lassan elerem a 200 lejatszott meccset, es most mar tisztaban vagyok eleg sok hossel; elertem arra szintre, hogy az alapokat mar tudom, viszont erzem, hogy meg rengeteg kis okossagot tanulhatnek, ha lenne ki(k)tol.. Ha van olyan tarsasag itt, aki szivesen jatszana egy lelkes amatorrel, keressen meg PM-ben. Nem pro csapatot keresek, inkabb egy olyan gardat, ahol jo a hangulat, es nem gurul el a gyogyszer, ha esetleg veszitenek. KeZdonek tartom magam, de azert nem vagyok full analfabeta. thx!
Ásóspatkány a fõkliensben!
Most akkor van lesz patch v nem?
Egy naiv kérdés: valakinek van egy dota kulcsa számomra? :D
Nah igen, ez a video meghozza a kedvet...aztán kapsz 4 orosz és gyorsan el is megy... :D
Amugy bármennyire is nem tetszik a hatalmas navi hype, ök voltak a legjobb csapat a TI2-ön szerintem, a végét szimplán elbohockodták azokkal a pickekkel.
Valaki magyarázza már meg nekem hogy miért kapok állandóan zombikat csapattársnak? Most is megkérdem srácot jungle vagy longlane azt mondja neki mindegy, jó pickelem Chent, új egér microt szokni kell vele. Erre õ pickeli Banet, még mindig hardlanerõl beszélek Ellenfél mirana 5 perc alatt killing spree. Invokert megalázta miden pudge, Naga 15 perc alatt összerakott egy Vanguardot ami egy 2k-s item és még csak nem is ring-el kezdte, nem hp boosterrel, mert az biztos segít neki majd lanen maradni. Csak viszonyításképpen Chennel 15 perc volt Meka+Arcane úgy hogy közbe ganekeltem is.
De ami a legnagyobb baj hogy nem egy-két meccsen kapok ilyen embereket hanem 8/10.
nah 3 hét kihagyás után toltam 3 gamet :D, 1lose 2win lose fail volt nem volt carrynk nyerhettünk volna ha nem húzzuk el riki meg morph ellen asd :D elsõ win, clg.misery-vel összedobott :D nah ez egy állat, pudgeval lehozta, 24:5re nyertünk, olyan hookokat tolt beszarás :D utolsó game +30al nyertünk, giga flame volt, 5.perctõl mentünk 4en összehoztunk egy +15kill-es elõnyt aztán jött a flame hogy ta instant win, õk magyaráztak mikor náluk volt am, hát kapott rendesen feedet :D, de mi sem panaszkodtunk, tide sk comboval haltak 5sec alatt :)
Én egyet értek az új pause dologgal. Teljesen tét nélküli pub meccseken nem a pause képernyõt szeretném nézegetni, hanem játszani. Ha valaki kap egy telefont, vagy ki kell mennie WCre, akkor beküldi a hõsét valami torony mögé, és akkor legalább a másik 9 játékos tolhatja tovább. Úgy se azon a 2 percen fog múlni a meccs.
Ami mûködhet, hogy ha ketten vagy többen játszotok együtt a csapatban, addig amíg telefonod van, addig kilépsz a játékból, a társad meg lepausolja.
Na igen ez már jobb, de ahogy te is említetted, telefonhívást bárki kaphat. Azért azt ne várjuk már el, hogy pubos játék alatt teljesen megszakítsuk a kommunikációt a külvilággal...
Közben kijött egy update2 amiben ez is benne van: - When a player is disconnected, the opposing-team unpause timer is still 30 seconds.
szoval igy már mindjárt más, bár továbbra sem örülök neki, h amugy meg nincs meg a 30 másodperc, mert olyan is elofurdul, h vkinek pont telefonja van és 30másodperc alatt böven le lehet rendezni
Test kliensben szerinted ki a szart csábítanak azzal az átlag 70 emberrel aki online ? item bugot keresnek vele... de itt az újabb lehetõség legalább eltudod adni az invite ot megint.
- In the Test client, heroes will now randomly equip cosmetic items every time they spawn.
Na mi van, próbálják csábítani a népet a bohócjelmezekkel?
- Reduced opposing-team pause resume time down to 5 seconds (from 30 seconds).
Oh, hát ez nagyszerû, eddig is alig bírták kivárni, automatikusan resume-zták 30 sec után függetlenül attól, hogy valaki disc-elt vagy el kell mennie a géptõl egy percre. Ennyi erõvel akár kis is vehetik ezt a funkciót. Köszönjük Valve, hogy ennyire segg hülyék vagytok!
- In the Test client, heroes will now randomly equip cosmetic items every time they spawn.
GAMEPLAY - Pugna: Fixed Nether Ward briefly registering the incorrect team right after casting. - Wisp: Fixed being able to Teleport a Tethered creep to the enemy base. - Lich: Fixed Chain Frost being dodgable.
UI - The buyback button is no longer shown when the hero is reincarnating. - Shift clicking a recipe now puts it in quickbuy. - Fixed misaligned tooltips in the combine tree. - Pennants now work for any game that's part of a tournament. - Equipped pennants are now visible in your base when you're playing. - New broadcaster select dialog. - Added animated Firstblood, killstreaks and multikills notifications. - Reduced opposing-team pause resume time down to 5 seconds (from 30 seconds). - The top bar healthbars now show up any time a player is spectating. - Fixed issues with the featured hero in the profile not showing the right hero, or not animating after toggling the dashboard. - Stackable items now have their sellback time expired when they are stacked by a movement inside the inventory. - The suggested items tab is now reloaded after a player swaps heroes with someone else.
VISUALS - Added a effect that plays the whole time Keeper's Mana Leak is active on a target, not just when the target moves. - Player's chosen team pennant will display in the fountain area.
BOTS - Added Lich bot. - Added Death Prophet bot. - Added Viper bot. - Bots will now select heroes their teammates have suggested in the hero picker. - Increased the radius and strength of fountain avoidance. - Tuned the strength of bots desire to place a ward, they should be somewhat more cautious about it now. - Bots now wait 15 seconds after hero-picking to spring into action. This gives players the opportunity to buy their own couriers, if they want. - Bots will no longer try to TP out of a fight if they're currently visible to the enemy team. - Bots now try to path through FoWed areas when retreating. - Bots now pay attention to multiple pings, and will use them to strengthen their desire to attack a hero, defend a lane, or push a lane. - Bots that are disabled due to missing players on the opposing team are now also invulnerable so they cannot be farmed. - Supports will now defer last-hitting to non-supports in their lane. - Bots on easier difficulty levels will now be worse at retreating out of a gank. - Fixed bug with the avoidance of Dark Seer's wall (only half the wall was being avoided). - Slightly increased sticktoitiveness of bots overall, but moreso for medium and easy bots. - Made Tiny bot less likely to Avalanche when retreating (so it's harder to harass him into using all his mana).
Huh micsoda bugba szaladtam bele egymás után 2x. Beléptem a játékba és nem tudtam itemet venni, ha rákattintottam egyre akkor megjelent az ikonja a képernyõ közepén, csak relog segített. Másik meg hogy nem számolja a winemet. Eddig 4-et nyertem és 1-et mutat. :) Van még mit dolgozniuk a srácoknak!
DotA2-ben most mi az épp aktuális metagame? Ezt a részét még kevésbé látom át mert egyelõre fõleg csak próbálgatom a hõsöket és nem ismerem még fel rögtön hogy ki support, ki carry, tank stb.
Akkor ez egy hasznos feature :)
ne foglalkozz vele, senki se tudja hogy müködik :D
Nem tudom miért kell ilyenkor leavelni. Nagyobb lesz a money regen, több exp-t kap a csapat. Tegnap is 3v5-öt nyomtunk és két oldalt sikerült leütnöm. Akár nyerhettünk is volna némi szerencsével.
Valaki tud segíteni egy kérdésben? Új vagyok még DotA2-ben (simával nem is játszottam, csak LoL-t). Szóval a kérdés, hogy egészen pontosan mennyi goldot veszít az ember deathel? Probaltam figyelni, de nem igazan jottem ra, meg harc kozben nem is tudom mindig nezni hogy épp mennyi goldrol esek mennyire. Ahogy tippelem valami %-os loss lehet, talán.
Szerintem egyébként fölösleges méregetni LoL-t és DotA-t egymás ellen. Én pl LoL-al kezdtem és nekem bejön, föleg ha 5-ös premade-be megy az ember, de a DotA is nagyon bejött, bár pl egy surrend lehetne benne, 3 discos emberrel nem öröm még 10-20 percet szivni. De LoL is átvehetne pár dolgot (deny pl).
Ahogy irtak elobb is csak akkor a tied ha te neved van alatta, mivel az osszes jatekos altal kapott itemet megmutatja. Ami még segíthet az az hogy ami a tied, azt bal alulra pakolja a végén, a többiekét jobb alulra
Hali! Pár napja kaptam dota2-höz bétát és keresek valami csapatot, mert nem akarok puggal szenvedni, nem vagyok pro, de régen játszottam wc3-massal, szóval azért vágom a dolgokat..
Made significant performance improvements to model loading and rendering. - Added iG to the Hall of Fame.
GAMEPLAY - Fixed a bug where a Blink Dagger could be used post-stun even if it should have been disabled due to damage.
UI - Settings dialog sliders no longer go to 11. - The loadout screen now shows how many items you have for each slot (so you don't have to page in and out of each slot to find items). - The Gold and XP graphs will now update immediately when a broadcaster opens them. - The Shop combine tree is now animated. - The center item in the combine tree now shows purchasable border. - The buyback indicator in top bar displays for 10 seconds. - Pinging dropped items now prints the item to team chat, similar to rune pinging.
VISUALS - Beefed up Lifestealer's Open Wounds debuff effect. - Beefed up Luna's Lucent Beam impact a tiny bit. - Made some visual tweaks to Keeper's Illuminate projectile so it behaves better when moving across different altitudes. - Slightly enlarged accuracy debuff effect for Keeper's Blinding Light.
SOUND - Added new lines to several heroes.
BOTS - Added Dragon Knight bot. - Added Skeleton King bot. - Fixed invisible bots getting stuck trying to place wards. - Fixed Earthshaker not considering using Enchant Totem to interrupt channels. - Juggernaut will no longer try to attack when using Blade Fury, he'll just move to his desired location. - Lina should now use Laguna Blade more appropriately (less killstealing of low-health enemies). - Bots should now be less likely to bail on a neutral farming target that has a tiny amount of health left. - Fixed bug that caused bots to select the wrong item to drop. - Fixed bots always assuming that humans were pushing a tower (rather than farming it) if they were in-lane late-game. - Fixed bug that was causing too much avoidance from Radiance. - Fixed bug where Lina wouldn't use Dragon Slave when pushing or defending a lane. - Fixed towers still causing avoidance for a few seconds after they've been destroyed. - Bots now better estimate how powerful they are relative to the enemy team.
Milyen frissites volt ma?Sehol nem irnak rola,pedig eleg sokat frissitett,de semmi valtozast nem vettem eszre,marmint uj hosre gondolok vagy ilyen nagyobb valtoztatasokra.Igazan eleget pihentek mar johetne a tobbi hos,remelem kovetkezo patchben legalabb 2 jon.
hát végülis én is odamehettem volna, h én is meghaljak a csapattal együtt, ha már az elözö 2-3 push olyan jol sikerült :)
dota 2 kulcsot keresek egy haveromnak, akinek van felesbe, van pár cuccom már dotaban meg más játékokhoz is. ha csere mehet dobjon meg privibe! http://steamcommunity.com/profiles/76561197981945121/inventory/#570
igen én pusholtam top-ot mindenki más ment folyamatosan mid-re és feedelte voidot... :D
De komolyan nem hiszem el, h az emberi retardáltság ennyire határtalan legyen, beirom 2percenként, h vagy top-ot vagy bot-ot toljuk el is megyek top-ra, erre a nyomorék orosz brewmasterrel csak továbbra is mid-re megy a többi marha meg követi, hát nem csoda, h 58perc szenvedés után nyer a másik csapatban lévö void...