztbeliek, kb ugyanannyi harcos, felderítõ, és mágus ver el. Ha harcos vagy, nyilván sok mágus és kevés harcos fog lecsapni ha csak erõre és kitartásra gyúrsz.
US serveren elsõ 15ben 8harcos van és az elsõ hely is egy harcosé :D
Hát nem tudom,Az 1-es és 2-es szerveren az elsõ 15-ben van legalább 5 harcos.De az is lehet,hogy azért nincs több,mert úgy gondolkoztak mint te és inkább hanyagolták a harcos kasztot:) Hozzáteszem van igazság abban amit mondasz.
De engem kifejezetten idegesít a felderítõ karakter,az a rengeteg kitéréstõl agybajt kapok.Soha nem játszanék vele.
Ezt a játékot piszkosul elcseszték (kasztok balansz-a szar lett). Nézd meg a dicsõség csarnokát!
1.: elsõ 20 helyen szinte csak mágus és felderítõ van.. nem hiába.
2. nézzünk meg egy magas szintû harcost. bármelyiket néztem eddig, hulladék fegyvereik vannak (relatíve) a mágusokhoz és a felderítõkhöz képest. A HP-juk pedig max 3x akkora mint a másik két kasztnak, azzal meg szarra sem megy ha lõ rajta a mágus 300K HP-t... õ meg sebez 20ezret...
Így nem is értem miért akar még harcos maradni aki már az 90-es szinten... látva a többieket, megalázó. Sajnos az elején nem tudtam ezt...
De lehetne igazságosabb a játék, ha legalább olyan epic közelharci fegyverek is lennének benne mint amilyen értékû botok vannak pl.. Na én olyan kardot vagy csatabárdot még egyetlen harcosnál se láttam ami felvenné a versenyt vagy legalább megközelítené azokat a varázsbotokat.
Én elhiszem, hogy aki a szabályrendszert kidolgozta az gyerekkora óta baromi nagy mágus akart lenni, a Merlinen meg Gandalfon nõtt fel, de egy bármirevaló RPG-ben is a szabályrendszer azon bukik a legjobban ha a kasztok nem kiegyensúlyozottak. lásd anno a M.Á.G.U.S. szerepjátékban volt pár ultra táp kaszt az elsõ kiadásban (elsõ körben megvettem anno) mint az Arel pap, meg pár kiegészítõ alkaszt.. amiket késõbb úgy tudom le is kellett szabályozni utólagosan kiadott szabályrendszer változtatással, vagy úgy kellett a KM-nek "kidumálnia" magát a kalandban, ha a játékos túl erõs volt...
Amire ugye lehetõséget ad az ÖSSZES szerepjáték szabályrendszere, amit pl a AD&D, D&D kalandmester handsbook-okban is ecsetelnek: végsõ soron a KM feladata az is hogy az alapszabályokon túl esetleges háziszabályok bevezetésével hozza meg az egyensúlyt a játékban, ha szükség van rá. Az viszont régen rossz, ha egy játékban az alapvetõ kasztrendszeri egyensúly nincs meg... itt nincs KM aki korrigáljon, és gyanítom nem is fognak új epic fegyvereket berakni... (még az se lenne elég, mivel a mágusok "lövése" ellen gyakorlatilag nincs védelem)..
Erre nem hiszem, hogy más nem jött volna még rá...