Igazán nagy nyereség az lenne, ha ferraris mérnökök tanácsokat adnának neki, mit hogyan kéne csinálni .... mondjuk szerintem motorfék sem nagyon volt az elõzõ verzióban, lehet nem tetszett nekik és átíratták vele ...
Picit mintha most lassabb lenne az autó, fél másodpercet sehol nem tudok összeszedni, korábbi verzióval annyival jobbat mentem .
Mondjuk mindegy is, nulla az esélye, hogy én utazok Olaszországba ! :DDDD
Hivatalos oldalon a Fisichella videoban 2:05 -nél van szellemautó ... Késõbb az is lesz benne ?
1385!
Valamit valtoztatott az auton, talan jobb lett, es valszeg sokat szamit, hogy bekerult a menetkozbeni fekeroelosztas es a diffiallitasi lehetoseg;) Aki ki tudja hasznalni annak jobb lett, aki nem annak rosszabb:))))
Szelllemauto mar 3-4 eve is volt az nKP-ben, legalabbis volt ra utalas a pluginek-nel, Ghostcar.dll vagy valami hasonlo neven;)
1035
Ez már tényleg a vége, ennél jobbat csak nagy véletlenül tudnék ....Mondjuk ebben is kicsit túlcsúsztam utolsó kanyarban, de a többi viszonylag jól sikerült :DDDD
Amúgy mi az a diff in meg ex ? :)))))
Differencialmu;) Az IN "gyorsitashoz", az EX a "fekezeshez" tartozo allitas (0–7).
És mit csinál a kettõ 0 illetve 7-es állásban ? :)))) ( Azt azért tudtam ,hogy diffi :)))) )
Mondjuk most kicsit nehezen fordul lassításkor, merre állítsam ? Meg ez a köcsög kormány nem akarja bevenni ha valami billt állítok valamely gombjára ....
Sziasztok Lehet hogy hülyeség lesz amit kérek de nézzétek el nekem :D Most szedtem le a játékot és licensz kódot kér amit én nem tudok sehonnan szerezni. Szóval ti tudnátok esetleg adni , vagy megmondani hogy honnan tudok szerezni ? Köszönöm szépen. :D
Nehez vagy nem lehet osszehasonlitani korrektul. Mind a kettot elvezetes vezetni, de hat az iR-ben ott van a szep nagy korites;)
Az FVA egyszeru es nagyszeru, az iR F1 meg brutalis es nagyszeru;) Az iR verziojahoz mar illene egy valodi F1-es kormany, mert annyi mindent lehet allitani az autobol (igazabol mint az igaziban):P A setup reszet mar messzirol erdemes csak nezni, mert az mar nem embernek valo:DDD
Es ezekutan meg lehet allitgatni az autobol a pilimitert, a fekeroelosztast, 3 fele diffit, motorfek-erot, motorerot es/vagy kevereket vagy mit, valamint gazpedal vagy gaz allas mittudomenmit:P
Ez nekem teljesen jó, azért ami a lényeg azt elég jól belõtték gyárilag (szerintem) finomhangolni meg azért lehet fékkel, diffivel. Ami hiányzik az az FFB , nézõpont állítás és legalább egy szellemautó :) Meg kb két tucat pálya! :D
Igaziból akkor akarom majjd összehasonlítani, ha megjelenik az új gumi modell iR-ben. Akkor elõfizetek 1 hóapra, és összehasonlítom a netKart és az FVA-t az iR-el.
Minek hasonlítani, nincs két szimulátor ami csak megközelítõen egyforma lenne :D Egyik ebben jobb másik abban .....
Az iR uj, keszulo gumifizikajaval kapcsolatban, itt-ott van egy kis felreertes.
Az iR-hez nem azert keszul uj gumifizika, mert most nincs, nem jo vagy rosszabb az atlagnal, hanem azert mert egy-ket szinttel feljebb lepnek a mostani, atlagos, elfogadott tipusnal.
Vagyis ha hasonlitani szeretnel, azt most kellene, mert most vannak "egyszinten" - legalabbis hasonlo koncepcios megoldason. Persze, igy is nehez, igy sem teljesen korrekt, mert masok az alapok. Vannak jobb, rosszabb megoldasok, tetszik, nem tetszik hozzaallasok.
Az 1-2 (esetleg dinamikusan torzulo) csuszas gorbekrol mar le kell mondani, tovabb kell lepni: johet pluszba a torzulas, a profil es a felulet minoseg szamitas:)
kormánnyal állítsam az elsõ kereket, menet közben ? :D
Igen, es abba az iranyba erdemes forditani kormanyt, amelyik iranyba kanyarodni szeretnel:) Elsore furcsa, de mukodik a dolog, meg lehet konnyen szokni;DDD
Gondolom, forditva mukodnek: eloszor megcsinaltak a fizetesi lehetoseget, es majd utana letoltest;) Kesobb (valszeg:P) le tudod majd tolteni;) Megyek, megveszem en is, ne csak Te erezd szarul magad:)
Bocs, csak közben rájöttem, hogy nem lehet csak a pályát leszedni, megint az egészet le kell, gondolom ( meg remélem ..) valami fejlesztések is bekerültek ! :)
Azért ez most nem olyan gondosan elkészített pálya mint az elõzõ kettõ ! Texturák sem olyan gondosan fényképezettek, néhány object ordít az árnyékért...
És leszedte a nagy kedvencemet a szép féknyomokat!!!! :(((
Gumi mintha kicsit más lenne, de lehet csak az új setup miatt van ... De szuper, szokásos módon irdatlanul lehet kenni neki :DDDD
Iracing pályát-autót is így megvehetném, hogy utána "ingyen" használhatom itthon, 50 ropit már tuti ott hagytam volna ! De ha nem hát nem ....
En sem ertem, miert nem engedik:/ Meg ha nem is teljesen offline, de egy bejelntkezes utan azert mukodhetne, online szolgaltatasok (versenyek) nelkul.
Sajnos ez van:/ No FFB, elvetemult kormanyszog, es MarioKart szintu hozzaallas;D Es az ilyenek, online is toljak, versenyben, tomegben, mas programokban, es nem erted ha kiutnek, hogy ezt miert csinalta?!:))) De O sem, hogy Te meg miert voltal utban:) De azert elhiszi, hogy O milyen kiraly:)
Ha van kiskapu, akkor "ezek" tudat alatt megtalaljak;)
Amugy, nem akarom igy ismeretlenul megserteni a pilotat, de ez valami mongoloid-idiota, nem birom abbahagyni a rohogest;DDDDDD
Ez az uj auto, mar csak cockpit ranezesre is, kicsit elmarad az elozoektol. A korabbiakat, latszik rajtuk, valodi, letezo autok utan csinalta, meg az elejen, igazi versenyzok segitsegevel. Ennek a kinezete inkabb mar csak kitalalt;)
Persze, ettol meg mehet jol, lehet elvezetes, mert akarmelyik programban, akarmelyik autot modellezik le, ugy is lesznek elteresek.
De a gumit (kinezetet) sem ertem?!:/ Eleg szarul nez ki, ez a tukor sima "valami". Ha mar slick, miert nem lehett atvenni az FVA-bol a gumit?!
De beinditani sem tudtam;D Nem talaltam a "muszerfalon" a gombokat, semmire sem reagalt;) Maradt a kicsit visszafejlodos, bar kenyelmes, automata cucc...
Ez persze, ez egyelore csak az elso "ranezeses" tapasztalat, meg egy centit nem mentem vele;))))
bszki hogy élvezi :DDDD Ezért érdemes szimezni, a beleérzés, az hogy ott ülsz...a pálya az autó.. Nekem is a nyóctengelyes feeling ugrott be, esetleg egy markoló.. Százpontos.
Akkor pedig a válasz, "Matek órán, csöndben, hogy a tanárt ne zavarja." :D Se Solt nem ilyen leleményes, még egy loadcell elektronikát is csak fordítva tud bekötni :D
Igaza van Soltnak a loaedcellt fordítva KELL bekötni, én pár hónapja fordítottam meg és azóta semmi bajom vele, nem kell driverben inverz tengely, nem kell kalibrálgatni többet soha, tökéletesen mûködik ahogy kell