nekem hardcore-on tetszik csak a játék.. nem egy Arma de azért nem rossz
Hát, nekem hatalmas csalódás a játék! Grafika nem csúnya, az elõzõ résznél lényegesen szebb, persze így csak egy közepes a mai mezõnyben. De persze kit érdekel ha hatalmas, szabadon bejárható területen harcolhatunk, taktikázhatunk -csak sajnos egyik sem igaz. A játék abszolút lineáris, nem engedi, hogy letérjünk a kijelölt útról, így igazából nem beszélhetünk taktikai lövöldérõl, fõleg nem a tökhülye AI társakkal -kooperatív módban persze lényegesen komolyabb élmény lehet. Én eddig az elsõ 4 missziót teljesítettem, a jármûhasználat egyenlõre 0, semmibe sem tudtam beszállni -ez így is marad? Az ellenfelek 10 évvel ezelõtti színvonalon vannak, többnyire a semmibõl hirtelen odatermõ bábuk. Eddig lehangoló :(
Nem hiszem, hogy hardveres probléma lenne, de nálam olyan 10 perc után elkezd apró kockákra szétesni a kép, elmosódik... Mivel minden más, ennél sokkal komolyan hardverkövetelménnyel rendelkezõ játék is fut (COD:BO, Crysis2) ebbõl gondolom, hogy a játékkal van valami bibi.
én x360-on játszom, nálam akkor csinálja ezt ha eltávolodok a "kijelölt" úttól
a DR-hez képest a sérülés modellezés lényegesen jobb lett (X360) mert ott gyakran kellett akár fél tárat is beleszórni az ellenbe ahhoz, hogy megfeküdjön az RR-ben ezt sokkal valósághûbbé tették
Hát, ez elég gyenge érv szerintem. Összességében harmatgyenge DR-hoz képest.Egy totál lineáris játékmenetû, agyatlan lövölde lett ez, sajnos -és még megkockáztatom, hogy a generáció legbutább AI felhozatala is ebben van
Nem tudom, kinél jelentkezett már ez ahiba, de feltettem a játékot, meg crackelte.. (bemásoltam az rld.dll-t meg a RedRiverLaunhrC.exe-t) és mikor elindítom az utóbb említett filet, fekete képernyõ és utána újra látom az asztalt.. valaki esetleg???
Helló.Azt szeretném tudni hogy lehet-e warez verzióval online-ba játszani?
Rakjál fel mindent a DVD-rõl, directx, redist, gfwl stb.
Tegnap este a végére értem a kampánynak. Hazudnák ha azt mondanám, hogy bánom, hogy nem volt hosszabb, mert a végére roppant unalmassá vált, hogy szinte minden küldetés úgy épült fel ,hogy megérkezünk, tisztogatunk majd x ideig védjük az adott helyet aztán átmegyünk máshova és kezdõdik minden elõröl. A végén azért volt 1-2 hangulatosabb küldetés rész de ez még nem menti meg a játékot a középszerûségtõl. Játékidõ 9-10 óra expirienced fokozaton. 6/10-et tudok adni erre a produktumra. Remélem az alacsony pontszámok láttán elgondolkodnak a srácok és a következõ részt (ha lesz) kicsit jobban átgondolják és változatosabbra készítik. Pl. Az elsõ részben nagyszerû volt ,hogy nem csak mezei katonát (Kowalski) irányítottunk hanem volt tankos, helikopteres küldetés is.
Szerintetek a strobe-okat mire leehet használni ebben a játékban? Értem hogy pozíciót lehet vele jelölni de pl. légicsapáskor, sötétben sem kell mert ránk nem szórjak az áldást .....
az elsõ részben ezek a védekezõs missziók jelentették a változatosságot és a kihívást, és egyben a legnehezebb részek is ezek voltak. itt meg mindig van ilyen jellegû küldetés? átestek a ló túloldalára.
idióta kérdés, leültem játszani, új vagyok a szériában, nagyon is, és ha kifogy az ammo, azt hogy lehet kérni?
Bizonyos helyeken szokott lenni lõszeres láda, arra nyomsz egy 'E'-t, és feltölti. Amíg pedig nem érsz el egy ilyen ládához, elveszed a lelõtt ellenség fegyverét.(ránézel a földön lévõ csúzlira, és 'E'-t nyomsz, az éppen kezedben lévõt cseréli le rá).
Egyébként pedig figyelj rá hogy tartalékold a lõszert, a játékban többnyire nagy nyílt terek vannak, ide nem kell a sorozatlövés. Van tûzváltókar a fegyvereken, amivel egyes lövésre lehet állítani õket. Meglátod az ellent, célzol jobb gombal, és leadsz rá néhány egyeslövést. A sorozalövés kizárólag nagyon kis távolságokra és épületbelsõk megtisztításához kell.
Amúgy egyszerre két fegyver van a katonádnál, és a pálya elindítása elõtt lehet válogatni, mi legyen az a kettõ, illetve hogy milyen kasztú karakterrel akarsz lenni. Ha választasz magadnak két gépkarabélyt(a másodikat a pisztoly helyére), gyakorlatilag nem tudsz kifogyni a lõszerbõl.
Na, akit érint: Ez a játék teljesen ideális cooperatív játékhoz, gond nélkül lehet LAN-on játszani akár tört verzióval is. És mióta léteznek a neten keresztül LAN-t emuláló programok(pl:Hamachi) gyakorlatilag neten keresztül is lehet játszani.
Annyit kell tenni, hogy amikor elindítunk egy hadjárat pályát vagy single pályát(Fireteam Engagemants) a menüben rá kell menni ott jobb alul arra, hogy 'Host Options', itt lehet beállítani, hogy játék közben egyben Hostként is futtatod a pályát. Beállítod tehát itt a Host Optionsnál 'LAN'-ra. Ezekután már a hálózaton lévõ többi gépen elindítjátok a progit, és a fõmenüben Join Game/Browse Servers-t nyomtok, és már látja is a szervert, lehet csatlakozni.
Mivel a Fireteam négy fõs, így egyszerre akár négyen is lehet coopban tolni, ráadásul a már futó pályára is be lehet csatlakozni bármikor, ha éppen van "szabad", azaz AI irányította katona a csapatban.
követés és megállás, szeretem ha alapból libasorban jönnek mögöttem ezért néha formációt váltok, védekezõs feladatoknál szeretem egyesével is elhelyezgetni az embereket, egyébként meg a danger close-t szoktam nekik mondogatni, akkor mintha figyelmesebbek lennének, ritkán supressing fire...õszintén szólva nem kell nagyon túlbonyolítani. meg abból általában baj is szokott lenni :D ilyenkor van hogy belerohannak ellenséges tûzbe stb.
jól van, akkor nem velem van a baj. egyébként nekem nagyon bejön a játék, végre nem holmi ûrlények ellen kell harcolni csodafegyverekkel... bár az ellen mesterséges intelligenciája néha hagy kívánnivalót maga után.
én beszoktam küldeni õket fedezékbe, mert a 'követés' parancsra ezek gyakran lövetik magukat szitává :) mondjuk checkpoint-nál úgyis feltámasztja õket a jóóóisten :D
na kipróbáltam. hát, az AI valami kegyetlenül rossz. follow-ra tényleg ott rohangálnak a fegyverem elõtt. annak a knox nevû fekete csókának meg legszívesebben a szájába tolnám a puskatust, annyira irritáló. az elõzõ részben szinte semmilyen személyiségük nem volt az npc-knek, itt meg túlzásba estek.
nem jók az elsõ benyomásaim, sõt mi több, félreteszem a játékot. (igaz, az elsõ résszel is így volt, vagy a 3. nekifutásra vittem végig, bár egy idõ után megtetszett)
Mi már majdnem végigtoltuk öcsémmel. Szeritem, fõleg a Coop miatt, kifejezetten jó játék lett. Fõleg hogy ma már alig lehet tört játékkal multizni, fõleg coopozni, a tetves steam meg hasonlók korában.
na, ezeket nagyjából az elsõ küldetésben is meg lehet tapasztalni. siralmas. nekem már a DR is nehezen indult, aztán a végére csak megkedveltem, mert kitapasztaltam, de az RR még ehhez képest is egyértelmû visszalépés.
milyen jellemzõ, amit ír: mindenki sniper akar lenni a coop-ban. röhejes, szeretném már megtudni, hogy mi ennek az oka, minden multis játékban ez a tendencia. a csapat fele sniper, és idióta zombiként lövöldöznek egy dombtetõrõl. nem értem. ezeknél eltörik a mécses, ha valaki lelövi õket, és anyuciért kiabálnak, hogy bántottak az interneten?
Jónáhány hollywoodi film tette nagyon népszerûvé a sznájperkedést, nemcsoda hogy mindenen kiscsávó az akar lenni. Az ésszarû szempontok figyelembevételéhez ennél érettebbnek kell lenni. Én nemigazán találkoztam olyan szituval a játékban, amit a távolság miatt ne lehetett volna egy marksman szkópos M-16-ossal megoldani, viszont olyat sokat láttam, hogy közelre kéne lõni és sokat, és az ember csak szív a félautomata M14-essel. Én az M-16ossal toltam végig, de szerintem M4-essel se okoz gondot.
Igazából ennek szerintem lélektani oka van, ez a korosztály minden területen ki akar tûnni a tömegbõl és a filmekben azt látják, hogy többszáz M4-eses bakára jut egyetlen sznájpör. Ezért õk a sznájpör akarnak lenni. Ugyanezért öltözködnek például extrém módon. Na, ennek a kis ostoba hozzáállásnak a következményei az olyan szituk, mint amikor az osztályban pont a normális ruhákban járó kicsávó az egyedi, mert az összes többi emós/rokker/más idióta csoport ruháit hordja. Meg az, amikor a játékban húsz sznápörre jut egy Rifleman.
Szerencsére ez a korosztály az elsõ néhány pofáraesés után vissza szokott térni a COD-hoz, nem szokták élvezni az ARMA/OP stílust.
nekem inkább az a teóriám, hogy minden más kasztnak lenni nagyon macerás. foglalni kell zászlókat, ammot dobni, medkitet dobni, éleszteni, esetleg jármûvet javítani. eközben sokat szív az ember, lelövik, romlik a k/d, és az hogy néz már ki, hogy kevés a killjeim száma, a death meg sok. ez árt a léleknek, demoralizáló hatású. ha már az életben egy nyomi vagyok, nehogy már egy játékban is ezzel szembesüljek. azonkívül némi skill és taktikai érzék is kell ahhoz, hogy egy pályán jól mozogj és az 1v1-ekbõl is lehetõleg gyõztesen kijöjj. sokkal egyszerûbb egy távoli dombra vagy háztetõre felülni, é s onnan puffogatni.
mindennek ellenére, ha most konkrétan a battlefield play4free-t nézem (ezzel játszom mostanában), akkor mindig meg lehet nézni, kik vannak a táblázat tetején és az alján. sniper csak akkor kerül a tetejére, ha jó pilóta, esetleg ha bevállal egy shotgunt a puska helyett, és beveti magát a közelharcba.
és nem tudják, annál jobb érzés nincs, amikor körrõl körre ott vagy a legjobb játékosok között, aki a legtöbb pontot gyûjtötte, és e mellé ráadásul szinte törvényszerû, akármivel is éred el a sok pontot, hogy a k/d is pozitív.
ehhez annyit tennék hozzá, h nálam sem lesz az év EPIC játéka az RR mégis megtartom a DR-rel együtt, mert így ketten képviselik a komolyabb FPS-t, ugyanis konzolon pillanatnyilag nincs (!) jobb szebb, látványosabb, more epic van - jobb nincs ezúton is csókoltatom a Bohemia interactive-ot, h pofánkakálták a konzolplatformokat az ArmA II only PC edition-jével pedig beígérték :P
Ugye nem gondolod komolyan, hogy egy játék futtatása miatt nem tudsz utána bevinni egy billentyûkombinációt? Már hogyan lehetne egy leállított task hatással a windowsra utána? Másik billentyûzetet próbáltál már?
szerintem a 74% is túlságosan sok. 60. annyit érdemel, már csak azért is, mert az elsõ rész (mármint a DR) ennél sokkal-sokkal jobb volt minden téren, tehát eleve érthetetlen, hogy sikerült még annál is lejjebb adni...pedig az is éppen csak átfért a léc felett.
grafikában azért lényeges az elõrelépés a mentési rendszer is sokkal emberbarátibb az idõkorlátos küldetések idiotizmusa is alább hagyott a többiben valóban jobb a DR
édeskevés...játékélményben messze veri a DR az utódot, ha már csak azt nézem, hogy ott fel sem merült, hogy ennyire kelljen vigyázni a csapattársakra. ott szépen jöttek mögöttem, elég jól támogattak, itt meg csak lelövetik magukat.
aha :) ám'tom te mivel nyomtad :) ugyanarról a gammáról beszélünk? József Atesz Balatonszárszói vonatactionje kutyagumi ahhoz képest, amit a csapattársak a DR-ben levágtak lopakodó küldetéskor (is) úgy suhannak parancs ellenére is (!) céltáblának, mint a pinty tény, h összélmény tekintetében jobban jön sim feeling ott, mint ebben
hozzá kell tenni, hogy a DR-ben gyakorlatilag a misszió elején beállítottam magam mögé libasorba õket, harci helyzet beállítva danger close-ba vagy mibe, aztán szépen így végignyomtam a küldetést. így nem okoztak különösebb bajt. na most a RR-ben nem látom, hogy lennének ilyen opciók.
igaz, a DR-ben pl. a faluvédõs misszióban ott aztán szívtam rendesen velük, ott jól el kellett helyezni õket, hogy valami hasznuk is legyen és lehetõleg ne halljanak meg.
Ez egy elcseszett cod clone lett semmi köze a régi OP érzéshez full zárt árkád fos a terep még a DR is sokkal jobban sikerült bár így is végig toltam nem olyan rossz de azért akkor is a régi kicsit több szabad teret adott és jobban hasonlított egy jó katonai játékhoz nem szeretek párhuzamot kötni a játékok között de a bf2 (vagy arma2 xD) sokkal jobb.