Nem tudja vki lehet-e szénné modolni a játékot consoleban?
Gondolok egy olyan bindelésre, ami mondjuk spacere kijelöli a hõst és a kamerát ráviszi. Most is csinálja végülis, csak rohadtul kényelmetlen 2x spacet nyomni, mert egyszer mid lanere viszi a kamerát és csak aztán rám. Ugyanez van mással is. F1-el,0-val csak éppen nem tesz mid lanere,de akkor is 2x kell megnyomni. Nincs rá vmi beállítás?
A másik meg h kell megnövelni a herok jelei minimapon?Nézek streameket, csomó helyen méteres ikonok jelzik a hõsöket.
Nah ugy látom Dotabuff elkezdte használni a webapi-t, mert megint frissiti a meccseket. Akiknek meg ki van kapcsolva az info elérés azokat Anonymous-ként irja.
NOTE: This update has reorganized the file layout of Dota 2 to speed up loading and for future localization support. This will result in a large update and may take a while to download.
GAMEPLAY - Fixed how magic damage is amplified when there are multiple sources of bonuses. - Death Prophet: Fixed Exorcism healing never resetting. - Enigma: Tightened selection area of Eidolons to make picking individual units easier when they clump - Gyrocopter: Fixed Call Down not slowing magic immune units. - Spectre: Spectral Dagger now properly trails invisible units. - Spectre: Fixed various properties of Haunt illusions being incorrect. - Tiny: Fixed Craggy Exterior working on illusions of Tiny. - Visage: Fixed Roshan decreasing Gravekeeper's Cloak charges. - Visage: Fixed Gravekeeper's Cloak not restoring its layers independently of one another. - Warlock: Fixed Flaming Fist damage not leveling properly, damaging magic immune units, and having incorrect chance to proc. - Fixed a bug with Radiance kill credit and illusions. - Fixed Roshan no longer casting Slam to slow and damage nearby units.
UI - The Smooth Drag option now works for anyone that's spectating (whether through DotaTV or as a broadcaster). - Reduced waiting time in hero picker during All Random to 10 seconds. - Reworked how your personal hero performance is done on your profile page (provide feedback here http://dev.dota2.com/forumdisplay.php?f=431). - Added preview for summoned items like the panda and watcher golem to store and backpack. - Added the ability to filter out empty teams from the team list.
BOTS - Fixed some incorrect timing calculations that were causing bots to miss some last hits. - Fixed Practice vs Bots not properly selecting the nearest server. - Fixed Death Prophet bot to know about the true range of Crypt Swarm. - Fixed bots thrashing selling a situational item (dust, wards, TP scroll) to purchase another situational item.
WEBAPI - Added Captain's Mode Picks and Bans. - Added ability upgrade order and times to each player. - Added inventory for additional units (Lone Druid's Spirit Bear). - Added an API for getting match details in the order they were recorded.
nem elsz új hõs :(, lesz valami team ratingos cucc elvileg
AZ semmi, de ha véletlen trollok spawnolnak akkor meg is hal :D Egy szóval nem mondtam hogy jó, csak azt hogy nem annyira vészes :)
Azért utálom mert általában aki ezt csinálja az még annyira sem figyeli a minimapot mint aki a hagyományos módszerrel erdõzik furionnal, pedig az õ feladata lenne a leginkább résen lenni.
Valaki elmondaná melyik stream-en/kompetitiv meccsen volt valaki Furionnal aki elsönek tp-t rakott és olyan helyekre tp-zett, ahol a mobok nem érték el és igy erdözött? Mert szerintem pub-ban egy iszonyat szar taktika, de 3-4napja csak ilyen Furionokkal találkozok :S
megis érdemelték, a héten már harmadjára ették meg ugyanazt
Be lett küldve. Ami még tovább szépíti a dolgot, hogy egy haver akivel több mint 5 éve dotázok együtt is ott volt, és TS-en mondta, hogy nem kéne Divet tegyek szerinte mert a blademail veszélyes lesz rám. Ezután mégis megvettem, majd 6 mp-vel késõbb halott voltam, õ pedig tisztán egyedül futott haza, átlépve a divemen, majd a legalább 1 képernyõ hátrányban üldözõ BS felszedte.
sg-s dota arcok este 10 után szoktak itt játszani, egy esetleges sg-s team meccs erejéig szívesen csatlakoznék supportként.
Én nem dota 1 eztem de nagyon jól ismerem azt is, és nem bánom ,hogy nem változott semmi mert én azért játszok vele, a lollal is lenyomtam 1000 meccset, ugyan ennyit hon bétában is, de most már csak Dota 2 zök és itt szerintem sokan másik is azért játszanak vele mert nem változtattak sokat Dota 1 óta, csak ahol tényleg kellett... nagyon jó lett ez a játék csak még sok hõs hiányzik, az ,hogy unbalanced az meg... majd ha már az összes hõssel tudsz játszani legalább egy közepes szinten akkor lehet nyilatkozni balance problémákról.
Majd ha tobb 100 meccset jatszasz,kb keptelen leszel mar dota1-ezni annyira sok aprocska konnyites van ebbe,am sem ertem milyen fejlodest vartal technikailag?Magasan veri az osszes hasonlo jatekot,balance-ban es technikailag is. Az meg,hogy elavult...sztem ebben van jelenleg a legnagyobb jovo,mivel egy e-sport, de megis casualabb mint egy sc2,foleg alacsonyabb szinteken.
Öhm, szoval azért technikailag elavult, mert egy az egyben átportolta a dota1-et, csak hozzátett olyanokat, h replay rendszer, machmaking, és egyéb dolgok. Ráadásul azt sem mondhatod, h a többi dota stilusu játékhoz sehol nincs, mert épp az hogy azok elött jár technikai fejlödésben, ugyhogy több szempontbol sem értem a technikailag elavult kifejezésed. De akkor majd ird meg mert most már komolyn érdekel.
A balanceolatlan dolog meg szimplán hülyeség, ha eleget dota1-eztél volna(vagy dota2) akkor nem mondanál ilyet. Valoban pub-ban van pár erösebb hös, de egy játékban sem a pub-ra balanceolnak, hanem a competitive játékosokra.
Skacok, itt van a HoN-ból ismert Witchslayernek megfelelõ hõs, kedvenc support hõsöm volt?!
A 2ben marha keveset, olyan 60-70et, de nem is itt kezdtem az egészet, hanem még war3 modként, sok sok évvel ezelõtt, és ezért is mondtam rá, hogy technikailag egy szar, mert semmi nem változott ahhoz képest, technikailag sem. De majd ha nem melóból leszek, kifejtem bõvebben.
Jézusom, te meg mirõl beszélsz... Köze sincs annak amit írtál a jelenlegi helyzethez. Feltételezi (mint ahogy mindenki szerintem), hogy ha ilyen hülyeséget írsz a játékkal kapcsolatban, az azért van, mert játszottál valamilyen másik, hasonló játékkal. A legnagyobb különbség a DotA szerû játékok között a a LoL és a Dota2 között van. Ezért jött a feltevés, hogy biztos LoL-oztál korábban. Egyébként sose értettem. Ha nekem nem tetszik egy játék, nem megyek fel a topikjába sem itt SG-n, sem külföldi fórumokon, hogy sírjak miatta. Egyszerûen nem játszom vele. Tedd ezt te is.
Egyébként én a 900 meccsemmel sem merem kijelenteni egyik hero-rol sem (nemhogy az egész játékról), hogy unbalance. Az egész skill, odafigyelés és csapatmunka kérdése. A carry-ket nem szabad hagyni farmolni, venni kell supportként wardot, mid heroként menni kell gankelni, stb... Ha ez neked túl nagy nehézséget okoz megtanulni, megérteni, akkor játsz a hasonló típusú XY játékokkal.
Sose lol-oztam, de látom te az elõítéletek embere vagy, tehát szerinted minden hindu náci is egyben, mert nem köpködik a svasztikát? Mert a logikádból ez következik.
Ma életem legrövidebb divine birtoklásán estem túl. Miután 1 órán át védekeztünk, vettem sniperrel egy divet miközben toltuk be középen, majd 2 lövésbõl (mindkettõ 1300 feletti crit) megöltem magam egy blademailes BS ellen. Összesen 6 mp-be telt eljutni a cigánytól a halálomig.
Mert most milyen indokkal töröljem? Lehet ez is egy vélemény, ide nem csak dicsöitést lehet beirni, ha tovább trollkodik akkor megy a törlés, de itt nem az van, h csak az maradhat ami nekem tetszik, ha igy lenne joval több hsz-t töröltem volna már innen :D
Na ez a játék egy balanszolatlan, technikailag elavult szar, még azt is sajnálom, hogy ingyé letöltöttem és rongáltam ezzel a vinyómat, remélem a keselyûk csipkedik a hulláját az összes szemétnek, aki részt vett a készítésében.
6 win streak megszakadt a szekerem:D most nyomtunk5en egy 51perces gamet, persze 30perc alatt beggzhettük volna de neeeem farmolni kell mert kell a 800krit :D.... majd csinálok videót, volt pár érdekes jelenet :D, bár ts hangok nélkül nem az igazi :D ts3on lehet valahogy hangot felvenni?:D
"Creep: a mesterséges intelligencia által irányított lények, akik megölésért pénzt, illetve xp-t /experience point= tapasztalati pont/ kapunk vagy mi, vagy az ellen. 3 típusa van: a szövetséges/baráti creep, az ellenfél creepjei, illetve a neutral, azaz semleges creepek.
Stun: az ellenfél "elkábítása", akár skillel akár tárggyal, ezzel elég hamar találkozhatunk ingame
Aggro: vagy az angol aggravation /bosszantás, idegesítés/ vagy az aggression /kinemtalálnátok, agresszió/ szóból ered, lényegében egy creep agresszivitási vonzásköre /na, ez baromi szarul hangzik/. Pl. milyen közel kell állnunk egy creephez hogy megtámadjon, illetve mit kell csinálnunk ahhoz, hogy megtámadjon.
Noob: a "newb" szóból ered, ami azt jelöli, hogy valaki kezdõ a játékban. Az elején nem volt ennyire pejoratív felhangja, mostmár viszont kb. csak annyit jelent hogy béna, láma, lúzer.
Feed: Az etetés angol szóból ered, olyan értelemben él, hogy xp-vel etetjük az ellenfelet, túl sok halálozásunkkal hozzásegítjük õt a játék megnyeréséhez.
Hax: hack, csalás
Cooldown: Ez az érték jelzi, hogy egy skill /képesség/ használata után mennyi idõt kell várni, hogy újrahasználd.
Deny: Szövetséges épület vagy creep leölése. Szövetséges creep fele élet esetén /és alatta/ üthetõ, épület 10% /és alatta/ élet esetén. Ha ezt megteszed, az ellenfeled jóval kevesebb xp-t /creepnél/ és aranyat /épületnél/ kap érte.
SS: nem, nem Shutz Staffel, hanem a "miss" szó 2 "s" betûjébõl keletkezõ rövidítés, azt jelezhetjük vele, hogy valaki hiányzik a lanerõl, magyarul jó lesz vigyázni. Használják még a "mia" rövidítést is /missing in action/, néha simán csak misset írnak. Ha nagyon jófejek akarunk leni, írjuk utána, hogy pontosan melyik lanerõl hiányzik az enemy, pl. ss bot, mia top. És a végképp szuperjóarc megoldás ha írjuk hogy honnan, és ki pl. "sk ss top" /sand king hiányzik a fenti lanerõl/. Azért annyit ne gépeljünk, hogy chatelés miatt megöljenek
Melee: közelharci hõs, pl. Pudge
Ranger/ranged: távolsági hõs, pl. Mirana
AoE: Area of Effect, az a terület, amire valami hat, legtöbbször persze varázslat
HP: health point, azaz élet
oom: out of mana, azaz nincs több manám
omw: on my way = úton vagyok, megyek
Re: azt jelenti, valaki visszatért.
Brb: be right back, azaz rögtön jövök
Afk: away from keyboard = nincs a gépnél
b: back, azaz vissza, sokszori írása fokozza az erõsséget pl.: bbbbbbbbbbb = ROHANJÁ'! )
asap: as soon as possible = amilyen gyorsan csak lehet
Couri: courier, az itemeket (tárgyakat) szállító kisállat
Gg: good game, jó játék /volt/
Gj: good job, szép munka
Qq: sírás. Ha valaki sokat flamel, szokták írni hogy "qq more", azaz sírjál még többet, úgyis leszarja mindenki.
ks: azaz kill steal, akkor szokták írni, ha már valaki régóta harcol egy ellenséges hõssel, akit már épp megölne, de akkor odajön egy csapattársa, aki az utolsó pillanatban ellopja a kill-t akár egy spellel akár sima autoattackkal.
hf: have fun = jó szórakozást
gl: good luck, sok szerencsét
n1: nice one, szép /akármi/
jungle/woods: a játék azon területe, ahol a neutral creepek tanyáznak
A végére néhány rövidítés, amiket a leggyakrabban láthattok egy játékban, nem magyaráznám õket )
gtfo: get the fuck out ffs: for fuck's sake fo: f*ck off fu: f*ck you omfg: oh my fu*ken god mofo: mother f*cker"
Venomancerrel egyik meccsen 12 kill-t csináltam - igaz kezdõ szinteken - de még így is "most succesfull hero". Linával sem jött még össze ennyi kill. Szóval ajánlott khm support az biztos
Köszi, elsõre Sniper-t próbáltam, használhatónak tûnik.De folyton valami Pudge hõs gyalul le
Support (ha magyar a steamed, akkor támogató) hõsök közül szinte bármelyik, a könnyebbek ezek: Lich, Lion, Lina, Shadow Shaman, Dazzle, Crystal Maiden, Witch Doctor, Venomancer.
Személy szerint nem szeretem, érdemes úgy játszani vele, hogy egy haverral TS/Ventri-n összebeszéltek, és akkor az ultiját jól lehet gankre használni. Az egyetlen támadásra használható skillje gyakorlás után már könnyen használható, eleinte nehéz vele "célozni". Kezdõknek én semmiképp sem ajánlom.
Jó helyzetfelismerés kell hozzá, de egyébként wisp nem túl bonyolult. Viszont ha nincs egy társa akkor szerintem erõlködhet akárhogy, nem fog túl sokat érni.
Wisp-rõl kinek mi a véleménye, mennyire nehéz játszani?
Igaz én 90%-ban supportal tolom, de ez a Troll Warlord megtetszett, egyik gyerek nem gyengén tolta vele, elég op ez a hõs.
Hát én a kemény 13 meccsem alapján (11 win, 2 lose), azt tapasztalom, ahogy a Honba is csináltam anno az én kis kezdõ szintemen, vagy ha nagyon leestem az 1600-asok közé, hogy plagugue raider-t pikkelgetem, itt ennek a megfelelõje Lich. Itt is ezen a kezdõ szinten elég csúnyán hozza a meccseket, pedig csak egy kis supportocska.
Hat egy ido utan biztos el fog felejtodni a dota 1,nem tudom,de en mar annyira elszoktam tole,hogy szinte mar kezelni nem tudom,nem megy ugy a last hit,a vasarlas ugye maceransabb,a microzas ugyszint,meg a palyat se latom at ugy mint regen.Neha napjan azert tolok egyet,de altalaban eleg szarul megy,legalabbis joval gyengebben mint a dota 2 ;D
Dota 2 béta kezdete ota 3uj hös jött ki a dota1-hez. Ha meg beéri a dota2 az 1-et akkor onnantol kezdve párhuzamosan folynak majd a fejlesztések. Majd csak ott kezdödnek a gondok, ha olyan höst álmodik meg Icefrog ami a dota1-ben nem megvalosithato.
Lesznek majd új hõsök a játékban,amik az eredetiben nem voltak,miután onnan belerakták mindet?
Ne félj ezután a webAPI rohamos fejlödésnek fog indulni :) Csak ugye eddig a dotabuff illegális modon szerezte be az adatokat, ezután az API-val majd legfeljebb más fog elkezdni egy honlapot.
érdekes :D ez a rating lószar nemfog hiányozni, de a statisztikák jópofák voltak. Na mind1, biztos kitalál valamit a valve is elõbb-utóbb, mert a mostani rendszerben elõkeresni egy meccset kínszenvedés