Nem dotaztam csak loloztam, a tornyok mögött lévõ épületeknek valami szerepük is ,vagy max annyi,hogy szûk hely és nehéz mozogni ?:P
És ez a Na'vi team tetszik, durván aláztak még ezen a szinten is, az ember szorosabb meccsekre számitana
A lane utolsó tornyai mögötti 2-2 épületnek van olyan szerepe majdnem, mint lolban az inhibitornak. Csak itt külön van ranged és meele egységekre is egy épület, amit ha lerombolsz, akkor erõsebbek jönnek abból. Tehát ha leszeik az egyik lane meele barakkját, akkor erõsebb meele egységek jönnek. Ha minden barakkot leszednek minden lane-en, akkor megacreepek jönnek, amik annyira erõsek, hogy lehetetlen szinte visszajönni egy olyan helyzetbõl.
U.i.: meele vagy melee? Lehet, hogy rosszul írtam.
Szeretném megkérdezni, h lehetnék-e a házigazda? Mert nem érzem fair dolognak, hogy Fallingstar beelözött...szvsz elég sok hirt és uj informáciot kiraktam ide(topicot is én nyitottam), amit Fallingstar át is másolt dota2.hu-ra. Ezért szeretném megkérdezni, h támogatnátok-e házigazdának?
Doom (régebben Lucy) ha megeszik egy neutralt akkor megkapja annak a skilljét és tudja használni, pl. a kentaurok stunját vagy a kis szatír lassítását.
Mert vannak olyan hõsök, amiknek egy képessége olyan, ami több felhasználású. Jó példa erre (bocs a HoN-os példáért, de csak az ottani nevét tudom) Soulstealer (benne van DotA2-ben is, csak az eredeti nevén), akinek a QWE helyeken (HoN-ben QWE) az elsõ skilljének van 3 felhasználása, ezen felül van 2 passive skillje, és 1 ultija. Ez összesen 4 skill, de az elsõ skilljét 3 különbözõ range-re tudja ellõni. Doombringer képességeit nem vágom, de gondolom neki meg valami olyasmi lehet, hogy Stance-et tud talán váltani? Nem tudom biztosan.
Azért érdekes hogy az itteniek 90%-a látszik hogy nem dotázott, és mégis ekkora az érdeklõdés, mikor ez egy 1:1 wc3as dota lesz mai szintre hozva. Mi fogott meg ennyire titeket?
Azért az a jó régi w3as motor sok embert rögtön elrettentett. Szerintem ez a fõ ok.
hámert mindenki tudja, hogy a dota volt az õs. a lolnál a játék a buta, honnál az emberek akik játszák. jó lenne vmi arany középút, és ez pont a dota : )
Én most hogy már a lolba is picit(!) bele kóstoltam úgy látom hogy az nagyon casual játék, nyilván ha akarja az ember komolyan veszi. Aknakeresõt is lehet komolyan venni de attól még az hogy verseny játék lesz belõle más dolgokon múlik.
HoN-nal nem tudom mi lesz. Ahogy olvasom az utóbbi pár patchlogot próbál a saját útjára térni. Szerintem bukni fog hisz dota klón-nak indult és arra semmi szükség és másik moba-ra sincs hisz akkor ott a LoL.
A LoL viszont nem. Ott meg fog maradni egy bizonyos számú közösség hisz a játék remek a maga módján. Hisz nem dota utánzat akart lenni úgy mint a HoN hanem egy szórakoztató MOBA, és az is.
Tehát az én jóslásom szerint a régi õs dotások szép lassan, szenvedve de váltani fognak, honosok rögtön jönnek (90%ba tuti ami igazából nem is létszám), és a lolnál úgy 50-65%-ra tippelek, ami a riotnak is jó hisz marad elég játékos.
A fõ kérdés az hogy hogy teszi az új belépõknek barátságosabbá ezt az amúgy elsõre elég nehezen eltûrhetõ játékot. Itt gondolok a nehéz tanulási folyamatra és a közösségre.
Engem a hotkeyek zavarnak. HoN miatt rálustultam-megszoktam a saját kis beállításom és nem tudok vissza menni dotázni. A grafikát leszarom. :)
Semmit nem másoltam Tõled, kikérem magamnak a feltételezèst. Tomil képét tettem ki, de ezt fel is tüntettem. Balatonon vagyok menyasszonyommal, hétfõn megyek, DOTA2.hu addig is megy tovább.
sosem dotáztam,sõt,kifejezetten utáltam,mindig td-ztem kanin:D aztán hont elkezdtem haverokkal és megtetszett,ennyi:D
Loloztam,de meguntam, Riot elcseszte az egészet, hon nem tetszett, nekem túl darkos és mikor próbáltam úgy,hogy elõtte loloztam elég sokat, nem vágtam mit hogyan kellene. Így most kíváncsi vagyok a dota-ra,lehet ez se jön be,de adok neki egy esélyt, amit észrevettem,hogy elég brutális burstök vannak benne lolhoz képest.
A helyzet az, h sok embernek már önmagában az is elég, h a valve uj játéka :) Legalábbis külföldi forumokon is sokszor olvasom, h nem is tudják sokan mi az a dota, de megnézik a játékot csak azért, mert a valve késziti.
Se a Riot se a HoNosok nem rendelkeznek akkora tapasztalattal ebben a mûfajban mint IceFrog, ezért következetesen ez lesz elvileg a legjobb, ha nem szúrják el.
A LoL meg fog maradni mert az elsõsorban egy olyan réteget céloz akinek nincs ideje/kedve/ vagy ne adj isten esze megtanulni dotázni de mégis játszani szeretne. Az hogy most a LoL a #1 nem meglepõ mivel a régi dota felett igencsak eljárt az idõ és egy új játékosnak kínszenvedés beletanulni.
A HoNosoknak elvileg azonnal tetszenie kéne amint kész a játék, lévén ugyanaz csak kicsit jobb.
A dota közösségre se jellemzõ a túlzott jóindulat vagy ész, de mindenhol alakultak olyan körök ahol nem voltak ilyen problémák.
Most gondolkodom, hogy elkezdek sima dotázni, hogy visszaszokjak pár herora.
Jól emlékszem, hogy ott a hotkeyek nem a q w e r betûk voltak? Úgy rémlik, mintha minden heronál máshogy kellett volna tartani a kezem. Ha ez így van, akkor megvárom inkább ezt a játékot :D.
nem...a szavazást a dota2 blogon láttam, a képeket meg a playdota forumon :) amugy meg a cikk a dota2.com-os blogbejegyzés forditása(mondjuk ilyenkor illik feltüntetni a forrást), bár joval egyszerübben fogalmazva :)
Külsõ programmal át lehet állítgatni õket. De minden hõsnek olyanok a hotkeyei hogy a bal kezed ráálljon, az elején van kb. 2 perced áttanulmányozni aztán ahogy rakod a skilleket megszokhatod hogy mi micsoda lesz.
Ez az Ancient Apparition ez milyen hõs? O.o Nem ismerem.
Ha jól tudom azután jött ki miután már a S2-nek tilos lett portolni hõst dotából.
Annyira én se ismerem, csak azt tudom hogy elég erõs és nagyon jó map controlt biztosít a csapatnak. Valamint passzol nagyon a melee carry-hez a sok lassítása miatt.