Nem is!! Igazából a skyrim megjelenése elõtt abba reménykedtem amirõl régen csak álmodtunk, hogy a világ szép lesz meg tényleg élni fog, morrowind gyönyörü volt akkor nekünk, de statikus, sebaj mondtuk, majd egy nap. Nos a technika már adott, csak igény nem maradt rá :) És igen szép lett, de valahogy annyira se él mint a BG annak idején :) Mindegy a kickstarter megoldja a problémát :)
A starter packoknak pont ez a lenyege: Horribilis ar, szinte nulla ertekkel. Ezek tamogatasra szolgalnak altalaban.
A Path of Exile jateknal a gyemant csomag 1000 dollar volt, amivel (a fejleszok segitsegevel) keszithettel sajat egyedi itemet... telleg durvan P2W..... :)
nyilván hobbiból készítik a játékokat ,tartják fent az azt üzemeltetõ szervereket, veszik meg a licence-t és dolgoznak igyen
Errõl beszéltünk már itt, ma irrealitás elvárni egy üzleti alapon mûködõ cégtõl a régi D&Ð rendszerre épülõ játékot adjanak ki amit betettél az ide írok egyrésze nem is érti de nem csak itt a játékba se egyedül az effektek fogják érdekelni meg max. a boss harcok. Nekem spec csak az aktív rendszer lepet meg valamiért nem vettem észre :)
A marhak.... kepesek ra, h a vallalkozasukbol minel tobbet keressenek... A kapitalista disznok... :P
Letre hoztak egy termeket, nyilvan a fizetos reszet kell reklamozni, mert abbol van haszon... amugy ha megnezed, a packok abszolut semmi elonyt nem adnak.
a FB-on naponta 72x leadott VEDD MEG MÉG NEM KÉSÕ MEGVENNI önreklámok nem sok jóra engednek következtetni...tehát ha nem pay2win lesz akkor miért reklámozzák orrba szájba a fizetõs opciót?:S
csak még egy uccsó példa azoknak akik nem érzik mi az én bajom:P
itt egy random kiragadott varázslat amire egy Wizard képes: olvassátok el milyen klafa lenne 1-1 kombat ilyen spellekkel és nem az elõbb emlitett kurvára unalmas szines lézersugarakkal..... EZ a feeling hiányzik! és még kalkuláljátok bele,hogy még ott van a komponensekkel való üzletelés és beszerzés
Dead Man's Eyes (Necromancy) Range: Special Components: S, M Duration: 1 round/level Casting Time: 1 round Area of Effect: Special Saving Throw: Special Dead Man's Eyes causes the whites of the caster's eyes to turn black and his pupils to reshape themselves into small white skulls. The caster can affect one victim per round, providing the victim is within 3 feet of the caster and meets his gaze. Victims are affected as follows: · Victims with 2 Hit Dice or fewer (or victims of level 2 or lower) instantly die. No saving throw is allowed. · Victims with 2+ to 5 Hit Dice (or victims of level 3-5) instantly die unless they save vs. death magic at a -2 penalty. Those who succeed in their saving throws suffer 2-12 (2d6) hit points. · Victims with 5+ Hit Dice or more (or victims of level 6 or greater) suffer 2-12 (2d6) hit points of damage unless they save vs. death magic. If the caster's gaze is reflected back on him (by a mirror, calm water, etc.), he must make a saving throw vs. spells or suffer the same effects as a 5+ Hit Dice victim. At the end of the spell's duration, there is a 5 percent chance that the caster will become blind for the next 5-10 (1d6 + 4 hours). The material components for this spell are two eyeball-sized glass marbles. The marbles must be the same color as the caster's eyes
Fenetudja, megnéztem a wiki-t megint az nincs rögzítve hogy csak passzív harcrendszer lehet. A 4e-be meg beleférhet ez a játék. Figyelmetlen voltam, nem is értem hogy nem tûnt fel korábban. A boss harcnál egyértelmûen látni ez TERA rendszeres. Mindegy ingyenebédnek ne nézük a fogát ha tényleg nem b2p lesz hanem f2p egy próbát megér :)
tehat a te meglatasod szerint a Warhammer 40k univerzumbol csak es kizarolag strategiat lehet kesziteni es semmi de semmi mas medium nem kepes visszaadni azt a feelinget? legyen az FPS vagy TPS vagy barmi?
Ami nem strategia, az egyszeruen a Warhammer 40k megcsufolasa es az egesz jatek szemenkopese? :)
Ahogy azt mar irtam, a DnD nem csak egy konyvben leirt szabalyrendszer, hanem egy franchise... amibe bele tartozik minden ami picit is DnD... Pl az elfek, mint faj, nem reszei a DnD franchise nak, (nyilvan ezer+1 masik jatekban, mediumban is vannak) viszont az elfek a DnD eredettortenetevel, a DnD faj meghatarozasaban, tehat "DnD elfkent" mar reszei a franchise-nak, tehat csak ugy lehet oket felhasznalni, ha kirakjuk a DnD logot :)
fajok-pipa /bár a fantasyk 99% ban van ork/elf/goblin/sárkány:P skillek- FAILED kasztok- FAILED /wtf is controll wizard vagy guardian warrior bammeg?:D helyszinek-pipa
tehát nagyon is nem odaillõ,hogy kirakják azt a sárkányos logót!:D te meg én is tudjuk,hogy az extra profit miatt használják csak!
Mivel az DnD lore-jat hasznaljak, az o vilag-leirasukat(fajok, skillek, kasztok, helyszinek illetve kb minden...) igy ez nem is lehet opcio, h nem rakjak ki a DnD logot, maskulonben egyszeruen lopas lenne :)
Mas:
Bar nem DnD, de szamtalan ilyen jatek keszul, ahol egy nagy osszefuggo vilag van, sandbox feature-okkel. Csak h parat mondjak: ArcheAge, Savage Horizon, Bless... es meg sorolhatnam... Igaz ezek egyike sem DnD, de hozza azt, amit te elvernal toluk :)
uccsó bekezdéseddel nagyon egyet értek! bõven sok érdeklõdõ lenne egy olyan játék után is hiszen ha megnézed az összes single RPG-ben az elsõ kérdése a játékosoknak: LEHET BENNE MULTIZNI IS?:P:) szóval valóban érthetetlen....
és mivel rengetegen nõttek fel a régi szabálykönyvek skilljei/spelljeivel õk biztosan értékelnének egy ilyen játékot! És szerintem a mostani fiatal generációnak is tetszene egy 9. szintû GATE nyitás amihez valami badass animációt használna a kari mint a mostani faék egyszerû piros/lila/kék sugárnyaláb spellek azt csá_:)
A Morrowind belsõ nézetes és más stílus, és nincs kiírva a Ð&Ð. Ez csak egy észrevétel. Ahogy nézem ez valószínû nem lesz rossz játék, majd kiderül, csak szomorú hogy õk használják a logot vagy úgymond az övék. Mondjuk lényegtelen mert egész gyorsan végbement az mmorpg-k elakciósodása. Ez van. Nem hiszem lesz cég aki a régi paszív rendszeres játékot fejlesztené, talán a funcom marad csak. De õk épp nem fejlesztenek új mmo-t.
miért nem tudnak egy NWM szerû játékot csinálni egy kurvanagy sandbox világba implentálva? /dinamikus lenne a combat OFC nem körökre osztott...na mindegy álom marad valószinüleg örökre,mert félek,hogy már nemnagyon lesz normális ADD/DD MMO
Nos en is szamos olyan, korai nyilatkozatot tudok linkelni, ahol egesz konkretan le volt irva, h a Neverwinter egy ARPG lesz, Non-targetes rendszerrel. :)
Elmeny alatt ok nyilvan a vilagban valo kalandozast, a "en egy masik univerzumban vagyok" feelinget ertettek. Sztm... :)
Alapvetoen nem ertem az ellenerzeseket... Ha azt nezzuk, hogy a jatekok (nem a szamitogepesek, hanem ugy a jatekok altalaban!) a valosagot probaljak utanozni, a lehetosegeikhez merten, termeszetesen. Nyilvan papirral, dobokockaval nem lehet "real time" akciozni, mint ahogy sokaig a szamitogepes jatekokban (vagyis inkabb az MMO-kban) sem lehetett (ennek nyilvanvaloan teljesitmenykorlatjai voltak)
viszont ma, hogy ugy fogalmazzak, elert oda a technika, hogy lehetoseget ad a jatekosoknak arra, hogy sokkal jobban modellezzek a real time harcot. Azota viszont felnott egy generacio, aki a "normal", papir/dobokocka jatekok rendszeret fogadta el standardnak.
Erdekes, hogy sok remek Single RPG van, ami szinten Non-targetet hasznalt (Morrowind pl) viszont, ezeknel soha nem volt erre panasz... sõt! Tovabb megyek: A TESO-nal pont az utotte ki a biztositekot a rajongoknal, h szakitottak a Non-targettel es attertek a hagyomanyos Tab-target-re... Ki erti ezt...:)
Kb. az mint neked:D mar irtam korabban velemenyt rola, nem varazsolt el tulzottan engem se.. persze ideig-oraig biztos lekot majd az ujdonsag varazsa, meg ezt az uj 4. dnd rendszert se ismerem egyaltalan. Anno DDO betanak is nagy lelkesedessel vagtunk neki, meg ha jol emlekszem, a most ide irkalgatok kozul is joparan nyomtak...aztan persze jol leforgacsolodott mindenki:))
idézek a készitõk videójából: "mi mindannyian az anyukánk pincéjében /lol viccesek a srácok/ játszottuk hagyományos módon papir+dobókockával....most,hogy felnõttünk megadatott a lehetõség,hogy az akkori játékélményt visszaadjuk a számitógépen kerszetül. A Neverwinter az a játék lesz amire mi mind DD/ADD rajongók mindig is vártunk...."
Ezt a temat mar 1000x atbeszeltuk ezen a forumon is, meg mashol is...
1. Nem, ez nem NWN folytatás, kéretik nem ugy kelezelni...
2. A Cryptic a kezdetektol leirta hogy a Neverwinter egy Akcio RPG! Soha, egy hivatalos csatornan sem allitott mast... Az h DnD meg Forgotten Realms... Ahogy irtam korabban: A Star Trek Bridge Commander meg a Star Trek Armada is ST jatek, fuggetlenul attol, h gyokeresen mas a stilusa...
DDO nem jött át......annyira megörültem anno mikor kijött jópárszpor bele is kezdtem,de valahogy nem volt az igazi....talán egy kicsit más köntösben/nagyobb szabadság érzettel jobb lett volna.... ebbnen a játékban biztam egészen az elsõ ingame harc videó megjelenéséig:P
remélem legalább a Forgotten-es Lore fellelhetõ lesz és akkor elakciózunk vele heti pár órát:P:)
látom te nagy ADD/DD rajongó lehetsz neked milyen benyomásaid vannak a videók alapján?
szóval 20 évvel ezelõtt ismerkedtem meg az ADD/DD vel....és engem kicsit bosszant,hogy mindig annak a "feelingjére" hivatkozik a cég közben meg köze nincs hozzá:P van néhány hasonló nevû spell /képesség/ meg a körités a Forgotten Realms-el,de ez egy "Csilli-Villi akció játék" amolyan hack and slash azt csááááá!
Miért nem csinálták meg a DD/ADD-s spelleket normálisan....lehetett volna komponenseket gyûjtögetni /csak hogy tudjátok egyik másik varázslatnak tök ritka komponense volt istenkirály lett volna azokat gyûjtögetni stb./ lehetett volna benne DD/ADD-s skillrendszer....multi classok,dual classok a játékosok kedvére....pl mint Drizzt õt sokan ismerhetitek aki Barbár 1,Warrior 10 és Ranger 7 volt.....
Fogalmam sincs, nem ismerem azt a játékot. Ezt a Guild Wars 2 vagy a Tera irányításához hasonlítanám. De nézd meg a linkelt videót. Ez egy dungeonban készül exkluzív bemutató. Mellesleg a combat rendszerrõl majd többet tudok mondani a béták után. Addig én is csak a videókra ,cikkekre alapozok.
Ha figyeled még a block is active rendszerû :) Lehet azért idõvel ránézek. Majd az érdekel mennyire számít egyáltalán a stat, és az attribok. Az majd érdekel ha írjátok. Mondjuk láthatóan igyekeztek figyelni rá hogy az npc-k sebessége ne legyen vészes, mármint az active rendszer figyelembevételével. De ez majd játék közben derül ki. Ingyenesen a világ miatt egy próbát megér mint pve tartalom. Milyen a story meg a questek.
Sorry emberek sok sikert a játékkal, végignéztem a harcról készült videokat és sajna ez sem az én játékom. Gyakorlatilag ugyanaz a harcrendszer majdnem mint ami a TES-be is lesz :)
jol látom hogy semmi féle hunter,ranger /vadász,vándor/ kaszt nincs vagy csak egyenlöre béta ideje alatt nincs ?
Akinek nem sikerült béta kulcsot szerznie, annak Gábor nevû fórumozónk egy élõ NWO stremaleéssel kedveskedik. :)
részletek: Stream: hu.twitch.tv/dantesward
ma este 20:30 tol érdemes figyelni
( Töltelék szavak használata igen gyakori, akit ez nagyon zavar, az ne nézze )
Ok, választásom nincs, úgy néz ki mindenki át fog állni erre. Na mindegy régimódi vagyok, de ez van :) Baromira megszoktam öt év alatt az autotargetes rendszert hiányozni fog :)
Egyébként ez pvp-ben kifejezeten halálos az arcade játékosokkal szemben, tapasztalatból tudom, még az autotargetes rendszerben is szarrá vernek a conanba, hát még egy olyanba ami kifejezetten nekik fekszik :)Hiszen nem tudom kihasználni hogy a gép bizonyos helyzetekben követi a lehetetlen mozgásukat. :) Na mindegy ez azt jelenti pvpzni már sehol se fogok. Marad a conan pvpre hátra lévõ életemre :D
Ha több ellenfél vesz körül, akkor ahogy "hadonászol" a fegyverrel így nem csak 1 ellenfél sérül, hanem a hozzád közelállók is
ezzel elvileg az "állsz egy helyben és nyomkodod a számokat" játékstílust bekkelik ki, megjegyzem szvsz jobban nem is csinálhatnák
*Van elõnye is az biztos mert aki elõtted van azt ütöd de fenne tudja nekem nem jön annyira be :) Pláne ha sok ellenfél , nagy mob jönn állandóan tabbal vagy egy scrolloztam közöttük szétosztva az ütéseket egy non target rendszer hát, de úgy néz ki a kedvenc autotargetes rendszeremnek leáldozott.
Csak azt nem értem egy D&D rendszer hogy fér össze ezzel, na mindegy akkor ez is kimaradós lesz :D És most olvastam az SWTOR-nál is sokan kérik, hihetetlen. Ez az jelenti tabbal nem tudok ellenfelet választani ugye? Legalábbis a TERAS ismerõsõk így mondták. A célkeresztnek állandóan célon kell lennie. Nevetnem kell ez nem rpg-s harcrendszer ez arcade :)