Az infernot azert nem irnam le annyira, megfelelo dinasztia fegyverrel es hos kepesegekkel azert lehet veluk is jol jatszani. Az idezes megfelelo helyre pakolva azert eleg rendesen bekeverhet az ellenfelnek. De en csak AI ellen jatszottam, valoszinuleg egy human jatekos ezt siman kompenzalja. A szentely meg alapbol nehany palyan hatalmas elonnyel indul az alap vizen-jaras kepesseg miatt, de ettol fuggetlenul en is nagyon erosnek erzem oket. Szerintem megfelelo taktikaval mindegyik faj/nep verhet, de az teny hogy vannak erobeli kulonbsegek a varak kozott. En szemely szerint a nekrot, szentelyt es a barbar varat erzem erosebbnek a tobbi kozul.
A Heroes hardwired már nem a régi fényében csillog egyébként sem. Gondolom már nincs annyi idõ szerkesztgetni. Korábban kérdeztem, hogy szerintetek sikerült e jól kiegyenlíteni az egyes fajokat vagy esetleg van mit erõsebbnek éreztek a többinél, de nem igazán jött válasz rá. Pedig ezen kívül az is érdekelne, hogy fajon belül erõ vagy mágikus hõs -e az erõsebb. Persze nekem is van kialakult véleményem errõl, de kíváncsi vagyok másokéra is.
Egyfolytában ez szokott történni a heroes.hardwired.hu - val... :(
Meg van hallva a Heroes Magyarország. Veszélyesnek minõsítte a Google. Ez gyakran elõfordul, vagy akkor most annyi az oldalnak?? ://
Üdv.Engem az is érdekelne, hogy az egyes alkalmakkor hány játékos van online?(kár, hogy nincs erre semmi jelzõ az oldalon)A megjelenés óta játszom - kisebb szünetekkel - de elég kevés magyarral találkoztam eddig, bár összejött egy kis "mag" akikkel rendszeresen nagyon jó kis meccseket játsz(ott)unk.Akinek lenne kedve multizni, írjon rám a játékon belül (shien76) szívesen játszanék.
Anton kampányában az "Õrzõ szett" utolsó darabja (a mellvért) a 4. pályán van, vagy vmelyik korábbin??
Na mindegy, ha bárkinek alkalomadtán lenne kedve multiban is játszani, az írjon privátot. dolgozom meg minden, de lenne kedvem próbálgatni.
Háááát,egyre többen mondogatják hogy az alap és a fejleszett lény is fekete lesz és valóban a korábbi képen a fejlett változat van. Gondolom az alap az ugyanilyen csak nincs bent aranyozott rész,hanem full fekete. Jó lenne már ingame videók:)
Sztem az elsõ sárkány a fejlesztett vagyis az arany és fekete színû mert pl a dragon evolution képen is az van nem pedig a malassa koppintásos!! remélem igazam van :)
Itt a korábbi Shades of Darkness kép nagy felbontásba, aki szeretné háttérnek: Shades of Darkness
Én mindegyiket szeretem és most igazából a lényekrõl volt szó, ezért linkeltem amit. de mások is a 2-rõl beszélnek meg az 5-rõl, sõt a 3-ról is. Engem nemzavar ha valaki másról beszél, legalább él a topic, ha nincs H6 hír
hát, én azért nem tartom elképzelhetetlennek, hogy aki szereti a H3-mat és foglalkozik vele, de a H6 nem jött be neki, az nem nézi ezt a topikot, csak a másikat
Errõl csak annyit, hogy ennek az egységnek a hátterét is átírta az Ubi, ha jól emlékszem a H5-ben ezek még valami ismeretlen szellemekként voltak kezelve, akiket a varázslók szelidítettek meg, erre most már õk is Beastmen lettek. Csak azért ciki, mert a H6 korábban játszódik...
Az a Beholder féle meg a shadow witch tuti lövõk lesznek
Viszont ha a sárkány lesz a fõ egység, akkor viszont nem lesz ranged elit egysége a dungeonnek? Lehet akkor a minó nem lesz elit egység, én ennek kifejezetten örülnék.
Elsõ kiegészítõ, amibe a Dungeon vár lesz, és ugye szép lassan postolják a lényeket, a fekete sárkány lesz a champion lény
Így van. És a durva, hogy a heroes2 a mai napig elvarázsolja az embert, ha eléül. A három is nagyon jó volt, de a második, az számomra egy varázslat a mai napig.
Errõl jut eszembe, elkészült a Succession mod bétája, nem tudná nekem valaki elmondani, milyen mod ez? A honlapból arra se lehet rájönni hogy a második vagy a harmadik részhez készült e, mert a grafikája második részbeli, de a telepítésnél a Shadows of Deathre kell telepíteni.
Rakshasas are half-human, half-feline Beastmen, created by the Wizards in the year 344 YSD, along with other similar species. While the Minotaurs were the shock troops and the Centaurs the cavalry, the Rakshasas were originally conceived as hunters and bodyguards. By force and by character they soon became the officers of Beastmen armies; it is difficult to ignore orders when they are screamed by something so impressive. Combining their feral speed and reflexes with a superior training in swordsmanship and the gift of enchanted weapons from their Wizard masters, the Rakshasas are arguably the single most dangerous hand-to-hand fighting unit on the surface of Ashan. Rakshasas are often magically-empowered – some have protective tattoos, others are granted an extra pair of arms, the most powerful are imbued with the essence of ancient Air spirits, making them even more swift and agile. Surprisingly, after the revolt of the Beastmen, many Rakshasas chose to stay with their masters. Having more privileges - as well as being widely feared and respected -- was among the main reasons of their unfailing loyalty.
Csak remélni tudom h lesz majd Behemót. De amúgy a Titán is lehetne simán Boss is ennyi erõvel. Amúgy a történetet vágom, csak elképzeltem 1 lehetséges verziót. A Ráksaszákra leszek még kíváncsi h vajon már most is benne lesz-e az Acedemy-ben (ha lesz Academy) vagy esetleg semleges elit lesz csak (vagyis még nem szelidítették meg õket a várázslók).
Most jó a link talán??? Az idén talán már végre tényleg megjelenõ 1. regényérõl is szó van benne.
Most akkor ez a tényleges fekete sárkány nem Boss lesz hanem a Bajnok lény!! S ez most az alap vagy a fejlesztett változat?
Kész lett 1. interjúm GYU_val a Gamestar és korábban más PC-s újságok megérdemelten híres-neves cikkírójával. A Heroes is elõkerül a vége felé következõ részben majd pedig részletesen is más konkrét játékokkal és videójáték stílusokkal, mûfajokkal. http://www.youtube.com/watch?v=Wpty2Cc5CF8&feature=youtu.be Vallató rovat 01 - Interjú GYU-val 1. rész
HEROES Nyereményjáték részletei a videó alatt. Az 1. Heroes kérdés a videó végén. Név, kor, nick név, lakhely kell még a megfejtésen kívül e-mailre. Aki részt akar venni a játékban. Minden kérdésért jár kisebb ajándék de lesznek nagyobbak is. Ez most a kisebb kategória még.
Én nem kezdtem újra. Belekezdtem a gold-hoz jött külön térképekbe. Xeen is érdekelt, de a Enroth jobban (és gyönyörû). Szal majd lesz vele valami.
De már egyszer újrakezdtem, mégis hányszor kellene végigjátszanom? :S Neked az elsõ újrakezdés után már jól mûködött a portál? Vagy az egész kampányra értetted, hogy kezdjem újra?
Valaki tudna segíteni a necros dlc második pályájával kapcsolatban? A legvégén legyõztem 3 ellenfelet, megcsináltam minden küldetést, megvan az összes tárgy a lícs készletébõl, meg is jelent a portál, de nem tudok átmenni rajta. Azt írja már csak egy feladat van, hogy menjek át a másik világba, de akárhova kattintok a portálon nem történik semmi. Már egyszer újra kezdtem a pályát csak az miatt, de ugyanúgy nem tudom használni a portált. Valahol máshol tudok átjutni, vagy mit kell ilyenkor csinálni?
úgy szól a sztori, hogy a varázslók megalkották a bestiákat meg az orkokat, majd végül a szerkezeteket (gólem, titán, gargoyle, stb)
utóbbiak szó nélkül engedelmeskednek, nem morgolódnak, nem méltatlankodnak, nem kell enniük, nem kell inniuk, nem kell aludniuk, pihenniük, stb...
lényegesen jobb szolgák lettek, mint a bestiák, akiket végül semmibe vettek, alantas célokra használtak, így azok fellázadtak és megléptek..
ha volt is behemoth és a varázslók csinálták, valszeg szintén meglépett a kavarodásban...
btw a Titánról már van artwork, ha lesz is egyáltalán Academy kiegészítõ, sanszos, hogy az lesz a champion
Hú, H3-ból jósok lényt átlehet hozatni, mondjuk kérdés ha még lesznek új várak milyen lényeket láthatunk újra. Nah de egyik kedvenc sárkányom a h3-ból a maga 1000életével és durva erejével:P
Simán lehet akár a Hidra az egyik új boss (mert gyanítom h lesznek új boss-ok).
Faceless-eket meg lehet h csak kampányban, egyedi épületekben lehet majd felvenni (mint pl. a farkasokat).
Amúgy sztem nem kell félni h túl sok lenne mostantól a sárkány mert nem hinném h a törpék és a sylvan elfek is kapnának sárkányt (sztem sajnos csak az egyik fog kapni sárkányt).
Amúgy én a H3-as Behemótot hiányolom nagyon.:( Olyan jó lett volna ha beleteszik a játékba, akár az orkokhoz, akár boss-nak (bár ez utóbbi még megvalósulhat). Most éppen az jutott eszembe h ugye gondolom a Behemót is ún. bestia lenne (mint pl. a minotaurusz, cápaemberek, goblinok, hárpiák, orkok), vagyis h a varázslók alkották meg õket is. És ebbõl a levezetésbõl jutott arra h milyen lenne már ha nem a Titán, hanem a Behemót lenne majd az Academy bajnok egysége (persze ha lesz Academy a késõbbiekben). Mondjuk sajnálnám a Titánt, de simán lehetne úgy a sztori h még nem tudnak Titánokat gyártani a varázslók.
Basszus.. mennyi jóság nincs még benne a játékban.:D Remélem nem teszik félre a Heroes 7-re ezt a sok mindent (és a többit amit nem mondtam most el) mert még 5 évet várni már nagyon sok lenne.:/
Ez maga Malassa, bár az új kép is ennek az átszínezett verziója, úgyhogy a fejlesztett valszeg tényleg így is fog kinézni.
Kövezzetek meg, de szerintem ez elég gáz lépés volt a készítõk részérõl, és nemcsak azért mert már volt ilyen boss és csak átszínezték a sárkányisten artworkjét, hanem mert kezd unalmas lenni, hogy mindig az van amit "kisírnak" a fanok, a H5ben szerintük túl sok volt a sárkány, erre a H6ba nem adtak játszható sárkányt, az volt a baj, erre most újra itt a black dragon csak mert "klasszikus" ahelyett, hogy a Dungeon lineupot "újragondolják", ha az Infernoban ki lehetett dobni az ördögöt arra tekintettel, hogy ez korábban játszódik, miért ne lehetett volna itt Faceless fajú a champion?
Sokkal jobb az, amikor valakinek saját elképzelése van és azt tálalja, és azt kell szeretni vagy sem, minthogy folyamatosan hallgatunk az ezerféle különbözõ véleményre és mindig megpróbálunk a lehetõ legtöbbnek kedvezni...
Ja és az is érdekes, hogy sokan mondták, hogy a történet szerint kevés a Facelessek száma, és emiatt az is kérdéses volt, hogy lesz-e olyan egység valaha is, erre úgy áll a dolog, hogy az elite lesz amely így "nagyobb számú" lesz a sárkányhoz képest. Aztán lehet, hogy mégis a Hydra jön vissza és akkor csak 2 egység változott a H5höz képest?
Hát akkor ez így már szinte egyértelmû, hogy bajnok lény. :) Akkor az arctalanok a hiányzó elit egységek. Az árnysárkány szerintem amúgy sokkal jobban néz ki, mint a fekete, vétek lesz továbbfejleszteni. :D
Itt a fejlesztett változata még korábbi képekrõl:
És a ledarált néhány boss-ból h lesz 400 év múlva több tucat kisebb csóri sárkány??:DD
Végül is csak 1 sárkány fõnök van, szerintem még beleférne, ha a fekete sárkány bajnoknak, hisz ezek is csak egy sárkányisten teremtményei, mint például az angyalok.
én csalódott leszek, ha most, hogy vannak boss-lények -
Mintha azt mondtam volna amikor bejelentették a kiegészítõt h a fekete sárkány lesz a bajnok. Sokan meg hepajkodtak h "nem emert a sárkányok már bossok meg istenek" stb. Hát tessék!
De most nézem, akkor ez már a fejlesztett verzió a fekete sárkány, nem pedig az árny.
De ez akkor most fõnök lény lesz, vagy bajnok? Mert elõször egyértelmûnek tûnt, hogy fõnök, hisz eddig egy sárkány se volt, de a szövegben amit mellé írtak emlegetik a fejlesztett verziót, a fekete sárkányt.
The Shadow Dragon is the avatar of Malassa, the Dragon Goddess of Darkness. They take the form of a dragon of onyx, with purple orbs embedded on their wings – these are the eyes of Malassa, capable of seeing any kind of shadows, litterary or metaphorically. The Shadow Lurkers are said to be born from these glowing orbs. When a Shadow Dragon unfolds its wings in anger, the countless eyes mesmerize its enemies, summoning all kinds of terrifying nightmares in their broken minds. If a more deadly course of action is required, the Shadow Dragons can count on their physical might and their withering breath, that will slowly but surely consume their victim's lifeforce.
The legendary Black Dragons (on the artwork below) are the ultimate evolution of the Shadow Dragons. On their wings, the eyes of Malassa are replaced by intricate patterns of light constantly dissolving, like galaxies being swallowed by the eternal darkness of space.
Az szép
Még 1 dolog. Kíváncsi vagyok arra, hogy ti hogyan látjátok mennyire sikerült kiegyenlíteni a fajokat? Van esetleg amit erõsebbnek éreztek mint a többit? Mi a véleményetek a mágus hõsök vs harcos hõsökrõl? Melyik az erõsebb?
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy Ti szoktatok multizni? Hogy lehet az, hogy csak 1-2 multi játékot találni a nap bármely szakában és eddig 78 multit játszottam 1v1 és ebbõl 76 gyõzelem. Hol vannak a skilles játékosok? Nem igazán találkoztam még ilyennel és már az is elég baj, hogy ilyen kevés játék fut egyáltalán. Mindenki csak a kampányt nyomja?
Mondjuk ha a kiegig játszhatatlan lesz akkor szerintem elgondolkodom egy édes kis levélen melyben a visszatérítés opcióról fogok(persze nem egymagam )érdeklõdni ugyanis akkor fogyvédõs szerint is kicsit abszurd szituáció áll elõ...egyenlõre bizakodva várok hiszen nekem eddig nem volt gondom és amikor játszható volt akkor bejött de a türelmem véges.....
én vszeg megveszem... de mintha azt írták volna, hogy nem kell hozzá az alapjáték, elmegy magában... bár ha abban javítják, a normálhoz meg nem adnak ki patchet, akkor nem tudom mennyire lesz multiban kompatibilis a dolog, szóval hülyeségeket beszélnek
a kóddal meg sztem semmi probléma, csak az ubi hárítja a felelõsséget, közben az õ managereik nem értik meg, hogy egy több tízezernyi sorból álló programot nem fog egy tök idegen fejlesztõ csapat csak úgy átlátni, legyen bármilyen profi is
Remeljuk a kieg utan azert orvosoljak a problemakat. Ubiek a bugok miatt a jatek rosszul megirt kodjat okoljak, szoval nemeleg hogy meggyilkoltak a BH-t, meg most a userek is szidjak oket forumokon. Te mit gondolsz az uj fejlesztorol? Megveszed a kieget?
az frankó, mert valamelyik nyilatkozatukban meg azt mondták, nem terveznek több patchet -.-
Szia,
nem, sajnos az utolso patch ota ez mindenkinel igy van. Ujabb bug a listan. :(
Sziasztok! Csak nálam van olyan probléma hogy a Kastély bajnok lényei a Szeráf és a Fényhozó képességei megcserélõdtek?
Nem állítottam semmit se a hõsön, nem ez a baj.
mintha régebben emlegettek volna olyat, hogy akkor csinál ilyet, ha nem a default hõssel nyomultál, hanem variáltál rajta valamit.. de lehet azt már javították és nem ez a probléma gyökere
Az epilógus 2. részében a játék pár perc után leáll. Azt írja ki, hogy a játék hibát észlelt ezért leáll, de mindezt csak ebben a kampányban. A multiban (és eddig az összes kampányban) leállás nélkül játszottam órákat, de ez azonnal leáll amikor elkezdem. Valakinek volt már efféle problémája a játékkal? Hogy lehetne megoldani?
Nagyon jók ezek a képek. Amúgy, itt szerintem a HoMM3-as kinézet jobb volt, mint az utána levõ 2.
Jól van akkor, jobb is hogy csak két dark elf egység lesz, csak nagyon hasonlított az 5-ösbõl az Árnymatriarchára azért gondoltam hogy áthozhatták a 6-ba is. De ettõl függetlenül szerintem is a faceless lesz a vár legerõsebb lénye.
A készítõk már elmondták, hogy csak 2 dark elf egység van, továbbá a hivatalos oldalon is fent van õ, mint hõs:
EMBLEMATIC DUNGEON HERO: THE SHADOW SORCERER Servants of Malassa, the Shadow Sorcerers are seekers of forbidden lore and masters of Dark Magic.
They totally accept the murmurs of the Darkness and are capable of finding the information that they want. Those who rise to the highest ranks undergo a secret ritual that lets them commune directly with Malassa, making them capable of dreamwalking. When the ritual is complete, their eyes become black and pupiless, and they never blink again.
Ez lehet akár 1 hõse is a frakciónak (mondjuk Tuidhana).