"A játék a Bioshock eredeti történetén alapul. 1912-t írunk és a víz alól ezúttal az egekben kell helyt álnunk. A Columbia nevû lebegõ városban kell kolbászolnunk Booker DeWitt nevû egykori Pinkerton ügynökkel. Feladatunk, hogy kiszabadítsunk egy Elizabeth nevû fiatal leányzót, aki gyerekkora óta a Columbian raboskodik. Booker összemelegedik a leányzóval és felturbózza a képességeit, hogy közösen elmeneküljenek a zuhanó városból. DeWitt-tel számos csatát kell vívnunk égen és földön egyaránt." Forrás: HW
Szerintem nem gáz mert a Bioshock név legalább valamilyen mértékû garancia a minõségre a sok szar mellett. Grafikával nem lesz gond, a játékmenet ha ugyan az marad mint eddig akkor hibátlan és már csak egy éppkézláb történetet kell kitalálni mellé. Részemrõl várós.
Az ötlet nem rossz, a történet viszont elég klisés.
Azért igazán adhattak volna más nevet is neki. Semmi köze az eredeti történethez.
elsõ király volt, a másodikat megvettem, közel sem olyan jó mint az elsõ volt, még végig sem toltam (ha olyan érdekes lenne, már meglenne), a 3-ikat nem fogom megvenni.....
Ez dúrva nekem bejön:P És így az adam genyókat a levegõbe tenyésztik vagy mi?:D
bannernak? kezdetlegesnek.
Nincs semmi köze szerintem a régi Bioshock-hoz történetileg. Gondolom itt nem adam lesz,hanem vmi más, Big Daddy is csak hasonló,de nem az, csak legyen vmi ami összeköti ezt a frencsájzt. Hasonlóan mint pl Final Fantasykban mindíg van chocobo meg Cid nevû karakter,pedig mindegyik rész teljesen más világban játszódik :)
Vicces, hogy már most kijelentitek azt, hogy semmi köze az eredetihez, már ami a sztorit illeti :)
Aztán ha találkozunk az elsõ rész szereplõivel gyerekként majd nézünk nagyokat :D
Szerintem ez a világ ami a trailerben volt gyönyörû, elsõvel játszottam az tetszett a második annyira nem érdekelt.
Ja mondjuk lehet, de az is lehet talán, hogy mint a 2-ban a kis picsák így mindent szépnek látnak :D És talán mi is ebben így szépnek láttuk a videón láthatót:P Vagy pedig simán tényleg szép a videón látható mert nem láttam rajta ronda embert:D
Tuti nem ez fog történni, mivel le van írva a fõoldalán is, h semmi köze nincs hozzá. Csak azért lett ez is BioShock, mert itt is génmanipulációs cuccok lesznek. És enyhén felháborítónak tartom, h ennek is BioShock nevet adtak, úgy, h semmi köze nem lesz a másik kettõ BS-hoz. A System Shock-ok scifisek voltak, a Bio Shockok vizesek, ennek meg Infinite Shock, v ilyesmi lehetett volna a címe, mert már a Bio-t ellõtték. Nagy hiba ez a címválasztás, és bosszantó.
A Bio gondolom a természetes elemeket takarja, mint a víz, föld,levegõ, etc. SZóval nem kifejezetten a vizes részeknek szabad csak ezt a címet adni. Egyszerûen azért adják ezt a címet neki,mert így már hozzáköthetõ egy játékhoz, és már abból van fogalmunk, hogy mire számíthatunk az új részben.
Szerintem a BIO elõtag a génmanipuláció miatt jött képbe az elsõ bioshock kapcsán. A cím is az Biológiai Sokk. Ez gondolom csak a mesterségesen elõállított mutáns szörnyekre vezethetõ vissza :D Szal ezért BIOShock.
Ez jó:) Sok mindent tisztázott. Infinite a BS folytatása lesz, majdnem 50 évvel a BS1 után játszódik az 20. század elején. Egy a kor legmodernebb technologiájával épült városban Kolumbia felett. Ismét görlhánting lesz, tehát meg kell mentenünk Elizabeth-et akár az életünk árán is, mert õ jó fontos:) Vonattal közlekedünk a városrészek között, ahogy eddig is.
ez fullscript gameplay, elsö résznél is ilyenneloperáltak megjelenés elött! messze nem lesz ilyen, nem a grafra gondolok , hanem hogy ez az álgameplay már majdnem filmszerü! meggyõzõ az tény de pont ez a lényege :)
Jaja. Álgameplay videó. Összedobnak mindent egy helyre, hogy jól nézzen ki. Sokkal inkább techdemónak nevezném.
Nemtom ez atomdúrva
Pár újítás: * Lecserélték a teljes AI-rendszert. * UE3 Animációs rendszer helyére a Natural Motion's 'Morpheme' tech került. * Az összes FPS engine - CryEngine 3, UE3, id Tech 5 - szilárd és mozdíthatatlan pályákon kóricálásra tervezett. Ezt az Infinite esetében sürgõsen el kellett felejteni. Megszületett a "Floating Worlds" tech: tehát a talaj bármikor kieshet a lábad alól. * Új renderer került a régi helyére az egyedi vizuális megjelenítéshez: Deferred Lighting lett a lelke. Ezt láttátok az Uncharted 2, CryEngine3 és Killzone 2-ben. * Új hangrendszerük az AudioKinetic's WWise tech lett. 5.1 állítható dynamic range és teljesen dynamic mixing rendszer. Hangterjedési rendszer került be, most már a folyosókon pontosan visszhangzik a hang és a szél is viszi a hangot. * Multi-Core támogatás. Minél több core, annál jobb. Ennek örül a PS3 és a 360, de fõleg a hardkór PC konfig.
CoD-sorozatban azért már láttunk nagyon durván összerakott scriptelt jeleneteket, szóval én elhiszem. Egyébként én most hallok elõször a játékról, kb. fél év esett ki a gamer világ nagy történéseibõl, eseményeibõl. Az elsõt imádtam, a másodikkal elvoltam egy ideig, csak kevés volt az újdonság. De ez...ez valami beszaratósan jónak tûnik. Egyébként egy idõ után én is azt éreztem mindkét BioShock-játéknál amit Ken Levine mondott a videointerjúban: hiába van sokféle tonik meg plazmid, ha úgyis mindenki csak pofánlõdösi az ellenfeleket a shotgunnal, electro bolt vagy incinerate után. Inkább legyen kevesebb plazmid/tonik/fegyver, de azokat kénytelen legyen használni is a játékos.
...És videó! Remélem lesz majd valami fõdala ennek a játéknak is. Hisz a felhõk között nem dalolhatom, hogy "Beyond the sea...!". :)
Én meg azt remélem, hogy azért VALAMENNYI köze lesz Rapturehöz. Számomra nagyon kiábrándító lenne, ha teljesen új világot találnának ki :S
Szeirintem nem lesz hozzá köze... Az interview-ban is mondta a pasi, hogy teljesen 0-ról indultak. De mondjuk szerintem ez egyátalán nem kiábrándító, a Bioshock nem csak Rapture-rõl szól.
Irrational Games boss Ken Levine hasn't given up on getting the stalled BioShock movie off the ground, but admits that getting it right presents a huge challenge.
Talk of putting Rapture on the big screen began back in 2008, with Pirates of the Caribbean director Gore Verbinski nearly getting a project off the ground. However, it checked into development hell late last year due to budgetary concerns.
Speaking in an interview with IndustryGamers, Levine explained that he remained hopeful that the film will one day get made.
"I think we're in the space now of building properties that are appealing to people, and there's a version of BioShock that makes a great game and there's probably a version of BioShock that makes a great movie," he said.
"I think for us as a company, we don't have any need to get a movie made. We'd like to have a movie made, but it would have to be the right one, and we've had the opportunity to get it made and unless all the right pieces are in place – it's hard enough to get a movie made when all the right pieces are in place. If you don't start with the right pieces, you don't have a prayer.
"We've had a lot of great talks with great people about it. We got close to great people, but you always have to have all of those pieces in place and that's going to be very challenging.
"It's a moving puzzle, but I'm going to be continually talking to people about it," he added. "It's definitely something that's still in the conversation."
But what of the impending BioShock Infinite? Is there a chance that might leapfrog the original and make it to the big screen first?
"Right now, I think mostly about the game," he insisted. "And when it's done, and I have the story worked out completely - every single detail of it, I'll probably be more comfortable thinking about that. But right now I'm really just focused on BioShock Infinite as a game."
Sziasztok! Fel szeretnem hivni a figyelmeteket BioShock rajongoi oldalamra. "A honlap a 2007-es év sikerjátékával, a BioShock-kal és annak folytatásaival foglalkozik, valamint a tervbe vett BioShock moziról is olvashatsz." Kerlek lessetek meg es mondjatok el a velemenyeteket! Elore is koszi! :) www.bioshock.gportal.hu
Rövid, de annál pörgõsebb gameplay, a végén enyhén öngyilkos ugrással - avagy bárhol máshol annak számítana, az Infinite világában elfogadott utazási forma, szó szerint lehet venni ha azt mondja valaki "leugrom a boltba"... :D
Megmondom õszintén... Nekem nem tetszik. Sokkal jobb volt a víz alatti város... meg hogy a csajt kell majd cipelni... a vonatsinek... Hangulat sem jó annyira.
A vízalatti város már uncsi, jó ez a vérfrissítés, nekem nagyon tetszik a design,baromi hangulatos. A csaj meg tud vigyázni magára állítólag,nem kell védelmezni
3x a vízalatti Rapture-ban már nekem is uncsi lenne és sokan mondanák, hogy rókabõr. Érdekes lesz, bár kicsit fura, hogy visszább mennek az idõeben, bár a hangulat miatt kell. A '70-80-as éve már nem lenne olyan érdekes.
Néztem és minden meg is lenne, kiéve a beleegyezõ hsz-t, hogy én legyek a fórum házigazdája/adminja. Csak, mert nem tudom elnézni, hogy mindhárom BioShck topic ilyen tetszhalott. Az elsõ kettõt megértem, de az új... Csináltam szép bannert és a híreket is közölném rendszeresen. Bár ettõl nem lesz aktívabb a fórum.
- Házigazdasághoz minimum 500 hsz-re van szükség a topikban. - Azért halott a topik, mert nincs új infó a játékról, majd belendül, ha megjelenik. - A banner-hez és hírezéshez nincs szükség házigazdaságra. Bedobod ide a képet, és ha megfelelõ, a moderátorok majd beteszik.
500?! Kösz az infókat, a banner már korábban linkeltem, de itt van újra. Bár azóta van pár új kép, lehet készítek egy jobbat. Egyébkén valahogy úgy érzem kicsit mostoha sorsa van a játéknak. A legtöbb fóruma halott, a multi kihalt. Majd inkább készítek egy honlapot, hogy abba fojtsam a játék iránti mániám. :P
Hú, nem rossz. Sokkal több szín lesz ebbe a játékba, mint a Rapture-ös részekbe. Bár fura, hogy a karakterünk beszél. a demó végén kicsit Big Daddy/Sister hangot hallani. :)