"Other than that, it’s a nice PC version: responsive mouse movement, specific graphics and FoV options, tutorials reflect your custom controls, and it runs decently on Ultra-everything on a modest 3GHz dual core machine with a Radeon HD 5800."
Nekem is valami ilyesmi bajom van vele. Írtam is máshova, hogy sztem a Crysis sokkal szebb ennél. Most már nagyon kíváncsi vagyok, élõben hogy fog kinézni :)
Nem azt mondom hogy csúnya, de nekem ég is olyan nem tudom... üresnek és sterilnek hat az egész (a dzsungeles részek) Tényleg ne tudom megmagyarázni mi vele a gondom, lehet bennem van a hiba, de számomra valahogy úgy nem áll össze. Talán a fényhatások miatt (ami nem valami ütõsek a vid alapján) nem tudom.
Elég ütõsnek néz ki a játék. Én már csak az árkád megvalósítás miatt félek picit, hogy olyan "gagyi" hatást fog adni, mikor játszol. Remélem nem lesz igaz a félelmem!
Hát az jó lenne vagy legalább ini átírással menjen :)
Olvastam hogy lehet "single" pályákat is készíteni.
Mivel valahogy úgy írta a leírás ha leteszek npc-ket akkor csak egy játékos lehet a pályán. Viszont ha nem akkor lehet multi pálya. És mivel ezeket külön kell indítani véletlenül sem lehet a single játékhoz, pályáihoz csatolni mi?
Pedig úgy lenne fun ha az új pályát hozzá lehetne valahogy csatolni az alapjátékhoz, és single playerben át lehetne menni a készített pályára.
Háát nem tudom de itt a videón nagyon szar volt az AI. Elég butácska szegény.
IGN-en volt 1 reklám, amiben aszongya "Far Cry 3 is like Skyrim with weapons" "An echo of Red Dead Redemption"
a skyrim-es hasonlatnak marhára nem örülök, mert az egy qurva-unalmas játék + remélem azért lesznek nehézségi szintek (ala Far Cry1) ebben a videoban ugyanis az enemy AI debilebb, mint G. Gyõzike
A pályák amiket bárki publikál automatikusan ún. "felhõben" kerülnek eltárolásra.
Ez a multi videó megint felkeltette az érdeklõdésem. Mi a francért kellett ezzel a host alapú rendszerrel elbaxni?
De amúgy azt se értem, hogy ha a multi ilyen lesz, akkor hogy oldja meg a pályaszerkesztõben készített pályák futtatását? Hiszen induláskor még azt se lehet tudni hogy ki lesz a host, nem hogy annak éppen milyen szerkesztett pálya van a gépén.
Amire te gondolsz, az a login szerver. Ami ellenõrzi, hogy eredeti-e.
Ha nem lesznek dedikált fegyverek, hogy lesz megoldva az eredetiség-ellenõrzés?
Vááárj. Én nem arra írtam ami játékmenetben megnyilvánul. Persze a multi soha nem lesz jobb egy kerek single történettõl. Hiszen a multi unalomig öldöklés egy pályán.
Én a részletekre írtam, grafika, fegyverek, stb.
Az hogy a multiban összevissza lõnek és nem egy kalandtörténetet mesél el valaki, az tök érthetõ, amióta világ a világ ez így volt.
Azt bírom ,hogy az ilyen multi videokban minden játék rohadt jónak tûnik, aztán a vége legtöbbször az, hogy mindenki rohagál össze vissza és fragvadászkodik.
abban teljesen igazatok van hogy ha lenne légi jármû akkor le lehet vele lépni a szigetrõl "mondjuk ezt meg lehet támogatni a történet részérõl csak képzelõerõ kell hozzá" de ez a legjobb magyarázat amit eddig hallottam mi az hogy jobb így meg hogy elvész valamilyen hangulat ha egy opcióval több van nem múszály azt kihasználni ez olyan mint a szállodában muszály meginnod a minibárt badarság de a történet részérõl írt magyarázat sajnos elfogadható de akkor mi van a multival ?
Valami minimális visszafoglalás lehetne.bár akkor meg rohangálnunk kellene állandóan valami távoli helyõrséghez gondolom.
Õrposzt amit kipucoltál elvileg nem a többi helyen azért gondolom igen, mert egy idõ után unalmassá válna egy tök üres szigeten ótókázni, bár a realitás ugye az lenne, tehát én mondjuk el tudnék képzelni ilyesmit akár mod formájában is.
Személy szerint én örülök, hogy nem lehet benne a helikoptert vezetni (biztos meg tudták volna oldani, ha akarják), elvégre a játék koncepciója az, hogy a szigeten ragadtál, és ahogy a 2011-es E3-on is láthatjuk, Jason igyekszik megszerezni egy helikoptert, de ha azt tényleg megszerezné, és vezethetné (amihez nincs képzése), akkor leléphetne a szigetrõl.
Arról nem is beszélve, hogy elég illúzióromboló lenne pillanatok alatt ide-oda röpködni a szigeten. Új légi közlekedésnek pedig ott a Wingsuit.
öt éve csak fejlesztik és egy nyamvadt helikoptert nem lehet vezetni benne ugyan azok a jármûvek mint a kettõben és ráadásul nem is magyar hát ezért tõlem pénzt nem látnak az biztos
Kösz. Így már értem mért nincs errõl semmi infó. Igazából amiket ír az elméletben megállja a helyét. De gyakorlatban tudjuk milyen ez a p2p megoldás ingame. Amit kiemelnék: ""-With lobby games you get lots of lag" That is entirely dependent on the host and if the game itself takes resources from the machine that could be better used to run a server. If the game is well optimized and the players have good connections, there is no problem."" - Elég sok ez a HA. Ez a probléma. Úgy se fog mindenkinek minden feltétel klappolni. Többre tartanám, ha azt mondaná, hogy nem tudunk/akartunk több pénzt beleölni a játékba. Sajnos így tudtunk kijönni a rendelkezésre álló pénzbõl...
""-Stable ping." Again, more dependent on the host's connection as well as the network architecture. The server being dedicated or not has less to do with that."" - Hát rohadtul nem mindegy. Én mondjuk az 512-es feltöltésemmel tuti nem leszek szinte soha host. Vagyis többnyire hátrányban leszek. Vagy ha netán mégis host lennék, akkor az egész meccs szívna a szar kapcsolatom miatt, mert nem tud kiszolgálni mindenkit rendesen. Nem véletlen van az, hogy az ilyen hostolós mókában szinte mindig a host a legjobb játékos....A tûzfalakról meg egyéb vackokról, ami miatt lehet hogy nem is tudsz játszani (rendesen) nem is beszélve. Meg sokkal könnyebb így hackelni a játékot. Úúú felhúznak már az ilyen baromságokkal...
Már ha jól fog mûködni a rendszer. Az említett codban is így indult a dolog, de sajna a gyakorlatban nem ilyen egyszerû a helyzet. A program nem minden esetben a te kapcsolatodhoz (pingedhez) képest válogatja ki azt hogy ki legyen az épp aktuális host, hanem amit õ jónak ítél. Teszem azt, lehet hogy egy Kambodzsában levõ embernek jó netje van, de ha õ lesz a host, te 2-300-as ping alatt nem játszasz szenvedsz.
Manapság szerintem a legfontosabb a multiplayer egy FPS játékban. Ugyanis ez képes hosszabb idõre odakötni a játékost a képernyõ elé. Pl. nekem is csak egy ideig fun a botokat lövöldözni. Egy idõ után kiismerhetõek és a multiban meg mindig máshogy alakulnak a dolgok. Nincs két ugyan olyan meccs. Persze a HC PVE játékosokat nem érdekli a pvp, de manapság a többség fõként a multi miatt vesz meg egy FPS-t. (Azért a CODMW-nek nagyon jó a multija. A BO-ban nekem tetszett a single és a multi is és (kapaszkodj meg!) nekem a BO2 singleje is tetszik. A menüje is valamiért nagyon bejön.)
Amúgy meg valaki mutasson már errõl a "PCre nem lesznek szerverek" dologról valaki hivatalos irományt! Én nem találtam semmi infót errõl.
Hidd el, hogy ez engem totál hidegen hagy, ahogy a COD 180. része is. Nálam az utolsó COD a második rész volt, a többi már említésre se méltó a szememben.
Nem a multitól lesz jó játék valami, legalábbis szerintem.