3-ban egyértelmûen a Nekromanták, de az 5-ben is hozzájuk húzott a szívem. A lovag kihagyását én is sajnáltam, viszont a kaszás sem egy rossz egység. Egyébként az 5-ben a sárkányok kidolgozottsága nem igazán tetszett, jobb lett volna vmi más kidolgozottságban.
a lidérc és a lich különösen szépek voltak a zombi hát jó h nevet változtattak neki. csonti is jól mutat. szellem is bár ott inkább a továbbfejlesztett néz ki jól. Vámípír is jó bár a modelje személy szerint nem tetszik.
a csontsárkny meg borzalmas a szellem sárkány meg annyit javít h az áttetszõ de kb az is úgy néz ki mint egy roncs.
Furcsa elvárás egy élõholttól, hogy szép legyen...
Csontváz, zombi, szellem, vámpír, lich, lidérc bizalomgerjesztõ szépség volt, csupán a csontsárkányok voltak ocsmányak, rémesek?
Azon se kell különösebben lovagolni, hogy egyik-másik lény kaphatna esetleg még több, jobb képességet, a kiegyensúlyozottságba belefér az, hogy a necronak a csontsárkánya gyengébb ugyan, viszont a lidérc a legerõsebb negyedik szintû lény, a necro hõs speciális képességeit pedig még nem is említettük. Necromantát nem a szépség miatt kedvelik sokan, hanem a képességei miatt: serege harcról-harcra növekszik, erõsödik, egyetlen necro lényt sem neveznék be szépségversenyre.
Nekem a 3-ban a Castle és a Necropolis voltak a kedvencek, szóval azok már benne lesznek a 6-ban. :) Az 5-tel nem játszottam annyit, hogy legyen kedvencem. :(
régi neve az de én az V-be nem dungeonra emlékszem.
Elég erõs vár volt. Remélem a nekrók kapnak szép új utolsó lényt mert a csontsárkány iszonyúan ocsmány. meg nem értettem a szellem dragon miért nem kapott olyan képességet mint a szellem...
Elõször azt mondtam, hogy elképzelhetetlen, hogy ne legyen belsõ nézet és az nem is heroes lenne, délelõtt már úgy voltam vele, hogy elképzelhetetlen de végül is nem veszítene vele olyan sokat a játék, most már, pláne hogy felhoztad a képet kezdek én is esélyt látni arra, hogy nem lesz vár nézet, de ahogy lentebb kifejtettem, nekem annyira nem is fog hiányozni. Azért szomorú leszek miatta, de nem riaszt el a játéktól a dolog.
de ha lenne benne belsõ nézet akkor tuti belülrõl mutatták volna, én nagyon nem hiszem h lesz benne belsõ nézet. Az meg h kívülrõl látszanak majd az épületek abszolút erre enged következtetni.
végre ténylegesen a halálból fog 1 nekromanta táplálkozni. elvileg minél több halott van úgy kéne a nekróknak eggyre erõsebb és hatalmasabb erejûeknek lenni. bár multi balansz miatt nem hsizem h teljesen megkapják ezt a erõmódosító harcmodort.
Annak az ablaknak a tetején ott van a "convert town" felirat ami ugye azt jelenti, hogy ez az átalakítási menü. Lentebb jelzi, hogy hányas szintû lesz az átalakított épület és hogy melyik "különleges" épületek lesznek benne megépítve. Persze nem állítom, hogy nem egy ehhez hasonló menü lesz az egész vár reprezentálására is, de a képen a konvertáló ablak látszik mindenképp.
Én most végeztem ma a 5. rész kampányával ott multival kezdtem és nem fordítva mint elõtte. :) Jó volt de a sztori felemás minõségû lett.
Jó hír hogy 22.-éig kint lesznek a GamesComon a heroes VI-os fejlesztõk. A Heroes Community fórum fõbb tagjai pedig meg akarják majd interjúvolni õket a Heroes fan bázis fõ kérdéseivel kapcsolatban. Pl Lesz e város nézet stb. :)
ha jól megnézed azt a képet amit korábban asszem te linkeltél... ott van 1 olyan lehetõség h convert town ez ugye eggyértelmû és alatta kis körökbe az épületek és ott 1 csomón lakat van ami azt jelzi hogy az még nincs megépítve.
Az utolsó 2 résszel nem sokat játszottam, de annó abszolút nem látszott meg kívülrõl minden fejlesztés, csak a fõ fejlesztések. Annyit már tudni lehet, hogy ebben a részben minden egyes fejlesztés látszani fog a váron kívülrõl is. Továbbá egyértelmû, hogy csökkenteni akarják a várak súlyát a játékban. Gondolom ez összefüggésben van azzal, hogy a várakhoz lesznek kötve a bányák. Szerintem több várunk lesz és nem lesz olyan nagy dolog, nem lesz sorsdöntõ egy vár elvesztése/megszerzése. Ezzel összecseng az is, hogy kiveszik a várakból a speciális épületeket, csak 2-3 darab lesz népenként és ezek inkább külön fognak megjelenni a térképen.
Én már megszoktam, amikor szépítgetted , fejlesztgetted a váradat, és az meglátszott rajta, szerintem nagyon jó érzés, mellesleg, akkor egy "szürke" ablakban fogjuk vásásrolni az épületeket, és a lényeket? :S
Azért azt tegyük hozzá, hogy ezt továbbra is annyira alapozzuk, hogy egy német preview-ban volt valami ilyesmi. :) Mondjuk az elég ciki, hogy lassan 2 napja ezen vergõdik az egész közösség és semmi hivatalos válasz nincs az ügyre. Valaki ki is verte épp ezen a balhét a Heroes Community fórumán, ahogy néztem. :) Fõleg azért ciki ez, mert minden nyilatkozatban vagy ötször elmondják, hogy nekik a community az elsõ. :)
LOL, nem lesz belsõ nézet? Kb. a Heroes egyik lényege a vár alakítása, ami a vár külsején is megjelenik, ha ezt nem teszik bele, csalódni fogok,amúgy is, meddig tartana megcsinálni?
- õk is hangsúlyozzák, hogy sokkal hangsúlyosabb let az RPG része a játéknak - a hõsünkkel a fejlõdés során majd választhatunk egy "advanced class"t, tehát specializálhatjuk - teljesen szabadon alakíthatjuk majd a hõsünket, nem lesz elõre eldöntve, hogy mit fog tudni, mik lehetnek a képességei, mi alakíthatjuk a saját kedvünk szerint - megmaradnak a faji speciális képességek - a sztori szerint meghal egy király és az õ 5 gyermeke harcol a trónért, ez adja majd az 5 népet. Köztük lesznek a haven, a nekromaták, a démonok, máshol olvastam, hogy az elfek, az ötödik pedig egyelõre nem ismert. - megválaszthatjuk a karakterünk nemét és hogy a Might vagy a Magic irányában szeretnénk fejlõdni. 30 szint lesz a játékban. - ismét hangsúlyozzák, hogy nagyon különbözõre szeretnék szabni az 5 népet. Ha ez tényleg sikerül, akkor szerintem jobban is járunk 5 teljesen különbözõ néppel, mint 10 kinézetben eltérõvel. A nekromaták például akkor fognak jól járni, ha el tudják húzni a csatát. A sok átkuk, támasztásuk, életerõszívásuk ehhez fog idmulni. - ismét egy preview, ami hangsúlyozza, hogy milyen jó a grafika. Eddig ezt mindegyik megtette, lehet, hogy tényleg nem jön át a képeken, hogy mennyire jól néz ki a játék? :) - itt azt is hangsúlyozza, hogy csata közben is piszok szép a játék, rengeteg animáció van, folyamatosan mozgolódnak a lényeg, tele van élettel az egész - dinamikus csataterek is lesznek, például olyan, hogy dagály van a környéken és ez folyamatosan csökkenti a rendelkezésre álló területet. - nem minden csata fog a teljes megsemmisítésrõl szólni, lesz, hogy meg kell ölni egy bizonyos lényt, lesz, hogy meg kell védeni valamit.
Hajrá magyarok! :)
Az Armies of Exigo c. játékuk (2004-es játék) enginejének erõsen továbbfejlesztett változatát takarja. Így elvileg nem lesz gépéhes remélhetõleg.
Örülök, hogy pörög a topik. hazánk fiai ennyit legalább megérdemelnek:)
Én egyre jobban megbarátkozok a gondolattal. Igazából nincs funkciója a dolognak, eyecandy, látványelem, ami minden eddigi Heroes részben benne volt ezért nagyon gáz lenne, ha kihagynák, de belegondolva a legtöbb részben az elsõ néhány meccs alatt gyönyörködtem legfeljebb a dologban utána már csak gyorsan keresztülmentem a 4-5 kötelezõ kattintáson ahhoz, hogy építhessek valamit és kész, igazából ha régebben lett volna olyan funkció, hogy nem kell bemenni a várba tuti, hogy elõbb-utóbb bekapcsoltam volna. A legjobb talán pont az lenne, ha lenne ilyen funkció, aki akar bemehet a várba, aki nem, az nem, multiban pedig alapból ki van kapcsolva a várnézegetés, hogy ne húzza az idõt (szerintem többek között ez lehet a háttérben, ha valóban kihagyják). Tényleg annyira összekötõdik ez a nézet a sorozattal, hogy bûn teljesen teljesen kihagyni belõle. Épp ezért továbbra se tartom valószínûnek, hogy teljesen megszûnik a dolog, de a kezdeti "OMG ha ezt kihagyják az már nem lesz heroes" érzés kezd elmúlni részemrõl. Annak ellenére, hogy emlékszem, amikor a 3. részbõl kikerült a netre az elsõ kép nem hittük el, hogy lehet ilyen gyönyörû, még ki is nyomtattam és magamnál hordtam, mutogattam az ismerõsöknek. :D Ez a kép volt az amúgy:
Bgabor : Mivel a sztori az 5. rész elõzménye és ugyanaz a kiadó is, még jó hogy valamilyen szinten passzol hozzá. :) de sokkal sötétebb tónusú és tele lesz apróbb újításokkal.
Egy riportban azt mondta a producer, hogy azért nem az oroszok csinálják az új részt, mert nem találták meg velük a közös hangot és azért a Black Hole kapta az új projektet, mert volt egy saját fejlesztésû házi motorjuk, ami nagyon passzolt a játékhoz. A hasonló látványelemek azért lehetnek, mert az artworköket ugyan az az ember készíti, aki az elõzõ résznél is.
Az eddigi infók alapján eléggé esélyes, hogy ez lesz a legtöbbet újító heroes epizód, a fansite-okon pont azon pánikolnak az emberek, hogy túl sok lesz a változtatás.
Én úgy látom a képek alapján hogy ez a játék az ötödik rész erõsen módosított változata lesz, nem nulláról kezdték a projectet. Ez igen nagy kár, mivel az ötödik rész erõsen harmatos volt a régi klasszikusokhoz (heroes 2 és 3) képest.
Én azt hittem a készítõknek lesz annyi eszük az elõzõ rész gyenge szereplése után hogy valami gyökeresen újjal rukkolnak elõ. Hát úgy tûnik nem.
Ahhoz sajnos le kellene ugranod gyorsan Kölnbe. :) Amúgy a képeken ugyan az a faszi ül a gép elõtt és nem nagyon használja a kezeit, szóval a videó gyanúsabb.
A képek alapján gyanús, hogy igen. Hogy kipróbálható-e a játék vagy csak ismételgetnek egy videóblokkot azt nem tudom. Mindenesetre így már van remény arra, hogy valami mozgóképet is kapjunk a játékból. :)
ITT VAN pár új kép, nagyok, úgyhogy mindet nem szúrom be, csak a fontosabbakat:
Mégis jól néz ki a környezet. :) Ez pedig valami küldetés-féle lehet:
Úgy néz ki mégis van gameplay bemutató? Reméljük kikerül valahová:
Town átalakítása:
Én sose nézegettem milyen fene szép a várom belülrõl, bementem egybõl kattintottam ahova kell és kész, igaza van az írónak, a csillivilli cuccok helyett csináljanak valami fasza dolgot.
None of the 15 pictures available on the official site present any town screens. I remember that one of the first pictures for Heroes V presented the Haven town. Moreover, they were quite proud with the 3D features of the town screens (and presented the towns in the first videos).
Various sources claim there will be no town screens, that everything will be visible and available on the adventure map. Even the mines seem linked to the towns and they cannot be conquered without conquering the towns first. The various buildings in the towns will also be shown on map.
In my opinion, this means that they will get rid of the useless 3D town screens. A lot of effort was invested in those screens in Heroes V and it did not pay off. It was just something (beautiful?) that was used only once or twice. Most of the time we treated the 3D town screen like we used to treat the 2D screens in Heroes I – IV.
I suspect that clicking on the castle on the adventure map will allow us to access a 2D screen with nice pictures where we will be able to build / recruit / trade / learn. Also, maybe clicking on the individual buildings on the adventure map, we will be allowed to take actions specific to that building.
I would prefer the effort for building 3D screens in Heroes V style would be spent for doing something else (like a nice new faction).
21 küldetés. :)
20+1
Biztos lesz sok lövész egységnek tulajdonsága, de várjál még lehet hogy a skeleton nem is az már. Bár dárdásat mintha láttam volna.
Videóinterjú a gamescomról. Nincs benne gameplay, szóval sajnos úgy fest nem kapunk gameplay-t egyelõre. :( Új infó nem igazán van benne. Megerõsíti, hogy csak PCre jön (talán macre) és márciusban várható a megjelenés.
Igaz, volt helyõrség hagyása opció, de ez sose tudott hatékony lenni a túl sok bánya és a szétszórtság miatt. 7féle bánya volt, némelyikbõl akár többet is összeszedett az ember, plusz védeni kellett a townokat, amibõl szintén nem 1 szokott lenni, ezen kívül haladni is kellett a pályán optimális esetben nem 1 sereggel. Ez most szerintem annyiban fog módosulni, hogy csak 3-4 ponton kell majd védekezned, minden mással a haladásra koncentrálhatsz. Azt nem bírom elképzelni, hogy lesz 1 kastély per játékos és kizárólag ezekhez kötõdik az összes bánya, úgy játszhatatlan lenne a játék. Inkább gondolnék arra, hogy lesznek központi õrposztok, esetleg sokkal több kastély lesz elérhetõ. Szerintem 1-1 ilyen központ mondjuk 2-4 bányát fog lefedni ez pedig szerintem nem rossz ötlet. De persze nem tudhatjuk, idõvel kiderül.
Miért ne gondolhatnák? Nyilván nem egy vár lesz és egy bánya/map. Megkockáztatom, hogy lesznek akár sima õrposztok is, ahol állomásoztathatsz katonákat és õk védik a bányákat. Egyértelmû, hogy ez miért lett kitalálva, az elõzõ részekben sokan azért tartottak vagy 10-20 hõst, hogy azokkal nulla sereggel folyton elfoglalgassák a bányákat és valljuk be, ez egyrészt abszurd másrészt frusztráló, harmadrészt a multiban NAGYON húzta az idõt. Nekem ez egy jól átgondolt változtatásnak tûnik, amibõl nagyon jó dolgok is kijöhetnek, persze el is lehet cseszni, ha rosszul valósítják meg. Nem érdemes egy újságíró által leírt félmondatból végleges ítéletet hozni. Majd jönnek remélhetõleg a developer diaryk videó vagy leírás formájában, abból kiderülnek a pontos részletek és az ok-okozat.
Na még egyszer: azt mondták, hogy adventure mapok lesznek sok küldetéssel, rpg elemekkel, bossharcokkal. Ez szerintem mindenképp azt jelenti, hogy valami olyanra számíthatunk, ami több egy sima scenarionál.
Csak ez olyan h msot ilyen 5 óráig kell sereget gyûjteni 1 vár elfogalásához vagy mi? Arra akarok kilyukadni h egy kampány ne arról szóljon mint 1 siam scenerrio ahol gyûjtesz sereget és elfoglalod az ellenfél várait.
Minden esetre kicsit nagyzolásnak érzem ezt a 100 órát. Na de remélem lesz hír majd arról is h egy editor jönni fog hozzá+jó kis multi is:D
Írták, hogy bazi nagy "adventure map"ok lesznek rengeteg küldetéssel, RPG-sebb játékmenettel, ezzel együtt már elképzelhetõ az a 100 óra, bár tényleg túlzásnak hat. Ha mondjuk 1 óra lenne egy pálya, akkor nem 4 pálya lenne hadjáratonként szerintem. Eddig is elég hosszúak voltak a HoMM hadjáratának pályái (legalábbis a régebbi részeknél), ha most tényleg sokkal nagyobbak lesznek sokkal több küldetéssel, akkor szerintem könnyedén kijöhet a 100 óra.
na akkor sorjába amik érdekesek. -"Csak akkor lehetnek a tulajdonodban, ha az ellenség kastélyát is elfoglaltad" Ez szerintem hülyeség már most. -"Néhány lövésznek mint pl a Nyílpuskásnak lesznek a Heroes V mágusaira hasonló varázs tulajdonságai" Hát remélem az összes lénynek lesz 1 egyedi tulajdonsága.
100 óra játékidõt meg vhogy nem tudom 20 küldetés alatt elképzelni de hátha.
- A városaidat tudod tetszésed szerint fejleszteni, testreszabni (gondolom azért megkötésekkel), változtatni miután elfoglaltad õket. - A bányák és a térképen lévõ lényvásárló bódék is mind része a kastélyodnak. Csak akkor lehetnek a tulajdonodban, ha az ellenség kastélyát is elfoglaltad. Pl. nem foglalhatod el elvileg az ellenség bányáját addig amíg a városát nem foglaltad el. Valami ilyesmi. -Mind az 5 frakciónak van egy kampánya egyenként 4 küldetéssel, melyeket nem kötelezõ sorban végigvinni maximum ajánlott. A kampány végén ha az összes tehát 20 küldetést elvégezted akkor kapsz egy bónusz pályát ahol kiderült a történet háttere és talán ’cselszõvésre’?. (talán megkapjuk egy pályára az eddig be nem jelentett 6. népet? Vagy a majdani kiegészítõben lévõt?) - 100 óra játékidõre számíthatunk. (ez szép) - Online multiplayer és Hot Seat is lesz mint a Heroes 5 ben (reméljük lagok, bugok nélkül  - Lesznek kiegészítõk, biztosan több mint egy. (tehát talán kiegenként + 1 frakcióval) - LESZ DEMO, de most még nincs kész állapotban. - Mindegyik lénynek, egységnek csak EGY fejlesztése lesz. - Az elfoglalt várakat át lehet konvertálni a saját frakciónk fajtájára, de (ez nem teljesen érthetõ) néhány napig nem lehet használni a heteken. - A harci kezelõfelületen bal oldalon láthatóak az egységek ikonjai, gombjai, jobb oldalon a varázslatok elérhetõ gyorsgombjai 0-9 ig, A szimbólum középen pedig egy hatalmas erejû akciógomb mely minden frakciónak mást és mást nyújt, hatalmas erõvel rendelkezik. - Nincs többé kezdeményezés, mint a Heroes 5 –ben, körök lesznek a harcokban, de alul láthatod ki fog lépni éppen az elkövetkezõ 1-2 körben. A hõsök viszont támadhatnak, mint az V.-ben és varázsolhatnak majd. - Néhány lövésznek mint pl a Nyílpuskásnak lesznek a Heroes V mágusaira hasonló varázs tulajdonságai pl függõlegesen az adott oszlopban minden ellenséget ér a lövése.. a skeletonnak nem lesz ilyen képessége. - A kalózkodás elleni védelemrõl még nem döntöttek de nem szeretnék hga az Assassin’s creed 2 höz hasonló megoldás lenne. - A random skill rendszer eltûnt, helyette már a játék legelejétõl eltervezheted hõsöd tulajdonságait és képességeit. Milyen útvonalat akarsz bejárni majd. - Lesznek Mágiára és Erõre fokuszáló hõsök minden frakciónál. - A szintlépés maximum határa 30-as szint lesz, de a szintlépések lelassulnak a Heroes V-höz képest. - A harcok visszajátszásának lehetõsége, még mindig a játék részét fogja képezni.
Pio: Ha les holnap kamerás vagy nem kamerás felvétel azonnal rakd fel ide a youtube linket please. :) Elõre is köszike.
reméljük csak pletyka mert ezt lehet majd megkéne vennem ha lesz rá pénzem és optimalizálni is jól fogják.
"Fel lett lõve" a hivatalos honlap is, ami egy átirányítást jelent a korábbira. Kár, azt hittem valami komolyabb tartalomra számíthatunk, gyakorlatilag megkaptuk a trailert és néhány képet, ez így azért elég karcsú, legalább valami leírás, némi infó elfért volna. Kicsit talán gyanúsan is karcsú, lehet, hogy pár napon belül bõvülni fog a tartalom?
Már van a youtube-on egy csomó kézikamerás felvétel néhány játékról, szerintem nem tilos felvenni. Persze könnyen lehet, hogy még korai fázisban van a játék és tényleg nem engedik, hogy felvegyék, akkor így jártunk. :)
Holnap nyílik meg a gamescom az átlagemberek számára, ha demózzák a játékot, akkor minimum egy kézikamerás felvétel ki fog kerülni. De tartok tõle, hogy ha demóznák, akkor az a videó kikerült volna a hivatalos oldalra is.
Még nem szerepelt a trailer HD verziója nagyítható, streamelhetõ verzióban, ezt most pótoljuk:
Szerinte mis csak félrefordította a gyerek a németet mert azt mondták elvileg csak, hogy a kinti tréképen minden ház látszani fog pl hogy na ennek az ellenségnek már van titánja. :) Bõven elég hogy nem lesznek speciális házak mondjuk nem írták mit értenek alatta de gondolom várfalak, Mage Guild marketplace csak lesz meg Kovács.
Én szinte elképzelhetetlennek tartom, hogy a véglegesbõl kimaradjon, nem olyan hatalmas munka, csak némi dizájnolás és egy igen fontos eleme a franchise-nak. Azt el bírom képzelni, hogy a sajtónak a gamescomon bemutatott preview-ban nem demózták egyik vár belsejét se, mert még nincsenek készen vele.
Ajajj van egy rossz hír is ára úgy látszik nem lesz belsõ város nézet mint eddig.... Remélem ez nem igaz mert szó szerint így nem olvastam sehol még. Csak valaki egy német elõzetesbõl vette ki.
A hivatalos fórumokon írogatják a gamestar.de previewre utalva. :(
A zikkuratura gondolsz, oroszlánokkal? Az inkább mezopotámiai.
Én is így gondolom. A 3. és a 6. képen is ugyan az a típus található csak más más fejlesztési szinten. Elég szembetûnõ a különbség ahhoz, hogy ne lehessünk biztosak abban, hogy ez lesz-e a végleges kinézete vagy esetleg egy további fejlesztéssel még sokkal látványosabb lesz.