ez lol olyan, mint a Titanic és közben a SF3:D milyen poén már...viszont ha ilyen csúcs grafika lesz ahogyan le van festve a 2 fõszereplõ arca akkor sztem igényes lesz a 3. rész
egy picikét egyetértek, amúgy akadtak benne szép részek, mint pl a hajó és az indonéziai rész is...kicsit kevésnek éreztem és a sztori se volt az igazi...Tunguska azért mégiscsak megtörtént esemény volt, a Puritas Cordis pedig egy kitalált baromság:D:D nem is tudtam igazán beleélni magam, csak azért nyomtam végig, mert Nina azért mégiscsak okos, meg csinos is:D, na még a hangjába is belekötöttek és el is szúrták:D, viszont Maxet marha jól megcsinálták a 2-ben...
Broken Sword...az nem izgat valahogy, gondolom az ilyen középkori játék:) engem mondjuk az Alter Ego valahogy ezért nem tud izgatni, mert a 19. század végén játszódik az a korszak nem köt le...
majd azért meggondolom a Still Life, amit mondtál annak a kipróbálását illetve a Mata Harin agyalok még...
Erre kíváncsi vagyok a Black Mirror 3. részére, remélem jobb lesz, mint a 2. részemrõl.:) Most fogom játszani a Broken Sword újabb kalandját, bár azt írtam, hogy nem szeretem a rajzolt játékot, de ez mégis megfogott:)
már idén jön a 3. része?:D elõbb elkezdték a projectet, hogy már szinte egyidõbe kiadják a 2. résszel? alig lesz eltérés a két idõpont között, nem semmi milyen gyorsak...ha így áll a dolog remélem minõségi 3. részt kapunk, rohadt kíváncsi vagyok mit lehet ebbõl még kihozni:D Darren az egyetlen Gordon vajon gonosz marad-e
Szerintem is jobb volt a Tunguska, mint a 2. Idei kedvencem a Black Mirror 2, még idén jön a 3. része, várós:). Próbáltam még a 15 days-t(nem fogott meg), meg az Alter Ego-t(ez már jobb). Az örök kedvenc a Syberia.
Hitman nagyon jó, sosem csalódtam benne egyedül az 1. rész az ami nem jött be, de a többi zseniális
4. az a legelsõ kalandjátékok egyike 1993-as DOS-os programmal futott, ingyen letudod szedni pár mega az egész játék, de annál nagyobb élményed lesz:D, próbáld ki a DOTT-ot, kíváncsi vagyok mit szólsz hozzá és hogy hányszor akadsz el benne...tényleg a kalandjátékok alapja, a játékélmény a hangulat zseniális és 1993-hoz képest isteni grafika...
A 4.-et nem hallottam, nem ismerem, meg a Lost sorozatokat sem. A Medal Of Honorral játszottam, és nagyon tetszett, meg a Hitman is.:) Still Life-val nem játszottál? Azt nem érdemes kihagyni, ott is törheted a fejed:D
Mata Harit kipróbálom, engem érdekel a töri...amúgy nagyon szívesen látnék valami idõutazós kalandjátékot mint mondjuk a Tentacle-os volt:D
amúgy pedig bírtam még a Lost sorozatot, abból csináltak egy kaland játékot az elég gyér lett:), ha van kedved kipróbálni és értékelni akkor a grafika miatt ajánlatos, de amúgy pedig, ha nem láttad a sorozatot nem érdemes kipróbálni, mert amúgy rém egyszerû game lett az Ubisofttol
tudod én mindenevõ vagyok, még a leggagyibb game-el is eljátszogatok...
Kaland gamek közül
1. Syberia 1-2. 2. Black Mirror 1-2. 3. Secret Files 1-2. 4. Day of the Tentacle
ezeken kívûl a Still Life-ra kíváncsi lennék...
kedvencem jelenleg a Split Second autós, Singularity FPS, Alpha Protocol is tetszett régen a Medal Of honor volt a kedvenc, egy idõben a Call of Duty sorozat a 2 és a 4 abból is, és bírom még a Batman Asylumot is...
ezenkívûl az egyik legnagyobb kedvencem amibe vannak logikai vonások, harcok, játékos/karakter, fegyverek fejlesztése is az a Star Wars Kotor 1-2.
Én is örülök.:D A végigjátszáshoz csak végszükség esetén nyúlok, szeretem én megfejteni a dolgokat, és úgy mint Te, csak akkor nézem meg, ha már semmit nem tudok csinálni. Neked van valami kedvenc játék még?
örülök, hogy még vannak olyan emberek akiket nemcsak az olykor buta FPS, meg TPS érdekel, hanem bírják a kalandgame-ket is:P sztem ezeknek a játékoknak van a legjobb történetük, az angol tudást segíti, és segít abba, hogy gondolkodj...viszont sztem egy olyan rész, ahol elakadsz nem szégyen megnézni a végigjátszást én pl csakis akkor szoktam, ha nem látok leírást egy logikai kirakóshoz, vagy, ha 50x átjártam a terepet és semmi tárgyat nem találok, akkor úgy vagyok vele minden logikus volt, de mégis hiányzik valami, tehát megnézem...ez igazából csak egy kis kiegészítés:P
Ott én is sokszor elakadtam az indonéziai résznél, de tetszett. Volt a Mata Hari, de az tán nem olyan nagy játék mint ezek, ott a tánc nem akart menni.:D Na a Syberia nagy kedvencem még, én gyönyörû játéknak tartom, a 2. részben tetszett nagyon a kutyaszerû valami.:D
Indonéziai rész az totál baromság volt meg azok a tárgyak:D:D nagyon adta magát a dolog, de egyúttal sokszor elakadtam benne, lehetetlen kombinációk jöttek néha ki:D csaj is avval a narancsos járgánnyal, ahogy fellõtte a segélyrakétát vele úgy h foglyul volt ejtve hát azon szakadtam szinte, h ilyen nincs amúgy h a 4 narancs egy bambusszal legurul a tûzhöz:D:D kicsit irreális volt azért...
amúgy ismersz még jó kis point and clicket ami neked úgy a személyes kedvenced és nem említettük meg? pl ismered a Syberia sorozatot? ha létezik jó kaland játék akkor az a Syberia...
1. rész a Tunguska az az egyik legjobb sztorival megáldott kalandjáték volt, végig izgalmas volt és a csajszi Nina nagyon jó karakter volt, grafika is tûrhetõ és szép volt... 2. részbe (amit már Németek csináltak) elszúrták a hangját, belevettek egy olyan részt (Indonéziai rész Maxxel és a szöszivel) aminek abszolút semmiköze nem volt a game-hez és pl Párizs utcáit baromira elszúrták, nem tetszett az a térképes bolyongás, a logikai játékokat lehetetlen volt és semmi info nem volt, hogyan és milyen módon kellett megoldani így pl végigjátszást használtam azokhoz...ezenkívûl rövid volt a fõgonosz baromi könnyû volt és semmi összeborulás nem volt Maxxel:D Grafikailag viszont nagyon szépen megcsinálták a Puritas Cordist...
Én imádom ezt a Secret Files sorozatot, majdnem írtam, hogy lejátszottam a 3. részt, de látom, hogy készülõben van. Nagyon várom a következõ részt.:)
épp most játszom vele...nagyon modern állati szép a grafika, viszont az elsõ rész hangulatát és játékmenetét, logikáját, történetét nagyon nehéz lesz utolérnie...
SF: Tunguska jobb volt ugyanígy vagyok vele, azt 2x is kijátszottam, viszont a Puritas Cordis se volt rossz, látványosabb grafikával viszont úgy érzem összecsapták picit és a vége is eléggé nevetséges volt...