Na a mai naptól kezdve Biatorbágy és Budaörs között elkezdték a vasúti pályaépítési munkálatokat. Magyarul felújjítják a pályát. Ez sok érdekességet vonz a környezetbe :D Tehát akkor beszéljenek ezek a gyönyörû Nohab tesók :D
Ez de tök jó :D Ez magyar busz Külföldre sokat szállítanak, sokszor látni vegyes tehervonatokba besorozva. #76 Én is :D Ha nem tévedek te Tatán, én meg Biatorbágyon. :)
No igen. Ezt a mellékvonalak felújításával, illetve a második vágány lerakásával lehetne megoldani, csak erre nincs pénz, vagy nem akarnak pénzt áldozni. Szerencsémre a "kirakat" vonal (Bp.-Hegyeshalom) mellett élek, így el vagyok kényeztetve az új, és magánvasúti gépekkel. A második problémára többen is megoldást találtak, csak mégssem sikerültek.
a teherszállítás egyszerûen szét van baszva magyar oldalról, mert a tehervonatok folyamatos hátrányban vannak a személyvonatokkal szemben, mivel kevés a sin. Nem is tudom pontosan mennyi de azthiszem magyarországon az átlagsebessége a tehervonatoknak 10km/h körül van (ha azt is beleszámítjuk, mikor várakoznak a pályaudvaron, hogy legyen szabad sin) Ezt az osztrákok nyugatmagyarországon igen érdekes módon meg tudták oldani, és ott az átlagsebesség már sokkal magasabb (felveszi a versenyt a kamionokkal)
Ez szép s jó, fehérvár felé tényleg olyan vonatok vannak, hogy huh:O csak les az ember. De nálunk borsodmegyébe nem járnak ilyenek. régen még voltak jó hosszú tehervonatok, amik miatt fél órát kellet a vasuti átjáróba álni, de a látványért megérte. most már ez sincs. csak jön egy szimpla személyvonat. az is full üres. de ha mégis le szeretnéd fényképezni, amint elõveszed a géped, megjelenik 20 kancigány...
5 képem van fent a galériámban, azokat most berakom.
1. Hát igen sajnos ez így van. Hallottam már olyanról is hogy felmásztak éjszaka a Székesfehérvári körfûtõház tetejére engedély nélkül... Megkérdezték a faszit hogy mégis hogy képzelte meg miért nem kérdezte meg. Erre a válasz: Leszarom. Szánalmas tényleg hogy milyen emberek vannak. És akkor a normális vasútbarátot meg egybõl leminõsítik az ilyenek miatt...
2. Oké, persze én se szeretek egyedül fotózni. Meg most ez a hülye idõjárás is közbeszól, csak ha majd lesz akkor jöhetnek a képek :)
Egyrészt mert az munkahely és veszélyes üzem, ahogy lent írták. Nem tudom, te hogy néznél, ha bejönnének a munkahelyedre és fényképezne néhány megszállott. Volt idõ mikor engedékenyebbek voltak, de a sok idióta vasútbarátból kiábrándultak. Bementek a mûhelyekbe és elvittek néhány dolgot emlékbe... A másik utálatos fajta meg az anyázós. Gondolom nem kell sokaknak bemutatni ezta videót. Ha valami nem úgy van akkor anyáz, nem érdekli, hogy más is akar képet csinálni. A legtöbbnek legjobb esetben is csak háttérképként vagy faliképként fogja végezni a NAGY mûve. Most hétvégén különösen sok tud belõlük összegyûlni a versenyre. A harmadik típus, aki tényleg sokat tud, de minden tekintetben segg hülyének nézi a részletekbe bele nem látó társait. S még lehetne folytatni a sort. Elég felmenni az általuk uralt fórumokra. Hányni tudok az ilyenektõl.
Szili: rakok fel majd képet, csak mostanában már nagyon ritkán megyek terepre. A régi helyeket már benõtte a növényzet, infók nélkül, egyedül elég unalmas.
Engedély meg fõleg azért kell az ilyen helyekre, mert sokan szenvedtek balesetet a vasút mellett, állomások területén. Hisz tudjuk a vasút egy veszélyes üzem!
Nyugi nem fog kihalni, és majd ha megválasztotok topik gazdának akkor meg rendet fogok tartani. Ezen kívül téged is várunk vissza sok fotóval :) Láttam már tõled fotókat, jól néztek ki!
Vonatokat lehet fotózni, csak nem mindegy, hogy hol. Kapu nélküli állomásokon, és nyílt pályán legálisan lehet fotózni. Jármûjavítókban, elkerített területekhez kell engedély. Kapus peronokhoz nem tudom, hogy kell.
Röviden: ahova legálisan el tudsz jutni, ott nem kell engedély.
Jó ötlet a topik, de szerintem elfajul, vagy kihal.