Én csak XP-re megyek és jól el vagyok ^^ Bár már 80 arany körül van egy értelem, szal a városõrség sem fedez mindent :/
Tökmind1, mindig meg lehet kicsit állni, ha az ember nagyon elõrelszaladt/félrefejlesztett és sokat melózni városõrként, meg tolni a pénzes küldiket. Én is néha megállok erõsödni, néha meg elõrerohanok, ahogy épp jólesik. HA a klánnak pénz kell, akkor meg azt. Csak hétvégén 350 arany körül fizettem be a nagy anyagi semmibõl indulva a klánba, ami 16-18 között nem is olyan rossz. De kellett a píz a klénfejlesztésekre (mások még nálam is sokkal többet toltak be, igaz hosszabb idõ alatt).
Ha hetekig csak tápolsz az sem baj, nem hajt a tatár. Ez csak egy játék.
Kíváncsi lennék egy olyan elfejlesztett karakter mint amit te ajánlasz meddig jutna érdemben. Szvsz 20-30 között már köze nem lenne mind pvpben mind pedig kazában.
Hali! Van kiadó hely Ethernal céhnél xp 50%, pénz 44% de estére már sztem 46 lesz.
Pedig komám warriorral 60/40%ba Erõ/Kitartás kell többi levan szarva. Szerencsét lehet tolni még , ha nem találnál uniq cuccot hozzá, hogy legalább 20% krit legyen meg, de 30 nem árt.
Így van, nem1x akadok össze olyan harcossal akinek magasabb az értelme, mint az én mágusomnak. Jah és az életereje meg 5-10szerese. Így alig tudok belesebezni, de életereje is annyi mint a geci. Szarügy.
Átgondoltan kell felépíteni a statokat. Ne nyomj minden pontot az erõre és állóképességre, mert az bukó. Fontosak, nagyon is, de sokan csak ezekre hajtanak, és annak csúnya taknyolás a vége. Intelligencia, ügyesség, ezek a látszatnál fontosabb tulajdonságok, szépen lehet velük ellensúlyozni a mágusok varázserejét és elkerülgetni a tolvajok lövedékeit. Tizedik szint környékétõl, ha kiegyensúlyozod a pontokat, tulajdonságokat, akkor öt csatából hármat bizton nyersz az említett kasztok ellen is. Az elején még túlzottan erõsnek tûnnek, de emiatt ne írd le a játékot, ki van ez találva. Az, hogy így vagy úgy, de kiegyensúlyozatlan lesz, tény. De minden játékban így van, ahol vannak kasztok. Minél hamarabb kezdesz el tudatosan építkezni, annál hamarabb tudod megpofozni õket.
A téged érõ sebzésbõl már lejött a páncél aktuális értéke által biztosított százalékos védelem (aminek amx érték 50% harcosnál de ehhez jól fel kell pakolni a harcost vérttel). Szóval amit látsz becsúszni az már a módosított érték lesz.
A harcos nem a kezdeti játékban erõs. Ott egyértelmûen a varázsló dominál mert már nagyon korán pofátlanul magas sebzésre tesz szert amit a másik két brigád elég nehezen hoz majd szintre.
A felderítõ azért tér ki könnyedén mert magas az ügyessége és mellette van ereje is amibõl a harcosok elleni védelme számolódik. Ha megnöveled te is jó magasra az ügyességét a harcosodnak akkor te is lazán hárítgatod (merthogy harcos így védekezik a lövések ellen) a lövéseiket.
Az esélytelenség meg az esetek tulnyomó többségében a rossz fejlõdésre vezethetõ vissza. Az aréna nem feltétlenül a legjobb hely ennek tesztelésére mert nagyon sok múlik még a felszerelés okos összeválogatásán is.
Az tagadhatatlan tény, hogy a varázslók valami eszméletlen könnyen tudnak darálni az alacsonyabb 1-40-ig szinteken (arénákban, máshol ezután is ugyanolyan jók de arénákban már könnyebb lesz megfogni õket). Utána a másik két kaszt ráerõsít ezen a téren (már magasabb szintû karakterek statjait nézegetve ez tünt fel nekem). De ha nem arénázgatsz túl sokat akkor úgyis mindegy a dolog.
Amennyiben ezzel nem tudsz megbékélni úgy indíts új karaktert.
Mivel a SF fórumba külön kell regelni ezért itt sírok:D:D:D Nos szerintem ez egy k*rv@ unfair játék..harcost indítottam, de csak szenvedés az egész
-50% elnyelést ad elméletileg a páncél..hát nem látszik... -felderítõk a normál csapásaim 100% elõl kitérnek(na jó csak 2X fordult elõ, általában csak 90%-a elõl:P) -A játék szerintem piszkosul leszarja ha vkinek 40% -vagy 15%esélye van a kritikusra -Harcossal esélytelen vagyok a másik kettõ ellen, még ha azok 3 szinttel kisebbek is mint én
szóval ennyi volt
Na igen.Most vertem meg a lejjebb említett szörnyet és kettõt nyomtam erõre a harc elõtt.Szóval lehet maradok at eddigi taktikámnál:)
Hülyeség, lvl 54 nél mágusként csak értelemre raktam meg kitartásra és egy keveset szerencsére, még az életem feléig se jutnak az átlag szörnyek a kalandok során, tök felesleges a többit fejleszteni szentem.
Ha csak 2 legfontosabbra + szerencsére teszel akkor a késõbbiekben a kazamaták dögjei de a normál kalandok közbeni szörnyek is komoly problémává fognak válni. Egy 30-as szintû, 400+-os ügyesség vagy értelem alapú támadásokkal (lövés és varázslat) támadó dög úgy átlagban egy találatával 3-6000 közötti pofonokat fog osztani és hiába lesz 30-40K HP-d ha egyszer ezt pár ütésbõl lekapkodja (fõleg a 10000+-os kritikusaival). Növelni kell mindenképpen az egyéb tulajdonságokat is, még ha nem is olyan mértékben mint a legfontosabbakat. Nagyjából olyan 2,5:1 arány az amivel még szinten tudod tartani magad. Tehát minden 5 pont után amit fejlesztesz a fõbb tulajdonságokon, fejlessz 2 pontnyit a fennmaradókon is. Ha összesen 15 pontot fejlõdtél a 3 fõ tulajdonságodban akkor 3-3 pontnyit (összesen 6 pontot) fejlõdj a fennmaradó kettõnél is. Így nem fogod vissza komolyan a kasztod erõsségeinek fejlesztését de nem maradsz le reménytelenül az egyéb értékek terén sem.
Ha nagyon nem megy, növeld meg az értelem tulajdonságodat mert az véd az értelem alapú támadásoktól (márpediglen a kérdéses dög így támad). Akár tartsál erre külön tárgyakat, vegyél egy napos löttyöket. De például az a spéci, +25% életerõs pia is segíthet ahogy a magas szerencse is.
Ha meg túl nagy a karaktered és a dög között a szintkülönbség akkor fejlõdj még, gyûjts pénzt és fejlesszed belõle magad.
Arra azért kiváncsi lennék,hogy aki harcos,az elsõ kazamatában a 6. szörnyet,hogy a túróba tudta megverni? Majdnem 21ezer az életerõm 278 az erõm és esélyem sincs:(
LF Céh! lvl13-as hobby ork warrior :)
Akkor remélem nem fogsz meglepõdni meg fröcsögõ arccal anyázni, amikor kitiltást kapsz multi miatt ugye?
Shiwo ezt rátok is vonatkozik... ne legyél meglepõdve, ha kitiltást kaptok...
Még ugyan nem jutottam el hozzá, de ahogy emelkedik az alatta lévõk szintje nagyjából oda saccoltam én is a dögöt.
Az elsõ kazamatából eddig a 8. dögnél, a woodoo mesternél vagyok, a másodikban meg a csontvázharcosnál. Mindkettõ 30-as szint környéki rohadék és eszméletlen jól bírják a verést (ami nem lenne nagy baj ha nem osztanának akkora pofonokat a 400 fölötti fõ tulajdonságaikkal).
amiért inkább seggbe rughatnak, hogy asszonypajtás is beregelt mindkét szerverre (a saját emíljével) és az 1ik szerveren 1 guildban vagyunk (azt speciel nem szabadna elvileg...)
a szabályzatban az szerepel, hogy 1 embernek szerverenként 1 karija lehet..én ezt úgy értelmeztem, hogy belehet regelni 1 emílrõl mind a két szerverre..én legalábbis úgy csináltam
kérdés: az us szervereken mikor van váltás ? este regeltem be oda (olyan 9-10 körül), nem rémlik, hogy akkor milyen ruciban volt Shakes + Fidget a boltban, de most éppen még nappali ruházatban vannak, és még nem ment vissza 100-ra a kalandvágy
Nyugi, minden kazamata fokozat 10-es szintjén 100%-os eséllyel dob valami jó cuccot a legyûrt ellenfél. A többi esetben vagy dob vagy nem.
Én is levertem 7 ellenfelet a nagy büdös semmit kaptam, aztán a következõ kettõ meg dobott 1-1 jó cuccot (nem egetverõen jók de azért jól jöttek). Ráadásul minél magasabb szintû vagy mikor megtörténik a jó cucc megszerzése, annál nagyobbak lesznek a kapott bonuszok is, szóval nem baj ha sokára jön a cucc, megvan annak is az elõnye.
érdekes, hogy a külföldi (us, uk) szerverek picit különböznek a magyartól ...és itt nem csak a nyelvrõl van szó.. például a magyarban questelés közben nem lehet gombáért skippelni az idõt, vagy például a magyarban nem írja ki a városi õrségnél, hogy mikor lesz vége a munkádnak, csak azt, hogy hány óda van hátra, míg a külföldiekben kiírja
én már 10 boss-t kiírtottam 2 kazamatában és eddig semmi nem esett , qrvajóvagyok ígyis , de azért ez elkeserítõ ...
Ugyanarra a 3ra ad tulajdonságot nekem, azért olyan :p
Honnan tudod nekem milyen kesztyum van? :D Btw a masodik kata 2.szintjen esett a mostani: A karhozat puha bolyhos kesztyuje Pancel 49 Minden tulajdonsag +20
Nem panaszkodhatom,hetekig nem jott semmi hasznalhato most meg rogton ketto is.
amúgy szerintetek megérné megvenni a következõ wandot mágusnak ?
Sebzés 40-60 (~50) Értelem +18 Erõ +18 16 arany 6 ezüst és 4 gomba az ára
ami most van: 28-72 (~50) Kitartás +28
tehát átlag sebzésem maradna, csak gondolom kisebb szórással kérdés, hogy a +18 értelemmel vagy a +28 kitartással érek többet..tom, értelembõl sebez, de nem árt a hp sem
akkor játssz a Tibia nevû mmo-val...grafikailag nem egy hûde, viszont nincs limit
Így lvl 89 környékén kezd kicsit uncsi lenni a game... :D
1-2 nappal az indulás után regisztráltam szerintem, de az biztos, hogy az után amikor újraindították a servert és mindenki 0-ról kezdte. De persze gombát is vettem, anélkül nem menne ilyen gyorsan, meg olyan céh-ben vagyok, ahol +100% xp van :)
Meg varázsló max. 10% sebzésfelfogást kaphat max. páncélzatból, míg a harcos akár 50%-ot is és a harcos használhat pajzsot, ami szintén 50%-ig mehet hárításban. Nomeg 5*-ös szintszorzó van a HP-ján, míg a varinak csak 2*-es. Az a murva!
Ott van a játék saját fóruma és benne kismillió topic ahol a "melyik jobb" és a "hogyan fejlesszem" kérdéseidre választ kapsz.
Egyébként meg nincs olyan hogy melyik jobb. A harcos sok HP-val van megáldva de cserébe kezdetben gyér a sebzése, ami idõvel feljavul. A varázsló nagyon kevés HP-val indul de mocskos erõs a sebzések terén és ez nagyjából így is marad, csupán idõvel a másik két kaszt tagjai felfejlõdnek hozzá sebzésben, ugyanakkor a varázsló is gyúrhat HP-ra ha arra költi a pénzét. A harmadik csoport meg majd igazán a magasabb szinteken lendül be és egyenlíti ki a másik két kasztot (harcosnál kevesebb a HP-ja de talán egy kicsit jobban sebez, varázslónál szívósabb de sokkal szarabbul sebez).
Mindenkinél van 1 fõ tulajdonság amire gyúrni kell mert az adja a sebzést, emellé még a HP növelésre kell rámenni esetleg némi szerencse sem árt a még nagyobb sebzések elõsegítése végett. A fennmaradó két tulajdonság némi védelmet biztosít a másik két kaszt támadásaival szemben (esélyt nyújt elkerülni azok sebzését).
Így lvl 50 környékén kezd kicsit uncsi lenni a game... :D
nincs vmi karakterbuild leírás?:D illetve mágus vagy harcos jobb? mert jó lenne a játék így elsõ ránézésre de sehol semmi hogy mit hogy érdemes addig meg nem regizek..
én még csak 14es vagyok :D most találtam 12esen 1 jobb fegyvert bár ez se valami jó... ügyesség van rajta :D
most a harcosommal én is fegyver után kajtatok nem sok sikerrel..
meg betámadott egy klán nélküli 25. szintû csóka..hogy miért volt jó neki...
4 napja folyamatosan csak jobb fegyó után nézegetem a fegyver boltot, pár gombát el is pazaroltam a keresésre erre küldibõl jött 1 ... semmire se jó a bolt :D csak a varázsbolt az italok miatt :D:D
hát ja, de ha a szinteden vannak a klán tagjai is akkor mondjuk 15 betámad abból 3-4et tuti vissza versz :D nem rossz az :D betámadnak, hogy majd jajj de jól járnak és van nálad mondjuk 50 ezüst amibõl úgy se szereznek meg sokat + még az övéjüket is elveszed :D:D
azt esetleg nem tudjátok véletlenül, hogy a pajzzsal való hárításnál csak a pajzs %-os értéke számít, vagy figyelembe vesz-e valamilyen fõértéket ?
Én az olyan klánokon csóválom csak szánakozvást a fejem, akik leírják a klánleírásban, hogy MINDEN a tagjaikat ért sérelmet, vagy támadást AZONNAL megtorolnak vaze! Érted, aréna sorsol, te tisztességes párbajban gyõzöl (és ott nem látod mit írnak a tetves klánjukhoz, meg ki nem szarná le amúgyis, van vagy d1000 klán), ezek meg jönnek hõzöngeni, meg csapatostól betámadni, avagy most mégis mit akarnak?! Durván gázos az ilyesmi szvsz. Bár legalább utána nem fogsz unatkozni, ha belekötsz véletlen az ilyenekbe! :DDD