Mert te se vagy pro. Azért megnéztem volna én az a harmadjára sikerült, dolgot, mikor a 2. rámpán felfele futva nem is lehet látni egy részen a karaktert, ott még kontrollerrel is óriási mák kell, hogy végig tudj futni.
Én konzolon nevelkedtem ott még ennél rosszabb kamerakezelés volt sokszor, és ott nem nagyon volt ilyen checkpoint rendszer, pálya elejétõl kellett kezdeni sokszor szóval ha ez pro dolog akkor igen pro-k vagyunk.
Csak a Leonos küldetés zombis, történetalapú a többi meg majomkodás?
Igen az a fõ, a többiek fejezete csak mellékes. Amolyan "ha kíváncsi vagy mi történhetett a karikkal ezalatt míg Leonnal voltál", megtudhatod címszó alatt kell érteni...
Köszi a választ. Különben miért csak 3 dolgot tudok eddig venni a skillpontjaimból? Mert van egy ötszögû valami amin 1-es szám van és ebbe csak 3 dolgot tudok vásárolni. Lehet ezt bõvíteni?
Mindegy, ettõl függetlenül megnézném én azt a billel harmadjára sikerült dolgot, persze elképzelhetõ, hogy simán mákotok volt.
Az irányítással nem értem mi a gondjuk egyeseknek. Szerintem teljesen egyszerû irányítani billentyûzettel és egérrel. A negyedik részbe azért bele kellett tanulni de az sem okozott gondot mivel mikor elkezdtem pc-n játszani a régi szép idõkben még az egér sem volt elterjedt, és így bele lehetett jönni a pontos célzásba billentyûzettel is.
Félreérted, itt abossfightos menekülés részeknél fos az irányítás, illetve a kamera kezelés. Célzás tökéletes
Nekem csak multiban szar az irányítás mikor zombi vagy kutya vok. Elég nehéz velük fordulni. A többiek küldetésében nem értem miért nem találkoztam eddig zombikkal hiszen egy történeten alapul elvileg. Csak bohócmaszkos japánok meg mindenféle összevissza öltözékû manusokkal kellett eddig harcolni. Pedig nyílpuskával szeretek zombit lõni. De ki tudja.. néhány végigjátszás után a Resident Evil szokta kombinálni a dolgokat. Nem bánnám ha most is így lenne.
Így már érhetõ(bb) miért cuppannak rá egymásra a Damnation filmben. Bár ahogy elnézem ez a játék is ugyanabban a hibában szenved, mint a Barátok-közt. Ott is van egy rakás karakter és az ember nem tudja, hogy ki kivel van.
Amúgy ki az az Alice? Az összes Resident Evil filmben õ a fõszereplõ, a játékban pedig még egyszer nem találkoztam vele és utalást sem találtam rá. Csak egy képzelt karakter a Resident Evil "világában" ? A többi filmes szereplõrõl már nem is beszélve!
Alice az filmesek által kitalált karakter... Mert azért mégis csak gáz lenne, ha a filmek is így cserélnének állandóan fõszereplõket. Hol leon, hol Chris lenne a fõszereplõ a mozifilmekben...lehet ezt akarták elkerülni, hogy ne legyen olyan mitn a játékban. legyen a fõhõs(nõ) inkább
Nekem a Resident Evil filmek egyáltalán nem jönnek be. Akár a minimaxon is mehetne, semmi trancsír, kb olyan akciójelenetek vannak benne mint a Szomszédok címû teleregényben. Milla Jovovichtól már herótom van, azt se tudom kiaz vagy miaz. Inkább egy Walking Dead szerû sorozat kéne ebbõl is.
Chris kampánya a fö elvégre ök ölik meg a játék végsö monsterét és mentik meg a világot, szvsz. Mellesleg a story is ott a legjobb föleg a vége.
Nekem azzal sem lenne baj, ha csak egy adott karakter szemszögébõl mutatnák be... Leon ideális lenne rá, a többi szereplõt mellékszereplõként be lehetne vonni a sztoriszálba, mivel Leon mindenkit ismer!
Amúgy Ada miért lenne rossz??? Egyáltalán nem tûnt nekem gonosz/negatív szereplõnek. Viszont Jill negatív szereplõ (legalábbis az utolsó film szerint).
Ill hát a filmben az MI de ennyi eltérés belefér :)
Kéne filmbe trilógiát csinálni minden karakterból :) de nem? Egy-egy részben két fõhõs lenne a központban. és akkor remakelni kéne ha végére érnek mondjuk Leon-nál. Jönne Chris. Mondjuk Chriszel kéne kezdeni az egész filmet.
Az eredeti föszereplök az Chris és Jill öket kellenne "filmesiteni"
BUG FIXES - Fixed cutscene issues with endless loading - Fixed issues with playable character dying after cutscenes - Fixed subtitle display problems during split-screen play - Fixed voice chat volume problems - Fixed issue with monitor display frequency being reset for each game
Chris nincs 7 óra, kb 5-6 órás csak. Leon nálam 9 óra volt amúgy. Normalon vittem ki leont meg az összest. meg el kezdtem most proffesionalon tolni, és Deborahnál vagyok. Eléggé hardcór így most. veterán lópikula.
Még szerencse hogy Leon-al kezdtem elõször játszani máskülönben dobtam volna ki a francba. A többi szereplõ küldetése számomra dögunalom. Ajtónyitogatás meg egy rahadeli maszkos figura kinyírása. De kinek ez, kinek az.
Izlés dolga szerintem az 5rész sokkal jobb volt. Kivételesen a többséggel értek egyet a netet átnézve és az eladásokat is figyelembe véve, magyarul harmatos lett ez a rész. Jöhet egy teljes reboot mert meg kell újitani a frencsászt mindenképp.
Nekem ez inkább Resi, mint az 5, az csak mész elõre, megállsz és lõsz játék, semmi Resi érzés 1, 2 momentumot leszámítva. Itt azért elég sokszor visszajött a régi hangulat.
Claire segge volt a legjobb a Code Veronicában, mikor a számítógép elõtt pucsít. A Darkside Chronicles-ban mégszebben ki van dolgozva, nem csoda hogy stíröli a videóban Steve.
Szerintem nem szükséges reboot. Jó rész ez is, csak sok rosszul kivitelezett dolog van benne, emiatt egy közepes játék. Resident Evil sosem volt kiemelkedõ és rekordokat döntögetõ alkotás. Legalább is én nem emlékszem ilyenre... Mindig közepes játékok voltak és ezt a hatodik rész is hozza. Teljesen vállalható játék lett. Nem rossz, csak azt az érzetet kelti, hogy picit összecsapott lett. Sok-sok teszteléssel egy rakás hibát és idegesítõ dolgot kijavíthattak volna, de hát biztos kevés volt az idõ vagy már mindenki teljes gõzzel a Revelations-re koncentrál (dat Jill ass).
Remélem csak kamu. Elõször megfelelõen megírt játékot kellene megtanulniuk fejleszteni és akkor nem lenne probléma. A Resident Evil 6 sem a történet vagy a karakterek miatt rossz, hanem az összecsapott és átgondolatlan dolgok miatt (rengeteg szkriptelt dolog, borzalmas mentési rendszer és menürendszer, sok fölösleges QTE, kamerakezelés, irányítás). Fölösleges egy reboot, ha nem tanulnak ezekbõl a hibákból.
Mert csaj 2 mp ez a video :D De a CVX az egyik legjobb része a sorozatnak. Reboot? Mióta a játék atyja otthagyta az egész Capcomot nevén nevezve Shinji Mikami, azóta laposodtak el a Resident Evilek. Mondjuk egy nyitott világú Resident Evilre kíváncsi lennék, mert az olyan GTA szerû lenne, nem lineáris.
Elõbb játszottam a Resident Evil 1.5-el. Kár hogy a 3.5-öt még nem lopta el senki :D Ezek mind teljesen ismeretlen részek. .û
Nade a Crystal tud is játékot készíteni, míg a Capcom nem igazán!
Tomb Raider Legend/Anniversary/Underworld részek teljesen rendben voltak, csak mivel only Singleplayer játékok voltak és a kiadó (Eidos) marha drágán adta a játékokat, így kevesebben vásárolták meg. És mivel nem teljesítettek jól a pénztáraknál "így megbuktak". De a játékok jól voltak összerakva. Itt a Resident Evil 6 problémás ebbõl a szempontból (a negyedik és ötödik rész is az volt). Racoon City-s résszel nem játszottam. És az elsõ 3 Resident Evil is kimaradt...
Akkor meg ne ítéld el a Capcom-ot ha még a régi Resik is kimaradtak, a Crystal még sehol sem volt amikor a Capcom már remek játékokat csinált, azért mert az utóbbi játékaik nem lettek túl jók attól még igenis jó cég.
Pedig Raccoon City vitte sikerre a sorozatot a Resident Evil 2-vel az tette igazán ismertté. Én mind a 19 részét kijátszottam és a Resident Evil 1-2 és az Outbreak nálam eddig is a legjobbak. Az Outbreak istenkirály, fõleg hogy minden küldetésre választhatsz társat különbözõ adottságokkal. Pl, orvos, hátizsákos csaj akinél sok talált tárgy elfér, nagydarab biztonsági õr aki spagettiöntetet csinál a zombikból, esetleg egy MCGyver aki bármibõl fegyvert csinál :D A mostani részbõl is hiányzik hogy nem osztozkodhatok a csapattárssal, meg nem parancsolhatok neki teljeskörûen hogy mit csináljon. A Resident Evil Zero-ban pedig elõnyös volt.
Lehet de most jelenleg nem tudnak jól kivitelezett játékot készíteni. Ami rég volt nem érdekel. Régen még az EA-nál is voltak értékelhetõ játékok. Azt nézem ami most van. Ha ilyen hibáktól szenvednek az új Resi játékok, akkor egy reboot sem fogja megmenteni õket!
Nem a sorozatot, hanem a Resident Evil 1 alapozta meg a ma ismert Survival-Horror kategóriát. A 2 egy szinte tökéletes játék lett, amiben az elsõ részt továbbvitték olyan magasságokba amihez hasonlót nem nagyon látni.
Crystal egy jó név de a Capcom talált fel spanyol viaszt.
És a TR mint A KALAND JÁTÉK, Eidos volt, nem Crystal....
Ez nem a Capcom hibája, hanem annak a csapatnak akik levltották az elsõ eredeti fejlesztõket. Túlamcsisodott, tiszta coop köszpontú lett, mint a Valve belepiszkított.