pedig Zero-nál jelenleg nagyobb vérözön van,mint a Dexterben bármikor :D
Eheh, ez vicces. Jöhetnétek TSre, mert magamban beszélni nem fogok, az tuti. :D
Jóóó ez a kezdés. Jöttek valami dögök, de nem bántottak különösebben, egy kutyát tettek tönkre. Van egy tippem, hogy a vadászom azért nem vadászik (meg lõ úgy általában), mert nincs neki lõszere.
Szerencsére ez a véresõ nem árt különösebben a törpéknek. Amikor kb a második percben elkezdett esni, azt hittem, vége a játéknak. Ha betegséget terjesztene, úgy is történt volna.
Érdekes ez a hely, ezekkel a kanyonokkal. Õsz lett, bezártam magam. Csak a két hídon lehet bejönni. Körbefalazni idõ lesz, de sort fogok rá keríteni.
Farmok mûködnek, kaja van, alkohol van, víz van, fa van, be vagyok zárkózva, perfekt kezdés. Kíváncsi vagyok, a gonosz környék miket tartogat.
Tenyleg jo lenne, magyar tutorial videokat csinalnod:P Beraknank bannerba, lennenek uj jatekosok, stb:P
Lehet keresek majd valami bannert ebbe a topikba
Tsre max hetvegen tudok felmenni, nincs idom mostanaban jatszogatni vagy ha van is akkor planetside2 beta :D
Hát mondjuk magyar tutorialnak én is örülnék, bár az angolt is simán megértem, de csak ugy videorol nézni a df-et elég unalmas, legalább a magyar szöveg feldobná kicsit :)
Planetside szûk egy héten belül megjelenik, nem? Jó lesz az? Érdekel.
Oké, de ne tõlem várjátok. :D Nem vagyok az a nagy elõadó típus. Írott szövegben jó vagyok, prezentációban nem kifejezetten. Ez a streamelés még elmegy. De hogy frankón tutorialt vegyek fel, meg szerkesztgessem, szöveget írjak rá... Áh, bocs, nem.
Továbbá nem nagyon hiszek benne, hogy egy magyar tutorial olyan sok új pléjert hozna. Iszonyat rétegjáték ez a cucc, még ha nem lenne ilyen brutálisan nehezen betanulható, akkor sem játszanának vele többen szerintem. Például az én összes ismerõsöm nem azért nem játszik vele, mert nehéz, hanem mert látni kell a mátrixot, szõkéket, barnákat, vöröseket... :P Szóval a grafika hiánya nagyon sokat számít.
Hat en planetside 1 fan voltam, 2tot varom mint a messiast :D Tegnap toltam vele 1-2 orat a betaban, nekem nagyon tetszik. Massziv fps, nagy teruletekkel, tankokkal, repulokkel stb. Szerintem nem jelenik meg ilyen hamar, elvileg most megy a closed beta.
na ja, azért egy tutorial elkészítése nem csak annyi,hogy elkezdesz játszani és felveszed videóra. vannak még utómunkálatok, ami nem kis idõt vesz igénybe.
személy szerint én is azt mondom,hogy felesleges egy magyar tutorial (bár ha Zero csinálna,azt csak pozitívan tudnám értékelni), mivel a játék mélyebb megismeréséhez elengedhetetlen az angol nyelvtudás. és akkor már úgy is tud angol tutorialokat nézni.
amúgy fun ez a stream nézés,csak jöhetnétek közben a csetre dumálni. jelenleg sajnos nincs mikim így a nálam ts kilõve
Na ezaz, és nem ér ennyi munkát az egész. Megnéznétek ti ketten, meg egy év alatt még ketten, aztán kábé annyi lenne az össz nézettségem örökre.
Na meg az olyan szájbarágós részek, hogy mikor mit kell nyomni, hogy történjenek a dolgok(mikor ott van kinn jobbra, a menüben) megtutorialozásához nulla türelmem lenne.
Két artifact, vagy 20 bevándorló törpe, a déli fal, a felvonóhidak, meg némi építkezés a mai nap termése. Jó lesz ez az erõd, ha nem döglök éhen a rengeteg bevándorló miatt...
Kéne ajtókat is gyártanom, meg kijelölni szobákat, mert kezd néhány törpének tele lenni a hócipõje a világgal...
Alakul ez...
Éjjel játszottam még picit, de asszem loadgame lesz belõle(Stream végén elraktam a mentést). Száz fõ környékére duzzadt a létszám, teljesen körbekerítettem a szigetemet fallal, de közben elhanyagolódott a lakórész építése, és elkezdtek a törpék depizni. Jött egy vámpír vagy hasonló dög, és gyilkolászta a törpéket. Nem nagyon zavart, egészen addig, míg ki nem nyírta a legendary tannert. Aztán pont, mire teljesen körbezárt a fal, megérkezett az elsõ ostrom is.
Loadgame után hamar el kéne kapni inkább a vámpírt, aztán elkülöníteni valahol egy külön lakórészben. Esetleg kinn, a pusztán. Meghalni úgysem tud, fogadhatná az ostromokat. :] Amikor az elsõ áldozata meghalt, még messze nem voltak százan, akkor kellett volna kinyomozni ki volt a tettes. Meg kicsit jobban kéne figyelnem a lakhatási körülményekre. Nem jelöltem még ki szobákat, és ugyan alapesetben ez nem lenne baj, de a véresõt nem nagyon szeretik a törpék, kicsit hamarabb lesznek depisek, mint általában. Lehet, hogy kéne egy üvegtetõt húznom a meeting area fölé. Kinn akarom tartani õket a szabadban, nem szeretem, ha adaptálódnak a földalatti viszonyokhoz. Õszintén nem nagyon tapasztalom a gonosz környék gonoszságát. Véresõ az van, de kábé ennyiben ki is merül a dolog. Nem láttam még élõhalottat, az állatvilág is teljesen normális. Pedig elvileg terrifying környék...
találtam egy érdekes roguelike-ot http://forums.tigsource.com/index.php?topic=26591.0
Egyre inkább azon gondolkozom, hogy kezdek egy új játékot, ez az evil környék szerintem valami worldgen bug lesz, a terep is elég érdekes már eleve, azzal a tíz emelet magas vízeséssel. Elvileg ilyen elszáradt fáknak kéne lenni mindenhol, meg gusztustalan fûnek, itt meg teljesen normális az élõvilág.
Nagyon fasza környék, de túl könnyû lett így zombik nélkül. Gyakorlatilag "kész" az erõd, már csak idõ kérdése lenne teljesen kiépíteni mindent. Semmiben nem különbözik egy normál helyen kezdett erõdtõl, a véresõt leszámítva. Kaja, alkohol százával áll már a raktárban, a halászok iszonyat mennyiséget termelnek, a vadászok meg szarvasokat hoznak haza rendszeresen, amibõl rengeteg fõzhetõ alapanyag termelõdik. Két konyha gyártja folyamatosan a lavish mealeket.
Kéne egy olyan játék már, ami tényleg kihívás, rögtön az elejétõl. Sosem voltam még olyan helyzetben, hogy rögtön le kellett volna ásnom, ott, ahol megérkezek, különben gameover. Generálok még pár világot, és keresek valami tényleg gonosz erdõt.
Nem kezdtem újat, folytattam azt, ami megy.
Kész van körben a fal, van vagy 150 törpe, iszonyat mennyiségû kaja. A lakosság kb harmada gyakorlatilag kinn él a falon kívül, vadásznak halásznak. Ezen kívül van még kb 10 törpe, aki értelmesen be van állítva és dolgozik rendesen, a többi meg partizik a meeting hallban. Azt levittem a föld alá, az elsõ sziklás szintig, addig ki van bontva minden szint, a tetejét meg lefedtem zöld üveggel(iszonyat meló meg pöcsölés volt egyébként). Nem esik be a véresõ, mégsem lesznek tériszonyosak.
Elkaptam a vámpírt, teljesen jól viselkedik. Kiszívta egy bányász vérét(aki szerencsésen túlélte), azzal bukott le. A rohadék már megválasztatta magát mayornak. Elkéstem kicsit a felfedezésével. Csináltam neki egy szobát, külön burrow-val neki, és nem megy ki. Általános riadókor kell bezárni az ajtaját. Nem éhes, nem unatkozik. Kifaragta a szobáját szépre. Ha karaván vezetõje jön tárgyalni, simán bemehet hozzá.
Végre megnõtt pár kutya, kiképeztem õket harci kutyának és kikötöttem belõlük kettõt minden hídhoz. Kellene még pár, akiket szét kéne szórni mapon vadászlesekben, hogy messzirõl észrevegyék a tolvajokat és ambushokat. Azon is gondolkoztam, hogy le kéne keríteni újabb területeket a térképen, és azokat is csak hidakon elérhetõvé tenni.
Megint el vagyok maradva a lakószobákkal, de már rá tudok koncentrálni végre. Csinálok egy barakkot is a felszín közelében, és képzek két csapat íjászt. Kéne majd közelharciakat is, meg el kéne kezdeni keresgélni fémeket.
Van még dolog rendesen.
Ostrom nem jött, volt egy vérszarvas, bejött, megijesztette a halászokat, elindult az erõd felé, félúton visszaváltozott emberré, megfordult és hazament. :P
Sziasztok,
Szerintetek mi történt? Az erõdömben kb 110 törpe élt, amikor megválasztották a 2. polgármestert. A törpe amúgy Guards tag volt. A csóka a megválasztása után elkezdte agyonverni a többieket. Ha jól láttam, azokat, akiknél a Justice alatt export szabálysértés volt (és a sértett party a major volt). Cellát még nem építettem...ez volt a gond? Leszereltem a polgármestert a gárdából, de folytatta a büntetéshadjáratot. Nem hiszem, hogy ide tartozik, de az évek során 3 gyerek vérét is leszívta valaki, tehát valószínüleg egy vámpírom is van valahol...
Tipikus nemesi viselkedés. Kiadta parancsba valamilyen áru gyártását, és megbünteti azokat, akiknek képzettségük szerint gyártaniuk kéne azt a cuccot. Nézd meg a nemesek menüben a mandate menüpontot, ott írja, hogy mit akar gyártatni. Ha szerencséd van, akkor lehetséges a dolog, de hajlamosak üveg cuccokat követelni olyan mapon, ahol nincs is homok, vagy épp slade-bõl készitett tárgyakat, ami elméletileg is lehetetlen.
Ha nem lehetséges amit kér, esetleg érheti egy szörnyû baleset...
Ha építesz börtönt (ki is jelölöd szobának a láncból/kötélbõl), akkor inkább oda fogja vinni. De x darab kalapácsütés a büntetés, ha nem élik túl, hát így jártak...
Vámpírt úgy találod meg, hogy megnézed a skilljeit, és a civil mesterségéhez képest gyanúsan sok harci skillje lesz. Egyébként valószínû az új polgármestered az. A vámpíroknak a szociális skilljeik is nagyon magasak, gyorsan megválasztatják magukat. Nekem is egy hónap alatt polgármester lett a vámpírom. Azt is megmagyarázza, hogy a néhány ütéses büntetés miért halálos...
Igen, és ha nincs kalapács, akkor puszta kézzel történik.
Ha jól tudom. Olvastam csak. Én általában megelõzöm a bajt. :)
Azért ne gondold, hogy annyira prõ vagyok, hogy minden elsõre perfekt legyen, csak az ép eszem megõrzése céljából scummsave-elek ezerrel. Kb évente, kétévente mentek egyet, és ha beüt valami gond, akkor load.
Érthetõ...Amúgy amikor save-elés nélkül nyomtad, általában hány évet húztál ki?
BTW, valóban a major volt a vámpír...pontosabban õ is az volt, mert miután izoláltam, jött kéz migráns hullám és vaszg az egyikkel megint becsussztant egy vérszopó törpe. A major harci értékei még nem voltak magasak (ahogy a Wiki-ben olvastam, vszg még "fiatal" vámpír volt 130 évével) viszont annyi korábbi csapatnak volt a tagja, hogy az gyanús volt, gondolom mindet végigszo...szívta :-D
Egyszer töltöttem vissza csak, amikor a vámpír kinyírta az elsõ áldozatát. Kábé három vagy négy év lehetett, már 120an voltak az erõdben.
Másodszorra nem halt bele az illetõ, csak legyengült a nagy vérveszteségtõl, a vámpírt meg izoláltam. Nem lett volna világvége, ha meghal, de pont az egyik kezdõtörpémet nézte ki magának, a legendás bányászt, és azt nem akartam bebukni.
Egyébként iszonyat baromi jó területet kaptam, nagyon könnyen védhetõ, és nagyon jó a terep. Két folyó találkozásánál van, úgy, hogy az egyik ág vagy 15 szinttel magasabban van a másiknál, ami egy igen szép vízesést produkál, és nagyon jó természetes védelmül szolgál. Délrõl folyó határol, északról, keletrõl és nyugatról meg a 15 mély szakadék, alján a folyóval. Csak egy ~25 kockányi rövid szakaszt kellett lefalaznom, és már hermetikusan be is zárkóztam. Építettem pár felvonóhidat, meg körbefalaztam magam, a biztonság kedvéért, de arra sem lett volna nagyon szükség.
Elmentettem a legelejét, amikor még egyetlen kapavágást sem tettem, ha esetleg kell valakinek...
Jó helynek tûnik, bár ahogy olvastam, vannak sárkányok is... :-)
A sárkányok asszem nem repülnek Dwarffortressiában, legalábbis régebben még nem repültek. Viszont a forgotten beasteknek és a titánoknak lehetnek szárnyaik. Elõzõ játékomban volt egy dög, ami nagyjából egy szárnyas száj volt, és köpködött... :P Aztán megölte egy kiscica. :DDD
Jó volt az az FTL, de elég lett belõle. Nem elég hosszú, nem elég mély ahhoz, hogy tartós legyen. Végtelenített rougelike formában jobban tetszene. Így kb két óra alatt le lehet csavarni egy teljes játékot, pont mire elkezdene tetszeni a tápos ûrhajóm, vég az egésznek.
Talán majd a másik hasonló, telefonra már kész van, csak mindig elfelejtem a címét. Ööö...
Nem, el van felejtve már megint. Majd valaki más megmondja. :P
FTL: Pontosan! Anno láttam a forumában kezdeményezést, hogy RPG szerû valami legyen...Nem tudom, elég öreg vagy-e, de gyerekként az ELITE-t játszottuk rongyá, egy ilyen játékmenet a FTL megközelítéssel nagyon ütõs lenne.
Megnéztem a trailert, látom hogy a darwinia és defcon készitöi játéka, azok meg nagyon bejöttek nekem. De egyelöre nem látom, h hosszabb idöre lekötne a játék :) Ráadásul a 30$-t én nagyon sokallom. 15$ lenne a reális ár sztem.
Ja, ELITE megvan, játszottam, mikor még új volt... :)
Nem Star Trader. Pixelgrafika, izometrikus nézet, theme hospital jellegû dizájn és játékmenet. Nem ELITE, hanem FTL. Az egész kb olyan, mint az FTL kicsit jobban bezúmolva. Nagyjából egyszerre is jelentették be a kettõt. Telefonra megjelent, van róla gameplay videó is, PCre ha jól emlékszem februárban fog megjelenni.
Star Command. Van topikja itt SGn is, minimál infóval.
Egyébként hihetetlen, hogy mekkora hulladék szarrá vált a mainstream játékipar. Komolyan mondom, én érzem magam szarul, hogy hipszter köcsög vagyok, de lassan évek óta nem találok értékelhetõ A+ kategóriás játékot.
MIND szar. De tényleg. Legutóbb ez az új Hitman baszta fel az agyam. Egyszerûen az összes játék olyan szinten van agyatlanná butítva, hogy nekem kínos, ha játszom vele.
Lassan most már évek óta ilyen kis indie, független fejlesztõs cuccok tudnak csak lekötni. Ezekben legalább van ötlet, meg mernek összetettek lenni. Az "ipari" játékok meg sorban mind ötlettelenek, unalmasak, és nincs bennük kihívás. Újabban még az is jellemzõ lett, hogy használhatatlan játékmechanikákkal erõlködnek.
Persze, láttuk már korábban is, hogy hová tart a dolog. És vajon megérkeztünk? Lehet még primitívebb a gaming? Lassan visszatérnek a játékok a CD beköszönésekor, FMV játékokban látott "nyomd meg idõben a space-t" játékmenetre...
Eh, mindegy, hagyjuk.
Igen, szerintem is drága, de remélem, mire elkészül úgy fogom érezni, hogy megérte az árát. BTW, van, aki a 100$-os packot veszi, szóval minden relatív...
Errõl a tendenciáról már egy ideje beszélnek, de amíg 100ezer számra veszik az ilyen gémeket (interaktív filmeket), addig a nagy cégek nem fognak kockáztatni, hogy változtassanak.
A DF óta amúgy én is ezt az indie vonalat kezdtem favorizálni, és amikor bekajáltam az X-com gyüjtõi verziót, na az csapta be az ajtót (de legyünk õszinték, az eredeti játék illetve Sid Meier múltjával ki gondolta, hogy ez lesz).
Most már úgy vagyok, hogy eleve csak a magas replay értékkel bíró anyagokat nézem, és a vételrõl csak akkor gondolkodom, ha már megfelelõ mennyiségû kritikát olvastam.
Amúgy röhej, hogy mostanában a DF-el nyomom a legtöbbet, az meg ingyenes. Amire még figyelek, azok a mod-ok, pl a M&B Warband-al már nem játszanék, de a Brytenwalda mod-al még ma is kedvenc, és hát a srácok azt is ingyen készítették.
Eheh, Sid Meier... Én a Civ5-öt nyaltam be, akkor döntöttem el, hogy Sid Meier neve ide, régi jó sorozat oda, én többet Firaxisnak egy fillért nem adok. Olyan amatõr dolgok vannak benne elbaszva, mintha egy noname fejlesztõ legelsõ játéka lenne. A multi lobby egész egyszerûen használhatatlan, kintrõl SEMMIT nem tudni meg a játékról, azon felül, hogy van. Lehet, hogy még a mapot írja, de azon felül semmit. Sem játékmód, sem beállítások... Ezért a multizás úgy néz ki, hogy beállítom a játékot, várok körülbelül háromnegyed órát, míg az emberek ki-be lépkednek (belép, megnézi a beállításokat, nem tetszik neki, kilép), nagy nehezen összegyûlünk, mindenkinek megfelelnek a beállítások, elindítom, és lefagy. Szétesik a szinkron, és el sem indul már az elsõ kör sem. Ezt azóta sem javították, a lobby két éve használhatatlan, 4 játékos kis pályán a max, amit a játék bír. Még jó, hogy multi miatt vettem meg.
A másik meg az, ami látszott Firaxison a Civ5 kapcsán, hogy beálltak a buzi fejlesztõk sorába. Félkész játékot kiadják, aztán fizessen a sok paraszt a játék másik feléért DLCbe. A játék játszhatatlanul bugos és használhatatlanul el van dizájnolva, de persze ezt javítani nem fontos, sokkal lényegesebb még 10 nép bele, meg lemodellezni a köcsögök arcát, ahogy meglepõdnek, ha hadat üzensz.
Szóval ez a veszély, hogy túl sokat várjak, X-COMmal kapcsolatban nem fenyegetett, sejtettem, hogy szar lesz, fentiek miatt. Végig sem játszottam, uninstall del lett belõle, kb két küldetésre a végétõl, annyira elment tõle a kedvem. Mondjuk az is egyfajta fokmérõje a játéknak, hogy félúton XCOMot játszva abbahagytam, és kezdtem egy új játékot az eredetivel...
Nem tudom, mi lett a Firaxissal, pedig olyan jól indult. A Pirates! és a Civ4 nagyon jók voltak. Aztán beleállt a földbe.
Mount&Blade szerintem soha nem is az alapjáték miatt volt fasza (bár az is rendben van, jó alap), egyértelmûen a modokkal lesz "teljes" játék. A Pendor mod az egyik legjobb szerintem, de a Brytenwalda is frankó. Alap M&B-hez jó még a Warhammeres Warsword mod.
Egyszerüen kiégtél :D Igazábol a klasszikus mondás, h egy ujszülöttnek minden vicc uj teljesen igaz a játékiparra is. Az, h te/én, stb. már 10éve láttunk dolgokat játékokban, attol még az uj generácionak uj lesz és hiába mondod, h te azt már láttad x játékban, nem fog egy "régi" játékot elövenni. Én egy jo ideje csak indie cimeket veszek, azok eléggé le tudnak kötni, AAA cimeket meg akkor, ha 1000Ft körül dobálják utánnam. Civ5-öt is megvettem GOTY-ba jo olcson, igy nincs is annyira gondom vele :)
Meg ezek mellett keményen dota2-özök, de azt meg egyszerüen nem tudom megunni, dota1 ota imádom. Amellett meg nagyon jok az indie játékok kiegészitésnek.
Amúgy a Firaxis-on nem tudok napirendre térni, emlékeztek még pl. az Alpha Centauri/Crossfire anyagra? Nagyon OK volt.
Mókás, de az új X-Com-on annyira felhúztam magam, hogy én is újra kezdtem a régit. Ugyanitt collectors edition dobozos újszerû állapotban olcsón eladó :-D
Megérteném, ha ez lenne a helyzet, de ez nem igaz. Komolyan, nézz be a Hitman topikba, ott is sírtam egy kisregényt, hogy mi a baj a játékkal. És nem kifejezetten "régen minden jobb volt" jellege van a dolognak, hanem inkább a "hát ez valami geciszar lett, objektíve is, és a mai sztenderdekhez képest is" jellemzõ.
Sosem mondtam olyat, h régeb minde jobb volt :) Csak azt probáltam mondani, h oké, h neked nem tetszik, de valaki most elöször találkozik a Hitman sorozattal, könnyen lehet, h bejön neki, mert nem igazán van mihez hasonlitani.
nálam a Diablo 3 volt ilyen. jól bekajáltam a marketing szöveget,hogy mekkora zseniális játék lesz stb... erre folyamatos tologatások után kiadtak egy félkész, bughalmaz,dögunalmas szart, ami a régi blizzard és diablo sorozat szemen köpése volt. elsõ végigjátszás után megunja az ember,nincs benne kihívás, az itemrendszer egy vicc és csak arról szól az egész játék,hogy a blizzard minél jobban járjon. és emberek még képesek fanboykodni értük :D
ilyen ez a játékipar, folyton csak csalódik az ember, ha "nagy" címeket próbál ki. mit csináltak a dragon age-bõl? mass effect-bõl? the elder scrolls-ból?
amúgy ha már ûrjátékok: http://en.wikipedia.org/wiki/Weird_Worlds:_Return_to_Infinite_Space
Na de ez az, hogy _van_ mihez hasonlítani. Az elõzõ részek ettõl még nem szûntek meg létezni... Na meg a sztoriból sem hámoz ki sokat az egyszeri pléjer, ha ez az elsõ Hitman amit lát. Plusz mondom, hogy a mai felhozatalhoz képest is szar. Zsírúj az AC3, idei a Dishonored, mindkettõ lopakodós akciójáték, mindkettõ kenterbe veri (jó, bocs, AC3-at nem láttam, a Brotherhoodnál tartok). Mondjuk pont ezért lehet, hogy rossz példa a Hitman, mert ez tényleg szar lett. A Dishonored viszont ebbõl a szempontból jó, az jól mutatja a mai trendeket. A játék mai szemmel elég fasza, de Thief-hez képest meg nevetségesen egyszerû. Mindkét játék lopakodós FPS, csak míg a Thiefben egy gyenge tolvajjal lopakodunk, a Dishonoredben egy teleportáló, varázsolgató haláldémonnal...
Hehe, Diablo. Hát azt megmondtam volna neked elõre, hogy szar lesz, mert szerintem már az elsõ kettõ is fos. :P Roguelikenak kevés, igazi játéknak meg szarunalmas. Mert azért lássuk be, a Diablo csak egy csillivilli grafikával rendelkezõ roguelike, de a legprimitívebb fajtából. "Dungeon, mennyé le!"
Dragon Age 2-t nem néztem meg. Ez mondjuk nálam egy rossz szokássá vált a Bioware játékok körében. Baldur's Gate elsõ részét imádtam, második kimaradt. KotOR elsõ része nagyon tetszett, másodikat kihagytam. Dragon Age elsõ része bejött, másodikkal a rákeresésig sem jutottam. Mondjuk a BG2n kívül nem bánom, a másik két folytatásról azt hallottam hogy a DA2 konzolitiszben szenved, a KotOR2 meg befejezetlen, bugos. Icewind Dale és Neverwinter Nights arra vár, hogy a haverokkal egyszer coopban leüljünk vele játszani. Tehát kimaradt, és soha nem is fogom már látni õket. :P
Mass Effect is hasonlóan járt, azzal a különbséggel, hogy ott már az elsõ rész is felbaszta az agyam a liftezéssel meg a Terep2zéssel, utsó fejezet befejezésre vár, valószínû örökké.
Oblivionnal játszottam csak, az meg úgy áll, hogy az utsó mellékküldetéseket vadászom, mielõtt befejezném a fõsztorit. Azt nagyon élveztem, hogy félistent csinálhatok a karakterbõl. Feltúrtam maxra az összes statot a szerencsét kivéve, aztán vámpír lettem, ami ad huszonöt bónuszt a statokra, száz fölé. 100% manaelnyelésem van, egy irdatlan, armageddon erejû varázslatokra alkalmas manapool, meg maxos fegyverskillek. Még az elbaszott, velünk együtt szintezõdõ ellenfelek ellen is ütõs. Erre Skyrim? Perkek. Anyád. Uninstall.
igazad van, egy szép grafikával rendelkezõ rl volt az elsõ rész. de azért a második hozott jó pár újítást, rendkívül mély volt a játék és részletes. a modern roguelike-ok elõfutára. hol tudnál pl a mostani diablo-ban megcsinálni egy full str melee sorcot,aki még használható is? és még rengeteg ilyen apró dolog, szerintem egy nagyon kiemelkedõ alkotás volt,kár hogy a mostani blizzard azt is elbaszta
az TES játékokkal nekem csak annyi bajom van,hogy casual lett, részrõl részre egyre jobban. nézd meg hányféle skill volt a Daggerfall-ban és mennyi van a Skyrim-ben. jó, igaz ez csak egy dolog,de akkor is, van egy ilyen tendencia az új játékokban, hogy képesek visszafelé fejlõdni és nem elõre
Kiprobáltam ezt a Prison architect-et(virágboltival, mert megnézés nélkül nem adok ki csak ugy 30$-t). Nem rossz, de egyelöre semmi mélysége nincs a játéknak sajnos nagyon alfa, igy nekem nem ér meg 30$-t, viszont teljesen meghozta a kedvemet egy kis DF-hez :D
Huhh...látszik, h régen játszottam, sehogyse tudtam fel-le mozogni a z tengelyen...aztán fél ora szivás után rájöttem, h alapbol nem a mayday féle gombok vannak berakva hanem az eredeti amiben a < és > gombokkal lehet a szinteket váltani(ami magyar bill-el nem megy), ráaádsul ctrl+5 és shift+5-nél a shift+5-re vmiért nem lépegetett felfele csak a ctrl+5-el lefele...Aztán most hogy beraktam a mayday féle interface.txt-t egyböl jo lett és végre ujra tudok mozogni a / és * gombokkal(alapbol ezekre emlékeztem, de ezekszerint valamelyik mayday verzioban változtatva lett, h nem alapbol ezt a konfigot rakja be) Nah mind1, ezzel jol el is basztam egy halom idöt, azt hiszem a játék már holnapra marad :D
hogyne menne :) alt gr+í/y vagy csak nyomsz egy alts+hiftet és egybõl angol bill-en vagy (persze ez windows alatt). amikor nem itthon vagyok és rl-t játszok mindig az angol bill kiosztást használom, sokkal egyszerûbb,csak már megszoktam a másikat
kipróbáltam a weird worlds-öt, zseniális játék. olyasmi,mint a ftl (állítólag az ftl készítõi is ebbõl a játékból merítették az ötletet), csak összetettebb
probáltam altgr+y/í-t de az sem müködött, angol kiosztással meg nem volt kedvem megkeresni, h melyiken lehet a < >
Ilyen kell, azt' jónapot. Belõttem hüvelykujjnál a dpadra föl-le szintváltást, hátra escape, elõre duplaenter. WASD helyén nyilak. Több nem is kell DFhez, minden kézre áll. Másik kéz billentyûzeten a speckóbb parancsokhoz. Lehet vele túrni neki mint atom.
Te aztán megadod a módját :-D És a DF-t legalább a fél szobafalnyi LED TV-n nyomod a nappaliban? ;-)
Valakivel fordult már elõ olyan, hogy vezetés közben meglátott egy hegyoldalt, és azon kezdett agyalni, hogy hová tegye a bejáratot? Ez káros? :-D
csak,ha túl sokat játszok :D
Hello,
Azt mi okozza, hogy ha levágok szárnyasokat (turkey gobbler, rooster), akkor a szokásos eredmény helyett csak a koponya marad a butchery workshopban (se csont, se hús, se semmi).
Nemtom, de szerintem jobban jársz, ha inkább összeszedeted a tojásokat, mint megpróbálod szaporítani õket. Szar ügy takarítani egy birdsplosion után. Bár egyre javulgat az UI, az állatok kezelése a korábbiakhoz képest egész jól átlátható lett.
Jaja, általában az alap állomány után (6 tyúk egy kakas, 6 lány pulyka egy fiú pulyka...nem tom' mi a nevük :-) )20-20 tojást keltetek ki. A levágás csak azért jött, mert az egyik törpe possessed lett és csont kellett a szerencsétlennek (és a vadászok nem tudtak szerezni, a térképen csak apró madarak mászkáltak). Amúgy az erõdöm jellemzõen vega, zöldség és sajt a menü :-)
Persze, mezõgazdaság az megy magától, az állatokkal meg csak a baj van.
Ahogy hallom a legelés el van még baszarintva, a nagy állatok nem tudnak olyan gyorsan legelni, hogy ne haljanak éhen. Már a szarvasmarha és yakok is neccesek. Azért meg szoktam tartani õket, mert mészárolni akkor is lehet, ha éhen döglött, és addig hátha lefial. Kutyával, macskával van a legkevesebb gond, jégmezõre településnél mást nem is szabad vinni.
Etikai okok is vezérelnek, amikor a táplálák ellátásnál lehetõleg ignorálom a henteseket, de amúgy igen, praktikusabb is.
Amúgy ha már etika...nem lenne etikus az sem, ha a kinyírt ellenségekbõl lehetne készíteni dolgokat, viszont milyen jól mutatna a bejáratnál pl egy goblin csontokból kirakott felirat: ne tovább :-D
Amúgy a bughunter-ükben találtam bejegyzést arra, hogy elõfordult másnál is a vágás után csak egy koponya marad probléma, de megoldást ne mtaláltam. Kínos.
Etikai okok... hehe. Legutóbb megpróbáltam megépíteni a törpe "óvodát", ahol elõször kiolvasztom a gyerekek zsírját közvetlen mellettük magmába omlasztott padlódarabokkal, majd bedobom õket egy 3x2-es, kutyákkal tömött ketrecbe, hogy javuljanak a harci képességeik...