Minden rendben, mûködik a játék. Bebizonyosodott hogy a fõnököm mondása helytálló: "A használati utasítás nem a csomagolás része" Hasznosabb ha el is olvassák.
Nem fontos:) meló helyen 1600x1200-ban nézem (CRT monitor van) otthon biztos jó lesz, ott wide formátumban tudom nézni, szóval maradjon így:) jó ez:)
"szerintetek érdemes magyar adatbázist csinálni(minden hösröl,item stb) vagy nem éri meg azt a sok melót? mert ugye van egy kiforott angol lap erre." Kérdésedben furfangosan elrejtetted a választ.
ettõl függetlenül szerintem érdemes megvitatni a dolgot, mit vártok a magyar oldaltól. Lehet sorolni.
Járt már valaki úgy, mint én, vagy csak szimplán nagyon elrontottam a karakterfejlesztést?:D Veteranon tolom, Act4 közepén járok és állandóan meghalok, elfogyott minden potionom és vissza kell mennem pénzt szedni korábbi actokba:|
Mmint Act3
Ott nálad lesz a gubanc,próbálj ki más geart elsõnek (leginkább resistek ha az 300 alatt van). Az a baj ez nagyon class függõ dolog,meleevel teljesen más mint ranged karakterekkel,zéró infoval nem sokat tudunk segíteni szerintem.
Apropó, eddig azt hittem a tört verzió a ludas de most hogy eredeti van ez is hozza. A be- és átvezetõ videók alatt a hang pocsék 1 másodpercig van 1 másodpercig csend és ez így megy végig. Másnak is van ilyen jelenség?
Én Elite-en Act2 elején jártam ugyanígy:), de kis egyhelyben tápolás után tudtam tovább haladni, ez nekem így pont jó, lehet agyalni hogyan menjek, nem csak uncsi jobklikkhegyek:)
Sziasztok. Engineert kezdenék. Kéne 1-2 tanács (mindig elb... elrontom a próbálgatásokkal a skill kiosztásomat) 1h vagy 2h fegyver a jó neki? Stat ill. skill elosztás. Ki milyennel megy?
Elõre is köszi a válaszokat.
Teljesen ízlés kérdése az 1h vagy 2h.neked melyik jön be jobban, hogy ütlegel másodpercenként 100-at, vagy csak egyet de nagyot. A skillek sebzését úgyis dps-bõl számolj úgyhogy 8. stat meg asszerint kell hogy melyiket választod, (1h dex, 2h str):)
1h engi kb akkorákat csíp, mint egy szúnyog, szóval... én személy szerint hagynám. 2h ellenben nagyon vicces, csak egy baja van: közelharcos... és sajnos Torchlight 2 utálja a közelharcosokat. itt egy build olyan 50-ig (mert lesznek fame-bõl is pontjaid), healing bot-ra csak 5-t rakj szvsz az elején, ha kifogysz cuccokból amire pakolhatsz, Bulwark a haverod.
ajánlom, h gemelj/cuccolj movement speed-re, és tanulj meg nagyon, nagyon gyorsan futni - ha valakit megcsapsz Fire Hammer-el, halott, az egész kiterjesztett családjával együtt... de act 3 körül 1-2 ütés után te is az vagy, és egyszerûbb elmenekülni a csapások elõl, persze csak ha nem Down-kóros nehézségen játszol. (avagy casual/normal)
Ez egy jó f@s build, nemhiába nem nézek ilyeneket... A legnagyobb táp, a tremor kihagyva, overload is nagyon jó, az sincs benne. Blast cannon-ra meg 1 pontot kell csak rakni és bármelyik legyõzhetetlen Boss-t vagy group-t lelõdözöd a francba a képernyõ túlfelérõl egy weapon swappal:)
A forcefield meg aegis of fate az 2 féle pajzs, amivel simán túl lehet élni bármit ha ügyesen használja az ember.
Tremor? táp? ne viccelõdjünk már. Flame Hammer-rel lesújtasz, és lám, ellenfélhorda meghal... nem is tudom, mi a jobb, kis knockback, vagy egy rakás hulla...
de még ha CC-ként nézzük, Tremor akkor is szarfos Seismic Slam-hez képest - ami szintúgy felesleges.
Overload biztos vicces, de megint: Flame Hammer *megöli* a dögöket. veteranon gyakorlatilag mindent. egy, maximum két ütésbõl, még telibe sem kell találnod. minek másik közelharci AoE?
Blast Cannon-t meg köszi meghagyom cannon-os enginek, boss-ok nem kéne h közelharcossal gond legyen, tekintve h körbetáncolod õket röhögve ha nem vagy fogyatékos. ahol halhat az ember, és fog is, az sok kis dög.
Na álljcsi, itt valami nagyon nem stimmel! 47-es szinten 179 a sebzés? Meg mitõl 0 az armor? Hát így nemcsoda, hogy mindig meghalsz, és vissza kell menni potikat szerezni!
Normalon lehet leújasz a Flame Hammerrel és meghalnak, de Eliten kb. körberöhögnek és egy pofontól összeesel ezzel a builddel. Persze ha az a játékélmény hogy szupergagyi normal fokozaton, vérpistike módjára, ragyogó szemekkel sújtod a Flame Hammert, akkor hibátlan a builded valóban:)))
veteranon toltam, de direkt kipróbálgattam eliten is, ugyanúgy hullott mindenki, vajh miért btw normál felett játék késõbbi részében minden közelharcos karakter hajlamos sûrûn pusztulni, tekintve h 1k+ sebzést nem olyan egyszerû lenyelni, és embermage-el ellentétben ugyebár õk nem állnak kényelmes távolságra - össz amiket írtál, azok közül talán Forcefield-nek van valami értelme ilyen szinten túlélés szempontjából, többi igen keveset segít. de a legegyszerûbb még mindig: elfutni mielõtt az ellenfél visszaütne, amiben meg immo copter meglepõen sokat segít.
de ja, biztos mindenki vérpistike, csak te vagy a helikopter
Hát akkor jó futkosást, meg csudijó Flame Hammerezést:)én inkább az élvezetesebb játékmódot választom:)
A forcefield egyébként többezer damage-t is kibír ha felfejleszted, ha a többi kisegítõskillre is adsz akkor kiválóan lehet tankolni az engivel, és ha figyel az ember akkor nem hal le.
Tankkarival futkosni pfff...:)
biztos van, akinek a nyerõ taktika odaállni az ellenfél elé és kérni szépen h csapjon le, mert mennyivel bölcsebb dolog ugye direkt beleállni a sebzésbe, mintsem kitérni elõle (az meg végképp érdekelne 2H engi mióta tank)
és az ilyen ember vérpistikézik meg okoskodik eliterõl, agyam eldobom...
De nem csapnak le, nem érted? Ha nem arra gyúrsz hogy 1 db sebzõ skillet a csillagokig húzz sebzésben, hanem adsz más skillekre is akkor nem kell futkosni mert nem csapnak le!
Arra most már mindenképp kíváncsi lennék viszont hogy neked mi a játékélmény abban hogy 1 db agyontápolt skillt használva (FLAME HAMMER, így csupa nagybetûvel) azon stresszelsz hogy idõben elfuss egy rosszkor berontó mobcsapat elõl?
huh, nem tudom valakirõl megállapítani, hogy ennyire kibaszottul értetlen, vagy csak nagyon-nagyon trollkodni akar. ez új, bár a kettõ kombinációjára fogadnék, bár a trollkodás még egy kis csiszolásra szorul.
kérlek, és ezt most minden szarkazmus nélkül mondom: magyarázd el miért kellene másik támadó képesség Flame Hammer mellé, amikor mind *gyengébb*? még a CC-k nagy része (mind?) is vagy felesleges, vagy vérgyenge, de meglepõ módon már ezt is leírtam, onnan is jön a nagy sértõdöttség.
btw nem tudom próbálgattad-e a többi kasztot, de mindegyik hajlamos csak egy-két képességet használni ellenfelek kivasalására (lásd Embermage: Prismatic Bolt és Hailstorm), mert egyéb esetben szétszórják a pontjaikat teljesen felesleges és szemét dolgokra...
Mondjuk azért kell másik skill is mert ez egy játék, ahova szórakozni ülök le, nem a legakciósabb terméket akarom megvásárolni a Tescoban, mert az "éri meg legjobban". Felesleges szemét skillt én nem találtam enginél, te nem tudom mirõl beszélsz, mindegyik skill full jó, fõleg ha rágyúrsz.
Azt se felejtsd el, hogy tökmindegy hogy mit használsz, a karit elrontani nem tudod, mert ha nem tudsz haladni esetleg akkor reseteled a mapot, végigmész a legutóbbi részen ami meg yés utána már vígan haladsz tovább a plusz XP-vel-manival-tárgyakkal.
Akkora szemellenzõvel nézed ezt a játékot hogy az gáz
akkor nem nagyon mélyedtél bele a kasztba (segítek, csak Blitz tree-bõl: Ember Hammer, Onslaught, Supercharge, mindnek vannak sokkal értelmesebb alternatívái), de tudod mit, legyen igazad, hajigálja mindenki szanaszét a pontjait teljesen felesleges dolgokra, éljen a casual nehézségi szint!
már leírtam #1147-ben, de essünk újra, mert látom értelmezés nem megy :)
tremor igen egyszerû okból fos: mert ugyanazzal a mozdulattal, amivel eltolsz egy tremor-t, nyomhatsz egy flame hammer-t is, ami normálisan sebzõ kétkezes fegyvernél bizony *megöli* az ellenfeleket, nem csak odébbpöccinti õket... egynek ez. másodszorra pedig: seismic slam ugyanezen az elven mûködik (avagy: közel lévõ ellenfelek ne verjenek agyon), és szanaszéjjel alázza tremort - alacsonyabb CD, biztos interrupt, nem eszik charge-ot, hamarabb elérhetõ, és legfõképpen: knockback helyett *stun*.
még valami mélyenszántó kérdés? ajánlanám btw gamefaqs fórumát, sok bölcsesség van arra, és öröm lenne a köbön, ha nem kellene az egész kaszt mûködését elmagyaráznom
Calver és Homlokvillás: Kösz a válaszokat. Ebbõl is látszik mennyi féleképpen lehet építeni karaktert és mennyi féle játékstílus van egy adott classon belül.
Tegnap elkezdtem veteránon, és kétkezes lesz, Flame Hammer-t kezdtem el fejlesztgetni fõnek. Majd idõvel meglátjuk mi lesz.
Még egyszer köszi a válaszokat.
szívesen :) remélem sikerült kibogozni a kõkemény flém közepette
láttam még statokat is kérdezted #1143-ben, oda annyit ajánlanék, h 2:1 leosztásban STR:VIT. az elején talán annyira nem fontos VIT, késõbb viszont kelleni fog szinte minden páncélhoz. ezen kívül ha akarod használni szvsz a legjobb engi fegyvert (NG+ alatt), amit simán ki lehet kapni kapni act3 elején gamble segítségével, majd kelleni fog h pakolj egy kicsit focus-ra is, vagy cuccból szedd össze.
MISC *Fixed Engineer armor set that was showing up as white geometry
PERFORMANCE *Additional UI performance improvements *Additional rendering performance improvements *Precacheing of skills, missiles, and particles to reduce the appearance of stutters the first time those assets are viewed on some machines
STABILITY *Fixed a crash that could occur with a dying pet that proc'ed on save restoration
SKILLS *Fixed some issues with Stormclaw bolt chaining *Blazing Pillar will no longer give enemies the ability to burn you! *Shockbolts and Shocking Orb can now build charge *Fixed several non-working augment affixes *On-Death Procs properly cool down if required (Fixes several issues where a proc ceases functioning after a period of time) *Blade Pact and Stone Pact last for listed time
ITEMS *Lore item set now has a tangle ability, instead of a nonfunctional acidrain proc *Several affixes that work based on unit proximity can work in parallel, when they could not before
GAMEPLAY *Fixed several issues where procs could be precluded from activation *Set bonuses based on nearby monster count work properly *Some more multiplayer XP distribution fixes related to player/killer delta *Can't turn alignment on something that attaches to its master *When a left-click skill is bound, skills won't track a second mouse click if you click and click-away again (keeps you from pointing the wrong direction sometimes) *Player block cap set to 75 instead of 50 *Elemental armor reduction can't reduce armor below zero *Champions all have 100% charm resistance *Siege Turrets have 100% charm resistance
LEVEL SCRIPTING *Can't prematurely activate Vyrax tower warp with teleportation *Various minor level fixes *Various visual updates to the Three Sisters' Lair *Some snow effects were not properly tagged as 'weather' so would not disable when weather was turned off *Tutaran trap fixes *Alchemist can no longer be 'started' on his third stage by rerolling, going to the next level waypoint, and back up."
Véletlenül találtam egy jó kis videót a lenézett engi skillekrõl:
Ezzel az új patchel végre nem akad a játék. Viszont elég kevés az fpsem... A játék legelején még szép stabil 50-60 fps. Nagyobb fightoknál 40körülre leugrott. Átmentem kb 1 óra után a második helyszínre és itt már nagyon gáz a helyzet. Több mobnál 20 fps-re leugrik ami szerintem nagyon durva. Nem tudom már mit vegyek lejjebb. Shadow kikapcsolás se nagyon segít.. Intel Core i3-370M (2.4GHz, 3MB Cache, 64-bit, 32nm, 35W) 4GB (1x4GB) DDR3, 1333MHz Nvidia GeForce GT 540M, 1024MB DDR3 VRAM
Szerintem ezen a notin azért mennie kellene gond nélkül :S
Sziasztok! Valaki tudna arra kérdésre választ adni, hogy hogyan lehet a statpontokat resetelni? Azt is valahogy úgy, mint a skill pontokat, vagy egyáltalán lehet? Köszönöm!
Nem lehet. Csak az utolsó hármat az öregnél a városban.
Nézd meg ezt a hozzászólást Ugyanevvel a módszerrel csak másik paranccsal reseteled a statpontokat majd újab konzolparanccsal addolsz annyit ami a szintjeid után járna. Más megoldás nincs. Elsõ rész konzolparancsai elég jól használhatóak.
konzolba: RESETSTAS majd STATPOINTS [(szint-1)*5] (tehát pl 9-es szinten 9-1*5=40)
ok: resetstats resetskills-el ellentétben szimplán nullázza statjaidat, utána manuálisan vissza kell adnod a megfelelõ számú pontot - és mivel 2. szinttõl szintenként 5 pontot kapsz, így fogsz visszakapni helyes mennyiséget.
Csalóóóóók:)
Egyetlen szóval se mondtuk hogy bárki is használja, csak ismertettünk egy lehetõséget. A többit mindenki rendezze le a saját lelkiismeretével.
akkor lenne csalás, ha (szint-1)*5-nél több pontot adna valaki vissza magának :) ez így max egy játékból tragikusan kihagyott lehetõség ügyes pótlása. mondjuk.
azzal a kimaradt T betûvel nem is volt gond.. csak a képlet nem jött be.. mert a nullázás stimmelt, de utána nem adta vissza a pontokat ahogy kellett volna (pl. 6. szintû karinál beírtam h [(6-1)*5] és nem történt semmi mint ahogy a [(6-1)*1] sem mûkõdött.
GRAPHICS *Intel HD graphics cards should not show ghosting/smearing effects if shadows are enabled
PERFORMANCE *LARGE performance optimization to buff/debuff bar displays when there are a large number of overlapping, nonexclusive effects (damage over time, and duration based effects or knockback )
SKILLS *Shield Bash bonus damage now deals the stated amount(charged and uncharged) *Wolfpack will properly strike turrets *Bonuses due to proximity now always expire properly *Damage bonuses/reductions for Battle Rage properly expire *Fixed Critical Hit bonuses on some effects not properly incorporating bonuses to crit *Pet damage bonuses are applied to effects
LEVELS *Three Sisters zone now has an appropriate level range for proper NG+ reward scaling *Various issues resolved in Luminous Arena in multiplayer *Level determinism fixed (Was broken with precacheing in previous patch - could result in triggerable elements and some structural elements re-randomizing on load, or in multiplayer)
ITEMS *Set reward for Inquisitor set altered to a functional bonus *Fixes to the summon skull proc on equipment (prevents it from spawning exactly on a target) *Effects based on proximate monsters now work properly with socketables *DOTs were not properly attributing experience if the effect was applied from an item instead of a skill
MISC *Target Dummy is charm resistant *Fixed issue where rebinding Close All Menus could lock you in pause mode *Fix for shift-click casting a left-click spell and them selecting an item (would previously auto-attack) *Pet enhancing bonuses work more consistently for pets attached to OTHER pets
Laptop a szervizben, ezen a kölcsöngépen meg 2 percenként ki kell lépni vagy összeomlik a game. Már elvonási tüneteim vannak.
Talált már valaki olyan itemet,ami a fishing luck-ot növeli?Vagy az az érték csak dísznek van a listán.
Elvileg van,de sajna még nekem se dobott,sõt a hivatalos fórumon se találtak még...gondolom majd a modokkal elérik ezt is
Akinek sikerült kifarmolnia bármilyen item set-et hogyan csinálta? Néha esik 1-1 darab, de ami 7-9 darabból áll, hogyan farmoljátok ki? Milyen bossokat öltök hozzá, vagy hogyan mûködik ez?
Ne gyûjtsd a szetteket, ebben a játékban nem éri meg. Sokkal jobban jársz, ha kevered a felszereléseket. Egyébként teljesen random, dobhat boss, de a legkisebb ellenfél is, halászhatod õket és ládában is találhatsz.
Így van,az utolsó összetörhetõ cserépbõl is eshet uni cucc. Saját tapasztalat viszont azt mutatja,hogy NG++++ban (120as mobok végig) gyakrabban esik 100as junik mint a mapworks 105ös mapjain. Szerintem pár set nagyon megéri,bár ez is class és build függõ.
...és a kovácsnál, meg a "talált" tárgyakat kínáló csajnál is szoktak lenni.