STABILITY *Fixed a potential crash bug when applying affixes and effects in certain circumstances *Fixed rare crash when turning in quest in the Undercurrents. *Put in protection against character save file corruption. Corrupted characters will not appear in the list of characters. (And thus can't cause the game to crash on load)
SKILLS *Fix for Berserker geyser proc showing up as a mappable skill. *Fix for triggering Shocking Burst and Arc Beam out of range while hitting shift that could cause chain casting. *'Resist Slow' affix fixed. *Proc affixes scale better with player level. *Berserker 'Wolf Shade' now has the (intended) 60 second cooldown applied to all ranks. *Fix for mistriggering when chaining two skills together when there is an early hit-frame. *Safety check to stop any looping skills that get stuck in the 'on' state when the character is not performing a skill. *Fixed bug with 'Poison Burst' procs (they should properly engage at more distant ranges). *Fix for potential issue when units would queue removed/unavailable skills. *Fix for having more than 100% reduction to charge decay or a negative flat charge decay.
PERFORMANCE *Made significant optimizations to particle collisions.
SYSTEMS *Fix a bug when recalculating the price on objects to make sure the calculation is based on the correct data. *Fix for bug where rapid clicks could misspend stat points. *Removed access to console commands in multiplayer games. *The game's login dialog now correctly allows passwords up to 64 characters long. *Removed display of other users' IP addresses in multiplayer games. *Removed Steam Cloud toggle in the settings file (it didn't do anything); the ability to toggle is available in the Steam client. *Removed logging for achievements to potentially reduce some FPS drops for some users.
LEVELS/SCRIPTING *Tweaks to various areas to prevent units from getting stuck. *Changed lootable rocks to be non-colliding as they could occasionally block very narrow corridors. *Fixes to some level scripting logic in the Frosted Hills. *Fixed a bug that could cause multiple Tower of the Moon entrances to appear in the world. *Implemented a few specific boss room pathing fixes.
ACHIEVEMENTS *Fixed friends list based achievements. *Spell-learning achievements now don't incorrectly trigger based on other players.
MINOR *Fixed several typos. *Improvements to journal tooltips.
Arra jöttem rá, hogy sokkal jobban tetszik ebben a játékban, hogy nem számít az animáció megkezdésekor, hogy biztosan megüt a mob, fõleg Outlanderként tetszik, hogy a lassan, de nagyokat ütõ mobokat, vagy akármelyiket ügyességgel is dodgeolni lehet
Kár h a Diabloban nem így van
Most már végigtolom így, aztán majd tolok New Game+-t vagy random generált világosat.
Jó kis videók ezek, de hát ez az angol kiejtés ami bennük van botrányos. "szummon zombiz", "identifi" stb. Azért aki egy ilyen videót csinál, legalább elõtte utánanézne a fonetikai leírásoknak, ha már "fejbõl" nem megy.
10. szint óta nem esett normális fegyver, végre esett elõbb egy unique erre a kövi mobból esett egy jobb kék. Már csak azért is az uniquet fogom használni! :D
1hit mód normal gametõl mit vársz?xD toljad eliten.. #668 ennyi idõ volt átmenni act2re, itt értékeled minden ölésed, élvezet kevés hajtépés annál több de nem rongyolsz át full acton 3 óra alatt
Hát tényleg elég rövid játék, most végeztem az Act 2-vel, 7 óra 30 perc játékidõ eddig és tényleg mindent felfedeztem és nem hagytam ki semmilyen instát=/
Torchlight II bemutató - 2. rész: Inventory és tárgyak
http://www.youtube.com/watch?v=2ILXH5kjOgA
ha jól értelmeztem valamelyik loading-screen-hintet, nem lehet.
Nem new game, hanem Load, ott kiválasztod a karaktert, és ott play. Ha ezután egy Lan játékot kreálsz, akkor ott van egy bepipálható opció, hogy újragenerálja-e a pályákat és a szörnyeket...
vannak kereskedõk, ahol lehet gamble-t tolni, avagy nem látod a cucc pontos értékeit... de azt látod, h tudod-e használni. (kis piros x a cucc sarkában) na most, mivel kardból nem nagyon látsz olyat, aminél nem csak erõ kell, és mivel engivel nekem kurvasok pontom van erõn, következtettem, hogy ha nem tudom használni, akkor rohadtul erõs lehet, és lecsaptam - gyakorlatilag 3200-ért vettem egy unique kardot
csak a búcsú lesz a könnyes, mert már van rajta 2 enchant és benne egy a két crit gemem közül
A duel mellett szól az is, hogy több socketet használhatsz,kár hogy soti párti vagyok.A glaive ha fejleszted akár ötöt is üthet.
Azt majd megsasolom. Elkezdtem már speccelni pisztolyra igazából, meg én elég execute párti vagyok ráadásul most találtam egész jó marokfegyvereket (hogy ne legyen szóismétlés) és most újra jól megy a dara, bár én ugye nem full dps-re megyek
Viszont arra rájöttem, hogy a glaive vagy mi, amit elõször kapsz az elég jó, még 1 ponttal is, mert szinteddel nõ a sebzése, igaz hogy 2 targetre hat csak, de viszonylag sokat lehet lõni belõle, mire kifogysz így AoE spellnek is elmegy
rájöttem, h gamble-nél nagyon faszán lehet következtetni néha... például ha valaminél látod az x-et, h nem tudod használni, és az illetõ kard, amik csak erõt szoktak igényelni, és a karaktered pontjainak 2/3-a erõre ment... na akkor azt megéri megvenni
Én a shotit használom mert több dögöt is sebez és mire a pisztollyal annyit sebzek, addigra odaérnek.Én hastet találtam, odaadtam a kutyusnak, erre mindig magára nyomja(persze lehet, hogy csak rá hat)A nyíl az messzebb visz mint a pisztoly?
A summonolos ágon(nem jut eszembe a neve) van aoe spell, ami shadowfiendet idéz, 2seces dot, és a passive-s summonolos spell is elég hasznos amikor lejönn 3-4 minion és darálják a mobokat. Meg ott van egy másik spell amit magadra raksz és sebzi azt aki közel jön + van x% esély arra, hogy knockbackkel.
Én is tettem mindenre szinte, kipróbálásra, mert úgysem az elsõ karakter lesz a jó, és én is azt vettem észre, hogy a Long Range Masteryn kívül nincs más, még rendes AoE képessége sincs, ami bossoknál jól jött volna.
Egyelõre 2 pisztollyal tolom, de szerintem váltok (vagy legalábbis válogatni fogom) nyílra, mert nem engedhetem túl közel a mobokat, fõleg a castereket magamhoz, mert hiába van 1300 hpm, azért 4 hitelnek csúnyán.
Mondjuk sokat segítene, ha kiesne a Heal scroll, a berserkeremnek kiesett elsõ játékomon, az nagyon sokat segített, fél percenként eltolni, kb bossokat állva tankoltam azzal a skillel
Én a glacialt nyomtam fel ameddig lehetett( jelenleg hármat pattan, jól sebez és lassítja az ellenfelet) illetve a dodge-t amíg lehetett.Kipróbáltam a mérgezõ leheletet amivel felrobbantja a hullát vagy szövetséges denevért csinál belõle de nem igazán tetszett mert kicsi a távja és csak akkor hat ha a méreg öli meg( ha közben lelõném és átváltozna az jó lenne de nekem nem úgy tûnik)Ennyi nekem egyenlõre, még a passívokra lehetne egy kis sebzésnövelést csinálni de megvagyok nélküle.Késõbb lesz egy olyan, hogy egy falat csinál indákból, ha azon én át tudok lõni akkor tuti felveszem mert nem érnek el én meg agyaggalamb lövészetet csinálok.
Szinten vet engi, de tanknak indult, 1h + shield, aztan talaltam egy agyut(wtf) onnantol ranged lettem(talaltam hozza marksman passziv spellt is). Eleinte str2/crit1/vit2 kiosztassal mentem, aztan valtottam shotgunra, onnantol par szinten maszivan crit. Lvl 15 vege fele talalkoztam az elso fagyasztos dungeon-el, akkor kicsit atoltozkodtem, felnyomtam 170re az ice armort, de igy is kell a poti. Mivel nincs shield igy paszivokbol a vedelmet raktam ki. Bulwark rank 7, aegis of fate rank 6, forcfield rank 7(ja ez nem pasziv csak vedelem ez is). Nalam a fight ugy nez ki, hogy bubi fel es agyuzok, neha kell futkosni is, hogy a mob swarm nem mukodjon, seperc alatt leverik a bubit ugy. Nagyon jo az agyunal az aoe stun, meg elkezdtem hasznalni a seizmic slamet is ugyanebbol a celbol. Kicsit konyebb haladas celjabol kiraktam a lovoldzos gun bot-ot is, egesz turheto. Valoszinuleg kirakom a healing bot-ot is majd.
Outlander-nek milyen skilleket javasoltok? Még nem költöttem semmire (lvl 15)
A lore ágon lesz egy skill azt hiszem, ami majd gyógyít, de amúgy igazad van, inni kell mint a güzü meg szaladgálni.A skillek sem túl jók eddig, az elejétõl a glacialt használom gyakorlatilag, nincs értelmesebb eddig, ami elérhetõ.De azért jó puffogtatni.
Én csak most nézem, hogy Outlandernél nem nagyon van semmi sustain spell, legalábbis 15-ig és tolni kell a hp potikat rendesen, míg a berserkernél sokkal kevesebbszer kell, mert a pék f*sza is gyógyít rajtad
Figyelmetlenség miatt eddig 2 berserkert elvesztettem, és hiába vagyok most Outlanderrel, szerintem visszatérek rá, mert az jobban tetszik
vissza az egész, respec után rá kellett ébrednem h elképesztõen fosul voltak szétdobva pointjaim, flame hammer nagyon fontos h maxon legyen. még egyszer köszönet Zomil #679-ért, btw statokat is "újra lehet osztani" resetstats paranccsal, csak az simán kinullázza - utána másik paranccsal be kell dobni megfelelõ mennyiséget, itt vannak elsõ rész konzolparancsai, ebbõl mindent ki lehet találni ha az ember ilyenekkel akar szórakozni.
healing bot ki van tolva 5-ösre, az egyértelmû volt. szintúgy heavy lifting és fire and spark, ezen kívül csak 1-1 pontok vannak hasznos dolgokra itt-ott szétszórva nálam.
btw: slavers' stockade-ban keressétek meg a suspicious bottle of lotion-t (zöld üveg, nem jelzi külön), aztán... elmebeteg easter egg
Veteran eddig elég könnyû, 27 lvlnél vagyok embermag-el. Elite az már lehet nehezebb sokkal.
Én str és vitality-ra nyomok, de leginkább str-re. Bár mondjuk én normálon tolom, majd késöbb akarom nehezebb fokozaton tolni. Szvsz megéri felhuzni a flame hammer-t, mert sztem elég jo skill, meg a passziv is nagyon jo ami növeli a 2h támadási sebességét. +healing bot nagyon hasznos érdemes arra is mindig rakni a pontot.
pár kérdés azokhoz, akik 2H engivel nyomulnak: 1) statokat hogy osztottátok? perpill én nem túl ünnepélyesen mindent rátoltam erõre, aztán most 17-es szinten kb nonstop iszom potikat, és nagy meglepetésemre egy fagyasztgatós boss 4-szer is kipurcantott - vagy ez veteran-on megszokott dolog? 2) elõbb passzívok, vagy Flame Hammer? perpill a lelkem egy ponton ücsörög még mindig, ami spammelhetõség szempontjából nem rossz dolog, de tekintve h soha nem fogy ki kb a manám, gyanítom h ennél viccesebben is lehetne
Annak mi értelme, hogy minden nehézség választható az elején? Vannak ajánlott szintek? Változnak a dropok? Az ok, hogy jobb a kihívás, de jobban is jutalmaz?
Fura számomra, hogy egyesek rögtön a legnehezebb fokozaton indulnak, mikor még nem is ismerik a játékot ...
"Unable to login to Authentication Server" Ez ismerõs valahonnan...:)
sikerült 2,5 óra alatt megunni .. hoooool van ez D3-hoz képest?! .. nem lehet egy lapon említeni a kettõt .. nem is értem miért ajnározzák ezt mindenütt .. a karakter mozgása túl gyors, zavaróan sok az effekt / tereptárgy / miegymás, átláthatatlan az egész, túl sok szemét esik (socketes szinte minden, mégsem éri meg tenni bele semmit, mert 2-3 mob múlva jön a jobb cucc.. kezdem értékelni hogy D3-ban sokkal kevesebb jobb cucc esik, ott legalább lehet neki örülni), kicsi a stared stash, kevés a használható skill, melee karakternél baszottul hiányzik a D3 féle jobb gombos skillhasználat(ami ha nincs a közelben mob, akkor nem üt, hanem fut), és még sorolhatnám. az elsõ rész jobban bejött, azzal sokáig elvoltam .. remélem hamar összedobnak valami használható modot a fanok. nálam 5/10. és akkor még nagylelkû voltam.
a console-t megtaláltam és utána?
Aki resetelni szeretné a skillpontjait: "Find the savegame folder (Documents\My Games\Runic Games\Torchlight 2\save) and edit the settings.txt. Find the line with CONSOLE :0 and change that to 1. Then when in-game, you can open the console with Insert-key and type 'resetskills' to reset your skills."
egész jo hammer esett :)
Hehe, találtam egy Lucky Coin-t - _unique_! socketable item, azaz ezt lehet a socketbe beletenni :).
Nagyon tetszik eddig a játék, bár van számomra apró "furcsasága", problémás része is.
Oké, hogy egyedi a loot, de ha lebodom a földre a cuccot, akkor sem látja senki. Multiban ismerõsökkel így elég nehézkes egymást gearelni, mivel a Diabloban már megszokott chatbe "belinkelés" sincs... Vagy minden kicsit is jónak tûnõ cuccot felolvasunk a másiknak, vagy állandóan inspect-elgetjük egymást, vagy folyton a max 6 tárgyat befogadni képes Trade-ablakba szerencsétlenkedünk.
Délelõtt linkeltem egy mic-es videót, na abban 6-os szinten pusztultam a játék elején a templomban, most 11-es szinttel vígan végigmásztam rajta. Komoly, hogy tényleg ésszerû elérni a megjelölt szintet és ugy belevágni a kalandba, mert ugy gyerekjáték végigmászni a dungeonba. Megint jó játékot alkottak, nekem nagyon tetszik. Jobb mint a Diablo 3 :D
nem használhatatlan, csupán az elite fokozat ennyire szívatós. csak nagyon lassan lehet haladni,mindig fejleszteni kell a geart, aka d3 inferno.
veterán szinten újrakezdtem és bár észrvehetõen gyengültek az ellenfelek, de teljesen élvezhetõ a játék, még mindig van benne nehézség és nincs az,hogy 10 percig kell kiteolnom egy erõsebb uniqe-ot,mert egyszerûen nem találtam jó fegyvert. szerintem ez egyáltalán nem fun, nem értem miért kellene ezt élveznem, d3-ban sem mûködött igazán.
Most mentem át zephyrbe vagy hova. Sztem ez act II. Most lvl 19 vagyok. Hol látom az aktuális damage-m? Statoknál nem láttam, és így nem tudom melyik fegyvert cseréljem le...:S