Ja Ja....ezért a legjobb az IR-ben FFB. Mert az már nem autós játék hanem szim. Mellesleg nem annyira "rossz"ebben és a DTM-ben sem a FFB. Én speciel a "gyenge" FFB miatt sem érzem hogy ne lehetne normálisan irányítani és érezni a kocsit,persze nem AC FFB,no de Alex leírta miért is. Az a baj hogy mindent az AC-hoz hasonlítotok,pedig vannak ott még nagy hiányosságok,persze nem elsõsorban a ffb-el,és ahogy készül még egy darabig lesznek is. Mindenki elhiszi hogy ami az AC-ban van az úgy jó mert AC,pedig messze nem,csak nagyon elfogult úgy általánosságban mindenki. De nincs is ezzel semmi gond,ízlések és ficamok.....
Az ffb AC-ban úgy jó ahogy van, azt mindenhol elviselném :)))) Nem elfogultság, az csak simán tényleg nagyszerû .
Látom és nézem ezt a vidit,de most hogy elindítottam a progit ....megint, nem látom ,vagyis látom a helyét a Multinak de inaktív. De lehet csak én vagyok "béna" nálam nem mûködik semmilyen online,multi..... Akkor hogy van ez,vagy erre is külön elõ kell fizetni??? Most hogy megint kipróbáltam,nekem itt sincs különösebb gondom a FFB-el ,pedig asszem nincs is maxon,mert úgy szét szedte a kormit. Mellesleg akit érdekel egy kis Hungaroring az most gurulhat rajt Corvette-el
Jaaaaaaaaaaaa..... akkor meg mit mutogatják a semmit. Majd ha mindenkinek elérhetõ lesz .....addig??? Na mind1 ,ettõl a simbin-tõl eddig sem vártam sokat,ez ilyen.
Az FFB erejevel nincs gond, kormanytol fuggoen meg lehet emelni vele az asztalt;) A minosegevel vannak gondok, foleg hogy ugyan az az alap rF1 kamu maradt mint volt. Jobbra-balra hintazik es rangat, aztan annyi. Raadasul a gamepad optimalizalasuk is rontott a helyzeten, kozepen megjobban hintazik:) Regi rF1 es SimBin (GTR, GTL, RACE) cuccokkal osszehasonlitva nem olyan veszes, de egy masik normalisabb cuccbol (rF2, iR, AC es mar a CARS is) "atulni" eleg szar erzes:) Allitolag sokan panaszkodnak (nem csodalom:D), es ket programozo csinalja (csinalni fogja?!:) az FFB-t. De tippem szerint ez csak allitgatast jelent, hangolgatjak, aztan annyi. Eselytelen hogy leprogramozzak.
Naluk minden Beta es WIP, meg a kanyarjelzoket sem tudtak leszedni, pedig azt is bereklamoztak. Valszeg a tobbiek nyomulasa miatt voltak kenyetelenek kiadni, reklam celbol, ket parasztvakitos videot a legjobban utalt/vart dolgokrol (kanyarjelzok es online). Hog mikor lesz belole valami azt nem tudni...
Kösz az infókat . Ennyire soha nem merültem beléjük. de jó tudni hogy is vannak és történnek ezek a dolgok. Nem tudom.... de nálam már eltûntek a kanyarjelzõk. legalább is a H.ringen nem találkoztam velük a többit nem próbáltam,egyszerûen uncsi az egész. Ekkora tartalommal ami a RR-ban is van egy multi nagyon jó lenne ,könnyed csapatásokkal jó versenyeket lehetne futni. Még ha pénzt is kérnének érte....persze valami normális árfekvéssel. A DTM-nél is azt várom,pedig ott az AI a mostani játékok közül magasan a legjobban használhatók,de igazából ,nem nagyon tudnak lekötni ahogy az egyedül körözgetés se.
Igazabol mar regen nem inditottam el, a bekelentesnel neztem valamelyik palyat, nem valtozott es lemondtam rola:) De mivel Steam, igy barmikor johet egy kisebb patch, lehet hogy kozben megoldottak, es ismet megkapom az user-fail cimet;DDD
En is azt sajnalom, hogy ilyen licenszekkel, tartalommal es emeszthetoen modernizalt kinezettel semmi ertelmesre nem lehet hasznalni:/
Az AI valoban jo lett. Persze egyszerubb helyzetben vannak, mint pl. Kunosek, mert a SimBin (az SMS-sel egyutt - CARS), megorokoltek (vettek:P) az ISI-tol a mar eleg jol kifejlesztett AI-engine-t is. Ez az Adaptive cucc jo lett, DTM-mel eleg elvezeteseket lehet csapatni.
Lehet hogy a SimBin nem lepett tovabb szimulacio es fizika teren, ugy mint a tobbiek, maradtak a "cukrozott takonynal", de laza versenyzesre (offline, online) valoban teljesen jo lenne.
Remelhetoleg, ha nem is lesz nextgen-jellegu, sikerul az FFB-t is megoldaniuk ugy ahogy (pl. "bevasarolnak" RealFFB-keszitott a palyakeszitok melle:P), es kesobb (honapok-evek?!:P) hosszutavon hasznalhato cucc lesz.
Most mar nem bizzak a veletlenre, nem darabonkent toljak ki a cuccokat mod-alapnal mint korabban (GTR, GTR2, RACE, WTCC stb.), hanem integraljak az egeszet a RaceRoom alapba, komoly jogosultsagokkal.
Ezert is kezdtem megvenni hozza mindent meg az elejen, reszletekben, eppen ahogy megjelent valami, legtobbszor akciosan (sokszor van kedvezmeny), mert ha veletlenul egyszer megis jo lesz a progi, nehogy lemaradjak valamirol;DDD Ha veletlenul jo lesz (fizika, ffb), idegesito lenne az ilyen tartalmakat csak nezegetni, egyszerre megvenni (foleg teljes aronb) meg eleg huzos. Igy a 2-3 ev alatt, amiota mukodnek, darabonkent nem fajt a dolog. Talan eddig 70EUR-ba kerult az egesz, ebben benne van a RaceRoom osszes tartalom (autok+palyak) es a DTM is (amihez adjak majd ingyen az ezevi sorozatot is, nem mintha lenne benne nagy ujdonsag, a csapatok, pilotak es a festeseken kivul:P Talan lesz 1-2 uj palya, ebben az evben meg nem neztem a DTM naptart...).
Azért szeretek veled beszélgetni mert reálisan látod a dolgokat bár mely játékról is legyen szó. Ezért is adok a véleményedre és szakértelmedre. Az imént olvastam az AC topicban általad írtakat is,teljesen korrekt és helytálló ..... Ez NEM "se..nyalás" akart lenni DDDD,még ha nyálasra is sikeredett. Karácsonykor már majdnem megvettem az egész tartalmat mivel nagyon le volt árazva autók pályák,de valahogy mégse vettem meg. Lehet késõbb megbánom,ha úgy lesz ahogy írod,de ha tényleg jönne az online ,gondolom úgy is lenne valami akció. Az az igazság hogy sajnáltam volna csak nézegetni a pályákat kocsikat,a körözgetés meg annyira nem tud lekötni. Lehet ha egybe kell megvennem sok lesz de ha nagyon kell nem fog érdekelni,szorítok pár eurót a költségvetésbõl......
Nem azért, mert nekem életbevágó volna a megvásárolt pályákról eltüntetni a markereket, hanem a hozzáállás és munkatempó okán. Nincs FFB-m (egyáltalán), szal nem játszok a játékkal, de rossz látni ezt a szenvedést.
mégis megint kedvet kaptam, frissítettem is, gondjaim akadtak: - a logitech profilerben beállítom a program speciális beállításait, de figyelembe se veszi, csak a global beállításokat érzi a játék. Én vagyok a hülye, kell keresnem megoldást vagy mi a helyzet? - állítok ide, állítok oda, a középre húzás elég vicces, mind erõsebben húz középre, vágom, hogy FFB lyuk LINK. Hogyan enyhítsem? ezek a tippek jók lesznek a raceroomban is vagy egyéb trüükökkel álllítgattok ti? - Láttam magyar játékostól videót youtube-on, rakka84 csatornáját, és gondoltam, ha be tudta állítani valahogyan, akkor nekem is keresnem kell valami értelmeset... Segítsetek ki pár ötlettel, léyszi, a sötétben tapogatózok, kerékpáros vagyok Hey
En spec a Logitech profilert azonnal uninstalalom, kiirtom, letiltom stb:) Eddig csak arra volt jo, hogy bekavarjon;) Normalis programokhoz nem kell. A driveben be kell allitani mindent fix-en, a tobbit meg a programban.
Es itt a jatek kormany beallitasa. nekem 3 fajta van (Paddle, Stick, HPattern), attol fuggoen, milyen autoval megyek.
Sajnos a RaceRoom a teljesen alap rF1 kormany/ffb tudasat hasznalja, azt piszkalta tovabb a SimBin, foleg a billentyusok es kontrolleresek miatt. Ez valamit rontott a helyzeten (ffb/kormany hintazas):/
Amire erdemes figyelni, hogy a kormany linearis legyen (Steering Sensitivity: 50%), minden DeadZone nulla, minden Analog Sector 10-re, mert amugy teljes idiotizmus:)
Az FFB Effects eleg LOW-nak, mert afolott csak a kamu razasokat hozza be (kerekveto, motor, fek stb).
a force feedback az igazán lényeges, a többi megegyezik a te beállításaiddal. Mintha régebben posztoltál volna képernyõképet errõl... Nem keresem vissza. A force feedback értékek is hasonlók, ami a nagy különbség, a profilerben állítgattam. Tegnap mielõtt jöttem melóba, uninstalláltam, talán ma lesz idõm menni pár kört. Játszottam a force feedback steering force és a felette levõ százalékos csúszkával, kevés sikerrel. Azért küzdök ennyire, mert szeretnék menni a Mount Panorámán, nagy kedvenc a pálya és most van rajta verseny. Kösz a segítséget
Igen, mar korabban is voltak kormany/ffb posztok, de en sem talaltam meg:) Allitolag dolgoznak a kormany/ffb kezelesen, de felo, hogy csak atdolgozzak/piszkaljak;) Az engine-t nem fogjak/tudjak atirni, de legalabb egy ffb plugint beletolhatnanak. Sajnos ezt ezzel a rF1 stilusu kormany/ffb kezelessel barmit csinalnak, a mai programok (iR, AC es mar a CARS is) mellett mar eleg gazos. Foleg igy, gamepad-re optimalizalva.
A játékból nem tudok a competitions menüre lépni, nem ugrik be. A böngészõbõl sem indul el a competitions, mert valamiféle ERROR van. Csak nálam van gond, keresnem kell megoldást vagy globálisan szar?
Ne vedd meg:) Natur rF1 FFB/kormanyzas, sot kicsit gamepad-es stilusra butitva (ffb hintazas):P
Amugy a progi teljesen jo lenne, az AI kifejezetten jol sikerult, neha teljesen jo versenyeket futok vele. A kormanyzas/ffb kicsit szar, de az egyszeru es gyors verseny karopot, ezert is varom hogy vegre a R3E-ben is legyen mar AI.
Akkor jo vagy nem jo ? :) A hintazas az kikeszit, az tuti... :))
nálam is hintázik kicsit, hiába állítom Alex beállításaira. Furcsán trükkös, érdekesen szar. Amikor elkészíti a gyártó a cuccot, nem veszik észre, hogy "a francba, ez nem olyan, mint a valóságban?" költõi kérdés
Azt regen probaltam....ha sokat nem javult azota, akkor nem kell :)
A böngészõbõl nem tudok a vesenyekre menni, amik ingyenesek, promóciók, stb, mert rrre_lagacy.exe hibát ad ki. Sok info a google-ben sincs errõl a hibáról, nálatok valaha volt ilyesmi?
a játék nem támogatja a windows XP-t, azt írja a steamen. Én mégis be tudok lépni. Van még, aki Win XP-n játszik és nem tud a competitions módra menni vagy egyéb gondja van WinXP-vel?
We are currently working on preparing Multiplayer Alpha. We aim to start stress testing the infrastructure with a limited amount of users before this summer.
Initially Multiplayer Alpha will be made available to DTM Experience Season Pass holders only. In other words, it will be available for players who have purchased a redeem code for DTM Experience 2013 + Season Pass via dtm-experience.com.
Depending on our tests, we will then enable the alpha mode to more of our players.
WEB Technology based User Interface and Menu System
We are currently working on making a switch to WEB technology based UI and Menu system. We are working on revamping the entire presentation of the game with a dynamic and more user friendly WEB technology based approach.
Controller Wizard & Physics
We are revisiting our controller profile system and will revise our default controller profiles. We are also working on the physics side of things to bring more realism to car handling.
Single Player
We are working on completing the Single Player experience for the R3E base. Adaptive AI and Single Race is being implemented for R3E alongside Multiplayer.
Shared Memory Data
We are working on improving our Shared Memory Data system and we are creating a technical documentation to provide better support to 3rdparty developers who develop applications that can be used with R3E. Telemetry app and motion plugin developers will be able get more usable data from the R3E and thereby improve their compatibility with our game.
AI Improvements
We are currently refactoring the AI and the Adaptive AI system to improve the performance and accuracy of computer controller cars.
Multiple Experience System
We are implementing a more dynamic system to support multiple experiences under the R3E umbrella. Different Race series will have their own style and theme within their own unique experiences.
INTRODUCED SINCE APRIL 2013
Extended Controller Support
We have added extended controller support for players to be able to user their controllers (D-pads and analogue sticks on gamepads and steering wheels) on every section of the game. This implementation allows controllers to control the mouse cursor to make menu and option browsing more accessible.
Instant Replay in Game
We have added the ability to watch replays instantly during gameplay sessions by pressing the key “I”. This implementation allows players to instantly access the replay to re-watch an event or take screenshots.
Banner-Pack System
We implemented a dynamic banner-pack system where we can dynamically change the visuals on the environment objects such as banners and billboards around a track layout. This allows us to add endorsements and sponsor banners on special events such as competitions.
IBL (Image Based Lighting)
We implemented a lighting/rendering system that improves the look and feel of the visuals in the gameplay environment. The IBL system improves the illumination on the entire environment including the cars.
Account Removal
An account can now be deleted by the user through the account settings link in the portal menu.
Newsletter Subscription
Manage newsletter settings through the account settings link in the portal menu.
Novice Mode
We added novice difficulty for the players that are new to simracing and racing in general. The novice mode includes various automatic assists and in-game HUD (Head-Up Display) markers. The novice mode introduces players to racing and lets them get familiar with the game before they are ready for the more advanced driving models, Amateur and Get Real.
TrackIR Support
We added TrackIR support, a motion tracking hardware that is widely used by gamers, especially simulation players.
Graphical Improvements and Options
We made various improvements to the rendering and the overall graphics of R3E. We also implemented various new graphical options to allow players to customize their visual settings as it suits them. Some of the added options are;
Car & Track Texture Quality Shader Quality Rearview Mirror Quality Reflection Types (Cubemap reflections on car surfaces) Advanced Stats
We implemented Advanced Statistics to the portal to let players get more detailed statistics on all cars and tracks the player has driven with.
Adaptive AI
We implemented an Adaptive Artificial Intelligence (AI) system that adapts to players performance on individual cars and tracks in race sessions. The AI adapts and adjusts its difficulty based on the performance of the player on the driven car and the track.
Class Based Leaderboards
We added class based leaderboards to allow players to compare their performances across an entire car class. Before this implementation, the players were limited to compare their laptimes in the leaderboard of the individual car only.
Brand Pages
We added Brand Pages for players to subscribe to and get more information about various brands that sponsor our events and competitions.
News Feed
We added Newsfeed section to the portal where players get real-time updates. Via Newsfeed, players get instant updates on their friend’s activity and their favourite brands they have subscribed to.
Photo Feed
We added Photo feed widget to the portal that shows latest uploaded screenshots to the portal. The player can set photo feed to show screenshots from friends only, or let it show all the screenshot updates globally.
Corner Marker Toggle
We have added a corner marker toggle to allow players to turn ON/OFF the corner marker assists. With the introduction of Novice Mode, the purpose of these arrows have diminished and we are now working on updating all the tracks to let players turn off these marker assists.
Overlays
We have implemented an overlay system which can be seen on DTM Experience 2013. The overlays simulate the experience of watching a race series on TV. In DTM Experience 2013, the overlays are designed after the real life overlays used in DTM races seen on TV.
As an alternative, we have also included an option to turn off the overlays for players who want the fully realistic driver experience instead of the TV experience.
Steam DLC Integration
We implemented Downloadable Content (DLC) system to make our content packages and add-ons available in Steam Store.
Bolondok napja !!! :DD
Engem ez a resz erdekelne: Controller Wizard & Physics De valszeg nagyreszt csak Revisiting lesz belole, nem tudnak tullepni az rF1 alapokon, es marad a rugo-ffb;) Bar jo lenne ha lepnenek valami ertelmeset is.
Es persze a Single Player is jolenne mar, mert az AI jol sikerult (eleve ISI alap, de ez az Adaptive cucc jo lett).
Hát lehetne ! Hang jó, grafika jó, Ai jó ( bár én még nem láttam ,de biztos...) kár érte, hogy így elgagyizták ....
én azt hittem, Szabi cask hülyéskedik sok új infóval, esetleg pozitív dolgokkal április elsején, komolyan eljátszottam, hogy röhögök rajta, de emailt kaptam ugyanezekkel az információkkal... Így el is olvasom, Szabinak nyomok ez zöld gombot
Dehogynem ! Olyan kalafa dolgokat ir, hogy az tuti atveres volt :)))))
A DTM multi jönni fog az idén,mivel azt már korábban megígérték. Sõt aki megvette-veszi a 2013-t,annak tuti elõbb lesz mint aki késõbb veszi meg....de pesrsze ez sem biztos ahogy a sim bin-nél semmi sem.... Gondolom ha majd rendesen össze áll akkor a RR-ba is bele tolják,a multit....valamikor.....
Van valami fizetos (BMW GT2/Suzuka, ok fizetnek az elert 1-500. helyezesert:P) verseny. Mentem nehany kort, de mivel az utobbi idoben eppen Suzukan korozgettem kulonfele iR autokkal, azutan botranyos ez a kormanyzas, az FFB es az egesz auto iranyitas:) Az FFB-nek annyi koze van az autohoz, hogy eppen merre kanyarodok, arra billen kis kesessel/nyulassal.
Ezzzel kezdeniuk kellene valamit, de nem fognak/tudnak:) Valszeg megelegednek a jatektermi/gamepad-es stilusnal.
Azt hittem jött valami jó cucc hozzá, azért tolod egész este :))) Már épp rá akartam kérdezni ....
Az azert tulzas hogy ezt tolom egesz este:D A DTM jo, legalabbis az AI miatt, gyors, egyszeru, fun race. Ott kicsit hatterbeszorul a kormanyzas, nem idegesit annyira. De hotlap-on nincs mas, az autot kellene erezni, de az eleg gaz.
Többször felugrott az ablak, hogy ezzel játszol, még nem igen láttam, szóval azt hittem van valami patch ... :D
De miért nem lesz jobb a kezelés? Ahogy látom halovány sikere van a játéknak, gondolnám rágyúrnak kicsit ....
Rendszeresen vannak patch-ek es update-ek, de az autokezelessel lenyegeben a kezdetek ota nem foglalkoztak semmit.
Elsosorban a grafikat reszelgetik, abban van boven minden (tukrozodesek, blur meg ami kell). Ami logikus, mert a nagykozonseget foleg azzal lehet megfogni.
Allitolag dolgoznak a kormanyzason es az FFB-n is. De ez elegge osszetett, csak az FFB piszkalas semmi (foleg nem csak szamok irogatasaval), kell hozza gumi, felfuggesztes, kormanyzas stb. Az ISI (rF2) SMS (CARS) paroson latszik, az alap rF1 cucchoz kell nehany ev, amig ujrairogatjak ezt a reszt.
Lehet hogy a SimBin is titokban fejleszt, de beloluk nem nagyon nezem ki. De legalabb ha egy realFFB-t tolnanak hozza, mar jobb lenne a helyzet.
Valoszinuleg az R3E-be, a DTM melle fel akarnak/fognak venni tobb mas sorozatot is (WTCC, ETCC, BTCC, STCC, valami GT-sorozat), amit hasonloan integralva, plusz 20-40EUR-ert kiszornak;) A legnagyobb buli az, hogy a rengeteg auto es palya atfedes miatt, elobb utobb eleg gazdasagos a dolog;)
Kicsit draga ez a jatek, van aki ezeket megveszi ? :) Foleg, hogy semmire nem jo....
En, mindet megvettem:) De hat az nem ujdonsag, hogy idiota vagyok
De osszessegeben nem volt veszes. A lenti osszes auto es az eddigi palyak talan ~60EUR-bol kijott(nem szamoltam). Az utobbi evekben vasarolgattam, 3-4 havonta, es mindig van valami 50%-os akcio.
Ugy voltam vele, biztos ami biztos, megiscsak SimBin, sok licenszuk van, alapbol nem hulyek, ha rendberakjak a progit, ebbol meg jo is kisulhet. Nem erdemes lemaradni rola;D
Igazabol a hangokkal es a grafikaval mar nincs gond. Sot, azt mar butitom, felesleges a sok tukrozodes es motionblur.
AI mar van a DTM-ben, es meglepoen jo. Ha betoljak az R3E-be is, akkor nekem mar megfelel. Elobb utobb lesz online is.
Az egyetlen necces dolog a kormanyzas es az FFB. Igazabol nem szar, csak regi;D Ha azt is rendberaknak, nekem boven jo lenne a RealFFB plugin is, akkor kiralysag.
Azok az elso helyek felejtosek, oda teljesen mas dimenzioban kell autozni:) Pontosabban tologatni, mert neha olyan extrem idok vannak, hogy az autohoz mar nem sok koze lehet:D
De nekem mar az is jo, ha neha van valami hotlap, megyek nehany kort, es ha meg ad is 25-50vPR-t, mar boven jo a dolog;P
Igen:) A legfontosabb marad a vegere:) De ha lesz mindenhol AI, es lesz online, es meg a kormanyzas/FFB is eleri legalabb az rF1 RealFFB plugin szintet, eleg utos cucc lesz. Lehet nem nextgen (), de legalabb mukodik;) Kinezetre mar most sokkal tobb, mint nekem kell, a blurt es real tukrozodeseket eleve kikapcsolom:)
Az SMS-nel is van licensz boven. Igazabol mindenkinel tobb van, mint amennyit meg tudnanak csinalni, vagy legabbis kiadni egy programhoz azonnal;) Az SMS a WoS-del operal, ahhoz lesznek mas autok, nem lesz teljes atfedes a ket program kozott (CARS vs. WoS), igy majd a ketto kozott tudnak nyereseget produkalni (CARS DLC, WoS tartalomvasarlas).
Leszedi a R3E-t, de csak a DTM tartalmakkal. Ujra kell regisztralni, de semmi extra. 20-30 szerver van, szinte mind GetReal beallitasokkal.
Prac, Qual, Race, az eleso kettore lehet belepni, azok 10 perc kornyekiek, a versneyek palyatol fuggoen 10-15 percesek (nem korre megy).
Nagyon ragyurtak a grafikara, most mar van minden extra, de nalam mar elegg e durvan szaggat:D Sajnos regi engine, nem tudni mit irtak at benne, valszeg csak feldiszitettek mint a karacsonyfat...
Az online mukodik, de hat ISI:) Nem kellett nuullarol megirniuk. A pingek vegyesek, de valszeg az emberek is eleg ossze-vissza vannak.
Versenystilus (nyilt szerverek!) eleg vegyes. 20-bol 10 arkad, a tobbi hasznalhato. Hasznalhato: ismerik a tukrot, nagyreszt palyan tudjak tartani az autot, meg lehet probalni az elozest, tobb kort is lehet autozni egymas mogott. Arkad: lenyegeb kigyoban mennek, a kanyarokat otletszeruen veszik, ha nem vagyok belso iven, akor barmilyen tavolsagrol "kifekeznek" (az eredmenyesseg es stilus masodlagos:).
Lenyegeb jo lenne, de sajnos az iranyitast nagyon szokni kell, foleg normalisabb cuccok utan:/ Meg a normalisan kezelt autokon is latszik hatulrol, ez az ide-oda billeges, hintazas.
Az ilyen árkád usereken annyira fel tudom szívni a szart, hogy az ilyet legszívesebben meglátogatnám és szilánkosra törném a karjait.