" A kiadó végre hivatalosan is lerántotta a leplet a 38 Studios új, nyitott világú fantasy szerepjátékáról, amely korábban a Project Mercury néven volt ismert. Kingdoms of Amalur: Reckoning varázslatos és titokzatos világát a híres bestseller író, hazánkban is népszerû Drizzt Do'Urden sötételf-trilógiával népszerûvé vált R.A. Salvatore teremtette meg, S dacára annak, hogy open-world játékkal van dolgunk, az összefüggõ történeti szálon kívül, a mellékküldetések témája sem lesz sablonos.
"A Reckoning megalkotására embereink hihetetlenül tehetséges és kreatív szakértelmére támaszkodhatunk a különbözõ területeken, jól kiegészítik egymást." - mondta Jen MacLean a 38 Studios vezérigazgatója. "Örömmel vettük az akadályt, hogy létrehozzuk a nyitott-világú RPG-k legjobbját, az iparág legprofibb fejlesztõi segítségével."
Az elhangzottak alapján igazi AAA kategóriás szerepjáték van kilátásban, amely tényleg térdre kényszerítheti a mára filmszerûségre törekvõ és fix fõhõssel megáldott RPG-et. Szükség van arra, hogy a játékos belefeledkezhessen karakterével a világba, bárhova ellátogathat, megoldja a kisebb-nagyobb problémákat, elmélázik, együtt él a kontinenssel. A Kingdoms of Amalur: Reckoning brigádja ehhez tökéletesnek ígérkezik, elvégre Ken Rolston szárnyai alatt készül, aki a The Elder Scrolls 3: Morrowind és a The Elder Scrolls 4: Oblivion vezetõ tervezõje volt. Úgy érzem ennél sokatmondóbb referencia nem is kell.
Az EA új szerepjátékából származó képekre és videókra még várnunk kell, a cucc megjelenése egyébként 2011 õszén esedékes. " - GK
Remélem ez nem ilyen felülnézetes szar lesz, és nem kell egyszerre hatvan embert irányítani benne. Hagyjuk már meg a Diablónak azt a nézetet, azóta úgy se tudott senki olyan játékot csinálni, ami élvezhetõ lett volna abban a nézetben. Megint sok sok hype, ígérgetés, kíváncsi vagyok mi lesz ebbõl (semmi)
Elég gáz:( Sajnos az igénytelen ázsiai játékok sikerén felbuzdulva csak szart készít már mindenki. Talán a Blizzard kivételével, bár most éppen a WoW is romokban hever...
Ez a trailer akkor is gusztustalanul színvonaltalan. Ronda grafika, borzalmas mozgások, idétlenül kinézõ karakterek, szar zene, gyakorlatilag minden rossz benne. Ettõl függetlenül maga a játék még akármilyen lehet, de egy ennyire agyatlan, ordítóan "csak legyünk túl rajta" alapon összetákolt ajánló nem jót sejtet.
Ez csak egy cinematik trailer ugy is kell nézni a gameplayhez semmi köze.
Én csak a készitök miatt vagyok bizakodó. Salvatore, Gemmel melett a kedvenc fantasy iróm. Rolston gyenge játékot még nem csinált. Mcfarlen meg a Kravens last hunt óta kedvenc nálam.
Egyébként tudom, hogy ezek ilyen szent tehenek, de az Oblivion és az a lengyel farkasos csoda is dögunalmas volt. Fel nem tudom fogni, mitõl lettek sikerjátékok, amikor szinte bármely európai típusú mmorpg-ben különb sztorline-ok vannak. Elvileg egy offline rpg-nek pont ezen a téren kéne messze lemosnia az mmo-kat.. És mielõtt ráfogná valaki a fordításra, stb. mindegyiket angolul játszottam végig, a sztorit nem átugorva, minden szart elolvasva. Egy Stalvan, vagy Defias Brotherhood questchain a WoWban magában nagyobb élmény volt, mint azzal fehér hajú lengyel kurvapecérrel végigszenvedni az unalmasabbnál unalmasabb pályákat. Nekem egy látványos, modern grafikával biztosan nem tudnak elsózni egy újabb offline rpg-t, kidolgozott, minden ízében érdekes sztori, változatos/kihívást jelentõ játékmenet nélkül szimpla idõpocsékolás az egész, aminél még akár egy bugyuta film is jobb választás.
Witcher nagy csalódás volt. Az idézõjelek közti részt valamiért nem engedi elküldeni az sg, kb. fél órája akartam pont említeni.
"Egyébként tudom, hogy ezek ilyen szent tehenek, de az Oblivion és az a lengyel farkasos csoda is dögunalmas volt. Fel nem tudom fogni, mitõl lettek sikerjátékok, amikor szinte bármely európai típusú mmorpg-ben különb sztorline-ok vannak.
Elvileg egy offline rpg-nek pont ezen a téren kéne messze lemosnia az mmo-kat.. És mielõtt ráfogná valaki a fordításra, stb. mindegyiket angolul játszottam végig, a sztorit nem átugorva, minden szart elolvasva. Egy Stalvan, vagy Defias Brotherhood questchain a WoWban magában nagyobb élmény volt, mint azzal fehér hajú lengyel kurvapecérrel végigszenvedni az unalmasabbnál unalmasabb pályákat.
Nekem egy látványos, modern grafikával biztosan nem tudnak elsózni egy újabb offline rpg-t, kidolgozott, minden ízében érdekes sztori, változatos/kihívást jelentõ játékmenet nélkül szimpla idõpocsékolás az egész."
Írok valamit az aljára is, mert ez a szar megint duplikált üzenetnek fogja érzékelni.
A Stalker elsõ része viszont nagyon nagy telitalálat volt. Nem szeretem az FPS-eket, de amíg játszottam vele inkább éreztem magam egy történetben, egy másik világban, mint a legtöbb rpg alatt. Pedig tulajdonképpen csak pár átkötõ elem volt, ami sztorinak nevezhetõ lenne.
Nem igazán értem, hogy mi volt a baj a trailerrel, és hogy te ez alapján hogy a fenébe tudtál BÁRMIT leszûrni a játékról. Azt értem, hogy Blizzard az Isten és WoW az õ prófétája, de akkor is...elfogultan és minden alapot nélkülözve kritizálz valamit, amirõl még semmit nem tudni. Tény, hogy Blizzard jobb videókat csinál, de ha az alapján kezdtem volna wowozni, akkor telepítés után uninstallálom.
Nagyon jónak tûnik! Ami engem igazán megfogott az az ellenfél mögé lopakodás után kivitelezhetõ ellenféltípusonként eltérõ kivégzõ mozdulatok! Harcrendszer, Grafika, Fejlesztési lehetõségek, Ellenfelek elsõ látásra szupernek tûnnek. Eddigi videók közül ez az egyik legmeggyõzõbb!
Összességében a játék kicsit a Fable-re emlékeztet, de jó értelemben!
Kingdoms of Amalur: Reckoning - 22-Minute Walkthrough.
Kingdoms of Amalur: Reckoning GC 11: Expectations & Focus Interview.
Rolston nagy dumás...
Jöhetnének már az új generációs konzolok, mert ez a grafika már nekem kicsit kevés. Vagy adják ki PC-re normális textúrákkal. Tetszik a játék, de lehetne szebb.
Bocsi, megnéztem, jön PC-re is.
Kingdoms of Amalur: Reckoning "A Hero's Guide to Amalur" Video.
Ez egy sötét hangulatú Fable. Egy kibõvített, színesebb, szagosabb Fable baromi sok lehetõséggel (személyes kedvenceim a kivégzések és a lopakodos killek), így nem is hagy más lehetõséget a játék... Megjelenéskor meg fogom venni, ha lesz rá keret!
Ui.: Néhol szép a grafika, néhol csúnyácska, de ezek a sötételf karakterek nagyon szuperül néznek ki!
Kingdoms of Amalur: Reckoning "Inside Reckoning: Cinematics" Trailer.
Kingdoms of Amalur: Reckoning "A Hero's Guide to Amalur" Video Series, Part Two.
Két gameplay videó.
Lehet hogy ez a játék mutatja meg, hogy van élet a skyrim után is, de nekem kicsit csili-vili es cartoonos a grafika. Persze ez szubjektiv mert én jobban szeretem a skyrim féle realisztikus, kevésbe szines grafikát.
Kingdoms of Amalur: Reckoning "A Hero's Guide to Amalur" Video Series, Part Three.
GameSpot Plays Kingdoms of Amalur: Reckoning.
A sunnyogós kari továbbra is nagyon brutálnak tünik.
Ezt a hátulról leszúrást nagyon kedvelhetik a fejlesztök mert eddig minden videóban benne volt / mondjuk tényleg nagyon jól néz ki /
Amit hiányolok az a ijászat mert amit eddig látunk nem tünik tul hatékonynak csak kiegészitésnek ami nagyon sajnálnék.
Ez már nekem is feltünt, pedig elsõre én mindig ijászt szoktam inditani. Ez a most bemutatott stelth kari viszont nagyon tetszik lehet, hogy valami ilyesmi lesz.
Kingdoms of Amalur: Reckoning "A Hero's Guide to Amalur: Power & Mastery" Video.
Kingdoms of Amalur: Reckoning "Inside Reckoning: Combat" Trailer.
Megérkezett a játék rendszerigénye :
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: Windows XP with Service Pack 3 Windows Vista with Service Pack 2 Windows 7 with Service Pack 1
CPU: Intel Core2 Duo (or equivalent) running at 2.2GHz or greater AMD Athlon 64 X2 5000+ (or equivalent) running at 2.6GHz or greater
RAM: At least 1 GB for Windows XP At least 2 GB for Windows Vista and Windows 7
Disc Drive: CD/DVD ROM drive (required for installation only), 8x or faster CD/DVD drive
Hard Drive: At least 10.5 GB of free space
Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB or better ATI Radeon HD3650 512MB or better Supporting Pixel Shader 3.0 Minimum Resolution Supported is 1280x720
DirectX: 9.0c Compatible
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
OS: Windows XP with Service Pack 3 Windows Vista with Service Pack 2 Windows 7 with Service Pack 1
CPU: Intel Core 2 Quad (or equivalent) running at 2.4GHz or greater AMD Phenom X4 (or equivalent) running at 2.6GHz or greater
RAM: At least 3 GB for Windows XP At least 4 GB for Windows Vista and Windows 7
Disc Drive: CD/DVD ROM drive (required for installation only), 8x or faster CD/DVD drive
Hard Drive: At least 10.5 GB of free space
Video Adapter: NVIDIA GeForce GTX260 1GB RAM or better ATI Radeon HD4850 1GB RAM or better Supporting Pixel Shader 3.0
DirectX: 9.0c Compatible
Internetkapcsolat kell a regisztráciohoz.
VGA-ban jobb vagyok az ajánlottnál prociba meg gyengébb, majd kiderül ez mire lesz elég.
Február 10-án fog megjelenni, de gõzöm sincs h mi ez a játék? Érdekeljen e vagy ne. Elsõ ránézésre azt mondanám h mmo, de egyjátékos rpgnak van írva mindenhol. Most akkor mi az igazság? Van benne bármilyen multiplayer? Mert annyira mmosnak néz ki az egész, grafika, irányítás, harc, animációk, rakás craft + még 10x gyûjtögetés (gondolom).
MMO-nak szánték elõször, aztán végül singleplayer lesz belõle (MMO majd késõbb lesz a világból, feltéve, ha most jól fogy a singleplayer verzió). Tudtommal nincs benne multiplayer.
Gamespotos videóban mondták a játékidõre: Maga a fõszál 30-40 óra alatt letudható, de van emellett 6 frackió (frakciókhoz tartozó questek), 100-nál is több mellékküldetés, 5 nagyobb helyszín.
Profi játékosok/teszterek próbáltak hipergyorsan végigérni egy 100 %-os végigjátszásán a játéknak.
Ennek érdekében mindenhol rohantak, ahol lehetséges, soha nem settenkedtek, mindenkit lemészároltak minél gyorsabban a questek megoldása közben (tehát a leggyorsabb megoldást választották minden esetben), soha nem álltak meg megcsodálni a világot, elpörgették a cutsceneket, elkattintották az összes párbeszédet és easy-n játszottak a gyorsabb haladás érdekében.
Így sikerült nekik a lehetõ leggyorsabban 100 %-ra végigjátszani a játékot !!!!! 200 óra alatt !!!
Képzeljünk el egy szöszölõs, néha settenkedõs, elidõzõs, virágszedõs, táj csodálós játékost legnehezebb fokozaton nekiállni egy 100 %-os végigjátszásnak. Hány órájába fog az telni???? Nagyon, nagyon, nagyon sok content van ebben a játékban és akkor még a számtalan fejlesztési lehetõséget, iszonyat változatos karakterosztályokat, fegyvercraftingot nem is említettem.
Ez így hülyeség... ha mmonak szánták, és teljes egészében is az lett, látva a játékidõt. Akkor mindez egyedül dögunalmas lesz. Gondolom a klasszikus mmo küldetéseket használták, menj el Aból Bbe ölj meg 100abból, és szed össze 200 kavicsot. Az h ha jól fogy az sp verzió majd ugyan ebbe beletoldják a 2000 játékost támogató multit, és újra kiadják havidíjér persze, hát.. elég gyatra ötlet. Majd kiderül milyen a single mmo
Már miért következne a játékidõbõl, hogy MMO lett? Skyrim, Fallout New Vegas, Oblivion, Dragon Age Origins? Mind singleplayer játék több száz óra játékidõvel! Szó sincs singleplayer MMO-ról, nem toldanak ehhez a részhez már semmit sem.
Questekre: Nézd meg szépen a Gamespotos videót, majd rájössz, hogy tévedsz. Egy questet játszanak benne végig, melynek 4 megoldási módja van (zárat törsz, ellopod akulcsot, megölöd az õrt, kiváltod egy tárggyal a rabot). Szóval van itt kreativítás bõven. Egyébként meg már nincs új a nap alatt, nem tudnak új dolgokat questekben kitalálni, viszont a különbözõ megoldásokkal változatossá tudják tenni a meglévõket (elvileg tetteinknek hatása lesz a világra és megítélésünkre)
Elõször megíratták R.A. Salvatore-val a kerettörténetet a játékhoz( 10 000 év történelmét és a világ leírását készítette el az író).
Elõször kapásból MMO-t akartak csinálni, aztán egy huszáros vágással úgy döntöttek legyen inkább elõször egy singleplayer játék, hogy lássák mennyire jön be az új világ (ha úgy tetszik ez a játék lesz az MMO elõtörténete) a játékosoknak (ez a beetetés, csali, kontroljáték, nevezzük, aminek akarjuk... Ezen mérik le, hogy bejön-e a játék és ha bejön kissé megismertessék a játékosokkal). Ezeket mind el is mondja az egyik fejlesztõ, a Gamespotos videóban.
Gondolom a szereplése dönti el majd, hogy jön-e folytatás single formában, vagy mmo-t kezdik el kapásból nyomni (MMO tuti lesz belõle).
Az egész franchise-t egy milliárdos finanszírozza, aki több Amalur világában játszó terméket akar kiadni ( a könyvtõl kezdve a játékokig sokmindent). Mivel új franchiseról beszélünk, ezért valamivel be kell vezetni ezt az új világot. Erre találták ki ezt a SINGLEPLAYER játékot, ami elõtörténetként funkcionál majd. Ennyi a nagy MMO vagy Singleplayer félreértés magyarázata. Egyébként ezeket mind elmondják a Gamespotos videóban.