Nagyon szép concept art rajzok a lényekrõl az oldal legalján.
A zenét vajon továbbra is Paul Romero és Rob King alkotja majd? az 1-5. részig õk csinálták õket.
Ja és úgy néz ki hogy a Halottak picit egyiptomias dizájnt kaptak és Zikkurátban (piramis szerû vár) bújnak el a nap elõl szóval az lesz a városuk. Elvileg lesznek talán pókjaik is egységként. A concepciós rajzok és a dzsungel ezt bizonyítják. A csontsárkány is szfinxesebb lett. Nubiai design :) halott köntösben.
Murder3: Én se tudom az összes 10-et mivel a Heroes V-ben is kiegekkel együtt is csak 8 volt. de ebben világban állítólag 10 nép van.
A Black Holenak milyen saját engineje van? a Mark of Chaos engineje fut a Heroes VI alatt is? :)
Pio köszi az infókat. Azt tudod hogy hány és pontosan milyen frakciók lesznek az alapjátékban és hogy lesznek e teljesen újak esetleg a kiegészítõkben. (ha lesz 2 db is megint pl)
A Havennél nem sok új lény lesz úgy látszik :) Talán a zealot helyett lesz valami új meg hát a lándzsás. (habár a 2. részben volt az is)
Azt halottam pedig hogy majd a fele új lény lesz a várakban a V.-höz képest. Volt olyan pletyka hogy lesz egy 8. lény is és hogy némelyik kétszer fejleszthetõ lény lesz. Nem tudom ezek igazak e?
Ja valaki írt olyat hogy olvasta hogy lehet hogy nem lesz belsõ város nézet!!!! Ez ugye NEM igaz??????
hát ez a nem lesz több speckó épület a városokba..... az jó hogy a hülye nevûket átnevezik, de koboldokat simán hagyhatták volna meg a trollt is.
manapság nem igen van értelme a lannak már engem nem érdekel végülis hogy lesz e benne vagy sem. és az sem jó ha remakelik a régi heroest. az õrült fanatikusok örülnének neki de sztem unalmas lenne.
Kikerült egy kérdezz felelek, megpróbálom összefoglalni magyarul:
- A játék körökre osztott marad. - A hotseat mód meg fog maradni. Szerintem manapság ez már nagy szó, lásd lan nélküli starcraft, dedikált szerverek nélküli cod, jó látni, hogy van olyan cég, amelyik nem áldozza be plusz párezer eladás reményében azt, ami a sorozatot naggyá tette. - A játék tisztelegni fog az elõdök elõtt, de tartalmaz majd új elemeket, a legfontosabbak a jelentõsebb rpg elemek és az ehhez párosuló kalandokat tartalmazó térképek fogják jelenteni. - Azért nem a Nival készíti az új részt, mert nem találták meg a közös hangot illetve a Nival az Allods címû MMORPGre fordítja minden kapacitását. - Azért a Black Hole lett az új fejlesztõ, mert a Warhammer játék fejlesztésekor megtanulhatták, milyen egy már létezõ franchise alá dolgozni, volt egy kész motorjuk, ami nagyon jól passzolt a játékhoz és mert nagy Heroes fanok. :) - A fejlesztés kezdete óta kapcsolatban állnak a nagyobb fansite-ok vezetõivel, külön privát fórum is van, ahol a fejlesztés irányvonalát tárgyalták ki velük. - Minden népnek külön hadjárata lesz, melyek összekapcsolódnak, de tetszõleges sorrendben játszhatóak. Ezek együtt adják majd ki a teljes történetet. - Lesznek új, eddig nem látott lények. - A Havennél biztosan lesz nyílpuskás, lovag, angyal.
Létezik ún. szivárványsakk. Magyar találmány (milyen más lenne), a különbözõ bábuk különbözõ színekkel is jelölve vannak. Állítólag könnyebben átlátható, mint a sima.
Nagyon úgy tûnik, hogy a Heroes V-VI Ashan világában jelenlévõ 10 népbõl az alapjátékban (mert lesznek kiegészítõk is) csak 5 (Emberek, Halottak, Démonok, Tündék, Varázslók) frakció lesz legalábbis a KAMPÁNYBAN: (hivatalos fórum és gamestar.de a forrás sajna nem tok németül nagyon mások fordítják le az elõzetest folyamatosan )
Fordítják angolra a németet. De érthetõ a sztori miatt és a stratégia miatt még inkább a következõk bevezetése:
More from the german magazine: 1. ore, wood, crystals and gold are the only resources. In the past all fractions were based on one main resource (sulfur for inferno or gems for academy). Now all fractions have to compete for the same resources and this will add more strategy to the game. 2. No more special buildings in the towns, only dwellings and production building. Towns will grow on the map when we build them. 3. More than 50% of the creatures are new. Zombies are replaced by Ghouls, Horned Demons are replaced by Juggernauts. No Gremlins, Trolls, Gnolls and Kobolds
http://pc.ign.com/articles/111/1112462p1.html De van egy angol elsõ látásra a demoról írás is.
Nem lesz új frakció, az eddigi részekben szereplõ 10 frakcióból 5 fog belekerülni a játékba alapból, a többi majd a kiegekben.
az ubisoft a far cry 2 szerkesztõjével sztem a elgjobb szerkesztõt alkotta a játékok történetébe. Kár h a játék multija gyenge lettt és ez nem dobta fel annyira... remélem ebbe is egy olyat nyomnak ki:) Amúgy érdekes a vámpírok és a nekromanták külön lesznek? az érdekes lenne mert akkor a nekromanták használnának nekromanciát és fekete mágiát eggyaránt. Mondjuk én mindig a nekromaták szolgájaként kezeltem a vámpírokat:D a hangsúlyosabb rpg elemek és a community támogatása nálam jó pont. Különben ha új egységek lesznek a jelenlegi frakciókba annyira nem zavaró ha nem lennének újak, de azért remélme lesz pár új frakció.
- várható megjelenés: 2011 március - az IGN sajtósai teljesen elégedettek voltak az animációkkal, a varázslatok effektjeivel, úgy összességében a külcsínnel - az elfoglalt városokat át lehet alakítani a saját frakciód városává - hangsúlyosabb lett az rpg, a hõsöd és a sereged az egész hadjáraton végigkísér - lesznek bossharcok - többször is hangsúlyozva van a közösség fontossága, szóval igyekeznek nagyon erõs közösségi tartalmakat beépíteni - meg lehet majd osztani saját tartalmat, amikkel fent szeretnék tartani a játékot akkor is, ha már a Black Hole nem fejleszti. Ez szerintem egyértelmûen minimum egy pályakészítõt, de inkább egy hadjárat készítõt jelent.
MEgtaláltam, a német cikk a forrás és ott ezt valóban tényként kezelik, de szerintem csak a kiszivárgott képen található Turn 1 felirat miatt az pedig azért még nem teszi készpénzzé a dolgot, hogy egy az egyben kukázódik az új és visszatér a régi.
"Lesz turn lépés rendszer a harcokban újra." Vagy a megfogalmazás rossz vagy ez arra utalhat, hogy választani lehet majd. Kéne a forrás, hátha ott egyértelmûbb a dolog. De legkésõbb holnap úgyis fellövik a hivatalos oldalt és minden kiderül. Ha csak számomra félreérthetõ, akkor elzénést.
szvsz a turn alapú jobb volt úgy is kezd kiveszni a mûfaj :(
Annyit tennék hozzá, hogy a heroescommunity nem hivatalos fórum, hanem egy fanfórum. A hivatalos fórum ITT VAN. Az infók pedig EBBÕL a német preview-ból származnak.
Hivatalos bejelentés. Remélem holnap dumálnak többet róla esetleg videóval. nagy térképek visszatérnek alá Heroes 3. Lesz turn lépés rendszer a harcokban újra. Viszont pletykák suttogják hogy csak 5 nép lesz és majd lesz kiegészítõkben új. Tényleg csak 4-5 nyersanyag lesz a kristály pedig nehezebben megszerezhetõ lesz a többinél sokkal. Mivel a Heroes VI sztorija a Heroes V elõzménye lesz, így érthetõ a dolog végülis. (cirka 400 évvel korábban játszódik majd ez). Sok új lény lesz egyébként a régi típusú várakban is. ( a fele kb. mindegyikben újfajta lesz) Ez is pletyka egyelõre. Lesz reputation system is mellékküldetésekhez igazítva. A hõslovagoknál megint lehet majd elvileg választani hogy inkább MIGHT vagy MAGIC-et tudjon mesterien használni ala Heroes 2-3-4. Egyediebbek lesznek az egyes frakciók lovagjainak skilljei is.
Update: Némelyik infót megerõsítették hivatalos angol fórumon is (Heroes Community). (1. marad a régi rendszer lépés azaz turn lesz a harcokban és nem kezdeményezés 2. Lesznek megint ERÕ és MÁGIA mester hõsök mindegyik frakcióban. 3. Marad a jól megszokott felfedezõs módi a térképen és a város fejlesztésben is lesz földalatti rész is, 4. A játék a Heroes V elõzménye 400 évvel azelõtt játszódik).
heroes 5-be én a szellemeket bírtam. ha sok van belõle szarrá lehet szivatni az ellent. elég szopató mikor a 3. támadásod is mellé az meg szépen lassan kinyír. asszem Naadir-nak van olyan képessége hogy szellemeket idé a halottak helyére.
valószínû h tutorial pályáról vannak a képek azért van lakat sok ikonon és kevés nyersanyag, ámbár az a legkevesebb hogy azt csökkentik és egyszerüsítik. több fajt és egységet,képességet,varázslatot rakjanak inkább a játékba.
erre csak annyit h nem a magyar játékosok kénye kedve szerint készítenek játékokat...:)
másrészt én is játszottam a 3-al de az 5 és a 3 közötti különbség nem vethetõ össze. és én nem vagyok graff mániás, meg nem is van olyan vasam amivel ilyen lehetnék. de a grafika fontos mert jó hangulatú környezetet nem lehet csúnya graffal alkotni, egy 5 után én már nem bírok a 3-al játszani. ez van az már nagyon régi és idejét múlt. persze az 5 sem túl szép mert az se egy mai darab.
Az V-ben azt hiszem bevezettek valami szellemódot, annak érdekében, hogy amíg a pajtás tökörészik te ne legyél "hátrányban" pontosan nem tudom mi ez, az V nek csak a singlejével illetve az "egy gépen ketten vagy többen játszunk" multival játszottam. Aki tudja ezt a rendszert amit leírtam, az elmegyarázhatja részletesen.
Jaja, érdekes. Lehet, hogy ezek a képek valamilyen játszható demóból vannak vagy korai pályáról és ezért csak ennyi van. ha megnézed több funkción lakat ikon szerepel, ez is erre utal. Ugyan akkor érdekes ötlet lenne egyre csökkenteni a speciális nyersanyagok számát. Mondjuk minden néphez tartozni fog egy és ha elfoglalsz egy bányát a saját népedtípusát fogja termelni. A rengeteg nyersanyagnak voltak elõnyei és hátrányai is. A piacolás egy külön eleme volt a játéknak, az ezzel ha nem is elveszne, de drasztikusan leegyszerûsödne ugyanakkor felesleges szívatásnak éreztem a rengeteg féle nyersanyagot, aztán ha valamelyikbõl épp nincs bányád, akkor szívhattad a fogadat. Pályadizájnolás szempontjából se volt a legjobb, a legtöbb pályán minden bányatípusból kellett egy könnyen elérhetõ a közelbe.
Én csak a 3-al, és a 4-el játszotam, néha a testvérem ellen. ha jól emlékszem nem volt szerver keresõ, és nem tudtam rendesen multizni. Az 5ben volt már "normális multi"? ha igen, akkor nem unalmas hogy csak félóránkét lehet csinálni valamit? (amig a többi játékos lép).
és nektek melyk a kedvenc fajotok? Nekem a zombik :D
Saját véleményem az, hogy a legtöbb játékot ott basszák el, hogy legyen hú de shaderes a fû. Leszarom a füvet. Egyrészt a magyar játékosok nagyon kis része játssza full grafikára húzva a játékokat, másrészt SZERINTEM sokszor a játékélmény rovására megy.
Hiába van az 5 óta csillivilli 3D, csak kényszerbõl forgattam a kamerát amikor valamit nem láttam. Jó, legyen 3d, nekem 2d-ben is pont jó volt, sõt jobb is. Még mindig inkább leülök Heroes 3-azni, Diablo 2-zni, minthogy letöltsem a legújabb legfaszább legcsillogóbb játékot, mert 10k forintért kapsz egy szép valamit ami 1 nap után dögunalom.
Ez olyan minthogy a Diablo 3 nem elég sötét persze ahol pl angyali területek vannak még jó hogy nem sötét, ahol viszont katakombák voltak ott sötét volt rendesen mint a 2.-ben. Most meg sokaknak az a baj hogy a Heroes VI sötétebb tónust kapott. Elõtt az V. résznél a rajzfilmes stílus fájt. :DDD
sõt, hiába léteznek baromi szép színû festékek, az én sakktáblámon a figurák még mindig fehérek meg feketék. Hát minek annyi szín, ha ki sem használják ezek a mocskok?
Khmmm, erre inkább nem reagálnék. Ja, de mégis. Egy-két odabaszott textúra az NEM FULL SHADERES FÛ. Köszönöm, kapcsojjaki!
Ha füvet akarsz látni (amit fúj a szél, szétnyílik és összezáródik/hullámzik, ha átmegy rajta/benne valami), akkor nézdd meg maxon a Sacred 2-t (ámbár a Titan Quest-ben is van némi fûféleség itt-ott, egész szép).
Minek egyre újabb shadermodell, ha nem használják?!?
a grafika már így is kicseszett szép, nem kell ennél jobb.
Na még egyszer: vesd össze az egységek kidolgozottságát a környezettel, ez szerintem eléggé egyértelmûvé fogja tenni, hogy a környezet még messze van a késztõl. Még minimum fél, maximum több, mint egy év van a játék megjelenésig, füvesíteni a terepet pedig szerintem kábé 2 napos munka. Vannak játékok, amik megjelenés elõtt fél évvel még csak nem is hasonlítanak a késõbbi önmagukra. A fejlesztõ által készített játékok grafikájára pedig eddig se igazán volt panasz, nem hiszem, hogy most, hogy a kiadó kõgazdag lenne ebbõl probléma. Amúgy alapvetõen az, aki egy körökre osztott stratégiában keresi a DX11es "grafó"t szerintem eltévesztette a mûfajt.
10 éves grafó ÚJRA!??!? Egy fia fûszál nem nõ egyik képen sem. Odabaxnak egy szaros textúrát bump, parallax és shaderek nélkül, ezzel részükrõl el is van intézve. Ezért kár fejleszteni bármilyen engine-t... PrepreprevgenHD...
Kár DX11-es kártyákat vennünk, mikor még a DX9-es effekteket sem használják (néha még DX8-asokat sem).
várjuk már két kézzel
Ami jót tenne neki, ha több egység lenne frakciónként és ezeknek több alfaja fejleszthetõ változata. Illetve hogy minden egységnek és fejlesztett változatának legyen 1 egyedi képessége vagy akár több is. A hõs varázslatainak fejlesztése és számbeli növelése is és ha jobban fejleszthetõ lehetne. És egy map editort kidobhatnának hozzá mint a fc2-höz:)
Sajnos köhécsel a megaupload, ha épp nem jut túl a loading-on, akkor próbáld késõbb. Ha innen is letörlik új helyre már nem töltöm fel, 2 nap múlva úgyis kiteszi a Ubisoft.
Pio linket majd adsz hogy hova raktad fel a HD trailert? Mert nálam is 2 nap mire lejön kb arról a serverrõl. :) Lehet sokan rámentek :D (pár millióan )
Én még a Kings Bounty-val kezdtem (nem az újjal, hanem az eredeti New World Computing-ossal), aztán a harmadik részig voltam igazán megszállottja a sorozatnak. A negyedik rész nekem szinte teljesen kimaradt. Nem tetszett igazán a képi világa, nagyon sok rosszat hallottam róla és akkoriban már nem játszottam olyan sokat. Az ötödik résszel már játszottam valamennyit, de nem igazán merültem bele, bár az már tetszett annyira, hogy felkerüljön a "todo" listára. valószínûleg neki is kezdek a 6. rész bejelentésének hírére. Ez a rész viszont mindenképp érdekel, fõleg most, hogy kiderült a készítõ. Bár egyik se volt osztatlan siker, nekem mindkét eddigi játékuk tetszett, szóval bízom abban, hogy ebbõl is sokat hoznak ki.
Amúgy szerintem a grafika hangulata mindenképp fontos egy játéknál. Ha valakinek fontos a grafika az nem feltétlenül azt jelenti, hogy 120millió poligont akar mindenhová és a legújabb technológiát. Nekem nagyon fontos, hogy a grafika hangulata, a játék képi világa megfogjon és hogy a fejlesztõk ügyeljenek a részletekre.
Ezekrõl a képekrõl a véleményem felemás. Az épületek, a környezet szerintem eléggé jellegtelen. Tegyetek mellé egy King's Bounty-s képet és szembetûnõ a különbség. Ugyan úgy az interface, az is rendkívül jellegtelen, de általában azt szokás a fejlesztés végére hagyni és még hátra van legalább fél év szóval ezt nem kiabálnám el. Ugyanakkor az egységek már így profilból is zseniálisak, részletgazdagok, e téren szerintem új etalon van születõben. hozzátenném még, hogy szerintem a legtöbb stratégiai játék rosszul mutat állóképeken. Persze lehet, hogy ezt csak én érzem így.
Nagyon kíváncsi vagyok az infókra, amiket 18-án kapunk, azért néhány képbõl nem sok dolog derül ki.
Na a Mark of Chaos nagyon várós volt, aztén iszonyatosan nagyot csalódtam benne, remélem ebben nem fogok... A képek alapján viszont elég meggyõzõ!
Amúgy a másik dolog amit még elvárnék, hogy a hõsöm nézzen úgy ki mint amikor arcra kiválasztom. Ne pedig, van két kinézetû hõsöd és a nõi hõsök is ugyanúgy néznek ki mint a férfiak...
tudom, ízlésen úriember nem veszekszik, de pont a 4? :)
INNEN tölthetõ a trailer makulátlan minõségben. Nagyon lassan jön le, de megérivárni, szerintem zseniális lett. Mondjuk részemrõl minden idõk két legjobb CGI-je az Armies of Exigo és a Mark of Chaos intro-i, szóval nem is vártam mást a Black Hole-tól. :)
mondjuk sztem a hiróz pont olyan játék ahol a grafika a legutolsó szempont amit figyelembe veszek. így nekem a 4nél nemis kell jobb :D
Na mit mondtam Dzsungel powa :DDDD:DDD
Youtube verzió a trailerbõl sajnos továbbra is a rossz hanggal:
Ingame képek:
Tessék, announcement CGI trailer. Sajnos a hang elég rossz.
Sajna már akkor le volt vadászva, amikor én postoltam. :(
Nocsak. Armies of Exigo igen jó játék lett, ha üti azt a színvonalat ez is, akkor nem fogunk csalódni
LOL Magyarok csinálják a Might and Magic:Heroes VI-ot A Black Hole entertainment Akik a Warhammer Mark of Chaos stratégiát is készítették.
http://www.jeuxactu.com/jatv-show-9395.html1 Hosszú elõzetes (ha még fent van :) )
Hoppá, nem semmi új hír!
Állítólag a magyar Black Hole Entertainment fejleszti a játékot!
Korábbi címeik: Armies of Exigo, Warhammer: Mark of Chaos
Eddig még MMO-t akartak a Heroes-ból a WOW mintájára, mert a WOW is egy stratégiai játékból alakult ki.
Várós!
+ fav
Te meg mindent leírtál, nekem is ez a véleményem, és én is hasonlóképpen követtem a Heroes sorozatot, unokatesómmal nagy partykat csaptunk annak idején, fõleg a III-al és az V-el.