Mint RE ... ahhoz kpest rossz, de mint egy L4D szerû horror-akció, annak nagyon látványos és elég jó játék. 3 Féle stílus-3 féle story kb 25-30 óra. És még a feloldható extrák.
Resi 5 játékként egy nagy 0 átvezetõk viszont jók, vagyis mozinak elsõ osztályú :)
Juj, tényleg ilyen rossz lett a 6? Én még sajna nem tudtam vele játszani (majd ha lesz pc-re... hehe). Azért azt nehezen hiszem el, hogy az 5-nél rosszabb. Én legjobban a történetre vagyok kíváncsi, meg a bejátszásokra (az talán nem lett annyira gyenge)
A számból vetted ki a szót. :P
"A RE5 is egy kalap ganéj volt"
Ezzel van a baj, hogy egy hasonló noname akciós groteszk RE nevet viselõ játék, vagy epizódot ha lever az nem sok minden...
Nem is értem az miért volt sokkal jobb sokak szemében. Annál nem volt gond a sok lövölde, nulla sötét rész, a krokodilok ,lol, a baromi unalmas földalatti rész. "Wesker benne van és nagyon menõ , +5 pont" perk aktiválva
Sajnos akárhogy is nézem ez egy középszerû akciólövölde lett. Egyszerûen nincs olyan momentuma amibe ne lehetne belekötni: grafika, kamera, irányítás, történet, sebzés,fegyverek, pályák, szörnyek... Egyszerûen semmi sem stimmel benne. Egyébként hiába a 4 kampány meg a hosszú játékidõ, hogyha ugyanazokon a helyszíneken kell keresztülverekednünk magunkat mint a másik karakterekkel.Sõt sokszor ugyanazokat a szituációkat kell végignyomni amiket már egyszer végignyomtunk, csak más karakter szemszögébõl. Ja, és persze unalmas és kiszámítható a végtelenségig. A legalja viszont a jármûves szekvenciák. Egyrészt irtózatosan gyengék a másik meg, hogy kerülnek(hogy kerülhetnek) ilyesmik egy RE játékba!?
Végsõ konklúzió? Az új irány rossz, nagyon rossz! Azt kell mondanom, hogy a RE 5 ezt simán megeszi reggelire. Nagy jóindulattal egy 6/10.
Nem értem mit kell ezen túlbonyolítani. Ez nem vélemények kérdése Hanem egyszerû:
Mint Resident Evil: EGY KALAP SZAR Mint akciójááték: AZ ÉRTÉKELÉSEK MUTATJÁK
Eut a mostani részeket már felesleges RE-ként kezelni, mert csak a címében RE. Meg hogy a fõszereplõket felhasználták.
Elõször is definiálni kellene, hogy mi az igaz/igazság? Õ is csak elmondta a nézõpontját õt is ugyanúgy befolyásolták dolgok ,mint akik azokat az alacsony pontokat osztogatták. Ezért sem kell tesztekre meg mindenféle önjelölt kritikusokra hallgatni ki kell próbálni ha tetszik játszani vele és nem foglalkozni vele ki mit mond.
A lényeg és igaza is van, hogy a mainstream media egy szemét. Szerinte a játék coopban haverral 9/10, singleben 7/10et adott rá, mert az AI partner sokszor elég gáz. Sok helyen azért húzták le, mert nem olyan, mint a régi klasszikus resident evilek, de attól még lehet jó játék.
Ugyanezen a véleményen vagyok bár még nem fejeztük be mindhárom kapmányt
Kibaxott QTE. De gyûlölöm. Emlékszem anno, hogy a harmadik részben volt olyan, hogy lehetett DODGEolni. Tök faszás volt. A CV-ban meg ha gyorsan rángatod az analógot, akkor nem harap meg a zombi... vagy a háromban volt az? Már nem emlékszem... lényeg, hogy egyszer úgy vittem végig, hogy EGYSZER NEM HARAPTAK MEG A JÁTÉKBAN, mert mindig levertem magamról, miután rám csimpazkodtak.
ha perk helyett skill-t írok, ahogy a játékban is van,akkor fel sem tûnt volna :D
Átvezetõket meg lehet nézni egy külön menüben. Figurák is vannak,de nem sok, inkább különbözõ olvasnivaló dokumentumokat lehet begyûjteni(amik egyébként érdekesek, sok háttérinfó kiderül), még pedig a medálok gyûjtögetésével a pályákon
Többféle befejezés. Minden karakternek más a befejezése, tehát 4 van belõle :)
Fegyverek.Sajnos nem sok van, minden karakternek egy egy típus jut kategóriánként(pisztoly,shotgun,gépfegyó,etc.),de aztán ha azt megkapja,akkor nem lesz abból újféle, tehát itt nincs olyan,hogy ez a pisztoly 100 damage, a másik meg 150 damage és választhatsz. A fegyverek sebzését ,nagyobb tárat most a különbözõ berakható perkekkel lehet fejleszteni
Nos én még sajnos nem tudok vele játszani mert PC-re csak késõbb jelenik meg.Annyit viszont szeretnék tudni melyen extrákat lehet megnyitni a végén?Pl van vido nézegetési mód min t a 4 meg 5 ben.És lehet figurákat venni vagy unlockolni és azokat nézegetni 3D-ben mint az 5-ben volt?
Inkább nem gondolok bele.... de aki szeret "biliárdozni" (vagy azt is) annak lehet bejönne a változás, ha érted mire gondolok. :)
RE6-ban pont emiatt csapott el a metro mint állat. Pedig azonnal félregurultam a falhoz. Csak hogy a felvilanó A+X gombot kellet volna megnyomnom kb 1 másdoperc alatt. QTE én amolyan reakció tesztként fogom fel. Általában nem zavarnak. De a japánok szeretnek túlzásokba esni...
Bazdmeg, régen a játékokban ha valami elõl hirtelen félre kellett ugrani vagy le kellett bukni, akkor MEGCSINÁLTAD. Nem bazmeg szádba rágta a játék, hogy "hé paraszt, nyomjad meg a guggolást meg a hátra gombot, meg bóuszként játszd le a boci-boci tarkát"...
Én még csak Leon fejezeteit csinálom. Az elején nagyon sok QTE van (tényleg sok, érthetetlenül sok). Késöbb már nem vészes. Ha a zombi elkap akkor van ilyen lerázás, de ez nem tudom mennyire számit QTE-nek. Meg esetlek valami extra helyen hirtelen félre kell ugrani vagy le kell bukni valami elõl.
Én mondjuk még nem is láttam konkrétan ezt a játékot, de rühellem annyira a QTE-t, hogy ha egy játékban túlburjánzik, akkor azt a játékot a sárga földig lehúzzam. Faszom, ha gitárhírózni akarnék, akkor már régen mûanyag gitárral a kezemben vigyorognék bárgyún. Nem feltétlen fanboyok csalódottsága ez. Akkor a 4-en és az 5-ön is látszódnia kéne ennek.
Ez igaz és megértem az RE fanok frusztrációját, de véleményem szerint a puszta tény, hogy nem a neve által elvártakat hozza a játék még nem ok arra, hogy a földbe tapossák. Mint játék tényleg jó és élvezetes.
Én egyetértek Seth-el. Értékelést még nem mondok, mert még messze nem értem a végére, de azt már látom, hogy a nagyon alacsony pontszámok a színtiszta gyûlöletbõl és csalódottságból táplálkoznak.
Ja, nagyon pöpec volt, csak már inkább Silent Hill volt a paranormális jelenségeivel. Szellemek abszolut nem illenek a RE univerzumba. A kastély, a bevilágítás viszont ott volt a szeren
Örülök, hogy neked tetszett, bár gondolom azért annyira nem, hogy megvedd. A többségnek viszont nagyon nem. Gondolj csak bele: Resident Evil egy nagy cím, nagy cég van mögötte, pumpálják bele a pénzt... ennek ellenére ilyen értékelések lettek. Szerintem a sok QTE simán megöl egy játékot.
Szinte biztos vagyok benne, hogy a 4, eredetileg egy másik játék volt... csak aztán belerakták a két karaktert, raktak bele virágokat meg kicsit átírták a sztorit. Gondolom nézted a korai béta videót? ÉG ÉS FÖLD. Semmi köze egymáshoz. Az pedig kurva jól nézett ki.
Meglett az Ada kampány is, ez is nagyon jó volt(kb 5 óra volt),szépen kiderültek dolgok,amiket az elõzõ kampányokban esetleg nem értettél.
Összességében majdnem 28 órát töltöttem el a játékkal, abszolut kellemesen, az indulást leszámítva,amikor még bökte 1-2 dolog a csõrömet. A multi, mercenaries nem hiszem hogy hosszútávon lekötne, de akinek arra igénye van még bele rakhat pár tíz órát.
8/10 nálam , nem értem ezeket az alacsony értékelõket. Oké ,megértem,hogy sok rajongónak ez már nem RE, de ne menjünk már olyan mélyre, hogy ez egy ócskaság és 3-4 pontot ér,annál ez sokkal több.Persze illik ide írni a végére, hogy szerintem :D
Hát ott is voltak olyan szekvenciák, amelyeknek semmi köze a ReEvilekhez. Viszont volt kastély, ami nálam kötelezõ ReEvil helyszín :)
Régebben azért jóval misztikusabb volt a sztori, mint manapság. Most egy egyszerû nagyravágyó cég és vírus által okozott fertõzés, nulla misztikum.
Nekem a Code Veronica nagy kedvencem volt. Az tényleg 3D-s volt, mégis a régi jó játékmenet.
A 4. rész ugyan újított a játékon, mégis alapvetõ elemek maradtak meg. Abban pont annyi volt a változás, amit még elbírt a sorozat. Mára ez teljesen elszállt.
Bevallom õszintén nekem a RE4 kifejezetten tetszett. Új volt meg minden, több akció, de ezzel együtt nagyon bejött. Én alapvetõen RE2 fan vagyok. Az nálam ami mindent visz. Azzal szerettem meg igazán a sorozatot. Még használtan vettem is egy Game Cube-ot csak az RE0 és az RE:Remake miatt (na ez utóbbi kettõt valami félelmetesen jóra sikerült). Lehet megcsal az emlékem, de szerintem grafikailag még ma is megállják a helyüket. Ez meg a másik amit rohadtul utálok a Capcom-ban vagy a náluk érdekelt üzletemberekben. A szériát exkluzívan kidobják különbözõ konzolplatformokra mint most 3DS-re RE:Revelations-t. Ugyan ez volt anno a RE0 és a RE:Remake a GC-n. Mocskos húzás. Így aztán egyre másra maradnak ki nálam az RE játékok.
A QTE-t ne is emlegesd! Amikor elindítottam a játékot még nem lehet választani semmit sem, hanem automatikusan elindul egy prológus Leonnal. Na az kábé átvezetõ QTE-val vagy 3x, aztán séta (futni nem lehet) 50 m közben 2x QTE aztán átvezetõ (10 perces) közben QTE 6x stb... hát majdnem rosszul lettem. Nagyon megijedtem, hogy ilyen lesz végig a játék. Ezek után már majdnem örültem, hogy a normál játékmenetben alig 3 percenként van egy QTE.
Amúgy nincs bajom a QTE-vel általában. Sõt szoktam szeretni. De a mennyiség.... Ha fája a fejem beveszek egy algopirint aztán jó, de ha beveszek 50 db na akkor már feldobom a pacskert. A RE6-ban ez a baj a QTE-vel. Ez a része minden kritikának teljesen jogos. Itt alaposan túlzásba estek. Legalább is Leon esetében. A másik két karakterrel még nem játszottam.
Egyébként ez a játékmenet szétszabdalás is borzalmas. A 4. rész összefüggõen adott 20-25 óra játékidõt + Ada kapány. Itt meg szét van szabdalva 'minijátékokra', aminek a fele QTE ...
Már a 3DS-es Revelationsban is borzalmas volt a két külön szál össze-vissza váltogatása ...
Ezért köszi. Így tudom milyen hosszú pályákra számítsak. Mondjuk nekem Leon elsõ chapterja 2:30 körül volt. De elég sokat bénáztam és az irányítással vannak problémáim. Tegnap a 2. chapter közepéig jutottam Leonnal.
Ez nem AZ a Resident Evil játék, amit régen megszerettünk. Szereplõk azok, de azon kívül semmi. Nem túlélõ horror, legalább is nem úgy mint régen. Nagyon sok az akció benne, ami még idegesítõbb a QTE töménytelen alkalmazása. Mindennek ellenére egy nagyon jó és izgalmas játék. Nagyon szép a grafikája, izgalmas és nagyon hosszú. Nekem meg még marha nehéz is (normálon...). Valami kifacsart logika alapján a fejlesztõk azt hiszik hogy a RE attól RE, hogy medical herb-ek vannak benne, minden ajtó ugyanazzal a hangal nyílik (általában a hangok ugyan azok) meg az irányítás is kifacsart (legalább is nekem).
Már attól elkap az iszony, hogy vmi szarral le lehet kérdezni merre kell menni ....... egy ReEvilben? OMG ...
Nem tudom kiknek csinálták ezt a játékot, de egyre rosszabb az irány amerre ez az egész halad ...... már a Skyrim nyilal jelölõs rendszere borzalmas volt, fõleg mikor megjelenik a kva nagy sárkány feje búbján a nyíl, hogy bizony Õt kell leverni ... brrr ... még szerencse, hogy minden ilyen szart ki lehetett iktatni a játékból (a térképeset benne kellett hagyni, mert ezzel együtt a küldetés leírások meg 0-ák voltak, de iránytû és lebegõ ikonok kikapcs).
Na, egyre jobban süllyed, hétfõ este még 70%-os volt :)
Az egyik negatív kritika megmondja a frankót: 'Resident Evil 6 is a Michael Bay movie.'
Leon sztori? az elsõ pálya elég gyenge, de utána nagyon beindul az egész zombik lassúak? - f.szt!! konkrétan van amelyik úgy rohan feléd, mint CoD WaW náci zombijai 10-12. hullámában a lassabbak közül, meg sok 5-6 méterrõl a nyakadba ugrik és széjjel harap késõbb meg hallani savköpködõ zombikról is, de ott még nem tartok eddig nagyon el van találva :) továbbiak késõbb
Most toltuk le haverral coopba leon elsõ chaptert. Egyáltalán nem ilyen rossz...Tény, hogy van benne nem egy idióta designeri döntés, oda nem illõ erõltetett QTE-k halmaza, de nem olyan rossz, fõleg coopba.
nem feltétlen maga a zombik hanem az egész, a rögzített kameraállások, az hogy épületbe, vagyis a Spencer kastélyban és más egyébb fasza helyeken mászkálták.
nem elég egy karaktert vagy szörnyet látványra véresen félelmetesre csinálni, kell az atmoszféra is hozzá.