Igen, az ott fix a kerekelfordulassal egyutt. Az nKP ugyanigy mukodik, annyi plusz van, hogy ott az auto setup/garazsban tudod allitani a kerekelfordulast (kormanyattetelt).
De ha jól tévedek, akkor a játékban mindenképpen 400 fokot forog majd a virtuális kormány?
Korabban mar irtam rola reszletesebben, de akkor megint;) Ha 900 fokos kormanyod van, es a driver-eben 900-ra allitod, akkor nagyobb kormany elfordulashoz 400 fokig tudod "felvinni" (valamivel tobb mint ketszeres tekeres a kormanyon mint a jatekban, linearisan), vagy kissebb kormany elfordulashoz "vegtelen" aranyban tudod csokkenteni.
- Ehez a driverben hagyd 900-on!
- Csinalj egy sajat profilt es azt modositsd NE az elmentettett: C:\Games\FVA\content\system\controls_presets\ konyvtarbol valaszd ki amelyiket jelenleg is betoltod, masold at sajat neven (pl: Logitech G25 - Alexease.ini), es abban ird at a LOCK-ot.
- Fontos (!) hogy atiras utan, be KELL lepni a SETTINGS-be, es a CONTROLS-nal ujra kivalasztani, betolteni (kivalasztasz egy masikat, aztan ujra a tiedet). CSAK ezekekutan menti ell es hasznalja a programban!
- Igy pl. ha az INI-ben a LOCK erteke 450 fok, akkor az igazi kormanyodon ketszer anyit kell tekerjel, mint amennyit a programban forog, es ezt linearisan teszi.
- De ha a LOCK erteke 1800 fok (!), akkor pontosan fele annyit kell hogy tekerjel a kormanyodon, ez is linearis!
Ebbol is latszik, hogy lefele 400-ig lehet levinni linearisan, de felfele "vegtelenig" (pl. ha az INI-ben 360000-re allitod a LOCK-ot, akkor a kormanyod 1 fokos elfordulasara a jatekban 400 fokot fog fordulni - igy mar elegge erzekeny:)))
Amugy ezt szoktak SATURATION-nak nevezni, amikor a hardware-es (DRiVer), software-es (INI) es a virtualis kormanyok elfordulas (VKE) aranyaihoz hozzarendelnek egy szamot. Matekosan: kormanyelforditas = VKE/(INI/DRV) :DDD
Nem, egyszerûen csak gyorsabb lenne az a kanyar, meg jobban érezném magam a bõrömben. kipróbáltam én nagyobb szöggel, csak akkor meg ugye nem lineris ...
Most persze, hogy nem, mert nem tudsz "hirtelen" annyit fordítani a keréken! :) Ha kisebb lenne a kormányszög, akkor a kerék elfordulása is elvileg gyorsabb, ergo túrás esete foroghat fenn... asszem, vagy mi! :D
Vedd lejjebb az FFB-t... ha a kormányod tudja a 400 fokot, és megvan a lineáris kormányzás, akkor nem a szög kevés, hanem vezetéstechnikai hiba van, úgy mint nálam! :D ( neked sem kevés, ne ellenkezz! :D :D )
Ha lejjebb tudnád venni, akkor tuti, hogy ugyanezzel a technikával vezetve túrná az orrát... ;)
Nekem kevés a szög ! :) Kigyorsításnál lassan tudok rákormányozni ha megindul.De persze így is jó, csak ha lehetne állítani tuti kicsit változtatnám .
Nem a szög "kevés", hanem rossz az ív és a tempó. Ez nem okoskodás, én is elcseszem, de, ha véletlenül minden jó, akkor a 180 foknak elégnek kell lennie... :)
Persze, en nem megyek uridot, talan 0:59 eleje-kozepe-vege, de nekem jo a kormanyszog, a legtobb kanyarban negyedig tekerem. A ket visszaforditonal van ~180 fok kornyeken.
Azzal nincs gond, az valoban annyi. A "gond" inkabb az, hogy mivel nem lehet setup-olni, igy a kerekszoget sem lehet allitani. Valaki meg szeret minimalisat mozditani a kormanyon. En nem, nekem ez igy pont jo;)
Az uridok nem erdekelnek, ugy is gyorsakk lennenek, cak tobb maceraval. Inkabb az erzes erdekelne, milyen ledaralni igazabol a gumit;) Kockasra fekezni most is lehet, az jo;P
Linearitást értem, illetve nem mert ezek szerint bizonyos értékeknél már csalás van, ha nem eszi meg az engine ... Én gyakorlatilag a kormányszöget csökkenteném, értsd, hogy ne kelljen akkorát tekernem a visszafordítókban, 20 fokkal kevesebb már megfelelne.
Igen természetesen a szokásos állítgatások jók lennének ( ffb, kamera ) .Meg gumikopás, fõként, bár ez a hotlapozásba sajnos belefér, megértem miért ilyen lett .
Totál egyetértek... fõleg az idõmérõ ötlettel! Tuti nem születnének ilyen ûridõk! :)
Nekem már csak annyi plusz kérésem lenne, hogy ugyanezt mondjuk V8, DTM, vagy WTCC keretek közt csinálja meg valaki! :D Azok autók... ez a szárnyas szivar inkább ûrhajó mint autó! :)
A progi a kormanyod hardware-es kormanyszog beallitasat figyeli, amig az tobb mint a progiban a kormanyszog, addig liearis marad, szinkronban forog. Ha mar kevesebb, akkor trukkozik. Amivel "csalni" tudsz, ha kezzel piszkalod az INI-t, es az ottani beallitas kulonbozik a driver-ben beallitottol.
Ami nekem kellene:) Persze, az idojarast, dinamikus napszakokat, AI-t, online versenyt stb. hanyagoljuk, ez nem az a tipusu jatek;) - allithato kerekszog (bar nekem jo, de nem artana ha lenne) - allithato pilota nezet; a dinamikus kamera tetszene, ha nem a sisak tetejen lenne es nem ennyire durvan mozogna. - esetleg idomero-szeru szabaly a gyors korokhoz; az allithato segitsegu edzesen annyit lehet menni amennyit akarsz, de az eles, mert koron fix benya lenne, ami fogy, kopna a gumi, melegedne, "szemcsesedne" stb. Vagyis az eles koron max 2-4 kort lehetne menni utana vissza a boxba. Persze, a mostani rendszer sem rossz, egyszerusitett, jatekszeru, "vegtelensegig" lehet probalkozni a gyors korrel;) - Hogy ez mekkora uzlet, reklamero a Ferrarinak, nem tudom, de jo lenne a "folytatnak". A meg ket palya az OK, de talan aldozhatnanak meg 3-ra:) Kozben Kunos is tudna tovabb piszklani az engine-t;)
Ja, szóval ha hagyom 900-on ,akkor sem lesz ifa kormány a játékban ? :)
Kicsit sok nekem a 400 (?) ami gyárilag be van állítva az autóban, picivel lehetne kevesebb. Én mentem 0,58,5 -öt , egyszer... :)))
Alig várom már a Nurnburgringet, ott nagyon jó lehet ez az autó !
Ez a játék olyan amire mindig vártam: rohadt szép ( bár nem hitech, de mégis nagyon szép...) nem kell setupolni, végre egy F1 autó ami teljesen jól viselkedik alacsony sebességnél is,és rohadt pontos a kormányzás ... mi kell még ? :)
Allitsd 400-ra;) De ha full linearisat szeretnel, miert nem hagyod alapon a beallitasokat?:) Nalam 900-on van a driverben, 900 a jatekban, es teljesen jo, eppen annyit megy, amennyit kell (logikusan:P). Ha tobbet vagy kevesebbet akarsz forgatni a kormanyon (a kerek/kormanyszog fix a progiban) akkor kell valamelyiket piszkalni. De ha mindkettot allitod, ugyanarra, semmi sem valtozik. Kiveve, ha kevesnek talalja. Valszeg a 380 eppen keves neki. Multkor tesztelgettem, irkaltam is ide, csak mar elfelejtettem ki kivel volt;)
No, faragtam 3mp-et, 1:03 vagyok, már csak 6-ot kell lefaragni:)
Az mitõl van, hogy beállítom a kormányom 380 fokra, ugyanennyire átírom az ini-ben is és meg sem lineáris? :)Nagyon picit, de a végén már nincs összhangban a kettõ ...
Hetfoig 30% kedvezmennyel adjak a programot! Promo kod a vasarlashoz: ZG26D-GOIXC-XAWX0-K2VYU (Nem tudom, hogy egy vagy tobb embernek is engedi hasznalni, de szerintem jelentkezo sem lesz ra tul sok:))
Egy perc alatt már kezd rohadt vigyorgós lenni !!! :D
Kipróbáltam, jó cucc ez:) Gurultam 3 hotlap-et, 1:06 lett belõle, de még nem ismerem a pályát:)
Ezek a féknyomok a kanyarokban, igaz ? Ha nem látnám a pályán milyen jól mutat tuti kiröhögném !!!!
Mondjuk láthatatlan és szupergyors shadereket én is tudok csinálni ahányat csak akarsz ! :DDDDDDD
Amúgy nekem nagyon tetszik a grafika, nkp is bejön, olyan egyedi és szép az egész, de ez még azt is veri .
Amúgy mi új abban , real tükrözõdés eddig is volt .... Gumi viszont nagyon tetszik .
Gondolom, az uj auto, ami valamkikor majd megerkezik, ilyen es hasonlo fizikaju lesz, csak nev nelkul, valszeg GP2 kategoriaban. Talan lesz patch is hozza, a kezmozgas es a shaderek miatt.
Talan, ha lenne benne normalis gumimelegedes, kopas, szemcsesedes stb, akkor nem tudnak ennyire megkinozni az autot, foleg ezekkel a durva rakormanyzasokkal. Persze, akkor sem lenne sokkal jobb a helyzet, akinek nagyon megy, annak akkor is menne;) Az OK, hogy csak a folyamatos qual miatt nincs tores, benzinfogyas stb., de azert megoldhato lett volna egy normalisabb rendszeru idomero. Pl. tankolhato benzinmennyiseg, ki mennyit szeretne, 1-5 korre, valaszthato gumitipus, es valoban, 2-3 kor utan mar hasznalhatatlan korok.
Nekem nem áll lábra az öt méteres féktáv, úgyhogy én tuti nem leszek még az elsõ 500-ban sem :)))))Meg általában 180 liter (kiló?) benzinnel megyek, úgy élvezetesebb :)
30% off 48 oraig
25-ik helyen van valaki.
Az elozo hetek egyikeben en lattam Magyart az elso 10-ben;) Mar nem emlekszem, ki volt az.
hmmm...nem látok az elsõ 10-ben HUN-t sajnos.Srácok gyerünk 56 elejét szaladjon már valaki :=)
Nekem alapból hiányoznak azért a megszokott nézõpont-szög és FFB beállítások. De valóban ha már ilyen is van benne miért nem rázza a fejet a kocsiban ülve is ? :)))
Mondjuk ez már így is túl nehéz meg bonyolult arra amire kiadták :DDD
Az eredetihez kepest nem rossz, de az eredetinel, ez nem a pilota szemszoge, hanem a sisak tetejen a kamera. Azert dol ekkorat es ezert van ennyire magasan. Nem ertem, ha ilyet tud, akkor miert nem lehetett egyet "berakni" a sisakba is?!;)
Annyira hibátlan lenne az a helmetcam, ha nem lenne benne az az oldalra dõlés...! Nagy kár érte, teljes jól átjönnek a döccenések, minden, csak ehhez a dõléshez kevesen vannak hozzászokva....
Ki kéne venni belõle ezt, meg kicsit lejjebb engedni és szuper lenne .
Kíváncsiságból én is megnézném, Massáé is nagyon szép, de az ufok úgy is agyba-fõbe verik õket ! :DDDD
Hat menni mentek vele mind a ketten mert videot is lattam csak az idejuk nincs fent
Szerintem nagy eséllyel senki nem ment vele ! Nem mindegy? :)))))
De nem ugy volt hogy alonso is menni fog vele?
Milyen kormány?
Végre megvan a kormányom, csak azt nem értem hogy hol tudom beállítani az irányítást, hogy például melyik legyen a jobbra meg a balra meg a fék, mert azt a részt ott nem nagyon értem. Valaki elmagyarázná?
Hát azért csak nem hús-vér autó ! :))))
Szerintem nagyon profi, naná, szép is lenne ha nem így menne ...
Amúgy van ebben a játékban gumikopás ?
Azert 1-2x siekrult neki allora fekeznie es megcsusztatni a hatuljat;) De kontrollalta, vagyis valszeg szandekos volt;)
Amugy en a kormanyt, ugy hogy szinkronban van a jatekbelivel, nagyreszt 90 fokig forgatom, annal nem kell tobb, afelett mar radiroz (lehet, hogy egy egeszseges radirozas azert nem artana:P). Egyhelyen van 180kornyeken. De a visszajatszasban sem mutat nekem tobbet. Igaz, nem sok visszajatszast neztem:)
Láttam! :D Döbbenet figurák vannak! :D Némelyiknek be kéne kopizni a pár héttel ezelõtti felhõtlen optimizmust... belém égett pár mondat: "Tán ott voltál a fejlesztésnél, hogy tudod elõre, hogy arcade? Még meg sem jelent, de már elõre fikázzátok, szánalmas" Utóbbi egy szóval egyetértek! :D
Az az, sokszor megnéztem ,van ,hogy rakoncátlankodik az autó, de azt is végtelen profizmussal, kisújjból kezeli !
Nem "hiaba tekeri tul a kormanyt", hanem nem tudná túltekerni kormányt! Neki vannak fizikai határai élõben, ellentétben a gép elõtt ülõkkel akik 0 ffb mellett, nem lineáris kormányzással század másodpercek alatt rántják egyik végpontból a másikba a kormányt...
Massa ( vagy aki vezet a nevében a videón ) láthatóan úgy megy, mintha élõben kéne abszolválnia a kört... mindezt kurva gyorsan, és halál pontosan! Szóval bárki is az, le a kalappal... nem csak az idõ, hanem a stílus miatt is...
Belenéztem a most megjelent F1 SZIMULÁTOR topikjába... csak ennyi lenne a megjegyzésem:
Igen valami ilyesmi, nem egy replayt láttam már az évek alatt, pár ezer kilométert NKP-be is beletekertem már, de az a kör egész egyszerûen gyönyörû !
Halálpontos féktávok, lágy kormányzás, nincs orrtúrás, pont annyi a géz-fék hogy ne legyen se alul se túlkormányzott, ahogy kicsit is stabilizálódik az autó kanyarból kijövet abban az ezredmásodpercben lecsap a gázpedálra. Én el vagyok ájulva tõle!!! Eddig amikor ilyen szép autózást láttam az lassú is volt, ez meg megcsinálta ugyanígy csak rohadt gyorsan !
( Aztán persze lehet nem is Massa ment vele ...:)))
A hangsúly azon van, hogy maszatka úgy megy kurva jó idõt, hogy nem koppanásig tekeri a kormányt minden kanyarban... ergo "autózik"... úgy megy, mint akinek vannak fizikai korlátai... az ufók meg hirtelen koppig rántott kormánnyal teszik ugyanezt úgy, mint akinek láthatóan nincsenek fizikai korlátai... Szerintem ez lenne a mondanivalójuk...
Lehet csak bemesélem magamnak, vagy nem értek hozzá, de Massa köre szerintem igen szépre sikerült!
Néztem videokat jobb idõkrõl YT-on, de ott tényleg ufo stílusban mennek jobb idõket, az övé meg teljesen autós . Más alátekeri a kormányt kanyarokban aztán valahogy befordul, Massánál nem igen van ilyesmi .
Azért próbálkozzál, megoldod te azt, ahogy ismerlek ! :DDDDD Jah, Kunos jókat talál ki, csak lusta normálisan kikísérletezni, befejezni. Mint a legelsõ NKP-s hang, az sem volt rossz ötlet, csak talán kicsit több melót igényelt volna .
Sajnos nem:/ A kamera file-ok az autohoz tartoznak, az meg eleg jol le van vedve. Nekem is az a kamera tetszene vezetes kozben, de tul magasan van es tul sokat, dinamikusan dol:/ Igazabol az Alonso-s sisak kamerat probalna szimulalni, ami a siakja tetejen volt.
Ez is olyan Kunos, csinal valamit, ami jo lenne, de ez is felkesz, nem atgondolt;D