Tegnap este végigtoltam Leon Chapter 1-et,elég hosszú ,1:43 az idõ a végén. Ha minden fejezet minimum ilyen hosszú lesz minden karakterrel(5 fejezet/karakter),akkor a játék terjedelmével nem lesz gond. Viszont tartok tõle ,hogy unalomba fullad, mert elég hamar monoton lett már az elsõ fejezetben is. Ráadásul olyan apróságok rontják az élvezetet, mint a fejlövés után,mikor hiányzik a zombi fél feje,az még jön tovább. Vagy amikor látod,hogy ott hever a földön a mocsok, nem tudod szétroncsolni,lelõni, csak mondjuk visszafelé,amikor a script miatt felkel. Elõfordult olyan is, hogy hátulról lõttem fejbe a zombit,aztán semmi baja, kb 15 lövés fejbe,mire hajlandó volt regisztrálni a lövést.
Kamera néha azt se tudja mit csinál, össze vissza ugrál, köszönhetõ annak,hogy sok a szûk folyosó, helyszín. Volt egy olyan rész, talán nem akkora spoiler, mikor egy 4x4-es szobába berongyol egy Left4Dead-es Boomer szerû dagadék. Na a készítõk sem normálisak hogy ezt oda rakták,abba a kicsi szobába,a kamera állandóan belecsuszott a karakterekbe,azt se láttam hol vagyok, borzalmas volt.
A graf elmegy, vannak jó és rosszabb részek vegyesen. Ami böki a csöröm ,azok az arányok. Kicsik a karakterek a környezethez képest. Egy asztal magassága pl a karakter derekánál is feljebb van, a széken ketten is elférnének etc...
A fejezet után a begyûjtött skill pontokból lehet vásárolni különbözõ perkeket, pl nagyobb védelem, pontosabb célzás,könnyebb szabadulás ha elkap egy zombi, stb.
A könnyebb szabadulásról jut eszembe, ezt is frusztrálónak tartom, ha elkap egy zombi,akkor jön a gombnyomkodás, vagy kar rángatás, viszont akármennyire csinálod jól,mindíg sebzõdsz valamennyit, és vannak olyan helyzetek,ahol úgy van scriptelve a játék, hogy mindenképp elkap,ergó mindenképp sebzõdsz, még ha kicsit is.Undorító.
A savköpködõ zombikról nem is beszélve, ha eltalál a "lövedékével",akkor a karakter próbálja lesöpörni magáról a maró cuccost. Ezt egy kapálózó animációval végzi,ami közben nem irányítható.Viszont a köpködõ zombi hamarabb köp újra,minthogy ez az animáció lezajlik, újra eltalál,újra kapálózás.Kitalálható,hogy ott fogsz elhullani, ha a társad el nem intézi a dögöt, vagy valami más bele nem áll a lövedék útjába.
A sztorit meg majd meglátjuk ,abban talán nem kell majd csalódni.
Ha 30 nem is lesz,de minimum 20 órát tutira el fogja érni és ez csak a 3 kampány. Ehhez hozzájön még a többi mód, már akit érdekel. Mercenaries, Agent Hunt, na és ne felejtsem el, lesz még egy rövidebb Ada kampány is
Mennyivel hamarabb? 1 hét? Ez szinte már szabványos idõ a konzol rilízeknél :D Amúgy pc-re is kint lehetne minden 1 héttel vagy korábban, ha nem lennének a különbözõ aktiválós hülyeségek,amiket csak megjelenés napján lehet megcsinálni,illetve csak dobozos lenne minden nem digitális. Xbox live címek is csak a megjelenés napján szoktak kijönni pont emiatt
Van egy érzésem, hogy ez jobb lesz, mint az 5. Bár a film animációs 2. része (Kárhozat) annyira nem fogott meg történetileg, de ezt félretéve nagyon jól fest.
PC-re kérdéses a megjelenés, az 5 is félévet késett a konzolostól.
Kizárt, hogy jobb lesz. És a cgi film is egy nagy rakás kaki, hamar ki is nyomtam.
Eddig is úgy volt hogy honapokkal késõbb 2013 tavasza felé lesz csak pc-re, ez már ezelõtt is tudható volt Ez van vagy vesznek boxot vagy ps3-at akik nem bírnak várni.
De ez a játék miatt kizárt hogy valaki ujjongjon és vegyen egy konzolt.
Én sem emiatt vettem.Hanem azért a 3x-4x játékért ami nem jön pc-re. No meg ugye elõbb van rá warez Mellette szól nem kell százezreket költeni rá hogy játszahtóak legyenek a játékok. Nagyon ellene szól nem olyan szép mint pc-n. :(
Majd magyarok közül az otherworld tesztjére leszek kíváncsi :D ok, van 1 stílusuk, de az esetek nagy többségében nem beszélnek hülyeséget :)
A valóság szerintem olyan 65-75 között lehet. Egyik gamer oldalon azt írta a srác, hogy elkezdte nyomni a Leon kampányt és egyszerûen unalmas, hiányzik az a plusz ami a régi resikben megvolt és nekem is ez jött le a videokból. De azért tuti ebbõl is eladnak majd x millió darabot, ha máshol nem, Japánban :)
Röhejes pontszám. Hadd ne mondjak példákat, a múltban mik kaptak e körüli értékelést. A kezdeti csalódottságom viszonylag hamar átcsapott kíváncsiságba, addig meg sem álltam,amíg Leon, Chris kampány le nem ment. Most Jake 3. fejezet és még hátravan. Szóval kurvára élvezem , de lehet csak mocskosul igénytelen vagyok, ja és tovább játszottam, mint karakterenkénti elsõ fejezet....
Szinte az összes Resi rész megvolt, még a GameBoy Color-os Gaident is végigvittem emulátoron annak idején. Tudom milyen volt és most milyen lett. De ettõl nekem ez még,hogy most akciójáték lett, még Resident Evil marad, köszönhetõen a sztorinak és a karaktereknek. Ja és ez is lehetne nyugodtan survival horror kategória, mert bizony lõszer rohadt kevés van. Rengeteg újféle szörny van, amik nagyon jól néznek ki, jól mozognak. a vége boss harcokról nem is beszélve.Nagyon jó (és nagy :D) mindegyik
Mint Resident Evil játék a Resident Evil ORC és a RE6 egy kalap szar. De mint akciójáték még nyomni fogom, csak nehéz a címével járó multtól elvonatkoztatnom.
Orc? az nem méltó a Resihez, pedig én nem vagyok Resi fan sem!
Resi4, 5 ezeket ismerem. A resi 4 jóval klaszikusabbnak tünt a resi 5-höz képest. Fellingesebb, hangulatosabb volt, de a resi 5 is jó volt azért, jó keverék volt.
De ahogy olvasoma resi 6 átment akció irányába, pont mint most véglegesen a SC Blacklist is
Miért ne lehetne a kettõt összehozni? Majd amikor Chris-sel a hajón a 4.részbõl ismerõs, bár máshogy kinézõ regenerálódó dögöket írtod, meggondolod hogy elfuss vagy leállj velük harcolni
"még Resident Evil marad, köszönhetõen a sztorinak és a karaktereknek."
Szerintem meg nem. Kurvára nincs köze a sztorinak az eredetihez... elnök lánya? Afrika? ÉS MÉG ZOMBI SINCS? A karakterek meg teljesen rá vannak erõltetve a "sztorira". Szánalmas az egész. És a játékmenetrõl még nem is beszéltem.
De ezek a zombik L4D zombik...azért van eltérés, amik nem horrorisztikusak, hanem csak idegesítõek. meg ha RE akkor a pisztolyos zombiktúl okádni lehetne, és ez már eleve kizárja a survival horror kategóriát. :D
Nem tudom, nekem a régi, lassan csoszogó zombik, meg ezek a gyorsak sem voltak soha félelmetesek. Ellenben a más, gusztustalan szörnyikéktõl, pl az említett regenerálódó dög, meg a különbözõ morbid testrészt növesztõ izéktõl kirázott a hideg
nem feltétlen maga a zombik hanem az egész, a rögzített kameraállások, az hogy épületbe, vagyis a Spencer kastélyban és más egyébb fasza helyeken mászkálták.
nem elég egy karaktert vagy szörnyet látványra véresen félelmetesre csinálni, kell az atmoszféra is hozzá.