Felraktam újra a játékot... elindítom... logó után fekete képernyõ. Letöltöttem manuálisan az új patchet, de NEM TUDOM FELRAKNI, mert azt írja ki, hogy nem látja milyen verzió a játék. Mi faszom? Segítsen már valaki pls.
bassza meg ez a fos játék me ga fos uplay.
parasztorigin-ben be lehet állítani hova töltse/telepítse a játékot?
Szét fogok baszni valamit az biztos. Elõbb még simán beléptem uplaybe, most meg azt írja, hogy idõiglenesen ki vagyok bannolva!!!
Szóval... Reggel gép bekapcsol. Játék elindít. Uplaybe be tudok lépni. Játék indít... elindul. Gond nélkül. Eszem megáll... TEGNAP ÓTA NEM CSINÁLTAM SEMMIT!!! :D
grebbi: Igen, én is azért raktam fel.
Akkor kössétek fel a gatyát, mert hard fokozaton elég nehezek.
Minden eddigi infó, pletyka a Blood Dragon-ról az oldalunkon közölt cikkben olvasható. Azóta semmi új, semmi hivatalos nem jelent meg.
Véleményem a játékról, nem pápai bulla:
Na így 4 hónap után már nyugodtan ki merem jelenteni, hogy ez a tavalyi év egyik legtúlértékeltebb játéka. Az egy dolog hogy gyökér a sztori, és ezt a pszichedelikus felütéssel próbálják takarni, de valahogy nem igazán akar összejönni a dolog. Van 1-2 jó karakter, de ebben a játékban nem mûködik a GTA féle humor, nagyon erõltetettnek hat. Az Assassin's Creed féle játékmenettõl totál statikus lesz a játékélmény, és kb. 5 óra után már dögunalmas lesz ugyanazokat a piros ruhás kalózokat kergetni folyamatosan, meg az ugyanolyan bázisaikat befoglalgatni. Handmade érzés sehol. Az hagyján, de a rakmaty formák is mind ugyanúgy néznek ki, még a fontosabb karakterek is. A "Who's the man? Me?" -n kívül mást alig hallani tõlük, és idióta hangjuk van, akárcsak a kalózoknak. Az AI segghülye, komolyabb flanking manõverekre nem képes. A lootolás animációja teljesen felesleges, és idõigényes. Fõleg akkor ha kilõttél 25 darab kalózt, és mindegyiktõl be kell gyûjteni a gempát. A Rambóból és egyéb alkotásokból kölcsönzött kivégzések sem elég hatásosak, mivel sem Vaas, sem Hoyt nem vehetõ komolyan bossként. Crafting rendszer van, de minek. Ez bizony Far Cry 2 átskinezve, tweakelve. Talán majd a következõ játék tényleg jó lesz.
ha meghagyták volna a csávó eredeti hangját és a színek is rendben lennének és esetleg ezt a craftrendszert is átgondoltan alakítják ki, akkor nem lenne vele semmi gond. Az AI-ra hiába számolunk. Eddig 1 játékban mûködött a legjobban az adott körülményekhez, az pedig a Rage!
UI: A sztori amúgy jó, de a körítése nem teljesen :D Hozza a kalandelemeket a küldetések, meg a kihívás is rendben lesz a végére és lopakodni is kell. A fejlõdések baszott jók, az állatok is rendben vannak, bár már túl sokfajta van egy "szigeten" ami eléggé Disneylandnek tûnik majd.
Fírben és FC1-ben is jobb volt az AI, mint ebben a játékban. Elsõ FC1-es emlékem máig él bennem. A hajónál bepattantam egy terepjáróba, mert kiszúrt 3 zsoldos. Azok is terepjáróba pattantak, és végigüldöztek a fél térképen. Amikor azt hittem hogy leráztam õket és fellélegezhetek végre, meghallottam hogy megállnak mögöttem a fûben valahol 10-15 méterre, és kiszállnak, elkezdenek keresni, közben folyamatosan kommunikálnak, óbégatnak egymásnak. Ráadásul összedolgoztak, fedezték egymást, oldalba kaptak. Akkor elõször tapasztaltam ilyesmit videojátékban. Akkoriban az is ritkaságszámban ment, ha a szuperhumán AI nem látott át a falon/növényzeten és nem talált telibe szinten minden lövésével amint a látómezejébe kerültél, és az FC1-ben ez így volt szerencsére.
Hát nem tudom te mivel játszottál de akkor én más játékkal játszottam mint te :D de persze emberek vagyunk különbözõ nézõpontokkal de amiket leírtál azok alapján én nem ismerek rá az FC3-ra :D.
Mondtam, nem Szentírás. Amúgy az AI-hez még annyit, hogy már annak is örülni kell, ha nem ütik el egymást/dobnak gránátot egymás közé. Az is kimaradt, hogy a dzsungelben magas fûben néha rohadt nehéz megtalálni a kilõtt kalózokat, hiába villog a hullájuk (ez is minek amúgy). FC2-höz hasonlóan ha az úton közelharcba keveredsz az általában terepjáróval közlekedõ kalózokkal, mire lootolsz mindenkit és mennél tovább 98% hogy odaér még egy terepjárós brigád, majd még egy, és ez sokszor 6-8 alkalommal is megtörténik egymás után. Rohadt unalmas.
Ami pozitív: a környezeti és fegyverhangok nem rosszak. A sziget nekem túlságosan tarka, rajzfilmszerû. FC2-höz képest ez visszalépés. Most erre rá lehet fogni hogy trópusi környezet meg blabla, de a Crysis is ilyen környezetben játszódik (fõleg), és az mégis jól néz ki. Viszont a textúrák részletesek, szépek az effektek, és korrekt a gépigény.
hát, srácok, én azért jól elvagyok ezzel a játékkal :)
rég élveztem ennyire single playert, meg kell mondjam õszintén. most egy órán keresztül azzal szórakoztam, hogy "not detected" módon foglaljak el két bázist, mivel láttam, hogy ez szükséges egy skill feloldásához.
a második szigeten járok, 8-9 fõs outpostok esetén ez annyira nem is egyszerû. mindenesetre egyet sikerült megoldanom, de a második sehogy sem jött össze, hétszer ölettem meg magam, nyolcadszorra pedig csak hajszál választott el a sikertõl :) rájuk eresztettem a tigrissimogatóból az állatot, ez a 8-ból 4 katonával végzett is, a maradékból az egyik elszakadt a többiektõl, õt simán átsegítettem a túlvilágra, azonban a maradék három egy kétszintes kis emelvényen húzta meg magát, alul egy, felül kettõ megoszlásban.
az alsó szinten lévõn átutaztattam a késemet, de ekkor mozgolódás támadt odafönt, a testet így nem sikerült elrejtenem. elindultak lefelé a lépcsõn, én bebújtam alá, és reméltem, hogy kínálkozik majd alkalom egy kettõs takedown-ra, de sajnos nem jött össze... az utolsó faszi észre vett, mire megöltem, így az outpost az enyém ugyan, de az undetectedet buktam.
kár, mert már kívülrõl ismertem az összes katona útvonalát, és az a fránya tigris is sok terhet vett le a vállamról egy-egy menet alkalmával :)
Ha hullát látnak, de téged nem, akkor elkezdenek nyüzsögni és keresni, viszont nem riadóztatnak. Persze ha egy õrjárat épp befut, akkor beszáll a keresgélésbe. Ez viszont nem töri meg az "undetected" foglalást. Többnyire az sem, ha az áldozatod a halála elõtti töredék másodpercben kiszúr, de ez nem tiszta megoldás. A lehetõségek: - kés, vagy kés és nyíl - hangtompítós fegyverek - sniper puska jó messzirõl, vagy óvatosan kezelve és fedezékbe húzódva akár közelrõl is.
Persze ha masteren ügyködsz, akkro lehet ez nem megoldás. Hamarabb kiszúrnak, jobban lõnek, de a kés a bordák közé vagy a nyakban ugyanúgy elgyengíti õket, mint alacsonyabb nehézségen. Kisérletezhetsz aknákkal, c4-gyel és gránázokkal is, de az nehezebb picit.
Sziasztok, biztosan van a topicban válasz a kérdésemre de nem szeretném a fél napomat visszaolvasással tölteni. Ha végigjátszottam a játékot (stáblista után) visszatérhetek a szigetre tovább keresgélni, kalandozni, szikláról ugrálni? Esetleg az õrposztok felszabadíthatóak újra?
Köszönöm a gyors és türelmes válaszokat.
Igen lehet menni tovább gyûjtögetni!Az õrpostok resetelhetõk szóval újból felszabadíthatók. Ezt egy patchel tették bele valahol ott lesz a menüben!
Köszi Grebber, rád mindig lehet számítani:) Szóval végigjátszottam, és igen, vissza tudtam menni a szigetre, ám ezt az õrposzt reset -elõs gombocskát nem találom.
Keresem...keresem....jól jönne egy kis segítség:)
Azt nem tudom én már nem játszok vele. Elvileg a menüben kéne lenni egy opciónak erre.Ha jól emlékszem ide is be volt rakva mi a neve.
na, befejeztem a story-t, azért picit többet vártam volna a végétõl, de hangulatos volt... valaki elmeséli, hogy mi történik akkor, ha Citrát választom?
Nnna én is megvettem a gamet! :) Most újra végigtolom a single-t, de már belekóstoltam a multiba is, és egész jól ment :) Játékosnevem: OzimakIstvan (Uplay-es) Bárki nyugodtan felvehet, szívesen játszok csapatban!
FC3 Blood dragon leaked gameplay videó. Hát izé... már értem miért nem mutattak eddig belõle semmit. Értem én, hogy humoros, de annyira erõltetett, hogy átesik a ló másik oldalára. Lehet ezt én sem mutogattam volna... mint egy nagyon drága áprilisi tréfa.
Most vagy én vagyok hülye vagy totál nem értem a multiplayer koop mûködését. Tehát a Private coopban csak azokkal tudok játszani, akiket én hívok meg, a public coopban meg bárkivel, akinek épp kedve szottyan koopozni. De hogyan tudok én public koopban fejezetet és nehézséget beállítani? Eddig nekem annyi jött le, hogy public koopban automatikusan bedob valahova játszani, ha meg nincs egy szerver sem, akkor hozhatok létre sajátot. Vagy nem?
Szerintem nem lehet állítani bedob valahova aztán annyi.
Egyébként másnál is sz*rakodik most a játék? Uplay-be be tudok lépni, de FC3-ban, amikor co-opoznék, kiírja, hogy nem tud kapcsolódni az Ubisoftos szerverekhez.
Akkor azt barátokkal vagy ismerõsökkel kéne kivitelezni. Én pl. vevõ lennék egy kis coopra.
Szerencse kérdése. Néha beadja, hogy te leszel a host. Akkor is elõfordul, ha 2-3 ember van a lobbyban, és a host kilép. Sokan csak azért várakoznak, ready nélkül, hogy õk legyenek a host. Ha te lettél a host, jobboldalt lehet pályát és nehézségi fokozatot választani.