26 vagyok.Nem engedélyt kérek rá mivel a pénzem arra költöm amire akarom! Szimplán leugatnak csak ilyenkor, hogy miért ilyen baromságokra költöm a pénzt! Mondjuk valahol igazuk is van, mert magamra nem igen költök csak pc-re és játékokra.
Lehet béta alapján kaptak olyan visszajelzéseket amiket inkább jobb kijavítani! Pénz az már megvan.Már csak valami alibi kamu szöveg kell a szülõknek ,hogy mi a tököm ez a nagy hordó és minek nekem fõleg 20 ezer ft-ért. Mintha a fogómat húznák érzéstelenítõ nélkül.De mivel egyszer élek így nem érdekel!Nyomorult életem során egy CE-t megérdemlek úgy érzem!
Lehet gyûjteni a pénzt, eltolták 1 hónappal a megjelenést. Kíváncsi vagyok, vajon miért, mivel január környékén átadta a PB a kész játékot, azóta "állítólag" a DLC-t hegeszik, hehehe.
Igen, ez "csak" annyi, hogy ahogy megkapják a készletet, szétküldik a mailt, jó esetben nem is hírezik ki az oldalon (pláne ha keveset kaptak), így az elsõ idõben csak azok tudják bezsákolni, akik feliratkoztak. Külföldön ugyanez a tartalom 100 euro, pontosabban szólva nekik nem hordóban, hanem valami ládában. Ha tényleg 20 ezerért ezt behozzák, akkor azt mondom, le a kalappal, idén is kerül egy CE a monitor alá.
Ez hogy mûködik most? Írták nagyon limitált példányszámban lesz csak. Most csak értesítõt lehet kérni és ennyi? Nagyon félek hogy nem lesz elég és lemaradok róla pedig legyek bármilyen spur köcsög ezt megszeretném venni.Igaz muterék baltát állítanak fejembe ,de nem érdekel.
Varantban én a végigjátszások közül eddig csak egyszer futottam össze orrszarvúakkal. Többi végigtolásnál nem futottam velük össze. Szóval nekem az a kietlenség is tartogatott meglepiket.
A Gothic 3 lassú géppel és elsõre volt hosszú. Úgy egyébként annyia nem vészes. Normadban lehet elszüttyögni, ha eltéved az ember. A Sivatag hatalmas terület, de gyak a fele töküres. Többszöri végigjátszás alatt kb. egyszer mentem le a sarkaiban. Messzi nyugaton olyan érzés volt járni, mintha egy másik játék másik dimenziójában jártam volna. Annyira távoli és kietlen volt.
Ha minden igaz, a fejezetek között a tartalom egyenletes(ebb)en van elosztva, mint az elõdben. Én mindenképpen Gothic 1 hosszt várok el, a G2 és G3 erõsen overkill volt, ami az ide írogatóknak lehet, hogy bejött, de nem ez a standard manapság.
RPG-knél minden apró levél alá benézek, ennek ellenére az alap G2-ben is találtam harmadszori végigjátszáskor új dolgokat, majd a NotR-ben is. Egyébként mágussal könnyû hosszan elhúzni, én pedig nem szeretem a potion spamet, tehát nagyon takarékosan játszottam. Persze ez a szöszmötölés többé-kevésbé igaz a többire is.
Egyébként meg az baj a PB játékaival, hogy az utolsó vagy dungeonös felvonások gyengébbek szoktak lenni, talán az utóbbiak még egész jók is voltak a Risenben, de ennek ellenére mégis elég unalmas volt az utolsó két fejezet. (Azért gyorsan végigjátszottam még egyszer, pontosabban a frakcióválasztástól, de az már más kérdés :) Szóval ha az az 50 óra egységes minõségû lenne, és három-négy értékes végigjátszást érne, akkor az nem hangzik rosszul. De még egyszer: egy hozzám képest villámmódra játszó újságíró bõven 50 órája a bétát illetõen nem tölt el aggodalommal.
Offtopicba- a frakcio kuldetesekben mindig van legalabb egy bossharc. Nekem nem a kuldetesek dobtak fel a jatekindot onmagukban, hanem a lorestonok keresgelese, echostone kuldik, rejtekhelyek felkutatasa, craft, kismillio dolog. A feltapolas meg azert erdekes mert ott vannak a kulonbozo destiny-k, azoknak a megszerzesehez kell legalabb 36 szintet osszekukazni. Es minden esetben a zona/dungeon loot listaja is a szintedhez igazodik, minel kisebb szinten lepsz be annal kevesebb/alacsonyabb minosegu lootot dob, stb. Risen2 nem tudom mit varjak, annak idejen a Gothic brand hihetetlenul ujat hozott, nem a D&D fantasy szerint zajlott se a harc se a tortenet elkepesztoen uj volt a perspektiva, third person nem izometrikus nezet vagy oldal scrollozos, a harc is real time, enyhe combo probalkozas ami maximum 4 lepesig terjedt ki, jah es mai napig az egyetlen jatek amiben a fireballt lehetett dagasztani mielott utjara engedte a jatekos! Most a PB megint ujat akar alkotni, remelem hasonlo sikerrel, es meg inkabb remelem hogy az a karcsu jatekido tobb lesz valahogy megis...
Nekem meg az a bajom a KoA-val (igaz kb. 15-20 óra játék után mondom), hogy az a rengeteg mellékküldetés dobja csak meg a játékidõt, ami szerintem elég unalmas. És csinálhatták volna sokkal nehezebbre, pl. inkább lenne több boss-típusú ellenfél. Mert ugyan elég pörgõs a harc, de élvezetes tud lenni. Majd legközelebb úgy folytatom szerintem, hogy ráállok a fõvonalra, frakciókra, így talán izgalmasabb lesz, mivel nem tápolnak fel a mellékküldetések. A Risen 2-tõl én megint egy jól kitalált világot (karakterekkel, helyszínekkel) harcrendszert, történetet várok.
Nekem a KoA 135 ora jatekidonel lett kesz, ha gondolod van screenshotom. A NotR 115ora, azigen, hogy csinaltad? Abban egyetertek hogy eszmeletlen hangulata volt megerte bebarangolni az utolso morzsanyi teruletet is. Mint irtam , nincs problema a Piranhas fiuk jatekaival csak nekem ugy tunt hogy ez a mufaj is atcsapott a rovid-de-tomeny design iranyaba. A KoA ebbol a szemponbol meglepetes volt, mert se nem volt nagy hirvewres korulotte es durvan uberelte minden varakozasomat. Ehez kepest felek hogy kicsit keves lessz az az 50 ora remelhetoleg magas szinvonalu Risen 2 elmeny. UI- nekem a kesz azt jelenti hogy nem talalok tobb questet a jatekban es fo tortenetszal mellett minden mas is meg van csinalva.
Nála az alábbi módon nézett ki az elsõ végigjátszások idõtartama a mentett állás szerint.
Gothic 1 45-50 óra Gothic 2 80-85 óra Gothic 2: Night of the Raven 115 óra Risen 47 óra
Amennyiben azt is hozzáveszem, hogy a Risen idején már rutinosabb voltam, a játék pedig áramvonalasabb volt, akkor a G1-nél semmiképp nem volt rövidebb. Elvileg a Risen 2-nek kéne lennie a G2-nek, mert az elsõ rész csak alapozás volt a fejlesztõk szerint is. Hogy ez igaznak bizonyul-e, az majd elvélik. A sajtó által megszellõztetett játékidõkben pedig én nem bízom (gyorsabban játszanak, de a GK is bõven 50 órát ír, sokaknak a G2 sem volt ennyi), pontosabban nem alkalmazom egy az egyben magamra, nekem eddig általában legalább kétszer-háromszor annyi ideig tartott, szóval ez alapján az 50 órát felszorozva még kimondottan hosszú is lehet a játék :) Szóval nem kizárt, hogy a KoA esetén pedig éppen túloz valaki, fejlesztõi oldalról olykor megesik, például valamelyik Monkey Island dobozára is ráírták, hogy 30 óra, aztán az meg csak 10 volt. Efféle (fél)sandbox játéknál különösen nehéz objektíven kiszámolni a játék hosszát.
Megtortenhet, hogy kettonk kozul te dontottel bolcsebben, en azt irtam a KoA topicba, hogy nagyon magasra tette a lecet a Risen 2 szamara. Ki tudja, forditott sorrendbe jatszva lehet ez nem lenne szempont. Ettol fuggetlenul tudom kulon ertekelni majd a PB fiuk munkassagat, a Risen-t is kiporgettem 2x, ket kulonbozo frakcio oldalan vegigjatszva, igazabol csak az zavar hogy minoseg ide vagy oda egyre rovidebbek a kalandok. Nem tudom,hogy a nosztalgia rozsaszin szemuvege vagy sem, de anno a Gothic2 vel 2 honapig szorakoztam amig mind a 3 frakcioval vegigjatszottam, ehez kepest keves az 50 ora, en igy ertettem. Az nem lehet mar hogy jo es hosszu? ( de, KoA)
Kipróbáltam én is. Egész hangulatos ,lehetne szebb is (bár csúnyának nem mondanám) ,akadással nem találkoztam minden maxon van. Várjuk szeretettel!
Sokan belefutottak a hibadba es a demobol kovetkeztettek a vegleges jatekra. Szerintem a vegleges verzioba kukkantsal bele, hatalmas a kulonbseg, sokan meg is jegyeztek hivatalos forumon hogy a demoval gyakorlatilag elijesztettek a lehetseges erdeklodoket, nagy baki hogy a kesz jatek teljesen mashogy nez ki.
na belesasoltam..jó lesz ez nekem majd..már tetszik az elején a sok lootolási lehetõség,meg herbárium:) ez a Patty az a Patty a kocsmából?..mert apuci is azonos:)
nalehuzom a betat enis es megasasolom
Köze nincs hozzá, egy egyszerû elemi szorzást végeztem el a bétán alapuló benyomásaim és a hosszról érkezõ hírek alapján: 50*3=150
A demót próbáltam, buggal nem találkoztam, elképesztõ igénytelenséggel viszont igen. 50 óra nekem is megfelel, ha végig hozza a szintet (a PB játékai hajlamosak lefulladni az utolsó fejezetekben, most állítólag máshogy lesz).
Tiszteletben szoktam tartani masok velemenyet, de mi koze egy vegigjatszas idejenek(hossza) a jatek ujrajatszhatosagahoz(szavatossag)? Az meg mar nagyon offtopic hogy neked mitol "borzadaly" egy olyan jatek ami egy az egyben atemelt minden valamirevalo otletet a jelenlegi legtartalmasabb rpg/mmo-kbol, tobbek kozott a PB munkakbol is.
Ha 25percért megvettél egy játékot hát gratula ha loptad akkor még inkább. Ha a bugos demót nézted az a félévvel ezelötti verzió, kiadni is kár volt szerintem.
A 40-50 óra korrekt ha pörgös a gameplay nem kell több.
KoA nálam 25 perc után uninstall volt, egy borzadály. 50 óra az olyan Gothic 1 hossz, a Risennél meg hosszabb, a béta alapján 3 végigjátszás simán benne van, az 150, bõven sok.
Nem, nem ismerem. A ezeréves RPG-k végitolására sem találtam idõt. Pedig egyszer nem ártana a BG I-II-õt kipróbálni. Legutóbb a NWN Tortured Hearts modulját nyomtam. Eszméletlen jó volt.
A gothic vilagot mindig is azert szerettem, mert hosszu idore el lehetett bennuk veszni, es akarmilyen komolyabb rpg minimum 80 ora jatekidot iger, ehez kepest kicsit karcsu az az 50. Nem vontam ketsegbe a minoseget, az zavar hogy tulsagosan rovidnek tunik. Offtopic- az az erzesem, hogy nem ismered a KoA-t, az pont ellenpelda a kozhelyre amit irtal, a hossz es a minoseg.
KoA az fejlesztok szerint 200 ora, nekem lett 135, akkor ha Risen2 fejlesztok szerint 50 ora, bele se merek gondolni. Kicsit elszartak a kedvemet vele. Amugy meg Gamekapocs-on kint van a beta teszt ott irjak az 50 orat.GK betateszt a Risen2rol
Akkor hoki... kár, pedig lehetett volna vmi olyan csinálni ami nincs a piacon. Minek mindig ugyanazt a sablot újra és újra más környezetben megcsinálni.
Ez csak nem valami kalózos játék lesz? Már nagyon régóta várok olyasmit mint az Age of Pirates 1-2, csak jobb megvalósításban. Itt is lehet majd tengeri csatákat vívni? Vagy szimpla quickbaros rpg lesz, nyílt/csõ pályák és dungeonok. A lentebbi screenshotokon és a #251 hszben lévõ videó, mintha nem is ugyan az a játék lenne.
Szerintem semmi különleges. Nem szebb, mint a Skyrim erdõs vegetációs része. A csupasz fehér bõr meg kifejezetten furán néz ki. A színvilág szép.
Nem olyan rossz?!? :DDD Bokalef*sósan szép a környezet szerintem.
Nem olyan rossz pedig a grafika. Talán egy kicsit a bloom itt is túl van néha erõltetve (Na nem annyira, mint a Syndicate-ben!), de nem komoly. Itt van még 3 kép:
Sok ilyen volt. Az elsõ ilyen komolyabb kalózos játék a Pirates! után a Sea Legends volt. Ezt fejelte meg komolyabb grafikával a Sea Dogs. Aztán eszkalálódtak a kalózos játékok lett ezekbõl még 5 ugyanolyan.
volt régebben ilyen kalózos játék, nagyon sokat játszottam vele, de nem ugrik be a neve. sok drágakövet lehetett benne találni meg pénzzé tenni, és hasonló kardozós pisztolyozós csaták voltak benne...
Eddigi piranyás játékokba is karót nyelt karakterek voltak. De itt még nagyobbat nyeltek. Ez az agyon lövés fájt. Semmi kivégzés, semmi... Rögtön agyon lõni.... Ez a mások testébe bújás jó. Azt a k*rv* ez a kardozás jól néz ki, aztán a kivégzés... HÚH. Remek. Kis majmos dolog is jó.
"A Deep Silver ma bejelentette, hogy ha idejében elõrendeled a Risen 2-t, ingyen és bérmentve megkapod a Treasure Island névre keresztelt DLC-t, mely egy exkluzív küldetésszálat tartalmaz majd. A legendás kalóz, Steelbeard kapitány elfeledett kincsét kutathatjuk fel.
A Treasure Island egyfajta izgalmas továbbgondolása a Risen elsõ részében található küldetésnek, s minden elõrendelõ ingyen juthat hozzá. A történet Harlok körül forog - õ Steelbeard kapitány hajójának, az Elenornak a szakácsa volt. A gaz inas ellopta Steelbeard kapitány elrejtett kincséhez vezetõ térképet. Hõsünk Steelbeard leányával, Pattyvel szövetkezve ered a kincs nyomába egy ismeretlen szigeten, mely teljesen új környezetet vonultat fel - számos misztikumot fejthetünk meg a kaland során."