Next beta weekend info Legkozelebb lvl 50 lesz a szinthatar(legutobb lvl 40 volt) Kis elf wizardomnak bele kell huzni, lvl 24ig jutott csak:) Amugy velemeny wizardrol valakinek? Sztem egesz jo kb lvl20tol, elotte nagyon gyengenek ereztem, de aztan beindul a dmg. Kisebb szinteken csak figyeltem a papokat, durvan taposabbak, mint egy wizard... Sokkal jobban megtetszett ez a jatek, mint azt gondoltam volna elotte^^
En is a harmic evemmel nezem a felhozatalt de En a Tesot arra ettettem,hogy szep grafika es jo pvp. Tudom nem raidre fog menni viszont a Rift az egy az egyben vanilla meg BC wow. A tobbi resze nem jo sz.tem unalmas. tudom ez igyenes de komolyan mar megvettem a wowt oke mar nem olyan mint a regen de megadta amit fizettem erte marmint az elmenyt. Megcettem a warhammer nagyon jo volt de meghalt sajnos. Cinant nem mertem. Aztan megvettem a Riftet. Egy vagy ket magyar guild vilt aztan meghalt sajnos vagyis harom eves nemetekkel meg franciakkal inkabb nem akartam jatszani pedig a boss fightok nagyin klasszak. Megint megvettem a GW2-t amilyen jol indultnolyan lapos letz a vegere sajnos. ha ez ingyenes akkor jo szorakouas lehet a frissulo valtozatos dungeonokkal de ha fizetni kell akkor komolyan nem a penzt sajnalom csak sajnalom foloslegesen kiadni azert ,hogy megvegyem es megint megunjam. Ezerz irtam,hogy a skyrim. Szep tartalmas hangulatos otletes es kiforrott regi vilagra epul mint mondjuk ez hatha tudnak skyrim szinvonalu jatekot adni Szoval TESo NW meg max a az ezer ev mulva megjeleno titan
Tudom sajnos,hogy nekünk "öregeknek" elég broken most a játékpiac....mi hozzávagyunk szokva a kicsit gondolkoztatóbb/taktikusabb játékokhoz ahol nincs minden a segged alá tolva és faék "nehézségre" egyszerûsitve.....
köszi a javaslatokat ,de engem az ADD világa vonz igazán tehát más világban játszódó game még ha jó is akkor sem lesz az igazi:)
szerintem ha valaki bemerné vállalni,hogy átirja rendesen a szabálykönyvet a PC-re azzal is lehetne kaszálni...ez a végletekig leegyszerûsitett koncepció annyira gáz
Igen egyébként ez ami miatt szomorúan látom a conanból is eltûntek mára szinte a roleplayerek csak a nagyon régi játékokban és az swtorban vannak jelen. A GW2be nem tudom tényleges roleplayerek mien arányban vannak. Ahol óriási tömegben vannak még az az swtor ezt tudom. Mert amit írtál az tökéletesen igaz, ahogy odhrn kolléga írta anno az mmorpg a benne játszó játékosok által kell életre. Külön élmény volt velük menni, dungeonozni mert életre keltették a világot és nem csak hent volt az egész. Nem hiszem hogy a foundry képes lenne megoldani önmagában ezt, kellenek hozzá azok az emberek akik életre keltik a világot. Akármilyen jó foundry vagy GM csak így mûködhet. Arra viszont jó lehet hogy a fiatalok között akik sose vettek még részt ilyen eventekbe új híveket szerezzen. persze mindezt már leírtad.
Úgy tudom, hogy nem sajna. tehát megalkot egy fondry-t és azzal kész. Lehet pontozni,m hozzászólni ,véleményezni. Jó hír, hogy van Magyar fanatikus Foundry mesélõ jelentkezõ, reméljük beválasztják a béta team-be.
És ez esetleg a mesélõ ( aka GM ami már sajna az mmokban totál elkorcsosult és inkább supportos ) aktív részvételével történhet ? vagy csak megalkotja a nagy kalandot és annyi ?
Javaslom próbáld ki a TERA-t. Nem egy olyan boss harc van, ami igencsak taktikusra sikeredett, és nem csak a gépen múlik, hogy elkerülöd-e a boss támadását, hanem a te figyelmességeden, ügyességeden.
Soundsonic: a Neverwinterrõl konkrétan nem beszéltem, de a mondandóm vége pont erre vonatkozik. Ebbõl a game-bõl is lehet jó kis szerepjátékos estéket kihozni és a Foundry rendszer valóban sokat emel ennek élvezhetõségén. Szóval nem hagytam figyelmen kívül, csak általánosságban beszéltem az MMO-król.
A másik dolog, hogy sajnos kevesen akarnak szerepjátszani egy MMO-ban. Sokan összekeverik a dolgokat, és az agyatlan hentelést, közös dungeon runokat, raideket szerepjátéknak fogják fel. Pedig a dolog nem csak annyiból áll, hogy be az instába, legyakjuk a mobokat, megfektetjük a bosst, aztán csá. A Foundry rendszer egy jó lehetõség lesz arra, hogy úgy haladjon végig egy csapat az adott kalandmodulon, hogy közben valóban szerepjátékosként élik meg az eseményeket. Ebben valóban nagy potenciál van. De ezt kevesen fogják igazán értékelni. A többség csak XP-t és Loot-t lát benne.
És ahogy nézem, a hivatalos topic is ilyen. Egy csomó rég nem látott emberke elõkerült most :)
Szerintem ne idegeskedj ezen, ha egy cég mint a perfect kitesz egy ilyen matricát mint D&D, egy olyan topicba megjelennek olyanok is, Magyar topicba is, akik alapvetõen kerülik a mai mmorpg játék topicokat és rossz a véleményük az egészrõl. Nincs benne titok elsõre engem is a szép piros logo hozott be.
Nem tudom ilyenkor miért hagyjátok figyelmen kívül a Foundry rendszert. Egy mesélõ (még nem tudni ,hogy egyéb nyelveken is köztük pl Magyar nyelven), de tud csinálni kalandokat. Persze ez nem mindenkinek lesz elérhetõ, de akár egy egész napos dungeont is felépíthet nektek fejtörõkkel párbeszédekkel bármivel..
Egyenlõre ez megfigyelésen alapul. lehet ki lehet hozni belõle hasonló taktikai crpg harc szintet,mert mechanikailag kivitelezhetõ lenne, de nem láttok rá jelet. Csak amit Wyshper is ír.
Játszottam DDo-val és az is jó gamma, tetszett, csakhogy NWO-val ellentétben az F2P-ben elég nehézkesen játszható..Az NWO másik erõssége a GW2 féle itemshop. Mégpedig, hogy (igaz kitartó játékkal), de megszerezhetsz majdnem minden fizetõs tartalmat. Azért vannak hibái, ezt elismerem. Ahogy már többen említették, nincs olyan mmorpg ami igazán role play lenne, kivéve ha Ti játékosok nem visztek "színt" a játékba. Wownak is van rp szervere, csak hogy egyet említsek a sok játék közül. Itt is aki jól megnézte a karakter felszerelésén túli beállításokat, láthatta, hogy volt "személy és elõtörténethez" leírás rubrika. Ebben a játékban is vannak fejtõtök és minél magasabb szintre jutsz annál nehezebbek. Ahogy Vamp is, Mi is játszottunk papír alapon szerepjátékot és persze annál nincs jobb. Mikor kipróváltunk a DDO-t és épp egy dnd mesélõbe akadtunk, aki szintén ismerte a játékot ,tök jó volt, hogy a mobok kinézetét volt mihez társítanunk a meséjében. már Írtam az NWO MMOunion fórumán is, hogy a játék szintén mint GW2 és társai azért innen onnan szedett ötletekbõl áll:) Ami persze számomra nem baj, sõt! De ugyanakkor van egyénisége is:) (hozzáteszem: Szerintem! :) )
A DDO ma is aktív, sõt nemrég évek óta elõször teljes árú kiegészítõ is jött ki hozzá. A felhasználóbázisa alacsony (max 100k lehet), de folyamatosan nõ, a játékot simán "eltartja". Az a játék az általam valaha játszott legjobb MMO. 4 évem ment el rá, és csak azért hagytam abba, mert a társaság feloszlott. Ha igazi DnD hangulatot akarsz, nagybetûs RPG játékot, akkor a DDO az, amire vágysz. Ott megvan minden, a +3-as sword of dancing is :) Kalandok, okos, fejtörõs raid-ek, eszméletlen igazi szerepjátékos hangulat. A papír alapú szerepjátékhoz legközelebb álló játék ez. Csak ajánlani tudom. Persze nem mai darab már, de a grafika a mai napig jó szerintem (a WOW-nál mérföldekkel jobb, és azzal is mennyien játszanak :D ). Azért bátorkodtam ezt ideírni, mert úgy látom, hogy sokan inkább ilyen játékmenetre vágynának az NWO kapcsán és mondjátok, hogy ez túl hack and slash. Adjatok a DDO-nak egy esélyt, sokkal közelebb áll, ahhoz amit szeretnétek, mint ez.
Jó ideje olvasom a kommentjeidet, és a legtöbbel egyet is értek. De most más a helyzet: mitõl lenne taktikussabb egy target-es harcrendszerû raid, mint egy non-targetes? Én egy kicsit másként látom ezt a dolgot, ezért kérdezem, érdekel a véleményed.
RP téma: a legtöbb MMORPG csak a nevében szerepjáték. Ennek legfõbb oka - szerintem - az MMO rész. Számomra se a WoW, se az AION, se az AoC nem rpg-sebb mint mondjuk a TERA vagy a RIFT. Úgy is mondhatnám, egyik se igazi rpg. Ami nálam a legjobb volt eddig, az a Lotri. Illetve volt, amíg fizetõs volt. Sajnos azóta a Turbine rossz irányba vitte el a dolgokat. Épp ezért azt gondolom, nem magát a játékot kell nézni rpg szempontból, hanem a társaságot. Megfelelõ emberekkel bármelyik MMO-ban ki lehet használni azt a kicsi rpg vonalat, ami benne van.
Oké nyilván személy szerint nem ismerlek de írták már be a topicba õket bizony nem érdekli a régi és ez természetes egy nap majd nektek írják ezt de ez nem ma jön el :D A többibe teljesen igazad van. Csak ez a dnd matrica felhozott egy témát :)
Az hogy nekem nem mondanak semmit, kisse eros. A 90-es evekben en is jatszottam papir alapu szerepjatekot (Magus, DnD, Shadowrun) A korom ne a felhasznaloi nevem alapjan iteld meg :)
Hidd el, nekem eleg sokat mond az, amire ti gondoltok. De elvonatkoztatok... ez egy mas stilusu jatek... A fo gondom az, h ha pl bejon ebbe a topicba egy "idegen" azt latja, h sokan lehuzzak, megpedig azert, mert egy masik stilusba probaljak beleszuszakolni es azert "itelik el" mert ezen masik stilus kovetelmenyeinek nem felel meg...
Ez a post alapvetoen nem neked szol, inkabb ugy altalanossagban :)
Igen Torzonborz minél visszább mész az idõben... :) Ezért említettem a DDo-s ismerõsõket el se merem képzelni nekik milyen lehetett :) Ezek kimaradtak már nekem is :) egyszerûen rendes kapcsolatom se volt akkor de lehet internet se :)
Érdekes téma, meglátjuk én azt mondom taktikailag izgalmas raideket csak egy swtor, conan esetleg rift rendszerrel lehet a régi wow-t nem ismerem amikor kipróbáltam a conan mellett, valami iszonyú szakadék volt pláne akkor a conanba még nemcsak a HM dungeonokkal szoptunk hanem a normálal is. Ma már talán a HM-ek izgalmasak csak egy kicsit. Nem hinném hogy a TESO csodát hozna aktív harcrendszeres dolgok nem szoktak taktikailag izgalmasak lenni :) De ez az én véleményem nem hinném hogy jobb lenne mint a Neverwinter, Legfeljebb a story meg a questek.
Azért az NWO megcélzott rétege kifejezett az Old School DnD playerek akik 20+ éve ezen a világon játszanak. ;) :) Az hogy másokat is érdekel csak jó.
Igen ezért várom a TESO-t ott ezzel ellentétben ha az elõdöket nézem és a SKyrimet veszem utolsó alapul az a játék hangulatba világba zenébe kinézetbe stb egyszerûen tökéletes és ,ha ugyan ezt elérik MMO-ba ,hogy ezt az élményt megtoldod a társaiddal való játékkal akkor TESO-ba bízom mert ez NW nem angyon ynerte el itt egyetlen egy dolgot tetszik ,hogy Te si kreálhatsz kalandot ,de ház nem vágom!
Írtam azt hogy gyenge? nem. Nekem megfelel, kicsit több fejtörõs rész és is elviselhetõ. Amibe susarcnak igaza van az az hogy mindezt egy dnd matrica és nwn világban csinálták és amiért nektek is igazatok van az az hogy nektek ezek a dolgok zömmel már semmit se mondanak meg nem is érdekel benneteket. :) Így elbeszélünk egymás mellett.
A Rift volt nekem is az utolsó. Bár az könnyebb volt kezelésileg. De jópofa a világ nekem túl abszurd volt hogy mondjam de megérte kipróbálni. Nekem nem probléma mert elvagyok a régiekkel is amennyit én játszok ahhoz még a conan is sok :) Talán próbáld ki még az swtor-t is ahogy néztem jók a dungeonok benne. Ezzel nagyjából le is zárult egy korszak ami 20 év volt a soloba, az gyakorlatilag a conan 2008-as megjelenése után 5 évvel már le is zárult. :)
OFF kinyitva. igen csak lehetne már egy komolyabb réteget megcélzó MMO ami leköt . Nem izé ,de a régi WOW és a Conan óta egyszer talán Riftbe raideltem értelmeset ahol koncetrálni kellett csak ott meg megölték az atom macroval 3 gomb és alvás. Szóval nekem olyan játék kell és szerintem sokaknak ahol nem csak az a kihívás ,hogy állj ki a tûzbõl hanem ,hogy min 10 spellbõl mindig a megfelelõt használd mert pl a GW 2 is e téren eltt eltolva mert vagy halhatatlan vagy számos mob ellen vagy bugoltatni kell ,hogy ne one hiteljen.
Én pvp örült vagyok ,de bármit megadnék egy igazi MMORPG-ért ahol igazi izgalmas RAID-ek vannak!
Ott a pont. inkább ez mint a TERA. De ez már szubjektiv. Amirõl beszéltünk az meg nem. ki mit szeret a keleti csili-vili dolgokat vagy ezt ami még szerintem belefér. Viszont ez tényleg szubjektiv.
Nincs a jatekon NWN logo.... Deee ebbe a vitaba mar nem kezdek bele, 23-adszor :)
kerlek benneteket, amikor az NWO-t ertekelitek, akkor a hozza hasonlo, egy kategoriaban levo mezonyel hasonlitsatok. Par pelda: C9, Vindictus, Tera, RaiderZ... Ha ezekkel egy mezonyben valaki azt mondja az NWO-ra, h "33. ZS kategorias akcio szugyok" az haaaat enyhen szolva sem objektiv... :)
Kicsit off. :) Van egy két-három tag akik a DDo-ból jöttek fura élmény most amikor már azt gondoltam nem tudnak a conanba újat két hete,a srác csinált egy olyan tos-t hogy a main tankunknak nevetve kellett szólnia hogy fog vissza magad öcsi mert nincs olyan aggrom amivel a boss-t le tudom húzni rólad ha megmozdulsz, pedig kurva jó tank. :) Nem tudom érted e mire gondolok. Ez egy sinus hullám ami lefelé tart most :) egyszer eléri a mélypontot. Szóval a DDo online kurva jó kis játék lehetett ha a srác könnyûszerrel épít még most is olyan tos-t amivel egy régi motorosokból álló cprg-s csapatot is meg tud lepni. :) Lehet egynap majd újra lesznek olyan játékok amit mi szeretünk, de õszintén nem hiszek benne :) Off bezárva.
Látod, pl én azért szeretem a conant mert pl s legrégebbi rpg játékaimat idézi pár helyen hangulatban. Sose dob szinte olyat ami nekem jó ezt akik ott játszik mindenki tudja. Jó pár dungeont le kell nyomjál hogy egy két cucc leesen neked a többire ott a piac. Látod ez is nagy difi. itt van piac ahol vásárolhatók a többi játékostól. Az a gond Johnyiéknak igaza van sajnos. Másik gondolj bele egy ilyen akció orientált rendszernél mire figyelsz? Mikor kell nyomni az aktív blokkot. Mert ez egy aktív rendszer. Te vagy én meg mit figyeltünk régen? A harc ablakot ahol jöttek az értékek mi mit tud. A kettõ együtt nem fog menni. Õszinte legyek? Már az olyan rendszer se lesz mint a conannak van ahol a class két fája mellé még van egy general fa és még ehhez hozzá jön egy AA fa is lv80 felett. Ez nem dnd de basztus még ilyen se lesz. Miért? Mert már senkit nem érdekel az hogy bújja az oldalakat olvasva számolva mit kell bekapcsolnom hogy jó legyen. Sõt már a régi játékok is mint az swtor, conan lehet hallani hogy esetleg váltani fognak mert az aktív rendszer nem fér össze ezzel. És a mai generáció az aktív rendszert szereti nem gondolkodni akarnak játék közben hanem csak élvezni és miért ne? nyilván mindig lesznek köztük akiknek idõvel ez nem lesz elég. Ezért van pl hogy egy ismert szavazóoldalon igaz csak 10e fõre de a conan a második lett mert ha elkezdik keresni mi az ami többet ad, ma már nem talál olyat ami többet tud, max a conan meg az swtor mármint úgynevezett rpg területen. Bár az swtort is inkább minimumnak nevezném. De azt teljesíti. Ez? Ez nem, de nem is arra találták ki. És Johnny jól írta amirõl te beszélsz azt ma kb egy nyolc fõs cooperativ játékra lehetne alkalmazni. Nyilván van igazad is lehetett volna többet is kihozni. Viszont gondolj bele pl csak pvpben mi megy ma egy holt egyszerû rendszernél is tele vannak a topicok a classok unbalanced kapcsán ami nem is biztos hogy unbalabnced de telesírják a forumot. gondolj bele egy full 3-as rendszernél mi lenne? És ez még nem is az amire Johnny célzott csak megemlítem. Legalábbis összefoglalva én így látom. Kicsit hosszú lett tudom.
lehet modern is,de +3-as Sword of Dancinget akarok aminek 20-as IQ-ja van valamint GATE-et akarok nyitni a warriorpapommal:P és Abi Dhazim szörnyû hervasztását akarok varázsolni a wizardommal ami improved invisibiliben van és fire shiled van rajta és a kezében egy Staff of Magi van:D:D
Na meg melyebben belegondolva:D : Igazabol ugyanez a rendszer mukodik a jatekokban, csak a gep dob helyetted; minden encounternek ugyanugy megvan a loottablaja, mintha pnp rpg lenne, egy sarkany leolese eseten ertelemszeruen jobb targyak kozul sorsol neked, mint egy mezei goblinnal. persze en is szeretnek meg pc-n olyan jatekot latni, amit te emlegetsz, de valoszinu, h a baldurs gate felujitasokon kivul nemigen lesz:) Ezeket a pnp rpg szabalyokat nehez megvalositani egy Pc jatekban, föleg egy mmoban, gondolom ezert is huz ebbe az iranyba a dnd fejlesztese. nem tudom, Temple of Elemental Evil c. jatekkal toltad e annak idejen, sztem ott valositottak meg legjobban a pnp rendszer pc-re valo atulteteset
Ez a lootrendszer pnp rpg-zésnél nagyon nagy moka volt az teny, sot, ha jobban belegondolsz valamilyen szinten jelen van ez a jatekokban, pl. amikor egy bossbol nem a szokasos zoldet lootolod, hanem egy keket, na akkor 20ast dobtal.
ADD spellek/kasztok/featek/skillek nélkül nekem felejtõs:((((
amit még nagyon sajnálok,hogy soha még NWN-be se tették be például a treausre rendszert ami a szabálykönyben van....
mikor a szörnynek volt egy alap lootja ha 19-20-at dobtál akkor lehetett nálla extra loot akkor megint dobni kellett a tipusra erõsségre speckó képességre például... ha mondjuk a "lair" barlang/rejtekhelyén öltél pl. sárkit akkor az extra lootra lehetett nagyobb esély....lésd mikor Drizzt kilootolta a +3/+6 os Frostbendert:P a fehér sárkitól....
ezek ilyen kis apróságok amiket nem tudom miért nem raktak bele illetve miért nem raknak bele valami fainos ADD játékba....bár gondolom ilyen már sosem lesz:(
Nálam aTSW ott halt meg kicsit, hogy nem voltak nagyon magyarok. EGy idõ után elfogytak, egyedül meg nem akkora fun. Remélhetõleg itt lesz magyar közösség.
Itt egy videó a foundryról, ha még nem volt...
Köszi, ha hosszú távra fog szólni az NWO-s jövõm lehet elgondolkozom majd akkor rajta
Szerintem attól, hogy xpadderrel bebindeled a gamepadot, attól még azok a gombok reagálnak, ha megnyomod billen.
Gyakjuk a mobokatés közben vakik random nyomogatják az F gombot a loot miatt és, hogy a 23 colos monitoromon lássak is valamit folyamatosan passzolgatnom kellett. a Ninjázásról ne is beszéljünk... A beépített "addon" amit az X gombal lehet elõhozni tök jó csak túl nagy szintén az a baj, hogy letakarja a képernyõ egy részét.Persze szerencsére az egész ui átrendezhetõ mint WAR -nál, csak erre most még nemvolt kedvem.
Szerintetek az xbox kontroller használata közben mûködik az egér és bill? Merthogy be lehet makrózni azt láttam fórumon meg mindenhol, de hogy helyettesítem az egeret ahol kell? Pl skill kiválasztásánál, item bag-ben való mozgatásánál és stb..?
Ez a loot osztas sztem is zavaro mar, hagyhatnak a fenebe ezt a wowos modszert. Mindezek mellett amit emlitettel meg tetezheti a bajt, ha kifogsz a random csapatba 1-2 kenyszeres needelo lootninjat.
Számos mmo-val játszottam már. Ezek közül számos elõfizetõs és F2P is. AZ NWO lekötött és élveztem a játékot. Az irányítását még szokni kell, de tûrhetõ. Loot-nál dungeon közben mikor eldöntöd need-elsz e vagy stb az nagyon zavaró, hogy alt-olni kell. Persze bill kombinációval is lehetne, de most kinek van arra ideje? Végül lvl 31-ig jutottam és a mobok kellõen változatosak voltak ami számomra egy plusz pont.
Lesznek majd egyebkent az editorral gyartott questek kozott szorakoztato, mar-mar RPsnek nevezheto, FR lorehoz szorosan kapcsolodo kampanyok. Na azok esetleg meg tetszhetnek is majd(meg neked is^^)
nem volt idöm a hétvégén kiprobálni, valaki esetleg probálta ezt xbox kontrollerel ?
Ez az új akciósabb mmo. Anno 3 évet wowoztam. Elég volt belõle. Most szeretnék valami egyszerûbb, pörgõsebb mmot. Ennyi a történet. Amúgy az, hogy neverwinter meg dd meg mittudomén mi, nem érdekel. Soha nem ddztem, soha nem neverwintereztem. Ezek nekem nem jelentenek semmit. Én csak a játékot nézem és tetszik, amit látok.
Hát egyszerûbb ha szétnézel a piacon a régiek között mint a Conan vagy Lotro, etc. A mai játékok már mind ilyenek lesznek ez még nem is annyira rossz. Vagy te is leülsz és vársz az új Tormentre meg project eternityre a kickstarterrõl :) A TESo is ilyen akció játék lesz, annyi a különbség nyilván az mindig is az volt ez meg nem, ez így van.
Az óránkénti Praise The Sun funkció a teljesben is benne lesz vajon? Hála istnennek, hogy lehet muteolni embereket játék közben. És nem csak mute van, hanem hangerõt is lehet külön külön minden party tagnál állítani. Néztem a bindeket és olyat is lehet csinálni, hogy pl a jobb egér gombot kétszer gyors megnyomni. Vagy lent tartani. Ez két külön bind... wow. Dczett egyik tag. 10 percig nem jött vissza. Kiraktuk partyból... BEMM, pár másodperc és a gép már rakott is be helyére egy új tagot. Ez nagyon kellett. Cragmire Crypts 50 perc volt... teljesen lefárasztott :D Ez nagyon hosszú egy insta :D
Csak azert kerdeztem, mert a legjobb kuldetesek, amivel talalkoztam Foundry-val keszultek:) Aki nem probalta meg, annak csak ajanlani tudom a "The Dweomerkeepers" kampanyt(Magia istennojehez kapcsolodo sztori, csipetnyi drow-val, meg ket csipetnyi pokkal:)), valamint a "Witch Hammer Chronicle"-t(Poker a Deck of Many Things nevu artifacttal, es egy rubintnyaklancos celebfelszerzet kever bajba minket:)) Ezek a questek szorakoztatobbnak, meg ha ugy tetszik, RP-sebbnek tuntek szamomra, mint barmelyik amivel a jatekban talalkoztam lvl18 wizarddal eddig.
Szerintem nem lesz a játékhoz sub.
Na msot megnéztem. Nem lesz elõfizetés. "Neverwinter is 100% from launch a free-to-play MMORPG. No box. No subscription. No mandatory purchase. Nothing. It's just a great game you can download and play as you like."
Elõfizetés? wat? Nem csak pakkokat lehet venni meg pénzt?
Foundry rendszerhez tuti elõfizetés fog kelleni.. többi játékukból kiindulva. Viszont a f2p nagyon jól csinálják nem lesz az hogy túl nagy elõnyhöz jutnak az elõfizetõk. És valszinüleg lesz olyan hogy be tudod váltani játék közbeni pontjaidat ZEN re.. szóval lehet farmert játszani. :)
Na, 5-6 óra játék után, ez a véleményem: - Grafika: az összkép mûködik, így sok kivetni való nem lehet. A karakterek valóban baltával faragottak, és az animációk itt-ott suták, de ezek nem élmény rombolók. - Játékmenet: A harcrendszer tetszik, a harcok élvezetesek, de nekem 5-6 óra játék után már kicsit unalmas lett, de ezt betudom annak, hogy egy Solo pöccs vagyok. Majd teszek egy próbát csapattal. - Küldetések: Eddig az elején a "Menj ide, öld meg ezt, menj oda, hozd ide ezt" küldetésekkel találkoztam, amikért annyira nem rajongók. Remélem ezt majd a játékosok színesítik egy kicsit.
Összegzés: A Neverwinter (eddig) egy szórakoztató játék tûnik, ami remélhetõleg a fair F2P játékok fogja gyarapítani, és nem lesz P2W.
Igaz, figyelmetlen voltam, csak most vettem észre.
Teljesen hekkendszless. Katt, katt, elfutsz, leölöd, összeszeded, visszamész, katt, katt, kész. Ráadásul - bár kikapcsolható - egy csillogó vonal vezet el a helyig, ahová menned kell.
Szerepjáték 0, agyalás 0, akció 100%. A látvány néhol egész jó, a karakterek baltával faragottak, a víz szörnyû, a hangok jók, a fények is.
Egyedül is lehet haladni - legalábbis ahol én járok, ott még igen -, de társaságban nem olyan unalmas.
Amennyire láttam nem old republic szint. De ez nem is elvárható szerintem. Az kuriózum lesz még jó ideig. A TESO se fogja hozni azt a szintet, hiszen alapból a solo TES sem tudja azt amit az swtor. Lehet lesznek questek ahol lehet választani. Legalábbis a conanak is vannak questjei ahol dönthetsz. Tehát nem lehetetlenség. De több lépcsõs questeket, ha erre gondolsz ahhoz szerintem jelenleg az swtor rendszerre kellene az meg baromi ok munka. Egyedül a Bioware volt ilyen hogy rááldozott egy csomó energiát olyanra ami sose térül meg :) Egyedül is lehet haladni, vannak rá questek legalábbis párat egyedül csináltam meg :)
Kérdés: - Mennyi "Role Play" van benne? A küldik olyanok, mint a wow-ban és ezer más tucat hack'n'slash mmo-ban, hogy rákkat NPC-re elfogad, elmegyek, leverek mindenkit/összegyûjtök mindent amit a küldi igényel, visszamegy, lead, pont... ? Vagy legalább lehet választani válaszok és végkimenetelek közt, mint az Old Republicban? - Egyedül is lehet benne haladni / fejlõdni, vagy mindenképpen bandázni kell?
Lvl 21 vagyok, és nagyon élvezem a játékot rouge-al. A cloak tower is nagyon bejött, nekem spec jobban tetszett mint egy wowos insta. Megpróbálok nem elfogult lenni.. Többször kaptam dc-t meg bebugoltam párszor, szóval jócskán béta még. Item shopot nézegettem, drága szó mi szó.. ,F2P részét kijátszom amíg élvezni fogom, amíg nem lesz más alternatíva a rpg piacon ami érdekelne is. (pl: WOD)