Multiplatform lesz!Remélem ezáltal már nem lesz olyan telibevert fos optimalizációja! Bár kérdés port lesz-e vagy külön-külön csinálják majd! Mert egy elcseszett port az még rosszabb lenne!
De blizzard üzleti okokból halaszt ennyit.Ha egyszerre kijönne a diablo,starcraft 2 kieg.,wow kieg. akkor gyakorlatilag szembe állítanák õket egymással...
gen de aztán a kiegekkel elkészültek hamar.remélem ütni fog de nem veszt belõle ha esetleg multiplatform lenne belõle.ha az 1-nek annak idején brutális grafikája volt akkor ennek... ?
Talán a történelem ismétli magát: A Stalker ezidáig a Half Life-os sémát követi. Úgy értem hogy van egy nagy durranás játék, amilyet eddig még nem láttunk aztán a rákövetkezõ években kiadnak 2 gyors kieget ami más emberek szemszögébõl meséli el az eseményeket: Clear skyban ottvan Heg aki ugye ugyanúgy a Zónában él mint Megjelölt(hl- Blue shiftben Barney Calhoun), illetve a Call of Pripyatban Gyigtyarov, egy külsõs katona akit úgy küldenek be a helyszínre(hl- Opposing forceban Adrian Shephard). Namármost,ezek után reméljük hogy a Stalker 2 is a világ legjobb játékává válik majd, mint ahogy azt rengetegen a HL2 rõl állítják. Akárhogyis, én várom..
nem hiszem el, hogy 2010 et írunk és még mindig ott tartunk mint a CS1.0 hogy az AK n a bal oldalon van a felhúzókar és nem a jobbon ....
Tûzváltókar sincs animálva, de attól még fasza játék. Itt lehet a legtöbb a fegyverek variálhatóságának lehetõségei, mint tûzmód, lõszertípus, kiegészítõk csatolása.
hát igen, ezeket én észre sem vettem amikor játszottam, de rögtön feltûnt, hogy az ak-n baloldalt van a felhúzókar. azonnal abba is hagytam (sazrkasztikus smile)
Falloutban és a Mass effectben is jó volt a nõi karakter bár én nem vagyok a nöi karakterrel való játéknak ..... Kardánt meg azért mutatják mert a Stalk2-höz még nincs kép gondolom xD
Amég kijön a game, addig végigviszem párszor az elõzõ részeket
Kiváncsi leszek milyen ujitás lessz a multijában, remélem olyan lessz mint a singleplayer
"Még tavaly jelentette be az ukrán GSC, hogy készül a S.T.A.L.K.E.R. második része, amely ezúttal multiplatform fejlesztés lesz, tehát konzolokra is megjelenik. Utóbbi hírtõl pedig sokan összerázkódtak, hiszen több PC-s játék kapcsán megtörtént már az, hogy a multiplatform státusz után a konzolos darab kapott elsõbbséget, míg személyi számítógépre csak egy jobb/rosszabb port jelent meg. A Stalker folytatásnál azonban szó sincs errõl, mivel az ukrán csapat közölte, hogy számukra a PC-s verzió az elsõ és "semmilyen kompromisszumra nem kell felkészülnie a rajongótábornak a konzolos kiadások miatt". Az egyetlen eltérés a grafikában fedezhetõ majd fel, mivel a csapat a DirectX 11 miatt szebb külsõt ígér az egeret rángató játékosoknak. A Stalker 2 a tervek szerint 2012-ben jelenik meg, s az új történet mellett több mutáns és fegyver is bekerül a folytatásba. "
Az jó ha a pc az elsõ, mert amit konzolról írnak át... Az is jó ha több hangsulyt fektetnek a multira, és a több mutans is tetszik! Várom már nagyon, csak még kicsit odébbvan!
mert amit konzolról írnak át... ,nincs azzal sem semmi gond ha értelmes hozzáértõ nem direkt kibaszunk a pc-sekkel team csinálja. Erre jó példa a Dark Sector!
"Az egyetlen eltérés a grafikában fedezhetõ majd fel, mivel a csapat a DirectX 11 miatt szebb külsõt ígér az egeret rángató játékosoknak."
úgy legyen telibe kakkantom a DX11-et, mert a Metro 2033 is gyönyörû volt KexBoxon és röccenésmentesen futott, míg PC-n lagolt ezerrel akinek meg az, hogy "PC-n szebb lesz" meglepi, az HOL VÓÓÓT az elmúlt 5 évben? a lényeg, hogy CSAK GRAFban legyen más a különbözõ platformokon, meeee
nem jó a hír fordítása, csak a legszembetûnõbb eltérés lesz a grafikában, de nem az egyetlen
"The key difference between the PC and console versions will be the beauty of graphics (meaning PC will offer more of visual effects)." GSC also insisted that the user interface on PC won't be harmed by multiplatform development.
Ez mondjuk pöppet sántít, mert már COP is megkapta a DX11 támogatást. Sõt! Az elsõ DX11 támogatással megjelent game volt. Az már más kérdés, hogy nem sokat hoztak ki belõle, de talán még így is megjelenésekor a legjobban optimalizált STALKER lett. Azonban a legkisebb is. :)
A külsõn igazság szerint amit a leginkább pofozni kellene azok a 4; 6; 8 ágú bokrok textúra megoldás. Ez már nagyon gáz és ciki dolog. Far Cry 2-ben meg lehet nézni egy bokor ill. a COP-ban egy bokor megvalósítást. Ez szerintem már szánalmas. Ugyanez mondható el a fû textúrázásáról és megvalósításáról is.
Én a DX11-tõl inkább sebesség növekedést várnék. Remélem már jobban tudják majd implementálni a játékba, mivel már elõzõleg belekóstoltak a DX11-be. Igaz, csak a COP 1.6.02-es frissítésével vált nagyjából élvezhetõvé is.
A bug-okat sorolni lehetne, de arra ott vannak a különféle reklamációs project néven létrejött mod-ok. Bízom benne, hogy sok okosságot vesznek majd át a mod-erektõl. Nagyon bízom benne, hogy nem egy még kevesebb map-el és bejárható területtel rendelkezõ folytatásról lesz szó. A sok bug-ból az 1ik legidegesítõbb a buta AI. A kitólnak fedezékbõl, odébb tolják egymást a karakterek, párbeszéd közben is, stb... De ezeket mindenki ismeri és a könyökén jönnek ki. :)
Összegezve Én remélem, hogy nem csak a grafra mennek rá, hanem hasonló hibajavításokra is. Epic Fail lenne, ha a STALKER 2 is a megjelenésekor már árnyék bug-al jelentkezne. Ahogy ez sokaknál még a COP-nál is megvolt. Ezt is pl. keggyetlen mód el tudják qrni. Talán már a napsugarak sem fogják felezni az FPS értékeket, ...
Inkább javítsák ki a 3 részben fellelhetõ összes bug-ot, dobják meg jóóóóó sok map-el, sok jó küldivel, és történettel.
A mod-erek úgyis hozzápatkolják majd a hiányosságokat. De remélem ne erre alapoznak majd.
Ez kb. olyan lesz, mint amit a Krájzisz 2-nél is ígérnek. A fõ különbség a látvány effektekben lesz. Ez vmi olyasmi lesz, hogy míg Box-on robbanáskor pl. 4 felé törik vmi, ellenben PC-n majd a többszöröse. És ez lesz az összes effektnél.
a CoP egy fos mai szemmel nézve szabályosan CSÚÚÚÚÚNYA, rövid és pont a címérõl szól alig, Pripyatról majd talán ArtistPavel kezelésbe veszi és akkor lesz olyan zsír, mint a Complete 2009 1.4.4 :)
A többihez volt csak rövüd a pripyat, de nagyon tetszett. Minden mellék küldetést megcsinálltam, és amikor végigvittem, utánna elkezdtem megint másik szálon, és azt is végigvittem. Plusz még sokat bolyongtam, meg gyülytögettem az artifactokat is.
Engem nem igazán érdekel a grafika. Szerintem a shadow of chernobyl volt eddig a legjobb (persze, mivel a többi csak kiegészítõ)hiába lett szebb a többi. Azt hiszem hogy az új is hozni fogja a színvonalat mivel teljesen új játék lesz nem úgy mint a clear sky. Megint a történethez készítik majd a pályákat nem lesz sok üresjárat. Szerintem a fegyverjavítás sem hiányozna belõle, szerintem úgy izgalmasabb a játék ha az istentudjahonnan kell elõrángatni puskát mert az elõzõ elromlott. Ja és remélem nem valami noname sztalkert tesznek bele hanem a rendes játék a rendes fõszereplõvel (Megjelölt) foljtatódik.
"Sztem a shadow of chernobyl volt eddig a legjobb, hiába lett szebb a többi."
houston, jelentkezz baj van! :D osztán ösmered-éééé a C2009-et?