Workshop-ban lévõ dolgokat, hogy lehet telepíteni a játékhoz, ha egyáltalán lehet?
Mai nap belépve egy ilyen dolog fogadott. "No one hears you.Your account has been flagged as disruptive and your communication privileges temporarily revoked."
Na már most én aztán egyáltalán nem az anyázásokról vagyok híres és mégis ezt kaptam. Nagyon idegesítõ, hogy egy misst és semmit se tudok írni, se a channeleken se ingame. Ez az új report system miatt van? Mert akkor hihetetlenül sz*r lett..
eh :D:D ezt nemtudtam :D köszi az infót, beis ugrott, az a kis "elfordított hangszóró" vagy mi, mondjuk logikus lett volna kipróbálnom már, hogy jó-e valamire :D
Arra értettem, hogy senki nem tudja mi alapján teszi össze az embereket, hogy mit néz :) De valoszinüleg a wineket/lejátszott meccseket kevésbé veszi figyelembe, mert 900winnel is simán kapok 400wines társakat :D
Pont leírtad hogy mûködik :D 50% közelében igyekszik tartani mindenkit, ezért hol vesztes meccset oszt le, hol nyertest. Még könnyû is a dolga mert vegyíti a csapatokat, pl.: 4+1 vs 2+2+1, vagy a legjobb mikor öten együtt vannak ellened.
tegnap még nemvolt kint a peccs, hogy kikapcsoljam õket :D konzolba meg nem tökölök vele, mert szoktak lenni értelmes emberek is akik nemcsak sikításra használják a voice csetet :D
A match makeing system a legrosszabb amit valaha játékban láttam. én inkább úgy látom teljesen random jelenleg. Szinte soha nem tud kiélezett meccset összehozni, 10bõl 9 szer az egyik csapat ledarálja a másikat. Tegnap pl.az ellenfélnél mindenki 300+ wines volt az egyik 490win nálunk meg a legtöbb 220 volt a többinek 180 alatt. Más kérdés, hogy teljesen simán ledaráltuk õket 34 perc alatt. épp ezért mondom hogy a töketlen match makeing miatt vannak akik 300+ szor nyertek és konkrétan nem tudnak játszani a játékkal, valószínûleg vagy 600 lostjuk is van mellé... Ugye ezt sem látjuk szal nem tudod beazonosítani hogy milyen játékosokat kaptál csak amikor már játszol ellene és "érzed" hogy noob, vagy meg sem tudod sebezni úgy szivat.
Ez a skywrath rohadt nagy hos,10-3 lett vele az elobb,kar,hogy a vegen mielott letudtuk volna rombolni az ancientet szetkapcsolt es meg csak szamitasba se veszi a gamet. Husi ramugrik miden,silencelem, ultizom meg egy utes es mar halott is :D Az ultija nagyon imba,nah meg az 1600 ranges lassitasa se kutya.
Nagy általánosságba elmondhatjuk, hogy a matchmaking rendszer törekszik arra, hogy 50%-on tartsa a nyert/vesztett arányodat. Hogy hogyan müködik pontosan senki sem tudja :D
De ha mar osszetett erosebb vagy gyengebb ellenfelekkel akkor eleve nem jol mukodik Mondjuk az nem zavarna,hogy erosebbekkel tesz ossze,mert ugy lehet igazan fejlodni,csak legtobbszor az ellenkezoje tortenik.
A matchmaking azt is nézi, hogy a wineket erõsebb vagy gyengébb ellenfél ellen érted-e el, így elõfordulhat hogy nagy különbségek vannak a winek száma között csapaton belül.
Én továbbra sem értem, miért jelölik be az angol nyelvû szerverek keresését, mikor ki van nekik alakítva külön orosz nyelvû. Az ilyeneket miért nem lehet reportolni? Vagy beszéljen angolul, vagy maradjon kussban. Ha többen vannak, beszéljenek teamspeaken, skypeon, stb., ne in-game cykázzanak már.
Mellesleg a matchmaking hogy mûködik? A wineket nézi, és olyanokkal rak össze, akiknek hasonló mennyiségû gyõzelme van? Tehát ha van 300-400+ nyertes meccsed, akkor már szinte sosem dob össze agyhalott 50 wines idiótákkal, akik folyton feedelnek, meg spamolják a chatet? Vagy inkább okosabb, ha folyton haverokkal tolom?
Hát ez gyakran megesik. De azt nem értem azért hogy miért nem kapcsoltad ki õket a halkítás helyett?
kárvolt az orosz témát eszembe juttatnod, mostanában az átlagosnál kevesebb problémám akadt velük de ma.... Játszottam ma 4 orosszal, ami magában nem ritka esemény :D de ezek nemtom hogy együtt voltak-e mert nem értettem mit beszélnek, de hogy benem ált a pofájuk... lekellet halkítanom a játékot, éppen csak hallhatóra, mert ordítva beszéltek, hiába szóltam jópárszor. A legjobb hogy tinkerrel kellet valamiféle supportot játszanom (vagy 5percen át játszottak a basen a wardogommal és mint az elmeháborodottak nyerítettek) kitalálták ezek a drága ruszkik hogy carryt csinálnak a vengeful spiritbõl és õmegy midre (úgy hogy volt huskar, nyx meg spiritbreakerünk még) a meccs ennek ellenére egész jól indult, bár kicsit irritált hogy a boots of travelem az ablakba se volt, de úgyahogy nyertük a lanet meg gankoltam is párat (tinkerrel.. na mind1 :D) de utána... nem elég hogy agyonfeedeltek egy rikit (mert nemvoltak hajlandók egy retkes wardot vagy dustot venni) de annyi goldja lett, hogy vett egy korai gemet a nyxünk ellen, de a biztonság kedvéért venge vett egy shadow bladet és párszor befutott meghalni annak tudatában hogy riki végig látja õt... meg spiritbreaker is rácsárdzsol rikire félpályárol úgy hogy nemis látja már és nincs nála dust, meg ilyenek... de azért mindegyik vett magának egy helm of the dominatort, mert a lifesteal az menõ, az kell... ennek ellenére nagyon jól ment a tinker dolog a pusht illetõen, amint meglett a BoT cikáztam mindenfele tolni a laneket meg lenyomni pár towert hogy idõt nyerjek ezeknek a retardáltaknak, de hiába, csak ordítoztak végig aztán amikor fejenként vagy 14szer meghaltak vége lett... 53 perc ment el erre az életembõl...
Akarod mondani forfeit :D Amúgy igen, régebben én is játszottam dotaliciouson elég sokat, ha jól emlékszek 4 embernek kellett elfogadnia a csapatból az ff-et, de nem vitték túlzásba. A dota 2-nél így ahogy mondod, ezt nem lehetne megtenni mivel nem egy szûk különligáról van szó hanem mindig benne van a pakliban hogy retardáltakat sorsol a matchmaking akik valószínûleg amint first bloodok lesznek azonnal nyomnák a surrendert, hogy minél elõbb feedelhessenek egy következõ játékban.
Am ff(fortify)dotalicious-on van es ott eleg jol mukodik,20 perc utan lehet csak hasznalni es altalaban csak akkor szoktak ha tenyleg teljesen unbalanced a game,ami ott eleg gyakran elofordul.Mondjuk az is igaz,hogy ott szinte egy orosz sincs foleg nemetek vannak es altalaban ugy mindenki ertelmesebb,itt sztem ezek a barmok azt csinalnak h a 4 orosz a csapatbol feladna ha te nem irod akkor kapnad a 4 reportot...
Hon-ban és LoL-ban van...borzalom...10 esetböl legalább 6-on teljesen fölöslegesen spammeli 1ember a feldást, mert hogy ö már feladta és ugyis afkolni fog a kezdön amig nem fogadják el a többiek...rémálom, közben a meccsek egy részét simán meg lehetett volna forditani.
Szerencsére itt dotában nem igy van, persze én is néha örülnék 1-2 esetben a feladásnak amikor a másik csapat 20killel vezet, de már arra is volt példa, hogy ilyen hátránybol nyerjek.
Szoval szerintem teljesen rendben van, hogy nincs ilyen opcio.
Jó igaz, de szívesebben játszanék már egy kövi meccset mint ugyan azon szenvedni 1 órát, mert az enemy nem hajlandó pusholni. Az meg nálam nem játszik, hogy kilépjek.
azmeg azért lenne szar mert minden meccset 10perc alatt "eldöntenének" közbe meg a dota arról is híres hogy epik fordításokat lehet benne csinálni. Teis biztos látod minden akárhanyadik meccsen már nyavalyognak az egyik félnél hogy gg ha elhúz az ellen pár killel vagy towerral aztán mégis csak gyõznek
szvsz pub-ban 90% hogy nincs teljes accept (fõleg ilyen 0-30-as eredmény és ebbõl adódóan sok gyík mellett, ami miatt már egy normális játékos már elgondolkodik a feladáson, max. te kapod a reportot kezdeményezés miatt)
Mikor szándékozzák azt megcsinálni, hogy aki leavel ne kapjon rewardot? Az elõzõ meccsben csak azok kaptak, én meg nem aki noob létére lehozta a meccset :O Még mindig sokk hatása alatt vagyok a meglepõdéstõl.
Update Notes - April 17, 2013 - Added Skywrath Mage!
COMMUNITY - Added stricter system implementing communication (voice and text) bans for abusive players. - Combined voice and text reports into a single 'communication' report. - Reduced reports per week to 4. - Removed ability for spectators to report players in-game. - Reports now allow single selection of behavior type only.
GAMEPLAY - Beastmaster: Fixed Wild Axes losing vision after the second cast. - Doom: Scorched Earth now shows its duration on the buff icon. - Lich: Fixed Frost Armor auto-casting while Lich is channeling. - Magnus: Fixed a rare crash involving Skewer. - Slardar: Fixed Slithereen Crush not slowing attack speed. - Spectre: Fixed Haunt illusions moving while out of the game. - Timbersaw: Fixed Timberchain travelling too fast. - Timbersaw: Fixed Timberchain not latching quite far enough. - Tusk: Fixed Tusk not issuing an attack order on the snowballed unit after the snowball crashes. - Enabled Drow and Tusk to Captain's Mode (Tournament Version next week)
UI - Added tab to the Watch section showing downloaded replay files.
VISUALS - Riki: Added Smoke Screen and Blink Strike animations. - Sniper: Added victory animations and more aggressive posing of idle, run and attack when enemy is in range.
BOTS - Bots now know to avoid standing in Macropyre and Ice Path.
WORKSHOP - Added a button to the preview that allows you to test your imported model in-game, in a local server.
Jo hát ugy néz ki a dota2lounge féle fogadás miatt cseszik szét a meccseket páran és ddos-olják a játékosokat :S
Hát jah, minden meccs pause os lett, kegyetlen szar bezzeg pubon sosincs gond.
Nem tudom mi a fene van most a dotával, de kezd baromi idegesitö lenni, hogy minden bajnokság meccs legalább 1,5ora hosszás, mert nagyon durva dc-k vannak. Legutolso 3-4meccs legalább ilyen volt, söt EG vs AL meccsen ki is kapcsolták, most meg KP vs Empire meccset a KP 4v5-ben folytatja... :S
Ó dehogynem. Még farmolni se olyan olyan unalmas egy antimagel, amivel blinkelgetsz a campek közt, blink elõtt és után treadswitch, vagy egy PL ahol illukat mikrózhatod, vagy egy void, aminek az ultija teamfightokat dönt el.
playerek csinálják a cuccokat a játékhoz és ha elég sok rate et kap akkor bekerül.
Valaki felvilágosítana, hogy ez a Dota 2 Workshop az mi? Látom, hogy interface, item meg minden van ott, de ezeket lehet használni a játékban? Vagy egyáltalán eshetnek? Vagy csak playerek csinálnak a játékhoz cuccokat és ha azt a steam (vagy ki) elfogadja, akkor be kerülnek a játékba?
és melyik a legizgalmasabb?:D timber a legnagyobb fun :D
Majd egyszer veszem a fáradtságot és kipróbálom azt a buildet is, de nem érzek rá késztetést. Így olyan tankos vagyok és még durva dps-t is osztok. A normálisnak build alapján, ha az ellen nem hülye, vesz dustot és simán megöl, mert nincs elég hp. Az én buildem erre fel van készítve.
én így szoktam sorba RING OF AQUILA vagy SOUL RING aztán TRANQUIL BOOTS utána DIFFUSAL BLADE aztán MANTA utána bash vagy crit, attol függ melyik kell hamarabb, kb itt már vége a gémnek mert +10killbe vagyok xD, ezután még jöhet BUTTERFLY vagy HEART, de hát kinek mi :D
basszus, ez a PL nagyon el tud szabadulni all random-ban ha az ellen nem kap countert
régnek nevezni túlzás, pár hete átlagos bann volt, de még sokszor kiszedik, ha gyro banra ment. Többnyire neki köszönhetõ hogy hátrébb szorult a kompetitív rétegben, de még mindig nagyon erõs pick. (persze csapatfüggõ)
nem azért de mit keres lolos háttérkép egy dota2s topicba?!
Igen, ahogy valami nem úgy sül el rögtön mehet a "noob team" vagy valaki hibáztatása :P Hozzá lehet szokni, de a pillanatnyi játékkedvet eléggé le tudja rombolni. Mindegy, majd muteolok aztán leszarom :)
Kb 2 hete játszom a játékkal, elég szórakoztató. Viszont az barmi idegesítõ hogy majd minden játékban kinéznek valakit és azt baszogatják hogy miért úgy játszik ahogy. Mivel kezdõ vagyok sûrûn kapom én is a fucking noob megjegyzéseket, ami chaten még elmegy, de amikor voice chaten fossák a hülyeségeiket az geci fárasztó.
szerintem adj azokon túl mihamarabb ha nem akarsz kulcsot venni mivel egy idõ után mindenki teli lesz ilyennel és már semmit se fogsz kapni érte
Esett egy Treasure of the Shaper Divine és egy emberke máris felvette, hogy szeretné tradelni common itemekért. Láttam, hogy ez a láda csak rare és annál nagyobb dolgokat tartalmaz. Meghagyjam vagy tradelhetem nyugodtan?