Második keresztkérdés: és kinek hogy fut? :D Nekem egy AMD A10-5800K van, GTX 960-nal együtt, meg 8 GB DDR3-as memóriával. Mediumon futtatom a játékot, de egyszerűen tegnap pl. Nordschleife-n 30 FPS-sel ment a cucc, de más pályán is, rajtnál leesik 60, vagy akár 50 alá - holott többen is azt mondták, hogy High-on simán kéne vinnie a játékot, anélkül, hogy beesne 60 FPS alá jelentősen.
Ez is megjelent. Persze 1.7–2.2EUR-ot "meger" (vRP csomag fuggvenyeben), ami 76%-os akciot jelent (legalabbis azt irja ki), de ha ez valos, az igazi ar eleve vicces lenne. De a nagyon nem fejlodo FFB es a sok normalis licensz mellett azert ezek a huzasok nem annyira szimpatikusak ("kamu" RR FJunior). Miert nem lehet egy Skip Barbert, Formula Ford-ot vagy hasonlot beletenni? Vagy ezek legyenek ingyenesek (2-3 festessel), aztan adjanakl valami hasonlo licenszelt sorozatot. Ezekkel a kamu auto/palya fizetos dologgal mar a legelejen kicsit rossz iranyba tereltek az egeszet. Ha nem lenne licenszuk, akkor OK, ezzel sporolnak, nincs mas lehetoseg, az ember ugy all hozza, tudjuk, ez is olyan, csak mas a neve. De ilyen kornyezetben hulyen neznek ki.
OW terén harmatos a dolog, ezeket mivel nonanem nem is veszem. Túrakocsikban viszont a legtutibb ez a játék. Kijött ugye az Audi LMP1, kicsit szomorú vagyok hogy ez még ez hybrid előtti verzió csak...
Az OW nem lenne rossz, a gyarilag kis kormanyszog es a kemenyebb felfuggesztes miatt nem annyira gazos az kormanyzas/FFB. Persze messze nem egy iR/rF2, de haz "ez nem az" (sajnos):) A kamu dolog elhibazott, felesleges, csak "lejaratjak" magukat vele.
Gondolom, nincs hybrid modeljuk, kamuzni nem akartak, igy maradt a regi olajkalyha:D
Amugy miert olyan fajo nektek ez a kamu nev, kamu auto ? Engem sose zavart, hogy nincs rajta egy emblema, vagy ket betu el van utve a neveben. Az anyagi oldalat ertem, manapsag penzt kerni ilyenert azert tenyleg nem szokas .
Na jo de te eleve be se kapcsolod :) Amugy meg nem, az ffb az maga a hus, de meg ha nem, is romlott, zold peneszes kenyerbol keszult prezli a legnemesebb hust is ehetetlenne teszi :) Ez az ffb szar, igy egyszeruen, ennel ma mar cdemasters is jobbat csinal, ami valjuk be oltari eges egy ilyen multu cegnek. Igaz meg csak beta, talan egyszer tenyleg megcsinaljak.
Rontja a beleélési faktort. GT, DTM, WTCC pakkok sem nagyon mások, de minden év megvan és adott évben az adott vagyis előző évet játszom. Pilótanevek, autók, festések. Ha már játszok akkor a valóságot utánozva, de valami kitalációt.
A kamu dolgok engem sem zavarnak, ha indokolt (nincs penz, licensz stb.), lasd nKP vagy LFS. De az R3E-hoz, amihez tonannyi licenszuk van, raadasul jo sorozatokkal (es koritessel, szabalyokkal, festesekkel, pilotakkal stb.), ami mashol nincs es nem is lesz, azert kicsit gagyinak erzem a kamu dolgokat penzert adni. Ha csak a kamu dolgok lennenek benne (az a nehany auto es palya), akkor nem lenne gond, tok jo hogy van kamu F2 vagy Junior.
Persze nem nem kotelezo megvenni, vagyis ez az elonye azert meg van:) De azert megvettem:)
Azert a Codies-nel jobb az FFB, ez azert tobbet tud es komolyabb. Rendes versenyen, sorozatban autozva, valodi autokkal, palyakkal, szabalyookal, azert boven emesztheto. Azert fajdalmas kicsit, mert nagyon jo a tartalom, a korites is eleg hasznalhato, es eppen a lenyegi resze sajnos sok evvel ezelotti technika. Nem szar, nem is jo, de legalabb (foleg a koritessel egyutt) hasznalhato, es meg elvezetes is lehet.
Persze egy GSC/AM plugin-nal mar jobb lehetne, foleg egy mostani technikaval;)
En is csak azert vasarolgatok be, mert evi 20-30EUR belefer, neha megyek vele. De ha egyszer veletlenul megis jo lesz, akkor huzos lenne egyben az egesz:)
Nem attól leszel autóversenyző, csak mert van overállod, sisakod, meg cipőd és kesztyűd. Nem attól leszel jó fociban, mert megveszed a Nike legújabb fejlesztésű, 50 ezres cipőjét. És nem feltétlenül attól leszel jó egy szimben sem, mert jó az FFB. A sok gyakorlás miatt leszel jó egy szimben. Repülőszimeznek pl. nagyon sokan FFB nélküli joystick-al, ettől függetlenül jól tudnak irányítani 1-1 gépet IL2-ben és DCS-ben is például. És miért is? Mert sokat gyakorolnak, és nem azért, mert az FFB-re bízzák magukat.
Igen, nem használok FFB-t. És? Régen így szoktam meg, megtanultam más módon "érezni" az autó mozdulatait/viselkedését. Nektek sem minden 2. posztban azt kéne leírni, hogy "hüpp hüpp, milyen szar az FFB", hanem leülni, és gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni...
Amúgy meg az összes játékban az FFB valamilyen modellen alapszik. Biztosan tudjátok, hogy mi a modell pontos fogalma, és azt is, hogy miért nem lesz az FFB sose tökéletes. :)
Te eredményes, jó akarsz lenni, más pedig élvezni akarja... Előbbihez nem kell a jó FFB, utóbbihoz igen. Egyébként ugyanez igaz a repszimekre is, pontosan emiatt vettem G940-t, mert sokkal nagyobb élmény FFB-s joy-l repkedni, jobban érezni a gépre ható erőket. Utoljára szerkesztette: Solt, 2016.04.15. 22:43:38
Nem feltétlenül csak eredményes akarok lenni, de nekem egy test-test elleni küdzelem százszor élvezetesebb, mint az, hogy van egy "közel reálisan" működő FFB. Szimulátorba meg sose fogsz visszakapni olyan effekteket a kormányodra, mint amilyen az igazi autóknál van.
De ha Ti vezetni szerettek, és nem versenyezni (amivel nincs is gond), akkor ezt a programot (R3E) nem nektek találták fel. Ott az AC, arra amúgy is az van írva, hogy 'driving simulator'. :)
Most hogy jön ide a tes-test elleni küzdelem? Aki jó FFB-t akar, azt ez nem érdekli? :) Azért igényeljük sokan a jó FFB-t, mert gyakorlatilag ez az egyetlen fizikai hatás ami a monitor előtt ülve érhet, és ha ez sincs, az nagyban rontja a vezetési élményt! Az, hogy téged ez nem motivál, nem baj, de azért engedd meg nekünk, hogy nekünk ez hiányozzon! :)
Amikor kritizállva van az FFB, az nem azért van, hogy szarozzuk, hanem azért mert sajnáljuk, hogy nem jó, mivel a többi része tetszik! ;) Ha AC-ben lenne normális ai és hivatalos WTCC széria, akkor nem rontanám itt a levegőt! :)
Leginkább arra akartam rávilágítani, hogy versenyzés közben nem arra akarok koncentrálni, hogy más programokhoz (is) viszonyítva milyen az FFB, hanem arra, hogy az ellenfelemet megelőzzem/magam mögött tartsam.
"Az, hogy téged ez nem motivál, nem baj, de azért engedd meg nekünk, hogy nekünk ez hiányozzon! :) "
Ezzel meg nincs is semmi gond. Én csupán azt mondom, hogy túlzásba viszitek már ezt az egészet.
Na, de a Grid (persze nem a 2) és a hasonló szériák nem pont erről szólnak? Helyezzük előtérbe az előzéseket, a folyamatos küzdelmet a gyakorlást igénylő irányítással szemben.
Azt nem mondtam, hogy itt nem kell gyakorolni. En csak a WTCC 2014-gyel tolottem el egy hónapot legalabb, mire sikerult kiismerni normálisan az autó lelkivilagat. DTM 2015-re meg ugy a V-DTM végefelé kezdtem raerezni.
Normalis harom moniroros tamogatas van ehhez ! Mo djuk en legutobb mar a menunel uninstallaltam, ennyi gyokerseg, felesleges kamu allitas a kedvencem rmany resznel a vilagon nincs .... De ideje ismet tenni egy probat.
Mert te eljutsz odáig vele, hogy versenyezz... Én nem jutok el, mert nem elég jó a vezetési élmény benne, ezért a kevés szabadidőmet nem áldozom rá... Viszont mivel sok más dolog tetszik benne, ezért szemmel tartom, hátha lesz belőle valami.
Akinek nem annyira fontos a jó FFB az nyilván túlzásnak érezheti, hogy állandóan emlegetve van, de annak akinek fontos, mindig megjegyzi, mert ez olyan, mintha egy olyan csajnak akit szívesen meghúznál, nem lenne puncija... :)
Semmi extra,Pcars szint ,talán nem torzít annyit, de már annyira megszoktam sokszor fel sem tűnik.... Én eddig sem állítottam,sok mindent sehol ,inkább a grafot lőttem be. Az "egyen" FFb miatt majd minden kocsi egyforma.....de simán vállalható Igaz most az új kártyához még nem finomítottam,az AC már full maxon hasít 3x27"-ban,meg úgy általában minden,a pCars olyan lett hogy majd kijön a monitorból.....
Folytatódik az új RaceRoom WTCC bajnokságunk, ma este tartunk egy nyílt bemelegítő futamot a TC1-es gépekkel a hatodik futamunk helyszínén. A versenyen érdemes mindenkinek részt venni, hogy még felkészültebben érkezhessen meg a hatodik bajnoki futamra.
Ízelítőnek, 1 kör a Ringen: Utoljára szerkesztette: Onikaan, 2016.04.18. 08:15:17
nem használsz FFB T?? nekem r3e ben egy két effekt jobban bejön mint iR ben de hogy hogy lehet FFB nélkül menni azt nem tudom a csúszásokat hogy érzékeled? abban pedig ne legyél biztos hogy nem adják vissza azt amit utcán ,pl iR ben érzed ha billeg az autó,érzed a sulypont áthelyeződést, r3e ben ezt hiányolom
Kb. lassan 10. éve kikapcsolt FFB-vel megyek, szóval volt időm megszokni. :)
Az elején próbálkoztam az FFB-vel én is, de egyrészt, nem igazán adta vissza azt nekem, amit kellett volna, másrészt, 3/4 év után ment a kormányom a kukába, mert az FFB szanaszét rázta az egészet. Akkor döntöttem úgy, hogy FFB off.
Érdekes egyébként, mert iR-be még azt mondom, hogy talán ott még hasznos is az FFB. Múltkor próbáltam haveromnál, Logitech G27-tel a programot, ott mindenképpen kellett. De mondjuk egy rF/rF2/R3E/AC simán játszható kikapcsolt FFB-vel számomra, sőt, még egy RBR/DiRT Rally is.
A miértjéről: bár tudom, hogy egy gokart nem egyenlő egy normál autóval, ugyanakkor jártam annyit gokartozni egy időben, hogy onnan megvannak bizonyos emlékeim az ilyen témát illetően. Amikor megúszott a kart, leginkább abból tudtam, hogy éreztem az egész testemen, vagy seggemen éppen, hogy tapadáshatáron megyek/megcsúszott a hátulja - és nem igazán vannak olyan emlékeim, hogy tisztán, csak a kormányra ható erőkből éreztem ezt. Ha nagyon igazságos akarok lenni, akkor voltak olyan szituk, amikor igen, a kormányon éreztem, hogy valami nem ok, de ez meglehetősen kis hányada volt az eseteknek. Hülyézzetek le, de véleményem szerint ennek az FFB-nek akkor lenne értelme, ha közbe az egész testedre hatna erő (= magyarul motion simulator-t használnál).
Én azzal a 15-30%-kal semmit sem érek. Az nagyjából nekem 10-ből 1-2 alkalom, ami segítene, azt pedig már megtanultam, hogy az ilyen pillanatokban hogyan tudom a megcsúszást kivédeni. Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2016.04.24. 16:27:49
gokart nem tudom mennyire jó viszonyítási pont, mert úgy 'rugózik' mint egy raklap kb. autóval kell menni, és ott van az. vannak amit nem tud visszaadni egy kormány sem, mint pl. szöcskével menni aszfalton, de kell az ffb szimekbe 80-90%-ban jó...a maradék meg balesetveszélyes lenne.
Nem sikerült végül sajnos. :( Kártyaadatot nem szeretnék megadni, PayPal-lal meg nem engedi a fizetést. (A PayPal policy-jébe lehetett valami változás, amiért nem engedi.) iR support-tal is leveleztem egy sort, készségesek voltak ugyan, de ők se tudtak erre megoldást.
Egyedüli megoldás talán az lenne, hogy a régi accountomra veszek előfizetést iR-credit formájában. (Ezt elméletileg ugye gift-ként lehet venni, és adni mások számára.) Egyik ismerősöm fel is ajánlotta, hogy giftként küld nekem creditet, csak perpillanat most nem sok szabadidőm van, így meg kipengetni akár egy hónapot is, nem igazán érné meg.
Ha még mindig WTCC lázban égsz, ha kipróbálnád milyen virtuálisan TC1-es autót vezetni, most kipróbálhatod! Ülj be akár Michelisz Norbert autójába és mutasd meg mit tudsz! A futamra külön szerveren várjuk a kezdő (akár kormány nélküli) és tapasztaltabb szimulátor versenyzőket.
A 3 monitoros ""támogatás"" annyit takar (KIVÉTEL az IR,AC,) hogy a felbontást átállítod és ennyi.... Ez igaz az összes többi játékra,nem autósra is. Szerintem ha egy autós játékba a legelején nem kerül bele akkor már soha nem is fog,mert minek is.....a készítők szerint legalább is.
Elég hiányosak az ismereteim ilyen téren, szóval most amolyan informálógyűjtő-jelleggel kérdezem, hogy: milyen beállítások kellenének még a 3 monitoros rendszerekhez? A FOV-ot tudom, hogy szükséges, de azon kívül még mi az, ami kell?
Ki kell vonni a kavakat a kepbol, bar ezt vegul is meg lehet driverben is, csak akkor egyebb felhasznalas alatt nem a legjobb, egy fotonal , vagy menuben eleg fura ha hianyzik valami... Illetve ha szigben all a monitor akkor befele meg kell donteni a kamerakat a ket szelsonel. Furan hangzik, de enelkul semmit nem er, ez a lelke neki. Sajnos AC, RF2 es IR kivetelevel nem igen van manapsag .....
Én ACban, átírtam a felbontást a video.cfg-ben, úgy működik is! Ha a menüben állítom be akkor bezavar a kicsi monitor! Itt hol kell átírni a felbontást?
Nem lenne gondom ezekkel, meg ha ilyen "mondva csinalt" pack is (1-2 uj auto, tobb hianyzik, inkabb csak uj festesek), 3-4EUR kibirhato, de sajnos a szimes fejlesztesek nem haladnak, de meg hir sincs roluk. OK, bereklamoztak a szuper grafikai engine-t, de eppen az, ami nem hianyzik (nekem:P). Legalabb egy nyomoronc FFB plugint-t hozzacsapnanak.
Hat, sajnos szuper grafikaval lehet eladni jatekot, PC is azzal adta el magat latatlanban, de akar mo dhatnam ezt AC rol is .....Jo. ffb miatt sokat nem lehet eladni, userek felenek meg kint rmanya sincs talan .
Az még a legkevesebb, de az hogy fizikai updateként lefixálják a diffi beállítást és hibbant barom beállítás kell a kocsikhoz hogy egyáltalán beforduljanak, sikerült szétcseszniük a Group5öt. Kajak mondom nem normálisak.
Bezon bezon. Kontrollerral tolják szarnak a belső dolgokba,csillogjon villogjon, kirakni a nagy tévére és ha nem nyer akkor szar. Szóval erre a szintre erre a piacra kell fejleszteni. Még annak is aki HC szimet csinál bármilyen formában ,mert ez a csilli -villi oszt hagy szóljon a fő vonal.
Igen, nagyon ugy nez ki, hogy ez az R3E a "jatek termes" racing game stilust probalja lefedni. Valoban nagy TV, kontroller, esetleg kormany, FFB nelkul vagy minimal, vagy csak rezgos meg eleve 180/360 fokos stb. Amivel nincs gond, ilyen is kell, csak kar, hogy nem veszik komolyabban (legalabb a kormany es FFB reszet):(
Az oroszországi Moscow Raceway-re érkezett a WTCC bajnokság mezőnye! Folytatódik a RaceRoom WTCC bajnokság, ma este tartunk egy nyílt bemelegítő futamot a TC1-es gépekkel, szerdán pedig jön az éles verseny. A Shakedown futamon érdemes mindenkinek részt venni, hogy még felkészültebben érkezhessen meg a hetedik bajnoki futamra.
Nah, ezt is teszteltem egy kicsit:) Lenullaztam minden beallitast es kontrollert, ujraallitottam, "megbaratkoztam" az effektekkel (gumi, vizszintes es fugguleges mozgas, es a kormany/gumi ellenalas), aranyosan osszelottem oket, aztan a global erovel addig jatszottam, amig az FFB kijelzon ertelmes ertekek nem lettek (maxon kihasznalta, de nem lotte tul). Jo lett. Ami (meg mindig) nem tetszik vagy furcsa, hogy gyorsabb terheles valtasnal (ellenkormanyzas vagy szuk sikan ide-oda) egyik oldalra "tartott" X fokban, X eronel atmozgatva a masik oldalra, "nulla" ellenalassal atmegy, es a masik oldalon ugyan olyan szogben es erovel tartrja meg (ez igy hulyen hangzik, de mar mindegy:D). A lenyeg, hogy hasznalhato.
De azert a valaszthato 5 szim kozul, meg az utolso helyen van, de igy beallitva, mar nem oyan messze;)
Mentem is egy laza versenyt Nord-on, versenyezni teljesen jo. Ha eldontendo kerdes lenne, hogy ez most szimulator vagy "racing experience", akkor inkabb a masodik:DD
Ja, es jo lett az onfly pitelos menu es a garazsban a setup mentegetes is (ertelmes megoldast szultek neki)! Meg van FFB multipler az autoknal, az sem rossz. meg nehany ertelmes ujdonsag, legalabbis nekem, mert ritkan nezem:DDD
Meg van DTM 2016, egy Merci-vel, de valszge veletlenul, mert nem mukodik, toltes utan visszadob a menube;DD
Az az igazság, hogy eddig védtem ezt a programot. Eddig.
Most már kezdek kicsit én is kibukni, hogy hónapról hónapra ez a vacak nem hogy jobban futna, de vagy stagnál, vagy még adott esetben rosszabb lesz... Szóval oké, értem én, hogy nincs csúcsszuper PC-m, de azért basszus, egy 10 éves motorra épül ez a vacak, és most már olyan szinten produkál alacsony FPS-t, hogy már engem is kiakaszt. Ugyanezzel a géppel (AMD A10-5800K, 8 GB DDR3, GTX 960) simán megy az AC, rF2 és DiRT Rally, előbbi kettő még 20+ ellenfél esetén is 60 FPS felett van bőven, R3E-be meg az előbb próbáltam Spa-t, egyedül, 60-80 FPS...EGYEDÜL.
És akkor arról ne is beszéljek, amit Ingy lentebb leírt. A GT3 egy nagy szar lett, akárcsak a DTM.
Kiírtak vele most egy Mercedes Online Race Competition-t, azért láthattad.
Eppen azert tud esetleg lassu lenni, mivel csak DX9, "regi" engine, es azt csicsaztak fel utolagos cuccokkal. Nalam regi gep, keves es lassu RAM-okkal, de fut rendesen(a videot is fix 60fps-sel veszi). Igaz, nalam csak 120x720px, minden tukrozodes LOW (ugy sem latni autobol), elelmosas off/min, motionblur off. A tobbi high.
Engem inkabb az FFB (bar most a beallitasok utan mar emesztheto:P) es az "experience" stilusban terelgetheto autok "bosszantanak":D
Igy hogy jottek patch-ek es ujra allitottam az FFB-t, mostmar emesztheto, hasznalhato.
A razokonel az lehet a trukk/gond, hogy SEMMI kamu effektet nem erdemes bekapcsolni (FFB beallitasok, alul, motor, valto, razoko, fek vagy csuszas). Alapbol eleg jol felhuztak a gumi fuggoleges szamitasat, mindenhol mar rendes 3D kerekvetok vannak, vagyis ugy erezni ahogy kell. Ha kamu effekt van rajta, attol gagyi lesz es csaloka, az csak gamepad-re kell esetleg.
Kis utána járással, kiderült mint a valóságban csak a preloadot lehet állítani GT3-an. Ha levesszük egyre akkor sokat javul a helyzet de 3-5 felesleges használni mert kardot nyel a kocsi. Ha a fizikai motor rf2-é lenne ott nem lép fel ez a probléma a fejlettebb gumi modellre vezethető vissza az egész(Speed12 elmondása szerint).(Van aki emlékszik, hogy ugyan azon auto ugyan azzal a paraméterekkel rf2 ben nem szenvedett alulkormányozottsággal). . Group 5-öt még nem probáltam de GTO-ban is jobban viselkedik 1 es preloaddal de akkor olyat üt a váltó, mintha egy malomkővel b@sztak volna nyakon. Ameddig nem állnak át rf2 fizikára addig sajnos az összes rf1-es mizéria kisérteni fogja a Raceroomot. Utoljára szerkesztette: Ingy2, 2016.05.09. 19:27:31
Én 1-es preload-ot állítottam eddig is, magasabb értéken sose feküdt nekem eddig. De most számomra DTM-nél azért szar, mert: a) így se kanyarodik, b) ha leveszem a hátsó szárnyat alacsonyabb értékre, akkor bizonyos kanyarokban jobb, viszont eléggé megnő az esélye, hogy megpördülök. Szóval vagy halálosan alulkormányzott a kocsi, vagy úgy kell vezetnem, mintha jégen mennék.
GT3 meg majdnem ugyanez, csak ott a TC miatt kigyorsításon jobb a helyzet.
A driver a szokasos, azt nem piszkalom. A kormanyt 450 fokra korlatozom fizikalisan (nem driver, hanem a kormanyon a gombokkal, az talan a GF GT-n is mukodik?!). Az autok nagyresze 540 koruli, igy jo ez, meg amugy is, az R3E kicsit hinta-jellegu, kell neki:D Az FFB-nel nem hasznalok Smooth-ot, se a ket kamu allitast (driverben sincs beallitva [Spring/Damper]). A Minimim Force kell, mert kicsit fika kozepen (kormany fuggo). A 4 "effekt" cuccot (Understeer, Vertical, Lateral, Rack) egyelore allitottam, az Intensity-t meg addig, amig max az FFB kijelzo piros kornyeken mozog (afolott mar nincs visszajelzes, csak kamu rangatas).
Empty box beállítását használom nagyobb ffb multiplierrel meg néha 540 fok/25 fok
FFB settings w/ Fanatec CSW v2 - Formula Rim 900 rotation / 30 lock 100 Force / FF, everything else off.
Ingame : 85% Intensity 0 Smoothing, damper, friction, spring
100% Steering force Intensity 100% Understeer 65% Vertical force 25% Lateral 0% Rack
0 effects
Nálam teljesen jó az ffb (G25) ami kell visszajelzés átjön.
Kiprobalom ezt is:) Bar korabban valami hasonlo volt nekem is (magas under es vertical, minimal oldalso es nulla ellenalas). Nem volt turelmem szorakozni a 4 beallitassal, egyformara allitottam oket:)